Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

på vej hjem

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

på vej hjem - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: på vej hjem   på vej hjem - Page 3 Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 03:58

taron tænkte sig om og lyttede "okay...men alligevel..du skal ikke undskylde for det..." sagde han stille og gik videre op af trapperne "øhm...her er..trapper...og flere trappet...ikke så interesandt..." sagde han og så sig omkiring, han stoppede næsten øverst og gik hen til en dør, endnu en gang fik deet lykkes ham at få nøglen ind i nøgle hulet med hende i armene og åbnede døren, han gik in dog lukkede døren med det samme igen "så er vi i min lejlighed..." sagde han roligt og satte hende forsigtigt ned så hun stod på benene, men han holdte stadig om hend for hun ikke skulle falde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: på vej hjem   på vej hjem - Page 3 Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 04:14

hun kom til at grine lidt af hans beskrivelse af omgivelserne og vendte blikket mod døren foran dem, der taron begyndte at åbne den. "tak da" sagde hun lidt lettet over at komme i sikkerhed "okay, hvordan ser der så ud herinde?" hun håbede at han kunne give hende en lidt mere detaljeret beskrivelse af rummet, da hun jo ikke var vant, ikke at kunne se noget.
hun fik et lettere chok der han satte hende ned og hun holdt fast i hans arm og vaklede lidt der det jo stadig gjorde ondt i hendes krop. hun drejede anklen lidt rundt for at sætte gang i fødderne og begyndte at gå lidt fremad mens hun vendte hovedet som hun ville gøre hvis hun havde kunne se noget.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: på vej hjem   på vej hjem - Page 3 Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 04:19

taron smilte skævt over hendes grin og så sig lidt rundt "øhm...vi er i gangen lige nu..det er en meget tom gang..jeg har ikke så mange ting..så der er ikke så meget at se" sagde han roligt og slap hende stille da hun begyndte at gå lidt rundt, han gik stille med hende for at være sikker på der ikke ville ske hende noget, han tændede lidt lys da han gik forbi et på lyskontakter, han holde godt øje med hende for at sikre sig der ikke ville ske hende noget, han tog så stille hendes hånd.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: på vej hjem   på vej hjem - Page 3 Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 04:27

hun smilte ham og lukkede øjnene der hun kunne høre ham bag sig. kiyoko hørte et lille klik som hun regnede for en lyskontakt men hun spurgte alligevel. "er lyset tændt?" spurgte hun forsigtigt og det lille smil forsvandt lige så hurtigt som det var kommet og hun bed sig nervøst i læben. hun åbnede øjnene der han tog hendes hånd og hun gav hans et lille kærligt klem.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: på vej hjem   på vej hjem - Page 3 Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 04:42

taron så på hende og nikkede kort "ja...det er tændt..." han sagde det blidt og tænkte sig om, han klemte kærligt igen da hun havde klemt hans hånd, han træk hende stille med ind i stuen og tænde lyset derinde, der var mere lys i stuen så han tænkte hun måske ville kunne set det, han så bekymret på hende og så lidt rundt kort efter.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: på vej hjem   på vej hjem - Page 3 Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 06:16

hun bed sig endnu hårdere i læben der han sagde at lyset var tændt og hun lod ham føre sig ind i stuen "mm..jeg kan stadig ikke se noget Taron..tror du jeg er blevet blind?" spurgte hun forsigtigt. så kom hun i tanke om noget hun gerne ville bede ham om at gøre. *hvordan siger jeg det?* hun trak blidt sin hånd til sig og så ned i gulvet. "øhm....jeg vil gerne spørge dig om noget.." begyndte hun men blev med det samme i tvivl. var det rigtigt at gøre?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: på vej hjem   på vej hjem - Page 3 Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 08:05

taron så på hende og tænkte lidt over hendes spørgsmål "altså...det ved jeg ikke...hvis du ikke kan se noget...så er du måske?.." sagde han og tænkte sig godt om, han så på deres hænder da hun slap hans og tænkte sig om, han så på hende da hun sgade noget "ja?...hvad?" spurgte han roligt og så på hende, han stor helt stille og tænkte sig lidt om, han lage så hovedet lidt på skrå og vendede tålmodigt til hun svarede.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: på vej hjem   på vej hjem - Page 3 Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 08:14

hun så bedrøvet og anspændt på ham og vendte igen blikket mod sine hænder.
"altså...jeg ved ike helt hvordan jeg sige det her.." sagde hun nervøst og næsten lige efter hun havde sagt det, vidste hun hvordan. *det kræver ingen ord* kiyoko tøvede lidt men tog så sit sorte hår til side så det ikke dækkede hendes hals men hvilede på hendes anden skulder. så gik hun lidt tættere på. "Taron...vil du ikke nok...bide mig?" hviskede hun. *sig nu ja* bedte hun stille i tankerne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: på vej hjem   på vej hjem - Page 3 Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 08:26

taron så på hende og lage hovedet på skrå, han sagde intet for ikke at afbryde hende og tænkte sig om, han så hun flyttede håret fra halsen og han kunne med det samme regne ud hvad hun ville, hans blik blev meget alvorlig og stod helt stille selvom hun kom tættere på ham, han rystede stille på hovedet og så på hende "det må du ikke bede mig om...jeg vil dø af det...det er slet ikke sikkert jeg er heldig som dig...det er jeg næsten sikker på jeg ikke er" sagde han alvorligt og bestemt, han havde på ingen måde lyst til at bider hende og knyttede stille sine hænder.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: på vej hjem   på vej hjem - Page 3 Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 08:34

hun legede lidt med sit hår og lagde hovedet på skrå, mens hun lyttede til ham "nej...det var ikke det jeg mente...du behøver ikke drikke mit blod, bare bide mig så jeg får et ar" hun tænkte sig lidt om og tilføjede så "eller du må gerne suge mit blod...hvis du vil" hun ville så gerne prøve det igen, for det havde været sådan en mærkelig følelse der han havde bidt hende for 4 år siden. "vil du ikke nok taron?" bedte hun og rettede blikket mod ham mens hun havde åbne øjne så han kunne se at hun virkelig mente det. hun kunne godt nok ikke se, men hun kunne stadig bruge sine øjne til udtryk.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: på vej hjem   på vej hjem - Page 3 Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 08:43

taron så på hende og tænkte sig om, han lage sin hånd på bide mærket *et ar...* tænkte han og kunne mærke bide mærket var blevet til et ar, han så på hende og tænkte sig om igen "okay...men jeg suger intet blod..og jeg bider kun kort..og efter det bider jeg dig aldrig nogensinde igen lige meget hvor meget du plager...du ved slet ikke hvor dårligt jeg for det med mig selv når jeg bider dig...første gang forsægte jeg selvmord men det lykkedes mig ikke..så det her er altså en..stor grænse jeg ikke vil overtrade mere en en gang" forklarede han bestemt og prøvede nærmest at få hende til at skifte mening.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: på vej hjem   på vej hjem - Page 3 Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 08:52

hun kunne mærke hun rødmede og hun følte sig skyldig. "men...du skal ikke gøre det hvis det overskrider en grænse for dig" det røg bare ud af hende inden hun kunne tænke sig ordentligt om. hun bed sig i læben igen "eller jo, jeg vil gerne have at du bider mig...jeg har savnet det...og du må ikke føle dig skyldig når jeg beder om det, det havde været noget andet hvis du bare overfaldt mig" kiyoko trådte tættere på ham og tog fat hans skjorte. "gør det" sagde hun lidt åndeløst.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: på vej hjem   på vej hjem - Page 3 Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 08:58

taron sukkede lettet da han troede han ikke behøvede, men sukkede kort efter opgivende "jeg forstår dig ikke...men jeg skal nok gøre det...men som sagt gør jeg det aldrig igen.." sagde han stille og så hun kom tættere på, han så ned på hendes hænder og sukker tungt, han lænede sig stille ned mod hende og lage blidt armene om hende, han snusede stille og stak då tænderne i hendes hals, han kunne mærke han allerade fik dårlig samvigtighed og lukkede hårdt øjene i, han sørgede for ikke at suge noget blod overhoved, han ville ikke suge hendes blod.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: på vej hjem   på vej hjem - Page 3 Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 09:10

hun nikkede kort, lukkede øjnene og bøjede hovedet lidt tilbage så det blev nemmere for ham. det overraskede hende hvor nemt det egentlig havde været at overtale ham. hun kunne smage sig eget blod der piblede frem fra hendes læbe, fordi hun havde bidt så hårdt i den, men det blod glemte hun hurtigt der hun hørte hans sukken, og derefter mærkede hans tænder synke ned i hendes hals. hun gispede af smerte, og holdt lidt fastere om hans skjorte men blev ved med at holde øjnene lukkede. hun kunne mærke at hendes skulder blev lidt bedøvet at bidet men hun gjorde stadig ikke modstand, men bøjede blot nakken lidt mere.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: på vej hjem   på vej hjem - Page 3 Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 09:40

taron lukkede øjnene da han hørte hendes gisp og brugerede sine tænder dybere ned, men trak dem så ud igen og gik hurtigt væk, han havde lidt blod i munvigen og tørrede det hurtigt væk, han fortrød det virkeligt og fik det utrolig skidt med sig selv "nej..undksyld" hviskede han stille og så ned, han sank en klump og mærkede det kom lidt blod med ned, han rsytede hurtigt på hovedet *aldrig mere igen aldrig!!!* tænkte han vred og knyttede sine hænder meget hårdt sammen, han så ikke engang på kiyoko for han turede nærmest ikke, han var bange for han vil se det samme som han så for 4 år siden og han mærkede så nogle få tåre presse på, men han fik holdt dem tilbage.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: på vej hjem   på vej hjem - Page 3 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 01:44

hans tænder sank dybere ned i hendes hals og hun kunne mærke, at hun blev svagere selv om han ikke sugede hendes blod, og det var også svært at trække vejret, fordi hans tænder var der. på trods af det var hun ikke glad ved at han trak tænderne ud igen, for hun havde gerne stået sådan evigt. hun trak vejret tungt, for at få mest muligt luft ned og hørte at han trådte væk med det samme. der gik et øjeblik før hun kunne sige noget "tak Taron...jeg er taknemmelig for at du har gjordt det" sagde hun med lidt besvær, og ignorerede hans unskyldning.
hun holdt kort vejret der hun kom i tanke om hvordan han måtte have det lige nu, på trods af, at hun selv havde bedt om det, og havde sagt at hun var taknemlig. hun sukkede og gik hen til ham og lagde så armene om hans hals i et kram. hun vidste egentlig ikke hvorfor hun bedst kunne lide at kramme på den måde. det var måske fordi hun altid var den laveste og hun gerne ville komme så tæt på personen som muligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: på vej hjem   på vej hjem - Page 3 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 21:34

taron så på kiyoko og rystede på hovedet da hun sagde tak, han havde det forfærdeligt med sig selv og hun siger tak, han kunne ikke forstå hun var taknemmelig over sådan noget og slog så blikket ned, han mærkede hendes arme om han nakke og så hurtigt op på hende igen, han så på hendes hals og så alt blodet fra bide mærkerne, han tog fat om hende i et kram og knugede hende ind til dig, men sådan hun stadig ikke trækker vejret og at det ikke gjorde ondt, for han ville ikke forvolde hende mere smerte ligemeget hvor meget hun ville plage, tankerne fløg rundt i hans hovede og de blev ved med at minde ham om alt det han havde gjort galt og hvor dårlig person han var, han holdte forsat tårene tilbage selvom de gerne ville ud.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: på vej hjem   på vej hjem - Page 3 Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 05:09

hun mærkede at han accepterede hendes kram og smilte lidt mens hun slog blikket ned. hun strejfede kort bidsåret på hans hals og rødmede lidt da hun stadig huskede hans reaktion der hun havde bidt ham, men istedet for at trække sig væk begyndte hun at udforske såret og det størkenede blod der stadig sad der, med hånden. hun kunne også selv mærke blodet fra hendes eget sår og trak den anden hånd hen til det som for at vise ham at det hørte sammen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: på vej hjem   på vej hjem - Page 3 Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 06:11

taron mærkede hendes hånd ved hans bidemærke og mærkede hun udforskede det, han så ned og lyttede blot for at høre om hun sagde noget, han så op på hende og forstod med det samme hendes hentydning om at de skulle høre sammen, han nikkede stille og smiler stille til hende, "jeg vil smutte i bad.." sagde han stille og kyssede hende på panden, han håbede badet ville få ham i bedre humør og gjorde ham sjovere at være sammen med, badet hjalp altid på humøret, han så på hende og gik så ud på badeværelset.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: på vej hjem   på vej hjem - Page 3 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 02:00

hun smilede af at han ikke gjorde modstand der hun rørte ved bidmærket og hørte efter der han sagde at han ville i bad.
"okay...må jeg ikke også komme i bad bagefter?" spurgte hun der hun også kunne mærke sit eget blod på sin hals. så mærkede hun en mærkeligt lille pust på panden og forstod i første omgang, ikke hvad det var, men det gik så op for hende at det var Taron der kysede hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: på vej hjem   på vej hjem - Page 3 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 02:07

taron stoppede lige før han gik ind i badeværelset og så hen på hende, smilte blidt og lage hovedet på skrå "jo...det må su meget gerne.." sagde han stille og så lidt ind i badeværelset, han gik så hen til hende igen "jeg følger dig hen til en sofa...som du kan sidde på til jeg bliver færdig...og du skal bare kalde hvis der sker noget..okay?" spurgte han venligt og tog hendes hænder, han træk hende forsigtigt hen mod sofaen som stod i hjørnet af stuen og fik hende til at sætte sig på den, han strøg blidt lidt af hendes hår væk fra hendes ansigt og smilte blidt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: på vej hjem   på vej hjem - Page 3 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 02:53

"selvfølgelig" svarede hun og gik med der han førte hende hen til sofaen og puffede hende ned i den. "her sidder man da meget godt" sagde hun og satte sig lidt til rette og smilte der han strøj hendes hår væk. hun var sikker på, at hvis hun havde været en kat, så havde hun spundet af fryd. med et kom hun til at tænke på at det her faktisk mindede utroligt meget om dengang for 4 år siden. at han først bed hende og så satte hende på sofaen. det var jo nøjagtig det samme som der han havde bidt hende der hun var menneske og så lagt hende på sofaen. hun tænkte lidt på at fortælle ham det, men besluttede at det nok ikke var en så god ide.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: på vej hjem   på vej hjem - Page 3 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 03:20

taron betragtede sin kønne lille søster lidt og smilte blidt, han tænkte slet ikke på det der var sket for dem for 4 år siden "godt...jeg kommer lige om lidt..." sagde han og kyssede hende på panden, han rettede sig op og giok hen tiul badeværekset, han gik ind og lukkede døren efter sig, det var både rart og træls han havde mødt hende, for det gode var at hun have tilgivet ham og han havde virkelig savnet hende, men det dårlige var bare han nu have bidt hende igen, selvom hun selv havde bedt ham om det havde han ,eget dårlig samvitighed over det, han tænde for vandet og klæde sig af, han gik ind under vandet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: på vej hjem   på vej hjem - Page 3 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 03:37

hun nikkede blot til ham, lukkede øjnene da han kyssede hende og nød det. det lille pust på panden føltes rart og hun kom igen til at smile. kiyoko hørte ham forlade stuen og gå imod badeværelset hvorefter lyden af døren der lukkede, og vandet der tændte nåede hende. hun satte sig lidt op og støttede med hænderne på sofaen og hørte stemmer og skridt ude på trapperne. *mennesker* hvis hun havde kunne se noget ville hun nok havde gået ud og bidt hovedet af dem...eller ihvertfald suget deres blod..bare lidt, for hun var begyndt at blive lidt tørstig. hun var egentlig ret vant til at være tørstig hele tiden på grund af hendes afsky for blod, så det her var ingenting...men alligevel.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: på vej hjem   på vej hjem - Page 3 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 04:02

taron stod stille under vandet og nød at kunne mærke blodet blive vasket af, han vaskede sig så og fik skyllet sig helt ren, han stod efter i lidt tid, for han elskede bare at være i bad, han blev altid i så godt humør når han var i bad og begyndte at smile lidt igen, han slukkede så vandet og streg ud, han fandt et håndklæde og tørrede sig, han trak i bukser og tog sin skjorte, han så lidt på alt blodet og lage den i vaske tøjskurven igen, han gik ud af badeværelset og ud i stuen.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: på vej hjem   på vej hjem - Page 3 Icon_minitime

på vej hjem
Tilbage til toppen 
Side 3 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Hjem kære hjem
» På vej hjem.