|
| på vej hjem | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: på vej hjem Ons 20 Jan 2010, 04:37 | |
| hun hørte ham komme ind og lod sig føre af ham. hun følte sig utrolig svag i denne tilstand og kunne ikke rigtig forstille sig at hun skulle forblive sådan her resten af livet. kiyoko gik med forsigtige skridt mod bruseren og smilte kort af situation, for det var nu lidt komisk "okay..." svarede hun og trådte så over trinnet så hun nu stod i bruserkabinen, men vandet var lidt væk fra hende så det rørte hende ikke. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: på vej hjem Ons 20 Jan 2010, 05:35 | |
| taron smilte blidt og tog stille fat i håndklædet "jeg tager lige dit håndklæde..og så tager jeg forhænget får så kan du sige til når du skal bruge hvad...så giver jeg dig det...så ser jeg dig næsten ikke" sagde han venligt og træk stille håndklædet til sig, han tog fat i forhænget og hev det for så man ikke kunne så hende, kun hendes skygge "jeg henter noget tøj når du har fået vasket dig" sagde han stille. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: på vej hjem Ons 20 Jan 2010, 06:31 | |
| hun smilte til ham "okay, det skal jeg nok" svarede hun og mærkede at håndklædet ikke længere var der. så trak hun på skuldrene og gik ind under vandet, der imellemtiden var blevet dejlig varmt. hun elskede jo bare vand og især at tage bad. hun hørte hvad han sagde og nikkede for sig selv "bare du ikke finder et eller andet hippi tøj til mig så er jeg glad" sagde hun med et lille grin. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: på vej hjem Tors 21 Jan 2010, 04:38 | |
| mike satte sig på wcbrattet og smilte, han sad og ventede på hun ville bede om hjælp, han grinte kort "jeg skal nok lade være med at hente hippi tiøj...det tror jeg heller ikke jeg har noget af sådan rigtig" sagde han mundert og klænede sig tilbage, han sukkede med et smil på læben og lukkede øjnene, han slappede godt af på grund af han kunne høre vandets rislen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: på vej hjem Tors 21 Jan 2010, 05:00 | |
| hun smilte af ham og da hun havde fået gjort kroppen og håret vådt, ville hun bede ham om hjælp "taron kan du række mig shampooen?" spurgte hun og nød vandet. det beroligede hende at lytte til lyden af vand og hvor meget dejligere ville det ikke have været hvis hun havde kunnet se noget? |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: på vej hjem Tors 21 Jan 2010, 08:57 | |
| taron hørte hende og smilte skævt "jo..." sagde han og rejste sig op, han tog shampooen og gik hen til bruseren, han tog forhænget lidt til side og tog hendes hånd, han lage shampooen i hendes hånd og sørgede for at fokusere på hendes ansigt og ikke hendes krop "her..." sagde han blidt og slap hendes hånd, han tog forhænget for igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: på vej hjem Lør 23 Jan 2010, 07:53 | |
| hun bed sig i læben da han tog hendes hånd og da hun mærkede shampooen lukkede hun hånden og den og smilte taknemmeligt til ham "tak taron" sagde hun og hørte forhænget blive trukket for igen. kiyoko åbnede shampooen og trykkede en lille mængde ud i hånden og brugte den hvorefter hun skyllede den ud. "oooooog så skulle jeg bede om balsammen tak" sagde hun smilene og rakte denne gang hånden ud gennem forhænget så hun kunne tage imod den derfra. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: på vej hjem Lør 23 Jan 2010, 23:10 | |
| taron smilte og slappede af ved vandets rislen "så lidt kiyoko" sagde han stille lidt efter og ventede tålmodigt, han så hen på hendes hånd og smilte lidt, han rejste sig igen og tog balsammen, han gik hen til hende og lage den i hendes hånd "her...giv mig lige shampooen så den ikke bliver ved med at stå derind" sagde han venligt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: på vej hjem Tirs 26 Jan 2010, 08:18 | |
| hun tog imod balsammen og bøjede sig hurtigt ned for at få fat på shampooen. "her" sagde hun og rakte den til taron gennem forhænget, bagefter brugte hun også balsammen og smilede lidt for sig selv mens hun gjorde badet færdigt. "okay, er der et håndklæde?" spurgte hun stille og ventede tålmodigt på taron's svar og nynnede lidt for sjov. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: på vej hjem Ons 27 Jan 2010, 01:40 | |
| taron tog imod shampooen og stilte den på plads "tak.." sagde han og smilte lidt for sig selv, han nåede ikke at gå over og sætte sig før hun spurgte om håndklædet og et kort grin kom ud af ham "øhm ja selvfølgelig.." sagde han, tog håndklædet igen og gik tilbage til forhænget "skal jeg slukke for vandet for dig?" spurgte han og så ned på sine fødder, da han ikke ville se på hendes silhuet på forhænget. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: på vej hjem Fre 29 Jan 2010, 07:08 | |
| kiyoko mærkede shampooen forlade sin hånd og hørte ham gå over gulvet- formentlig for at hente et håndklæde- og tænkte "ja tak, men kan jeg få håndklædet først?" spurgte hun smilene, og rakte igen hånden gennem forhængesåbningen og ventede på at tage imod håndklædet. hun flyttede sit hår over på den ene skulder og trak hånden gennem håret for at presse vandet ud. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: på vej hjem Lør 30 Jan 2010, 14:42 | |
| taron så lidt hen på forhænget og lyttede til hvad hun sagde "jo selvfølgelig" sagde ahn og gav hende håndklædet, han tønkte lidt "men bare pas på håndklædet ikke bliver vådt" sagde han roligt og ventede lidt på hvad hun næst vil sige. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: på vej hjem | |
| |
| | | | på vej hjem | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|