|
| Vi mødes igen, træningen (Camille) | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vi mødes igen, træningen (Camille) Fre 22 Jul 2011, 08:26 | |
| // Er du nu sikker på det? Lige nu er camille single, vil jeg da lige understrege ; P // |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vi mødes igen, træningen (Camille) Fre 22 Jul 2011, 08:59 | |
| //nååå så er hun det :) det lyder som en hentydning :D// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vi mødes igen, træningen (Camille) Fre 22 Jul 2011, 10:20 | |
| //det var en oplysning..Sakref...en oplysning, der skulle understrege min pointe....tsk tsk...mænd ! .. :) // |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vi mødes igen, træningen (Camille) Fre 22 Jul 2011, 10:36 | |
| //hehe det var i hvert fald en interessant oplysning :P// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vi mødes igen, træningen (Camille) Lør 23 Jul 2011, 00:32 | |
| //Tja Camille...du ville ikke kunne leve uden at have mig som din ven...tænk på hvor kedeligt du ville have det!XD// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vi mødes igen, træningen (Camille) Lør 23 Jul 2011, 00:39 | |
| // det da helt utroligt så sjove alle pludselig er...mon det noget i vejret ?* smiler * // |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vi mødes igen, træningen (Camille) Lør 23 Jul 2011, 06:57 | |
| // hmmm... jeg ville sige mere nysgerrighed, mistænksomhed :P// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vi mødes igen, træningen (Camille) Lør 23 Jul 2011, 08:11 | |
| // ang. Den der nysgerrighed.....Don't ask , and I won't lie ;) // |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vi mødes igen, træningen (Camille) Søn 24 Jul 2011, 02:22 | |
| //....Jeg er ikke nysgerrig. Jeg er videbegærlig :)// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vi mødes igen, træningen (Camille) Søn 24 Jul 2011, 02:25 | |
| // i dette tilfælde er mit svar det samme :) Og Zean...er det ikke samme ord...lidt som...sex og elskov ?// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vi mødes igen, træningen (Camille) Søn 24 Jul 2011, 02:31 | |
| //skal jeg virkelig fortælle dig det? De fleste kan godt selv regne det ud...Men et sjovt ord til eksempel...Fortæller det om nogle hemmelige lyster?XD undskyld...kunne ikke lade være...XD// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vi mødes igen, træningen (Camille) Søn 24 Jul 2011, 02:34 | |
| // *klask over nakken * NEJ, det var udelukkende for bruge en terminologi som i drenge synes at beskæftige jer med, på mange måder. // |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vi mødes igen, træningen (Camille) Søn 24 Jul 2011, 02:42 | |
| //*At grine* Selvfølgelig, selvfølgelig..Men du skal endelig bare sige til....XD// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vi mødes igen, træningen (Camille) Søn 24 Jul 2011, 02:46 | |
| // sige til ? Nu vil jeg så vælge at tro det bedste om dig...så du vil dermed gerne forklare forskellen på de to ord....gør blot det, tak. Skulle det derimod være 'noget andet ' du taler om, så ligger landet sådan at du allerede har al for meget 'mellem hænder og lår ' så det lader sig jo ikke lige gøre ;) // |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vi mødes igen, træningen (Camille) Søn 24 Jul 2011, 02:49 | |
| //Mig? For meget? Du undervurder mig...Hvilke ord? Sex og elskov? Ej....Videbegærlig er det samme som nysgerrig...// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vi mødes igen, træningen (Camille) Søn 24 Jul 2011, 02:54 | |
| // nej søde Zean...DU undervurderer mig ;) Ja, tænkte jeg det ik nok...ligesom med sex og elskov, samme betydning...men vi tilægger det blot nogle forskellige 'hensigter eller værdier' så noget lyder bedre end andet. // |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vi mødes igen, træningen (Camille) Søn 24 Jul 2011, 03:01 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vi mødes igen, træningen (Camille) Søn 24 Jul 2011, 03:03 | |
| //netop...så næste gang betvivl ikke. hvad jeg siger. ( ha ha , det vil du ik synes om ). // |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vi mødes igen, træningen (Camille) Søn 24 Jul 2011, 03:16 | |
| /7Har jeg ikke betvivlet hvad du siger....jeg tilbyder dig bare lidt...selskab, så at sige^^:)// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vi mødes igen, træningen (Camille) Søn 24 Jul 2011, 03:23 | |
| // hold så op Zean.... Det er ikke pænt at drille. // |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vi mødes igen, træningen (Camille) Søn 24 Jul 2011, 03:25 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vi mødes igen, træningen (Camille) Søn 24 Jul 2011, 03:28 | |
| // et klask i nakken plejer at betyde noget i stil med 'down boy ' , men tro nu ikke at jeg ikke er beæret over dit generøse tilbud om .....selvskab. // |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vi mødes igen, træningen (Camille) Søn 24 Jul 2011, 03:31 | |
| //...Så du overvejer det?XD Nå...Desuden virker..."down boy" og gaffatape jo ikke...// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vi mødes igen, træningen (Camille) Søn 24 Jul 2011, 03:38 | |
| // DET var ikke det jeg sagde.... Man kan da godt være beæret og alligevel afslåg . Måske synes jeg at der skal være lidt 'sjov' til alle, så Camille vælger måske en der opfører sig ordenligt og er lidt selektiv med hvem der inviteres til 'selvskab' og vil behandle hende 'ordenligt '...... Er der mange af dem ? *naaa* // |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vi mødes igen, træningen (Camille) Søn 24 Jul 2011, 03:44 | |
| //...Du lever livet kedeligt...:)// |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Vi mødes igen, træningen (Camille) | |
| |
| | | | Vi mødes igen, træningen (Camille) | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|