Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 12 ... 22  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 09:32

Marcus nød kysset og kyssede bare videre.
Han var glad for at hun ville udvide kysset, selvom hun havde sagt at de kun var venner, så havde han alligevel en underlig følelse lige nu, men han ville ikke lade det ødelægge kysset, så han lod tanken ligge og koncenterede sig kun om Hayley.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 09:36

Hayley kyssede ham og hvor lidt efter hun stak sin tunge ind i hans mund
Hun havde det som om de ikke bare var venner men mere end det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 09:40

Marcus åbnede munden og stak også rolig sin tunge ind i hendes mund og kyssede hende roligt.
Han kunne godt føle at hans tanke om sin underlige følelse ikke ville forlade hans hoved, men han koncenterede sig stadig kune om Hayley, selvom det var svært med den tanke i hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 09:42

Hayley begyndte og lege lidt med hans tunge imens hun prøvede og finde en af hans hænder
Hun nød ham virkeligt lige nu og hun kunne ikke stoppe kysset og hun havde heller ikke løst
Til og stoppe det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 09:46

Marcus kyssede ikke roligt mere, han kyssede lidt vildere nu og det viste han ikke om var okay.
Han kunne godt mærke at hun ledte efter en af hans hænder, så han ragte hånden hen til hende, så hun kunne tage den. Han havde ikke lyst til at stoppe med at kysse hende, han havde bare virkelig lyst til at holde om hende og aldrig slippe hende igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 09:48

Hayley nød hans kys og kyssede ham igen
Hun fletede sine finger ind i hans og legede vider med hans tunge
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 09:50

Marcus nød at kysse hayley og kunne slet ikke stoppe.
Han kunne godt mærke at den underlige følelse voksede lidt og det gjorde hans kys roligere igen, fordi han også tænkte på den. Han lod hende flete sine finger ind i hans og flettede også sine fingre om hendes og kyssede videre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 09:53

Hayley nød bare og kysse ham hun lagde godt mærke til han blev lidt rolig med og kysse igen
Så selv om hun ikke havde lyst til og stoppe kysset gjorder hun det langsomt
hun lagde sin hånd på hans kind ikke den hånd de havde fletted sammen medn den anden
hun kiggede lidt på ham og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 10:44

Marcus kyssede stadig roligt videre med Hayley, han viste nu at hun havde lagt mærke til det.
Han så på hende og smilte svagt tilbage og nussede hende på siden med den hånd der ikke var flettet ind i hendes og kyssede hende blidt videre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 19:18

Hayley kyssede blidt igen
og flettede sine finger lidt mere ind i hans
hun var lidt bange for at uvide kysset igen
Da det virkede som om han ikke ville
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 19:54

Marcus kyssede blidt videre med Hayley.
Han havde det ret underligt lige nu og han viste ikke hvad det var.
Lige pludselig fik han nærmest et skød fra Hayley og det gjorde han tanke stærkere.
Marcus teleporterede sig hurtigt væk fra hende selvom han ikke havde lyst til det og hev lidt efter vejert imens han stod lidt bukket støttet til muren på bygningen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 21:52

Hayley fik et lille chok
"Øøhmm undskyld jeg det var ikke" hun kiggede ned og sukkede
Hun havde det som om han virkelig betyd meget mere end en ven bare gjorder
Hun gik to stor skridt tilbage og kiggede ned og sukkede lydløst
"Marcus jeg jeg det er jeg ked af" hun belv ved med og kigge
Ned og begyndte og mærke en underlig skyld følse. Hun havde
Det som om hun sårede ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 22:23

Marcus slappede af igen og så på Hayley.
Han tænkte lidt på hvad han skulle svare, han rettede sig op igen og trak vejert tungt.
"Det er ikke din skyld Hayley, det er okay" sagde han roligt og pustede lidt ud.
"Det er mig der skal være ked af det, for.. jeg tror ikke jeg har venne følelser for dig mere, jeg tror der ligger mere i det og jeg ved at du aldrig ville kunne elske en med et hjerte, så.. jeg vælger at ignorere den følelse, for jeg vil ikke ødelægge vores venskab selvom det er svært ikke at tænke på den følelse" sagde han stille og så selv ned i jorden og tog sin hånd op på sit hjerte og klemte lidt så hans bluse krøllede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 22:27

Hayley gik to skrid tilbage igen og sætte sig
På kantsten og kiggede ned
"Marcus.....Jeg ved ikke men jeg tror jeg har det på samme måde som dig
Jeg er bare bange for at få dig til og lide " hun sætte albuerne ned i hendes bare lår og hænderne op foran øjene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 22:32

Marcus tænkte lidt, men gik så over ved siden af Hayley og så ned på hende.
Han satte sig derefter på hug og tog en arm rundt om hendes skuldre.
" Hayley du skal ikke være bange, du for mig ikke til at lide uanset hvad du gør" sagde han stille, han ville ikke kysse hende på håret for han var bange for at det bare gjorde det helle værer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 22:37

Hayley lod armen falde ned og rejste sig der efter
"Marcus..Kan du ikke se hvad jeg er..Jeg er jo det sygeste uhyr der findes jeg er skamt til og
Så folk ihjel og få folk til og lide..tænkt hvis jeg bed dig" hun kiggede ned af sig selv og kiggede så på Marcus
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 22:44

Marcus sukkede og så derefter tænkende på hende.
" For det første Hayley, er du ikke et uhyr, for så kunne jeg ligeså godt også være det, og for det andet kan jeg godt klare at du slår folk ihjel, for det ser jeg helle tiden rundt omkring og for det trejde så sker der ikke noget med mig hvis du bed mig og hvis det skete så kunne jeg bare teleportere mig væk, jeg ville ikk ehade dig hvis du gjorde det" sagde han stille, men havde også et lidt alvorligt udtryk, for han kunne ikke lide at hun kaldte sig selv et uhyr
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 22:47

Hayley kiggede på ham og lagde hovedt på skrå
"Marcus hvad ville du gøre hvis jeg sagde jeg elskede dig" hun løftede det ene øjenbryn og vendte på hans svar


//Bliver nød til og logge af men kommer på sener // xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 22:50

Marcus smilte svagt og trak på den ene skulder.
"Jeg ville nok blive ret glad, men ville du også blive det hvis jeg sagde det samme til dig?" spurgte han stille og så stadig på hende, bare med et tænkende blik.

//Øv okay xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 00:21

Hayley bed sig blidt i underlæben
og nikkede to gange "Men jeg er bare ikke sikker på om jeg har fortjent det" hun kiggede op og ned af ham og blev stårende hvor hun var
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 00:48

Marcus var stille lidt, og bed sig også lidt i læben.
"Self har du fortjent det Hayley, jeg ser ikke nogen grund til ikke at skulle sige det" sagde han stille og så tænkende på hende imens.
Han gik lidt tættere på hende, men ikke for tæt for han ville ikke have hende til at vige tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 00:51

Hayley blev stårende og kiggede på ham
"Men det virker bare forkert ser for flot du er folk ville slet ikke forstå du gad mig" hun kiggede op og nede af sig selv og så op og ned af ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 00:55

Marcus tog sin hånd forsigtigt op på hendes kind og nussede den blidt.
"Hayley, du er også virkelig flot, og jeg er ligeglad hvad folk tænker om os, for jeg føler det er rigtigt" sagde han stille og tænkte lidt.
"Men hvis du ikke vil være sammen med mig, så er det helt okay Hayley" sgade han og tog sin hånd til sig igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 00:58

"Så sig mig en grund til jeg ikke skulle ville det" Hun smilede til ham
Og tog hans hånd og lagde dem i mellem hendes
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 01:05

Marcus smilte svagt og gik lidt tættere på hende.
"Det kunne jo være at du synes at 2 helt forskellige racer ikke passer så godt sammen" sagde han stille og tænkte lidt
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel
Tilbage til toppen 
Side 2 af 22Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 12 ... 22  Næste
 Lignende emner
-
» Smerte.. - Seth
» Saven, dø, smerte og glæde!
» Smerte i det skinnende måne skin. (Sordrick)
» Jeg elsker...
» Elsker Musik!! xD

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: