Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 12 ... 22  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 3 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 01:07

Hayley gik lidt tætter på ham
"Med mig er det helt fint..Men hvad med dig" hun løftede det ene øjenbryn og smilede til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 3 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 01:14

Marcus stod nu helt tæt på hende og smilte varmt til hende.
" Jeg har det også fint med det, jeg vil gerne være sammen med dig" sagde han og smilte igen.
Han bøjede sig ned til hende og kyssede hende ømt på kinden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 3 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 01:16

Hun smilede stort og lagde armen om ham
"Og jeg vil gerne være sammen med dig" hun drejede hovedet og kyssede ham på munden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 3 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 01:20

Marcus smilte og kyssede hende igen.
Han lagde armene om hende og holdte hende ind til sig, han var glad for at hun ville være sammen med ham, det betød virkelig meget for ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 3 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 01:24

Hayley kyssede ham igen og nød hans kys
Hun lagde armen om ham..Hun havde aldrig
Følt sig så glad som hun var nu
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 3 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 01:27

Marcus udvidede kysset en smule.
Han holdte hende stadig tæt ind til sig, han havde ikke lyst til at slippe hende.
Han nød igen hendes læbers berøring.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 3 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 01:33

Hayley var glad over han var så tæt på ham og det var ham der uvide kysset
Hun hjælp ham med og udvide kysset og hun klemte lidt med sin hånd om hans bluse på rygen og hev så så langt ind til ham som hun kunne. Hun slappede helt af da hun kyssede med ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 3 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 01:48

Marcus var glad for at hun også ville udvide kysset.
Han kyssede videre, og tog sig ikke af at hun hev ham helt ind til sig.
Marcus var for første gang virkelig glad lige nu, og det var takket være Hayley.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 3 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 01:50

Hayley kyssede lidt vider iden hun slap kysset
Hun smilede til ham og kiggede rundt og så så hen på ham igen
"Hmm hvornår skal jeg se hvor du bor henne" Sagde hun med et glimt i øjet og et sødt smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 3 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 01:54

Marcus grinte stille og smilte så til hende.
"Når du har lyst, jeg har altid tid til dig" sagde han med et varmt smil og nussede hende lidt på ryggen med den ene hånd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 3 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 01:56

Hayley smilede og nød hans nussend hun lægnede sig ind til ham
"Hvad med nu" hun kyssede hans bryst og slappede af
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 3 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 01:59

Marcus smilte og kyssede hende på kinden inden han svarede.
"Ja det kan du godt" sagde han og smilte igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 3 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 02:01

Hayley smilede stort
"Nice" hun stod helt op af ham og nød hans kys
"Hvor bor du enig henne" Hun smilede og lagde hovedet på hans bryst og hørte hjerted banke
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 3 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 02:09

Marcus smilte og tænkte lidt.
"Jeg bor i byen Sheria, lige midt i" sagde han og smilte igen.
Han havde stadig armende om hende, så hun var helt tæt på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 3 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 02:12

Hayley smilede
"Der har jeg ikke været endnu" Sagde hun med et smil
Og ød hun var så tæt på ham hun begyndte og nusse hans ryg
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 3 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 02:19

Marcus smilte og kyssede hende på håret.
"Så vil det også være en lidt større overraskelse for dig at komme der, og bare rolig jeg skal nok teleportere os dertil" sagde han med et smil og nussede hende blidt på kinden med sin ene hånd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 3 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 02:20

Hayley smilede og kyssede ham på munden inden hun sagde
"Okay" og kyssede ham på halsen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 3 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 02:30

Marcus smilte og lukkede så derefter øjnene for at koncentere sig om at komme til Sheria.
Lidt efter stod de foran hans hus og han åbnede øjnene igen og smilte til hende.
"Så er vi her" sagde han med et smil og så derefter på sit hus.

//Kan ses i hans profil, hvordan hans hus ser ud^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 3 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 02:32

Hayley smilede og så rundt
"Wooow..bor du der" hun pegede på det hvide hus og kiggede på marcus og kunne ikke lade være med og smile
Hun holdte stadig om ham og nød bare og være sammen med ham det var kun ham der kunne rede hendes dag



//Har kigget Razz xD //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 3 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 02:35

Marcus nikkede smilende og var glad over at se hende så glad.
"Jep mig og min mor bor her" sagde han med et svagt smil og tænkte lidt.
Han holdte hende stadig blidt ind til sig og smilte svagt for sig selv.

//Okay heh Wink^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 3 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 02:39

Hun kom i tænke om hendes tøj
"Marcus" hun pegede ned af sig selv og så så på marcus
*Hvad vil hans mor ikke tænke* Tænkte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 3 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 02:46

Marcus grinte lidt over hendes tanke og kyssede hende kort på munden.
"Bare rolig, du kan bare låne noget tøj af mig, og min mor er også mest inde på sit værelse og hun sover sikkert nu" det sidste sagde han stille, men smilte så til hende, tog hendes hånd og begyndte roligt at gå op imod sit hus.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 3 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 02:49

Hayley gik med men var lidt nervøs
Hun kunne ikke lade være med og smile men gik med ham op til huset
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 3 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 02:53

Marcus åbnede døren og trak hende roligt indenfor og lukkede stille døren bagefter.
Han så sig lidt om, der var helt mørkt i huset, så han regnede med at moren sov.
Marcus smilte til Hayley, og tog sine sko af og tog hendes hånd igen, "hvor godt kan du liste?" hviskede han og smilte igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 3 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 02:57

Hayley smilede og nikkede hun kunne næsten ikke se noget men holdte bare i Marcus
Da mørket minde hende om hvad hun havde gjordt ved de to engler hun stoppede med
Og smile og så bare ud i mørket og holdte fat i Marcus
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel
Tilbage til toppen 
Side 3 af 22Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 12 ... 22  Næste
 Lignende emner
-
» Smerte.. - Seth
» Saven, dø, smerte og glæde!
» Smerte i det skinnende måne skin. (Sordrick)
» Jeg elsker...
» Elsker Musik!! xD

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: