Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 17 ... 22  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 12 Icon_minitimeOns 14 Okt 2009, 20:04

Marcus holdte hende ind til sig.
Han nussede hende ned af ryggen med den ene hånd til han kom til hendes vinge tatoovering og holdte hånden derpå.
Marcus kyssede hende videre og var glad for at han var sammen med hende

//Skal lige i bad, kommer igen Wink //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 12 Icon_minitimeOns 14 Okt 2009, 20:12

Hayley kyssede ham igen
og vasr glad for han rørte ved hende
hun føltesig rigtig tryg og hun havde det super godt hver gang han rørte hende snakkede til hende og kyssede hende
Hayley nussede ham på hans overarm der hvor hans tattoo sad


// xD //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 12 Icon_minitimeOns 14 Okt 2009, 22:38

Marcus nød hendes nussen.
Han nussede hende videre på hendes tatto ved lænden med den hånd der allerede var på hendes ryg.
Marcus holdte om hende med den anden arm.
Han kyssede hende videre og nød at kunne mærke hendes læber imod hans.
Marcus kunne ikke tænke på noget andet der kunne gøre ham mere glad end når han var sammen med Hayley, hun var det eneste der kunne gøre ham glad og han nød det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 12 Icon_minitimeOns 14 Okt 2009, 22:41

Hayley nød han nussede hende
hun fik kigget ud af vinduet og klokken var mange
og solen var på vej op
Hun slap langsomt kysset og kiggede på ham
"Det er ved og være lyst skat og du har ikke sovet" hun nussede ham på kinden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 12 Icon_minitimeOns 14 Okt 2009, 22:44

Marcus smilte svagt og tænkte lidt.
Han vendte kort blikket ud af vinduet, men tænkte mest på Hayley.
Msrcus trak derefter kort på den ene skulder, " det skal du ikke tænke på skat, men hvad med dig og sol?" spurgte han og tænkte lidt, han nussede hende stadig ved lænden og bed sig diskret i læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 12 Icon_minitimeOns 14 Okt 2009, 22:49

Hun trak på skulderne
"Jeg kan ikke tåle det men jeg gider ikke og være der hjemme nu" hun sukkede og havde ikke
lyst til og blevet taget væk fra Marcus
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 12 Icon_minitimeOns 14 Okt 2009, 22:52

Marcus smilte svagt og kyssede hende på panden.
"Bare rolig, jeg lader ikke solen komme herind, jeg trække for så den ikke rammer dig skat" sagde han og slap hende langsomt selvom han ikke havde lyst.
Han tog busker på og gik over og trak gardinerne for og lagde sig så ved siden af Hayley igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 12 Icon_minitimeOns 14 Okt 2009, 22:55

Da han rejste sig tog hun også sin bikkini på og bandt tørklædet
"Tak skat" hun kyssede ham hurtigt på munden og krammede ham "Men hvad med din mor hun vågner jo snart"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 12 Icon_minitimeOns 14 Okt 2009, 23:08

Marcus smilte svagt og kyssede hende på panden.
"Det skal du ikke tænke på skat, godt nok er hun en dæmon men hun gør dig ikke noget hvis hun bliver overrasket over at se dig, og hun kan ikke læse dig, så hun ved ikke hvad vi har lavet" sagde han og smilte svagt igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 12 Icon_minitimeOns 14 Okt 2009, 23:12

Hayley smilede svagt og pustede let ud
"Okay" hun mærkede at hun blev nervøs igen
og rejste sig og gik over og tog den trøje hun havde lånt af ham og tog den på
og lagde sig ned til Marcus igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 12 Icon_minitimeOns 14 Okt 2009, 23:19

Marcus smilte svagt og holdte om hende.
Han kunne godt mærke at hun var nervøs, men smilte bare svagt og kyssede hende på panden.
" Bare rolig skat, du behøver ikke at være nervøs" sagde han og smilte svagt igen.
Han nussede hende på ryggen og kyssede hende på panden igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 12 Icon_minitimeOns 14 Okt 2009, 23:21

Hayley lukkede øjene og lagde armen og ham
"Okay..men er stadig lidt nervøs" hun kyssede ham på halsen og havde stadig lukkede øjene
"Og er du slet ikke træt skat" Hun kyssede ham igen på halsen og nussede ham i nakken med den anden hånd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 12 Icon_minitimeOns 14 Okt 2009, 23:27

Marcus smilte svagt og kyssede hende på panden igen.
Han tænkte lidt, " det er også helt okay at være nervøs skat" sagde han og kyssede hende derefter på kinden.
Marcus nussede hende på siden og tænkte lidt, hvorefter at han rystede på hovedet og smilte svagt igen, " nej skat, jeg er helt frisk" sagde han og kyssede hende på kinden igen og holdte om hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 12 Icon_minitimeOns 14 Okt 2009, 23:30

Hayley smilede og kyssede ham på halsen og puttede sig helt ind til ham
"Er du sikker jeg kan godt blive imens du sover..Skat jeg har heller ikke set nogle sove i 201år" hun nussede ham ned af rygen og smilede og havde stadig lukkede øjene da hun kyssede ham på halsen og så på kinden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 12 Icon_minitimeOns 14 Okt 2009, 23:38

Marcus smilte svagt og nikkede.
"Ja jeg er sikker skat, tro mig du har heller ikke lyst til at se mig sove, jeg har en evne til at snakke i søvne og nogen gange er det ikke altid godt det jeg siger" advarede han og smilte svagt igen, han kyssede hende på kinden og nussede hende ned af siden igen og holdte om hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 12 Icon_minitimeOns 14 Okt 2009, 23:44

Hayley sukkede og holdte stadig om ham hun havde stadig lukket øjene
hun kyssede ham på skuldern og nød han nussede hende
hun åbnede øjene da hun hørte hans mor var vågen
hun rystede lidt og holdte lidt beder fast om ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 12 Icon_minitimeTors 15 Okt 2009, 00:00

Marcus hørte også at hans mor vågnede.
Han nussede hende opmuntrende på ryggen og kyssede hende på kinden, " bare rolig skat, jeg er her" hviskede han ved hendes øre og nussede hende lidt igen, han tog hendes hånd og kyssede den blidt på håndfladen og lidt op af hånleddet, han viste godt at hans mor ville kunne mærke at både han og Hayley var her, for selvom hun var en ældre dæmon, så havde hun stadig sine sanser.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 12 Icon_minitimeTors 15 Okt 2009, 00:03

Hayley kiggede på ham og bed sig i læben
det var kun et spøgsmål om tid hun ville mærke
At Hayley var hos Marcus
"Hvad nu hvis hun ikke kan lide mig skat" hun sukkede og kiggede på marcus dør hvor efter hun sætte sig op

//Skal lige gå med min hund kommer snart på igen Razz //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 12 Icon_minitimeTors 15 Okt 2009, 00:06

Marcus satte sig op og smilte svagt.
Han rejste sig og gik over for at tage sin bluse på og vendte sig mod Hayley og smilte svagt igen.
"Bare rolig, hun er sikkert tilfreds med at jeg ikke har en engel med hjemme og kommer sammen med en der lever evigt ligesom jeg gør, så har hun sikkert ikke noget imod dig skat" sagde han og smilte opmuntrende.


//Okay Wink //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 12 Icon_minitimeTors 15 Okt 2009, 00:09

Hayley sukkede og kiggede lidt på døren
"Okay" hun bed sig i læben og lukkede øjene kort
og sank en lille klumb "Kan hun godt lide vampyre" sagde hun nervøst og kiggede på marcus med et skævt smil men man kunne godt se hun var nervøs
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 12 Icon_minitimeTors 15 Okt 2009, 01:08

Marcus tænkte lidt og smilte så svagt.
"Hun kan ihvertfald lide dem bedre end de andre racer, så jeg tror ikke hun har noget imod at du kommer her" sagde han og smilte skævt.
Pludselig blev døren åbnet, hun minede lidt om Marcus i ansigtet, hun så bare mere træt ud og tænkende, hendes hårfarve var magen til Marcus, men hendes hårlængde var bare meget længere, det gik hende mindst ned til midten af ryggen og det krøllede svagt, hun havde bare grønne øjne, det var en ting hende og Marcus og hende ikke havde tilsammen, hun kom ind i en sort kåbe og hun lignede en i næsten 30 års alderen, men hun var faktisk kun 28, men hun blev jo aldrig ældre, hun så kort på Hayley og så derefter hen på Marcus, " hvem er din veninde?" spurgte hun stille, han tænkte lidt og smilte så, " det er min kæreste Hayley, jeg havde lyst til at tage hende med hjem for at vise hende hvor jeg boede" sagde han og smilte igen, moren fik et svagt smil frem og så så på Hayley igen og smilte også svagt til hende, " hyggeligt at møde dig Hayley, mit navn er Daniella, som du ved er jeg Marcus mor" sagde hun og ragte Hayley hånden stadig med et svagt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 12 Icon_minitimeTors 15 Okt 2009, 01:12

Hayley tog imod hånden
"Også rart og møde dig" sagde hun med et smil og kiggede på hans mor
hun tog langsomt sin hånd til sin og kiggede på Marcus og så på Daniella
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 12 Icon_minitimeTors 15 Okt 2009, 01:17

Moren nikkede og tog også sin hånd til sig igen.
Marcus så lettet ud over at hans mor tog godt imod hende og smilte også selv.
Moren vendte sit blik på Marcus og smilte svagt igen, " det er da altid noget at du endelig har fundet en som kan gøre dig glad igen var?" sagde hun og så derefter på Hayley igen og smilte svagt, " mange tak fordi du kom ind i Marcus liv, du kan slet ikke forestille sig al den ballade vi har haft med ham" sagde hun og så på Marcus igen, han smilte ikke mere han så mere irreteret ud over at moren skulle stå og sige sådan noget, hans mor forstod hans blik og nikkede, hun gik over mod døren uden et ord og lukkede den efter sig.
Marcus stod lidt og tænkte og smilte så til Hayley, " når det ser ud til at hun synes godt om dig, hvad vil du lave?" spurgte han og skiftede helt emne fra det moren snakkede om, selvom det godt kunne ses på ham at han stadig tænkte over det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 12 Icon_minitimeTors 15 Okt 2009, 01:21

Hayley smilede og var glad for at moren kunne lide hende
hun kiggede lidt på Marcus og smilede til ham inden hun trak på skulderne
"Det ved jeg ikke hvad vil du lave" hun bed sig i læben og gik over til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 12 Icon_minitimeTors 15 Okt 2009, 01:23

Marcus trak tænkende på skulderne.
"Det ved jeg ikke, det var derfor jeg håbede at du havde en ide" drillede han og smilte igen.
Han var stadig lidt irreteret selvom han smilte, det var han fordi hans mor ikke kunne holde sin mund lukket med nogen bestemte ting og det var noget af det eneste som faktisk kunne gøre ham rigtig irreteret.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 12 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel
Tilbage til toppen 
Side 12 af 22Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 17 ... 22  Næste
 Lignende emner
-
» Smerte.. - Seth
» Saven, dø, smerte og glæde!
» Smerte i det skinnende måne skin. (Sordrick)
» Jeg elsker...
» Elsker Musik!! xD

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: