Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13 ... 22  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 4 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 03:02

Marcus lod mærke til at Hayley ikke smilede mere, men han ville ikke kommentere det lige nu.
Han førte hende stille gennem huset og op af trappen og sørgede for at de gik så roligt at moren ikke ville vågne.
Han åbnede forsigtigt døren ind til sit eget værelse og trak hende stille ind og lukkede døren efter sig.
Marcus smilte kort til hende og gik så over i sit skab for at finde noget tøj til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 4 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 03:02

Marcus lod mærke til at Hayley ikke smilede mere, men han ville ikke kommentere det lige nu.
Han førte hende stille gennem huset og op af trappen og sørgede for at de gik så roligt at moren ikke ville vågne.
Han åbnede forsigtigt døren ind til sit eget værelse og trak hende stille ind og lukkede døren efter sig.
Marcus smilte kort til hende og gik så over i sit skab for at finde noget tøj til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 4 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 03:07

Hayley smilede og kiggede rudt
"Du har løget...Du sagde mit værelse var meget pæner ende dit..Det løgen prøv og se det en gang" hun kiggede rundt og glemte alt om mørket
Hun smilede stort og gik over Til marcus
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 4 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 03:11

Marcus rystede smågrinende på hovedet og smilte til hende.
"Jeg har ikke løjet for dig, jeg mente hvad jeg sagde" sagde han smilende og ledte videre i sit skab.
Lidt efter tog han en mørkeblå T-Shirt frem til hende og smilte svagt, " jeg hved det ikke er hvad du plejer at gå i, men værsgo, jeg tror den er stor nok til at dække det meste på dig, for jeg tror ikke at du kan passe nogen af mine busker" sagde han smågrinende og smilte til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 4 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 03:13

Hayley smilede stort hun var ikke særlig stor så den var stor nok
Hun tog imod den og tog den på
"Tak" Hun gik over og krammede ham og smilede
"Marcus jeg elsker dig" sagde hunn med et smil og kyssede ham på halsen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 4 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 03:17

Marcus smilte og lagde armene om hende.
Han kyssede hende på håret og smilte igen, " jeg elsker også dig Hayley" sagde han med et varmt smil og kyssede hende igen på håret.
"Jeg vil altid være her, når du har brug for mig, det skal du bare vide Hayley" sagde han stille og tænkte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 4 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 03:19

Hayley smilede og fik øje på Sengen
"Tak og i lige måde" hun begyndte lige så stillet og skubbe ham blidt hen mod den
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 4 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 03:22

Marcus smilte fordi han lagde mærke til at hun skubbede ham.
Han gik baglæs så hun ikke behøvede at skubbe ham så meget.
Marcus satte sig derefter på sengen og trak Hayley ned på hans skød og kyssede hende ømt på halsen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 4 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 03:24

Hayley nød hans kys
Og slappede af hun smilede og puttede sig ind til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 4 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 03:27

Marcus så på Hayley og smilte.
"Det kan godt være at man helle tiden hører at vampyrer er hårde, men du er en undtagelse, for du er dejlig blød" drillede han med et smil.
Han lænede sig ned og kyssede hende fra panden og ned langs siden af ansigtet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 4 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 03:31

"Dejlig blød" grint Hayley og smilede
Hun nød hans kys..
Hun kyssede hans skulder og slappede af
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 4 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 03:35

Marcus grinte svagt og smilede derefter.
"Ja det er du da" sagde han med et smil og grinte svagt igen.
Han nød at have hende så tæt på sig og han holdte stadig om hende, selvom hun sad på hans skød
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 4 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 03:37

Hun smilede til ham
"Jamen det var da rart og vide" sagde hun med et skævt smil
Og kyssede ham hurtigt på munden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 4 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 03:40

Marcus smilte til Hayley og tænkte lidt.
Han lænede sig lidt tilbage efter hun havde kysset ham og begav sig til at betragte hende.
Han smilte igen og lænede sig frem igen og nussede hende lidt på armen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 4 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 03:42

Hayley nød hans nussend og så på ham og lænede sig frem og kyssede ham igen på munden


//Skal ud og spise så skal logge af vi skrives // xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 4 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 03:47

Marcus kyssede hende igen.
Han lænede sig lidt ned til hende, så hun ikke skulle strække sig særlig meget for at nå ham.
Men han lagde heller ikke for meget vægt i.
Han kyssede hende roligt videre.

//Øv okay, jep vi skrives xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 4 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 05:53

Hayley kyssede ham stadig da hun rejste sig og sæt
Sig på ham igen med et ben på hver af hans lår og kyssede ham igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 4 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 06:05

Marcus kyssede hende roligt og sad helt stille da hun flyttede sig.
Han lagde sine hænder på hendes talje, da hun havde sat sig og kyssede stadig videre med hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 4 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 06:07

Hayley nussede ham i håret og slap kysset lidt efter og smilede til
ham og så rundt i rummet "Skal vi ikke bytte værelse" sagde hun med et skævt smil og lod hænderne glide ned
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 4 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 06:14

Marcus grine svagt og smilte svagt.
"Niks, nu er jeg lige faldet så godt til" smågrinte han og smilte igen til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 4 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 06:16

Hun smilede og kiggede på ham
"Øv bøv" hun kiggede rundt men hendes blik røg hurtigt over på Marcus igen
Hun smilede sødt til ham og kyssede ham blidt på kinden og kiggede så på ham igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 4 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 06:23

Marcus smågrinte lidt igen og smilte derefter til hende.
"Ja det var ikke så godt var" drillede han smilende og lænede sig ind til hendes hals og kyssede den ømt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 4 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 06:27

Hayley nød hans kys
"Næ..Men så kommer jeg bare tit" sagde hun med et smil
Og nussede hans arm
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 4 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 06:30

Marcus så på hende og smilte skævt.
"Det er du meget velkommen til at gøre søde" sagde han og smilte igen til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 4 Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 06:38

Hayley smilede til ham og kyssede ham hurtigt på kinden
"Tak skat" sagde hun med et glimt i øjet og så rundt
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel
Tilbage til toppen 
Side 4 af 22Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13 ... 22  Næste
 Lignende emner
-
» Smerte.. - Seth
» Saven, dø, smerte og glæde!
» Smerte i det skinnende måne skin. (Sordrick)
» Jeg elsker...
» Elsker Musik!! xD

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: