Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 en lille tøj butik

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 7 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 11:21

Andy lag sin arm tætter omkring livet på ham, og træk ham lidt tætter på sig. selv om det næsten var umuligt at han kunne komme tætter på, et lille smil kom frem på hans læbe mens han nussede ham videre på kinden. han havde gættet på at hans læber var fantastiske, men dog havde han ikke troet at de var så skønne som han syntes at de var. han tænkte kort lidt over det han havde sagt og havde ønsket at David kunne læse hans tanker, da han viste at hans venner ville blive sure på ham hvis han bare rejste. og han ønskede ikke at komme tilbage og blive skæld ud bare fordi han rejste fra dem, dog forsvandt hans tanker hurtigt og han tænkte bare på David. han kunne mærke på sig selv at det ville tage hårdt på ham hvis han skulle stoppe kysset, derfor forsatte han bare med at kysse ham og viste at hvis det gik meget længe til så ville man ikke kunne kalde det et venskabeligt kys mere. da han syntes at det ville være lidt mærkeligt hvis man kyssede en ven i for langtid
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 7 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 11:30

David fik på en eller anden måde vendte sig lidt om, så han lagde sin hpnd på han skind og elskede at være så tæt på ham som det var muligt. han kunne nu mærke at det ville blive utrolig svært for ham at stoppe kysset, men ahn kunne også mærke på Andy at han nok heller ikke kunne. han prøvede at stoppe det, men det gik ikke ret godt for han kunne ikke få sine læber væk fra hans. han nød det meget og ville ønske at venskabelige kys godt kunne vare længerer tid. han fik kort den syge idé at udvikle kysset. bare en lille smule, men han slog hurtigt den idé ud af hovedet da det ville kunne ødelægge det hele. med lidt kamp og meget imod sin vilje. fik han løsrevet sine læber fra hans, men så de var c en cm fra hinanden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 7 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 11:41

Andy blev bare ved med at kysse ham, til han mærkede at David havde flyttet sit hoved. han åbnede stille sine øjne og slikkede sig kort over læberne, da de smagte af David "måske var et venskabeligt kys ikke ligefrem efter min mening det jeg søgte, jeg havde slet ikke lyst til at stoppe" indrømmede han og rødmede lidt og overvejede at kysse ham igen, men gjorde det dog ikke da det ville blive for meget "men dine læber er bedre end jeg havde troet" hviskede han og bed sig i læben og nussede ham videre på kinden, han syntes at det var lidt pinligt at han ikke kunne stoppe sig selv. og mest at han havde lyst til at kysse ham mere, selv om lysten ikke var lige så stor som den var inden deres kys "også lige en ting.. jeg kunne godt rejse uden at sige det til nogen.. men det ville ikke hjælpe mig nået når jeg ved at at jeg bare vil blive skæld ud når jeg kommer tilbage" sagde han og så bare ind i hans øjne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 7 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 11:49

David smagte lidt på sine læber og kunne tydeligt smage Andy. ahn sukkede stille og rystede stille på hovedet "t...tr..tro min...jeg ville ikke stoppe det.,..det var meget svært..d..det.." stammede han og kunne slet ikke gøre sin sætning færdig. han kunne slet ikke glemme fornemelsen af at mærke Andyøs læber mod sine og han havde sådan lyst til at mærke dem igen "virkelig?....jeg blev helt overrasket over hvordan det kunne føles så godt...og så forkert på samme tid" indrømmede han og kunne slet ikke for det til at hænge sammen. han nød at Andy nussede ham, men det hjalp ham ikke med at få mindre lyst til at kysse ham igen. han så ind i hans øjne og nikkede stille til det han sagde "okay...dine venner er lidt stride...jeg ville forstå det..men nu er det slevfølgelig også min idé" sagde han lidt tænksomt og prøvede at slå tanken om Andy's læber ud af hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 7 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 11:59

Andy så på ham og kunne ikke lade være med at smile "rolig søde.. træk vejret,, så slem kan jeg da heller ikke være at du helt stammer over det" sagde han lidt drillende og fjernede sin hånd fra hans kind og lukkede vinduet, han lukkede sine øjne kort i og lyttede bare på hans stemme "det ville være bedre hvis det kun føles godt" sagde han og følte lidt skam over sig, og ville selvfølgelig ikke havde at David følte at han havde gjort nået forkert. da Andy var lige så meget udenom det som han, hvis han ikke var mere "de kan bare ikke undvære mig.. selv om jeg ikke kan forstå det, når de levede fint når de ikke kende mig" sagde han, han kravlede så godt han kunne ned uden at gøre så David fald ned. han så lidt på ham inden han løftede ham op i sine arme og gik ind i stuen og satte ham på sofa'en, han lag sig selv i den anden ende af sofa'en og så bare ned på ham med et smil på læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 7 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 12:09

David rystede stille på hoevedet " nej nej,..jeg stammer fordi det var helt fantastisk" sagde han og opfattede slet ikke det var dril. han var elt opppe og køre over kysset og havde virkelig lyst til at kysse ham igen. han lyttede til hvad han sagde og bed sig svagt i læben "det føltes kun forkert..fordi jeg ved du har Dean" hviskede han stille og så ned. han kom stille ned og stå, men fik ikk elov til at stå der i ret lang tid. han lagde sine arme om hans ankke og så ind i hans øjne "kan du ikke bare sige du nok skal´komme tilbage.. du vil bare være væk i en uge ller to det må de da kunne respekter?" forslog han og betragtede ham lidt. han mærekede han kom ned og sidde på sofaen, men blev lidt skuffet over Andy ikke holdt om ham. han tog sig lidt til hovedet og så lidt på andy, men et lille smil kom dog frem på hans læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 7 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 12:15

Andy lag sine hænder og grinte lidt af ham "ja du må havde syntes det var skønt.. for din hjerne virker vist ikke lige" sagde han drillende og rakte stille sin hånd hen mod ham og smilte imens, han var i bedre humør da han ikke havde lyst til en smøg og han havde fået et kys. han træk let på skulderne og viste ikke helt hvad han skulle sige "men det var et venskabeligt" sagde han og prøvede at få sig selv overtalt til at det kun var venskabeligt, selv om det ikke gik så godt for ham. han rystede stille på hovedet og så bare kærligt på ham "jeg har sagt at jeg bare vil være væk i et stykke tid.. også vil den ene efter den anden følge med, også har jeg opgivet til sidst" sagde han og gav et lille suk fra sig og fik lyst til at drille ham da han ikke gad at være i dårligt humør "du skal føle dig virkelig heldig,, mine læber er guddommelige... man kunne tro at de var lavet af guld" sagde han og prøvede at holde et grin tilbage, og kunne ikke forstå folk hvis de syntes det. fordi så havde han virkelig ødelagt guldet flere gange
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 7 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 12:26

David så på ham og kunne ikke lade være med at smile "det er ikke min fejl..det er din skyld min hjerne er dum" sagde han med et lille smil og tog hans hånd. han rykkede sig stille tættere på Andy for at komme in di hans favn igen, da han godt kunne lide at han holde om ham "ja..et venskabeligt kys og ikke andet...kun venskabeligt" sagde han med et lille nik og havde slået ind i sit hovede at det bare var venskabeligt, men han kunne dog stadig ikke glemme det kys. han betragtede ham lidt tid og lyttede til hvad han sagde "dine venner er besværlige" sagde han blot, da han heller ikke ville være i dårlig humør over det. han lyttede til hvad han sagde og kunne ikke lade være med at grine lidt "guddommelige læber.. ja den er god med dig..godt nok var de bløde og behagelige, men direkte guddommelige" sagde han med et grin og rystede lidt på hovedet af ham. han smilte blidt til ham og så på ham med et muntert blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 7 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 12:33

Andy satte sig lidt op og træk ham ind til sig med et smil "troet ikke ligefrem at din hjerne gik i stå af det" sagde han og kunne godt lide at havde ham i sine øjne, det fik ham til at føle at David var i sikkerhed og at der ikke skete ham nået. han træk let på skulderne og så bare på ham "ja kun venskabeligt" sagde han og bed sig kort i læben og kunne ikke lade være med at smile, da han syntes at han var så sød at høre på. han viste ikke hvad han skulle sige og derfor svarede han ikke på det, når han jo godt viste at hans venner kunne være besværlige.. men han elskede dem dog meget, han hævede det ene øjebryn og der kom et drillende smil på hans læbe "de er guddommelige og det syntes du også" sagde han og havde slået fast at David syntes at de var guddommelige "du kan jo ikke engang snakke efter et kys, så der må da være nået med dem" sagde han og fik bare lyst til at kysse ham igen, dog viste han ikke nået for det da han ikke viste om det ville være en god idé

//jeg smutter iseng nu.. inden jeg falder i søvn x'D .... ellers kommer der sgu bare til at stå mærkelige ting... natti nat//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 7 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 12:44

David mærkede Andy's favn om sig og med det samme følte han sig tryg og rigtig godt til pas "det er nok fordi det ikke er noget min hjerne er van til at opleve" sagde han med et skulder træk og smilt elidt til ham. han så på ham med et smil og nikkede kort "og dte var en dejligt venskabeligt kys" indrømmede han og grinte lidt. han var blevet så glad igen og havde det som om intet kunne ødelæge hans humør lige nu. han så på ham og rækte kort tung af ham "hold din mudn din abe" sagde han drillende og prikkede Andy på næsen. David grublede lidt over en mos svar, men kunn ikke rigtig komme på noget godt agument "øhm...det kan jo godt være fordi..at jeg også var en del af kysset...det kys kunne umulig været blevet så godt uden mig" sagde han med et lille grin of så på ham med et glad og kærligt blik. han puttede sig stille lidt tæætere på Andy og lagde stille sine arme om ham så han kunne komme tættere på ham.

/det er nok en god idé XD vi ses nat nat sovse godt XD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 7 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 23:03

Andy lag sit hoved på hans og lukkede sine øjne i og lyttede bare på hvad han sagde "jeg er da ked af at jeg fik din hjerne til at gå i stå" sagde han stille og lag sin ene hånd på hans lår og begynde at nusse den blidt, han fugtede kort sine læber og lyttede bare på hans stemme. som han syntes var en skøn stemme "det ved jeg godt.. ellers havde jeg nok ikke ønsket mig et til" sagde han og gav et lille grin fra sig og sad bare helt stille og tænkte alt igennem så godt han kunne, selv om det ikke ligefrem gik så godt for ham "kysser jeg som en abe ?" spurgte han om og åbnede hurtigt sine øjne og så ned på ham, og håbede det ikke "det skal du ikke regne med" drillede han, han kunne godt mærke at han trykkede sig tætter på ham og smilte af det "du vil havde min krop, du vil havde mig" sang han drillende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 7 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 23:20

David lyttede til hvad han sagde og kløede sig lidt i det ene øje "det skal du ikke være" sagde han med et lille smil og så lidt ned på hans hånd. som før nød han at Andy nussede ham og det fik og til at smile mere. han bed sig lidt i læben og sukkede let med et smil "nej nej..jeg sagde det jo også bare" sagde han med et lille grin og så lidt på ham. han så hurtigt på ham over det han sagde og rystede hurtigt på hovedet "nej du kysser ikke som en abe...du skal bare holde din mund.." sagde han med et lille smil og mente på ingen måde at han kyssede som en abe. godt nok viste David ikke hvordan en abe kyssede, men han tænkte ikke at en abe kunne kysse så godt som Andy gjorde. han rækte tunge af ham og grinte lidt "der skal to til at godt kys..så jo jeg var en del af det.." sagde han med et lille grin og prikkede ham på kinden. han kunne egentlig godt lide Andy drillede ham sådan, da det på en måde gjorde det hele meget nemmere. han slikkede ham så forsjov på næse tippen og puttede sig helt tæt ind til ham "bla bla bla hvem vil ikke havde din krop..den er jo helt fantastisk" grinte han og så udfordrene ind i hans øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 7 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 23:29

Andy træk let på skulderne og sad bare helt stille og nussede hans lår "hvorfor skal jeg ikke være det ?" spurgte han lidt drillende op og så ned på ham og syntes at han så utrolig smuk ud, han gav et lille grin fra sig og trykkede blidt sine læber mod hans kind "jov jeg kysser som en abe" sagde han mod hans kind og viste det jo ikke ligefrem selv, da han jo aldrig havde kysset med sig selv. han lag let sin arm tætter omkring ham og smilte imens "måske en lille del" drillede han og lukkede sine øjne i og rykkede ikke sine læber væk fra hans kind "jeg kender en der ikke gider havde den" sagde han og smilte lidt imens "jeg gider ikke havde den.. du må godt tage den" sagde han og gav et lille grin fra sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 7 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 23:53

David nød han nussede ham på låret og så på ham "fordi..der ikke nogen grund er til at være ked af det fordi jeg kan jo stadig tænke" sagde han med et lille grin og betragtede ham. han lukkede stille sine øjne og nød at mærke hans skønne læber mod sin kind "så kysser aber godt" sagde han med et lille grin og smilte glad. han mærkede hans arme tættere om sig og følte sig dejlig tryg i hans arme "vi var lige gode om det når!" sagde han bestemt, men begyndte at grine efter, da han virkelig godt kunne lide at blive drillet på den uskyldige måde. han så lidt overrasket på ham og hævede det ene øjnbryn "men..den passer jo til dig...du har en lækker krop og du er ikke stolt af den? sære dreng" grinte han og syntes bare det var en dejlig krop han havde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 7 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 00:00

Andy lod sin underlæbe glide op til hans øje og kyssede den en enkel gang "hvis du kalder kun tænker på mig... jamen så tænker på, hvis ikke så gør du ikke" hviskede han og nussede videre på hans lår, stoppede dog lidt efter og tog sin hånd op til hans ansigt og strøg ham over kæben "vi kan prøve at tage i Zoo.. så kan du finde ud af om jeg kysser som en abe" sagde han drillende og fik det bare dårligt ved tanken om at kysse en abe, han havde det svært nok ved at tænke på at kysse en pige på andre måder end venskabeligt. selv om han jo havde været sammen med piger, så var det ikke nået han havde lyst til at prøve igen. uden at blive tvunget til det "det skal du jo sige" hviskede han ind i hans øre og gav et lille grin fra sig og elskede bare at røre hans kæbe "jeg syntes ikke den er lækker.. det er jo bare et krop, der er mange andre der har en flottere en" sagde han og smilte til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 7 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 00:15

David nøde at mærke hans læbe og nød kysset. det fik et større smil frem på hans læber "det kunne jeg ikke få nogen sammenhæng i det du sagde der" sagde han med et lille grin og lagde stille sin ene hånd på hans hals. han nød at han nussede ham på låret, men han nød virkelig ogs¨at han rørte ved hans kæbe igen "i zoo?...ej det gider jeg virkelig ikke..zoo er fint men jeg vil ikke kysse en abe" grinte han og rækte tunge af ham. han havde aldrig prøvet at kysse en abe eller en pige, men det var heller ikke noget han havde lyst til ihvertfald ikke en abe, men heller ikke en pige, da det føltes lidt forkert. pigen skulle betyde noget for ham , før han ville kysse hende. han lyttede til hans dejlige stemme og nussede ham stille op i håret "det skal jeg nemlig..for det passer" hviskede han og nød at være tæt på Andy. han kørte stille sin ene hånd op under Andy's trøje og lod sine fingerstisser følge alle hans muskler "hmm...jeg han altså godt lide din krop..jeg synes den er lækker..det er der mange der synes vil jeg væde med" sagde han og så ind i hans øjne med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 7 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 00:32

Andy smilte lidt af det hele og nussede ham videre på kæben "jeg mente.. hvis du kalder det at tænke at kun at tænke på mig.. jamen så tænker du.. hvis ikke du kalder det at tænke så tænker du ikke" sagde han og kunne ikke lade være med at grine af ham og træk på skulderne, han bed sig kort i læben og smilte lidt imens "når okay... du vil gerne i Zoo med mig.." drillede han og tænkte lidt over at han ville drille ham lidt mere, han tog sit hoved hen til hans øre "ellers vil du bare gerne havde mig med ind i sengen" hviskede han og gav et lille grin fra sig og kyssede ham på kinden, han begynde stille at vugge ham fra side til side. han rystede bestemt på hovedet og lukkede sine øjne i da han intet havde imod i at mærke hans fingere på sine muskler "men det er jo ligemeget hvad andre syntes, når den er på mig og det er mig der skal lide den" sagde han bare og gav et suk fra sig da han godt kunne lide det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 7 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 00:48

David nød han nussede ham på kæben og smilte stille "okay så fattede jeg det..og så tænker jeg for kun at tænke på dig er at tænke..har jeg lige bestemt" sagde han muntert og lagde ikke låg på at han tænkte på Andy. det var nok heller ikke noget overraskelse at han tænkte på Andy. han så på ham og grinte lidt "jeg vil da gerne i Zoo med dig...Zoo er sjovt der er mange sjove dyr" sagde han og mente det faktisk. han havde ikke været o Zo i meget meget lang tid, så han vill faktisk meget gerne der hen. han lyttede til hans stemme og spærrede øjnene "NEJ andy stop så jeg vil ikke have sex med dig..jeg gider ikke sex" udbrød han og grinte lidt. han mente hvad han sagde han ville ikke have sex, da han jo kun havde oplevet dårlige ting med sex og derfor var bange for han ikke ville kunne nyde at have sex med noget, men måske gå i panik. han nød at Andy vuggede med ham, for det fik ham til at slappe helt af igen. han følgede hans muskler meget nøje med fingerspisserne "rigtig nok..men..jeg kan nu godt lide den..om du kan eller ej" sagde han med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 7 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 01:03

Andy smilte lidt og nussede ham videre på kæben "så du tænker kun på mig" sagde han drillende og trykkede sit ansigt mod hans hår og grinte lidt af ham, han nød at havde ham tæt på sig og følte bare at han fik det bedre af at være sammen med ham "så er det en aftale.. du skal i Zoo med mig" grinte han og tog sit ansigt væk fra ham og stoppede med at smile "søde.. undskyld jeg mente det ikke, det var kun for sjov" sagde han og syntes at det var mærkeligt at ikke snakke om sex, han lukkede sine øjne kort i og åbnede dem lidt efter og så på ham "men hvis det skete.. så kunne du stole på mig, jeg ville aldrig gøre nået som du ikke ville kunne lide" sagde han og bed sig kort i læben og ville bare havde ham til at stole på ham, da han jo ikke var den type der gjorde nogen anden ondt "jamen det er jo altid nået tror jeg nok" sagde han og lag sig lidt ned og nød det meget og syntes det var skønt, da mærke hans fingere og det fik ham til at mærke sin egen krop. han lukkede sine øjne i og smilte lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 7 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 01:18

David grinte lidt og nikkede stille "lige nu..ja kun dig" indrtømmede han med et smil på læben og betragtede ham lidt. han grinte lidt og smilte stort "lyder godt..det glæder jeg mig til" sagde han glad og så på ham med et muntert blik. han elskede at være tæt på Andy, da han følte sig som en helt fri person og at han kunne være lige den han ahvde lyst til at være, nemlig sig selv. han så på ham og bed sig lidt i læben "jeg ved godt du mente det forsjov..jeg grinte også..." mumlede han stille, men han havde dog ikke taget det helt for sjovt for sex var ikke noget han så som sjov. han havde ikke så meget imod at snakke om det, det var bare ikke et emne der lige sagde ham noget positivt. David stolede hundrede procent på Andy og når det handlede om sex. han var bare bange for at gå i panik "jeg ved det søde..jeg stoler på dig...men du må forstå..at jeg ikke...ser sex på nogen positiv måde...jeg har kan oplevet det som noget dårligt..og ubehageligt..jeg tvivler på jeg ville kunne nyde det" sagde han med et lille nikke. han fulgte ham lidt med blikket og smilte skævt til ham "det er det da.." sagde han med et lille smil og satte sig godt til rett på ham. han træk så stille hans trøje af og forsatte med at følje hans muskler med fingerspidserne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 7 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 01:35

Andy smilte lidt og fik røde kinder af det "jamen det er jo ikke så godt.. hvordan får vi dig så til at tænke på nået andet ?" spurgte han om og lod ham bare trække sin trøje af, han så ned af sig selv og gav et lille suk fra sig "det er som om jeg kan mærke nogle muskler jeg ikke viste jeg havde" sagde han stille og træk på skulderne og kunne ikke forstå at han ville tage i Zoo med ham "så har du også bare at underholde mig, da jeg ikke er den største fan af Zoo.. også hold godt øje med mig så jeg ikke slipper de små stakkels dyr løs" sagde han og hadet at man kunne gøre sådan nået mod dyr, han så bare på ham og lyttede på hvad han sagde og træk på skulderne "det ved jeg godt.. du skal bare vende dig til at havde sex med en der har følelser for dig" sagde han og smilte stort og var ikke sikker på hvordan han ellers skulle forklare det, han gav et lille grin fra sig og rystede på hovedet af ham "men det er jo alligevel mig der skal gå rundt med den" sagde han og lag sine hænder på hans lår
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 7 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 01:54

David så han fik røde kinder og kunne godt lide at se den røde fine farve på han bløde kinder "dtet ved jeg ikke...jeg er jo sammen med dig..pg derfor tænker jeg på dig" sagde han og kløede sig kort i håret. han grinte lidt af det han sagde og fulgte igen hans muskler "det er ikke nødvendigvis muskler...det kan godt være det er narver jeg vægger...jeg er meget god til at give massege hvis du vil have" sagde han med et lille grin og så på han overkrop. han rystede stille på hovedet og smilte skævt "jeg tror jeg kender en Zoo hvor dyrene går mere frit...altså hvor de har store arialer de kan gå på og trives godt...og jeg tror også man må gå inde i abe burdet..ved de små aber altså..jeg skal nok få dig til at more dig tro mig" sagde han med et lille smil og betragtede hans overkrop. han sank stille en klump og tog en lidt dyb indånding "du har nok ret...men..jeg tror nu ikke det vil ske for mig..jeg er bange for at gå i panik" indrømmede han og bed isg lidt ilæben. han så på Andy med et uskyldigt blik og smilte blidt til ham "ja det er det...men hver stolt over den...også selvom du ikke kan lide den..hver stolt" sagde han med et lille nik. han så ned på sine lår og kunne godt lide at Andy's hænder lå på dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 7 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 02:06

Andy gav et lille grin fra sig og træk på skulder og viste ikke hvad han skulle sige "bare fordi jeg er sammen med folk, så betyder det jo ikke at jeg tænker på dem" sagde han og havde prøvet flere gange at han havde tænkt på andre ting, han så stille ned efter hans finger og træk på skulderne "så siger vi at jeg kan mærke et eller andet" sagde han og kunne ikke lade være med at grine af det, han begynde stille at nusse hans lår og bed sig kort i læben "nej jeg klare mig, har prøvet at give Dean massage.. han flippede så totalt ud på mig, fordi det gjorde ondt" sagde han og kunne ikke lade være med at grine af det og rystede på hovedet af det, han stoppede med at grine for at lytte på hvad han sagde og fugtede kort sine læber "ja det lyder vel meget hyggeligt eller nået.. også kan du kysse den abe" sagde han og rakte tunge af ham, bare for at drille ham da han elskede at drille ham. han elskede virkelig meget at være sammen med David, han havde det virkelig godt med ham. han lag sin hånd på hans kind og smilte "så skal du jo bare gå i seng med en der forstår dig, også skal man jo ikke ligefrem kaste dig ned i sengen med det samme.. du skal bare finde en der kan tage det stille og roligt" sagde han og smilte kærligt til ham, og prøvede at holde et stort grin tilbage. da han ikke ville havde ham til at tro at det var af ham "ja du har sikkert ret" sagde han og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 7 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 02:22

David træk på skuldrende og så på ham med et tænksomt blik"hvis jeg skal være ærlig...dagdrømmer jeg tit også når jeg er sammen med andre...det er ikke en god ting" sagde han med et lille grin og nussede ham stille på overkroppen. han elskede virkelig at røre ved hans muskler og røre hans overkrop, da det nærmest kildede i fingrene "ja..det siger vi bare" sagde han med et lille nok og så på hvad han lavede. han så på ham og grinte af det han sagde "virkelig...altså så gjorde du det nok alt for hårdt" sagde han med et stort smil og betragterde ham lidt. han træk på skuldrende og lage hovedet let på skrå "jeg lover det bliver hyggeligt..hvis jeg skal kysse en abe skal du også" sagde han med et lille grin og elskede at Andy drillede ham på den kærlige måde. han nød at mærke Andy's hånd mod sin kind og ville ikke væk fra Andy på nogen måde "men...hvad nu hvis jeg aldrig finder sådan en?...det virker som om alle bare vil have det lige nu og her og det skal være hårdt og det skal kunne mærkes næste dag...det er for voldsomt" sagde han stille og bbetragtede han kærlige blik. han nussede ham ned over overkroppen og fulgte hans muskler nøje "ja deet har jeg nemlig" sagde han drillende og smilte kærligt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 7 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 02:31

Andy gav et grin fra sig og træk på skulderne "det tror jeg nu at alle gør" sagde han bare og viste ikke hvad han ellers skulle sige, han nussede blidt hans kind og smilte imens og kunne ikke lade være med at grine af det hele. han fugtede sine læber og prøvede at lade være med at grine "nej jeg viste ham bare min kærlighed til ham" grinte han og tørrede en tåre væk fra sin kind, da han havde fået den af at grine, han nød virkelig at blive rørt på den måde og følte at der var nogen der holde af ham. efter han havde haft så mange problemer med Dean, så var det godt at tro at man blev elsket af en eller anden "okay.. men så skal du kysse den i langtid" sagde han og nussede ham på låret med den anden hånd, han stoppede med at grine og rystede på hovedet af det hele "jeg kan da ikke være den eneste fyr i verden.. " sagde han og mente at han ikke kunne være den eneste der kunne tage det stille og roligt, han lod dog et grin komme ud af sin mund "jeg har kommet sammen med en der var jomfru.. og det var mig der næsten gik i panik" sagde han og smilte op til ham, og var sikker på at det måtte findes flere end ham. han tænkte lidt over det og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en lille tøj butik - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 7 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
en lille tøj butik
Tilbage til toppen 
Side 7 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: