Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 en lille tøj butik

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 8 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 02:56

David træk på skuldrende "tja måske.." sagde han med et smil og nød han nussede ham på kinden "okay ja det er jo så fair nok" grinte han og rystede lidt på hovedet af ham. han så godt hans tåre, men vidste godt det bare var fordi han grinte så meget. David smilte glad og elskede bare at røre Andy's overkrop og han blev også ved med at nusse han overkrop med stor lidenskab. han holdte virkelig meget af Andy og var sikker på han ville gøre næsten alt for ham og hvis ikke alt. han tænkte lidt over det og grindte lidt af ham "okay så..men så kysser du den først" grinte han og smilte glad. han nød at han nussede ham på låret og havde det godt med at være sammen med Andy. han lyttede til hvad han sagde og tænkte over det hele "kan du vel ikke..jeg har vel bare været uheldig" sagde han stille og betragtede ham lidt. han lukkede sine øjne "var det ham mike...eller var det hende pigen..fie?" spurgte han så nysgerrigt og lænede sig lidt ned mod ham med et glad smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 8 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 03:07

Andy smilte bare til ham og viste ikke hvad han skulle sige "det ved jeg da godt" drillede han og så ham bare ind i øjnene og tænkte lidt over det hele, han viste ikke hvad han skulle sige eller gøre og nød bare at være tæt på ham. han kunne mærke inde i sig selv at han holde virkelig meget af ham, på den ene eller den anden måde viste han ikke endnu. men han havde ikke lyst til at give slip på ham eller nået "okay.. men så vil jeg tage et billede når du kysser den" sagde han og kunne ikke lade være med at smile, han gættede på at de virkelig ville havde det sjovt. men han viste ikke hvordan Dean ville havde det med at han havde fået en ny ven, da han havde det svært nok med Eolith. og når der var en til så ville han nok havde det dårligere med det, han gav et lille suk fra sig over sine tanker. han rystede hurtigt tanken ud af hovedet og smilte til ham "og hvis jeg er den eneste.. så må jeg jo bare kaste mig ud i det" sagde han og nussede ham videre på kinden og så ham bare ind i øjnene med et stort smil på læben "det var mike.. tror aldrig jeg havde været så bange i hele mit liv i at gøre nået forkert" sagde han og så kort ned på hans læber, men vende hurtigt sit blik op mod hans øjne igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 8 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 03:22

David rækte bare tunge af ham og grinte efter. han smilte glad og så dybt ind i hans øjne. han bed sig tænksomt i læben og rystede stille på hovedet. han var ikke sikker på om han ville kysse aben, men han ville så gerne se Andy kysse aben og derfor måtte han selv jo også "økay så...men så vil jeg altså også have et billede af du kysser aben" sagde han bestemt og grinte litd. han glædede sig ret meget til at komme i Zoo med Andy sa han var sikker på det kunne havde det rigtig sjovt sammen og med en lille grim abe. han grinte lidt af tænken om at så Andy kysse en abe. han så på ham med et lidt undrende blik "kaste sig ud i det?...hvad mener du så lige med det?" spurgte han og smilte sødt til ham. han betragtede stadig hans øjne og nussede ham på mave musklerne., han nød at blive nusset på kinden og følte sig så godt tilpas "han var et menneske var han ikke?..hvor sødt..du må havde bekymret dig om den dreng" sagde han og syntes bare det var sødt at Andy havde været så bange for at gøre noget forkert.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 8 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 03:35

Andy tænkte lidt over om han skulle tillade det og nikkede så "men så vil jeg se dig med is i hele hovedet" sagde han og så bestemt på ham, han så ham ind i øjnene mens han tommelfinger stille rørte hans underlæbe. han kunne ikke lade være med at smile over tanken om at kysse en abe, det var en ting han aldrig havde tænkt på at kysse. han stoppede dog med at smile og tænkte lidt over hvordan han skulle forklare det "så må jeg være den der gør dig tryk ved sex på et tidspunkt" sagde han ærligt og træk på skulderne, og viste ikke om han havde forklaret det godt nok. han begynde dog at smile igen for at få det hele til at blive godt igen, da han syntes at det var måske lidt pinligt at sige det. han tænkte lidt over det og nikkede "han er dog stadig et menneske.. ja meget, var bange for en eneste lille ting... men jeg ville ikke sige nej til ham når han gerne ville prøve.. så måtte jeg jo bare tage det som det kom, og det fik da også fint" sagde han og lukkede stille sine øjne i og nød bare at han rørte ved ham, han lå helt stille og viste ikke helt hvad han skulle sige "men desværre slog jeg op med ham.. selv om jeg elskede ham og gør det dog stadig, men er glad for at han stadig er i mit liv" sagde han stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 8 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 03:45

David grinte lidt over det han sagde og nikkede så kort "fint nok så...så for du mig at se med is over hele hovedet" sagde han med et grin og syntes det var en fin deal. han kunne godt lide idéen om at Andy skulle kysse en abe, da han kunne forestille sig at det ville se sjovt ud. han kunne godt lide Andy rørte ved hans underlæbe og han lænede sig en smule tættere på ham. hans smil forsvant stille og han rysterde stille på hovedet "det er jeg ikke ås glad ved...nu ved jeg ikke om jeg forstår det rigtigt...men..du skal ikke havde sex med mig bare for at gøre mig tryk...for hvis du gør det vil du være Dean utro og det vil jeg ikke være skyld i" sagde gan stille og bed sig lidt nervøs i læben. da han var lidt i tvivl om han havde forstået det rigtigt. han så på hans smil og kunne ikke lade være med at smile igen "okay..men godt det gik godt og han ikke har fået skræk for det så" sagde han med et glad smil og betragtede han øjne. han nussede ham stille op på brystkassen og betragtede hans flotte ansigt "og det gjorde du fordi du ville være sammen med Dean i stedet eller?...godt han stadig er i dit liv..og hvis i kan finde ud af det sammen er det jo godt."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 8 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 03:55

Andy smilte stort så han blottede sine tænder da han hørte at han godt måtte se ham med is i hovedet "det lyder godt" sagde han og glædet sig til at se ham med is i hele hovedet, han blev ved med at lade sit finger glide hen over hans læber og åbnede stille sine øjne og så på ham. han kunne ikke lade være med at smile af det han sagde og rystede på hovedet "det var ikke sådan jeg mente" sagde han og tænkte på hvordan han skulle forklare det "jeg sagde på et tidspunkt, det betyder når jeg ikke er sammen med Dean mere.. da han nok bliver træt på mig på et tidspunkt... så ville jeg intet havde imod i at havde sex med dig, jeg har aldrig haft sex med nogen bare for at gøre dem tryk.. så det er ikke det jeg mener" sagde han og viste ikke om det var godt nok forklaret, han bed sig i læben og håbede ikke at der var nået at misforstå "nok mere mig der væk skræk for at gå i seng med en jomfru igen" sagde han og lod et grin komme ud af sin mund, han kunne godt lide at røre hans læber og syntes at de var vildt bløde "ja det var derfor.. men jeg begynder at tvivle på om han virkelig vil havde mig... ja det er skønt, men det er underligt at tænke på at jeg har haft sex med ham, da han er som en bror for mig" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 8 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 04:17

David så på hans tænder og grinte lidt "mmh..men så må du altså ikke gøre nar af mig" sagde han og så ind i hans øjne. han kunne godt lide han rørte hans læber da det kildede en smule. han rødmede kæftet da han hørte det ikke var det han mente og han syntes det var utrolig pinligt han havde misforstået det på den måde "åh..på den måde okay..pinligt...øhm..men..hvordan kan du være sikker på du mister Dean?...det synes jeg ikke er rimeligt at sige, det kjan være der sker noget så alt kommer til at gå godt i jere forhold?" sagde hsn og betragtede han øjne og lagde sin ene hånd på hans kind og nussede ha,m blidt på kinden "igen?...har du prøvet det før mike?" spurgte han og kom til at tænke på at Andy var meget erfaren omgring sex, da det virkede til han havde prøvet det mange mange gange. han nikkede stille af det han sagde og slikkede kort på hans tommelfinger med et lille smil "du er meget i tvivl om meget var,...kan jeg så godt forstå..det må da bare være underligt at være venner med nogen man har haft sex med"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 8 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 04:28

Andy rystede stille på hovedet og smilte "nej jeg gør ikke nar af dig.. det kunne jeg aldrig finde på" sagde han og vende sit hoved lidt væk fra ham, og skammede sig over at han havde lyst til at kysse ham igen. han tog sit finger til det når det blev vådt, han så på den og grinte lidt "du må ikke slikke" sagde han og syntes at det lød vildt sjovt, når man plejede at sige at man ikke måtte bide. han vende sit blik mod ham uden at rykke på sit hoved og så bare på ham "tror ikke han blev leve med mig til evig tid.. eller til en af os blive dræbt.. selv om jeg elsker ham af hele mit hjerte så fortjener jeg ham stadig ikke" sagde han ærligt, selv om han havde fået at vide af Dean at han ikke ville havde nogen anden. så var han alligevel ikke helt sikker på det "nej nej... Mike er den eneste jomfru at jeg har været sammen med, som jeg selv ved at jeg har været sammen med" sagde han og var sikker på at han ikke havde været sammen med en anden jomfru, men han var alligevel ikke helt sikker over det "ikke for mig.. men Mike er bare som en lille bror for mig... er jo også venner med Angel, det føles ikke forkert at havde været i seng med ham" sagde han ærligt og syntes det lød som om han havde været i seng med for mange, han bed sig i læben og så bare op på ham med et kærligt blik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 8 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 05:43

David så lidt mistænktsomt på ham, men grinte så "jo du ville så..det kunne du sagtens finde på" sagde han med et lille grin. han rettede sig lidt op da han så væk og tænkte sig lidt om "det var faktisk dig der slikkede mig første gang..på kinden så du kan ikke sige jeg ikke må" grinte han og så på ham med et glad blik. han så på ham med et lidt tænksomt blik "det på du ikke sige Andy...du fortjener ham og hvis ikke mere...du er en dejlig person og du er smuk" ´sagde han og kunne ikke lide at Andy troede sådan om han forhold til Dean. han ville bare havde at Andy var glad og havde det godt, så han kunne virkelig ikkke lide han havde det sådan med sit forhold. han så på ham med et tænksomt blidt og et smil på læben "okay...så din første gang var med en der allerede havde prøvet det?" spurgte han nysgerrigt og betragtede ham med et kærligt blik. han lyttede nysgerrigt til det han sagde og nikkede stille "okay...men det er da godt du ikke fortryder" sagde han med et smil og bed sig lidt i læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 8 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 05:55

Andy vende sit blik mod ham igen og træk lidt på skulderne "ja det kunne jeg nok, men det betyder jo ikke nået" sagde han lidt drillende og lag sin hånd på hans kind igen, han kunne godt lide at røre hans kind. og ville bare helst havde sine hænder på ham, han følte at deres venskab aldrig ville gå i stykke. han nød bare at havde en at snakke med og en man kunne smile med, en der fik ham til at havde det hyggeligt og kunne få smilet frem på ham "jeg siger bare sandheden, vi gør jo intet andet end at skændes" sagde han og træk på skulderne og viste ikke hvad han skulle sige, han nussede ham videre på kinden og fugtede sine læber. han lukkede sine øjne i "det ved jeg ikke, jeg kan jo ikke huske min tid som menneske" sagde han og sukkede kort
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 8 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 06:15

David rækte tunge af ham og grinte lidt "nej nej" sagde han og smilte lidt. han kunne godt lide at mærke hans hånd mod sin kind og kunne i det hele taget godt lide at mærke hans hænder. han var utrolig glad for Andy og han ville blive knust hvis han mistede ham. han rettede sig helt op og træk Andy med op og sidde "hvis i altid skændes...hvordan kan du så stadig være så forelsket i ham og sige han har dit hjerte?" spurgte han alvorligt og meget lige ud. da han syntes det virkede underligt at give sit hjerte til en han altid skændes med. han lagde stille sine arme om hans nakke og så alvorligt ind i hans øjne "nej det er selvfølgelig rigtigt...det kan også være lige meget" sagde han og strøg stille sin hånd igennem hans hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 8 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 06:26

Andy så bare på ham når han blev trykket op til ham, han så på ham og lyttede på hvad han sagde. han satte sine hænder ned på sofa'en bag sig, for ikke at falde ned. han gav et suk fra sig og vende sit blik ned mod sit skød og nød at mærke hans hænder i sit hår "fordi jeg virkelig elsker ham, jeg har ikke lyst til at andre røre ham.. han har virkelig mit hjerte og det er så svært det hele.." sagde han og gav et suk af nydelse da han nød at mærke hans hænder i sit hår, han lukkede sine øjne i og tænkte lidt over hvad han skulle sige "jeg begynder bare at blive træt af at han hele tiden skal blande Angel ind i det... det er som om han bare venter på at jeg dummer mig igen" hviskede han og fugtede sine læber og var ikke sikker på hvad han skulle gøre, han træk let på skulderne og kunne godt lide at gøre på hans stemme som fik ham til at slappe af "ja det kan det,, selv om jeg gerne ville ønske at vide hvem jeg er og hvem mine forældre er... men har alligevel ikke lyst til at vide det" hviskede han og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 8 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 06:48

David tænkte sig godt om og sukkede helt stille. han sagde ikke noget først, men sad bare og strøg ham over håret og lod sine fingre glide i gennem det "du elsker ham...du må nød til at få ham til at stole på dig og hvis han siger han allerede stoler på dig så må du sige at det gør han ikke...siden han altid blander dem englen ind i det...det kan han ikke være bekendt...det må du nød til at fortælle ham...du må nød til at stå fast og fortælle ham at han kan stole på dig" sagde han og lænede stille sin pande mod hans "han kan jo stole på dig...du kan jo også sige til ham at...du har det som om han netop venter på du dummer dig...fortæl ham det...og så stadig stå fast...giv ikke slip" sagde han og bed sig lidt i læben. han ønskede at det ville lykkes for Andy og Dean, fordi han kunne mærke på Andy at Dean betød meget for ham og ville blive knust hvis det gik galt. derfor ville David gøre alt for at hjælpe ham til at få et godt forhold til Dean. om det så skulle betyde han aldrig ville kunne sidde så tæt på Andy længere. han nikkede stille "altså...du ved jeg kan finde ud af det for dig...du skal bare sige til" forslog han og smilte stille til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 8 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 07:02

Andy fugtede sine læber og nød det meget, han kunne godt lide at mærke hans fingere i sit hår. det fik ham til at slappe af og næsten ikke havde lyst til at bruge kræfter på at holde sig oppe "alt det har jeg prøvet på.. men han blander ham alligevel ind og det gør mig virkelig ked af det, at vide at han ikke stoler på mig.. føler bare at jeg kæmper og kæmper og har bare mest lyst til at lægge mig til at dø" fortalte han og gav et suk fra sig og tænkte lidt over det hele, han havde ikke lyst til at være ked af det. han åbnede stille sine øjne og så ham ind i øjnene, han lukkede sine øjne hårdt i det igen "jeg er for bange til at få at vide sandheden" indrømmede han og bed sig i læben og sad bare helt stille mens han mærkede hans fingere i sit hår
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 8 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 07:15

David nussede ham stille igennem håret og tænkte alt igennem "hmm... fortæl ham de ting du har fortalt mig..og hvis han ikke fatter det er han altså ikke god nok for dig... fortæl du ikke vil skændes mere..forstår du ikke at det ødelægger dit liv at han opføre sig på den måde?...jeg kan ikke lide du har det dårligt over det...du må nød til at fortælle ham alle de ting du har fortælt til mig...han skal fatte det..ellers er i ikke rigtige for hinanden" forklarede han og bed sig lidt i læben. han kunne ikke lide at sige de ting han sagde til ham nu, men han syntes ikke at denne Dean var god nok til Andy hvis han blev ved på den måde. han lukkede stille sine øjne og nikkede stille "okay...men hvis du en dag vil vide mere om dig selv..vil jeg altid være her for dig" sagde han og lagde sin ene hånd på hans kind og begyndte stille at nusse ham på kinden, imens han nussede ham i håret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 8 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 07:30

Andy sad bare helt stille og lyttede på hvad han sagde, han tog hårdt fat i sofa'en, da hans ord om at de ikke var rigtige for hinanden blev ved med at spille inde i hans hoved. som om David blev ved med at sige det, han bed sine tænder hårdt sammen da efter hans mening så var Dean den rigtige for ham "nej det ødelægger ikke mit liv.." sagde han bestemt og ville ikke få sig selv til at tro på det, han var ligeglad med den smerte han havde inde i sig så længe han havde Dean. han havde ikke lyst til at give slip på ham, han elskede ham for meget. han gav et suk fra sig og slappede af i sit ansigt "jeg har prøvet at fortælle ham.. men det forsvinder ud når vi skændes" sagde han og åbnede sine øjne og så op på ham, mens han blev ved med at holde hårdt sat i sofa'en "der er faktisk en ting, kan du finde ud af om min mo... mor hedder Isabella ?" spurgte han om og viste ikke om han havde lyst til at fortælle ham hvorfor han troet at hans mor hed det, han fik dog taget sig sammen til sidst "jeg har nemlig denne drøm om en smuk kvinde som holder et barn i sine arme.. og navnet Isabella kommer altid op... jeg har ikke lyst til at vide om hvordan hun ser ud, bare om hun hedder det" sagde han og så bare på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 8 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 10:39

David kunne godt se det påvirkede Andy det han sagde og det fik ham til at få dårlig samvittighed "men...du virker så...så knust" hviskede han stille og kørte stille sin hånd op i hans hår igen og så på ham med et undskyldende blik, da han fik det dårligt over de ting han havde sagt, men han havde lodet sig rive med og havde bare sagt sine tanker uden tøøven. han så lidt ned og nikkede stille "okay...kan...i så ikke bare lade være med at skændes" spurgte han selvom han godt vidste hvad svaret ville være. han så stille op på ham igen og nikkede stille "det kan jeg godt...isabella...øhm okay" sagde han og lyttede til hans forklaring om hans drøm. han kløede sig let i nakken og så på ham med et lidt koncentreret blik. han brugte sine evner.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 8 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 10:45

Andy slap taget i sofa'en og træk på skulderne og kunne godt se på ham at han havde fået det dårligt "for mig er det ligemeget hvordan jeg har det" sagde han ærligt og kyssede ham på kinden, for at vise ham at det ikke gjorde nået at han godt kunne forstå ham "det prøver vi jo også på, men det er ikke let" sagde han og lukkede sine øjne i og nød at blive nusset i sit hår igen, han gav et lille suk fra sig og var ikke helt sikker på om han gerne ville vide om kvinden i hans drømme var hans mor. men han viste dog at der måtte være en grund til at at drømmer om denne kvinde "ja Isabella" hviskede han og bed sig hårdt i læben og ventede bare på hans svar
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 8 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 11:00

David lyttede og rystede stille på hovedet. han nød kysset mod sin kind og lukkede stille øjnene "det er det ikke for mig...jeg vil ikke have du har det dårligt" hviskede han og bed sig svagt i læben. han rystede still på hovedet og åbnede sine øjne "jeg ved det...jeg kan bare ikke lide det...har du forsøgt at bevare roen og snakke rolig selvom han hæver stemmen?" spurgte han så stille og nussede ham blidt igennem håret. han lukkede stille sine igen og koncentrerede sig lidt. han skulle igennem mange minder da der jo var sket meget for Andy siden hans forvandling. han rystede så pludselig hurtigt på hovedet som om han vågnede op fra en trance og lænede sig stille ind til ham "hun hedder...isabella..." hviskede han og smilte lidt udmattet. det kravede mange krafter nu længere han skulle grave i en anden fortid, så han var blevet en smule udmattet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 8 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 11:08

Andy lyttede bare på hvad han sagde og træk let på skulderne "men søde.. jeg klare mig, jeg har det ikke dårligt" sagde han selv om det jo ikke helt passede, men han viste at så længe han havde venner så ville han kunne overleve. han åbnede stille sin øjne og viste det endelig ikke "det ved jeg faktisk ikke" indrømmede han og kunne ikke huske om han havde snakket stille og roligt til ham, da han kunne huske at det var mest ham der råbte op. Andy lag sine arme omkring ham da han kunne se at det tog på hans kræfter "tak.. det er jeg glad for at vide" hviskede han og trykkede ham ind til sig, og var lidt bange for om han en dag ville vide mere. da han ikke kunne lide at det tog så meget på ham, han kyssede ham i håret og begynde at nusse ham på ryggen "så er det hende jeg drømmer om" hviskede han og tænkte lidt over sin drøm og kunne ikke andet se at det var ham der var barnet, eller om han havde nogle søskende. han bed sig hårdt i læben og rystede på hovedet da han ikke havde lyst til at vide om han havde brødre eller søstre, da han jo viste at de enten var død eller var en eller anden race. han lag sine læber mod hans hår og smilte svagt imens
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 8 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 11:43

David rystede stille på hovedet "jeg ved du lyver..dy har det ikke godt...du har det lidt dårligt...jeg kan se det i din fortid..du kan ikke rigtig skjule noget" hviskede han og stirrede lidt ud i luften "du kan jo prøve om det virker..." forslog han og puttede sog tættere ind til ham. han lukkede sine øjne og smilte svagt "det var s¨lidt...jeg er bare glad for jeg kan være bare lidt til hjælp" hviskede han og følte faktisk at han var til hjælp, fordi han havde gevet Andy den viden om hans mor. han var bare glad for han kunne sige noget rigtigt og kunne fortælle noget der kunne hjælpe Andy. han slappede godt af i hans arme og nød kysset i håret "mmh...man drømmer tit om glemte minder fordi ens...hjerne gerne vil minde en om dem" forklarede han udmattet og sukkede stille med et lille tilfreds smil. han ville altid hjælpe Andy med et finde ud af noget om hans fortid. Andy skulle bare spørge, så ville David hjælpe.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 8 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 11:52

Andy nød at havde ham i sine arme og vuggede ham blidt fra side til side, han gav et lille suk fra sig og træk på skulderne "det er ingen betydning om jeg har det dårligt.. jeg er her jo stadig og jeg går ingen steder vel ?? ... det ved jeg godt at jeg ikke kan, jeg er vildt dårlig til at lyve.. men jeg har det bare bedst når folk tror at jeg har det godt" sagde han ærligt og ville ikke få sig selv til at tro at han havde det dårligt, fordi så fik han det dårligere og det havde han ikke lyst til. han trykkede ham helt tæt på sig og smilte svagt "det er nok rigtigt nok.. men ville ønske at der var et ansigt på hende, så jeg kunne se hvis jeg lignede hende" sagde han og lukkede sine øjne og tænkte hendes navn et par gange, han fjernede sit hoved fra ham og så ned på ham. han vende sit blik ud mod vinduet hvor der havde blevet helt mørkt "je.. hmm.... vil..." sagde han og prøvede at tage sig sammen, mens han bare blev ved med at vugge ham. han tænkte lidt over det og tog en dyb indånding "klokken er mange.. vil du.. hmm.. sove her ?... eller skal jeg følge dig hjem ??" spurgte han om og syntes det var pinligt at han havde det svært med at spørge ham om det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 8 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 12:07

David lyttede til det han sagde og nikkede stille til det. han nød et Andy's vuggede ham, da det fik ham til at slappe mere af "nej...jeg ved det...jeg holder min mund nu...hvis du siger det har det godt..så har du det godt om jeg så ved du lyver" hviskede han stille og gav ham bare ret fordi han ikke ville diskutere det, han ville bare være sammen med ham og slappe lidt af. han puttede sig tæt ind til ham og smilte stille "jeg kan jo godt forklare dig hendes udseende...eller jeg kan tænke et billede af det som du kan se hvis din tankelæse evner kan gøre det selvfølgelig?" spurgte han og så lidt op på ham med et uskyldigt blik. han ville slet ikke se han mod vinduet, for han ville ikke vide om de snart skulle skilles. han så på ham og ventede på hvad han sagde og kom til at smile af det han sagde "der er for langt hjem til mig..jeg bor lige ved havet...så der er langt..så jeg tror nok...det er bedst hvis jeg bliver her..for du skal ikke følge mig hjem helt til havnen" sagde han stille og syntes bare det var sødt at det havde været lidt svært at sige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 8 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 12:15

Andy nikkede stille og smilte til ham og kyssede ham et par gange i håret "det er jeg glad for at du forstår mig" sagde han og kunne godt lide at vugge ham, det fik ham til at få det bedre og slappe helt af. da han viste at han var i hans arme og ikke en eller anden gamle idiot, selv om han selvfølgelig selv var meget gammel. nok mere gammel end dem som havde voldtaget David, han så hurtigt ned på ham og rystede på hovedet af det "nej, det er jeg slet ikke klar til" sagde han bestemt og lukkede sine øjne i og kunne ikke få sig selv til at kunne tænke på hvordan hun mon så ud, han gav et lille grin fra sig og nikkede "jeg har en båd liggende nede ved havnen, Dean bor i den" sagde han og gav et lille grin fra sig og var glad for at han ville blive, så det ikke var spild i at han havde det svært med at få det sagt. der kom et drillende smil på hans læbe og efterfulgt af et grin "vil du så sove ved siden af mig eller inde på mit gæsteværelse ?" spurgte han om og kyssede ham derefter på panden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 8 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 12:37

David nød kyssende i håret og følte sig så godt tilpas. han lyttede til hans stemme "mmh...godt" hviskede han stille og nød at blive vugget. han kom til at tænke på den gang han var lille efter hans forædres død og det lange hospitals besøg. han huskede hjemme ved pleje familien inden hans storebror forlod ham sad han også og passede på ham ved at vugge ham fra side til side. han savnede sin bror meget og savnede at han vuggede ham, men at Andy vuggede ham fik ham til at føle sig tryg og elsket igen, men der var stadig en stor forskel på den kærlighed han fik fra sin bror og den han nu sik fra andy. han nikkede stille og smilte tsille "okay det er fint nok..du siger bare til" hviskede han og lyttede til hans latter "en båd...snyd...og mærkeligt..så bor Dean jo 'tæt' på mig" sagde han og syntes det virkede lidt underligt og det var da et lidt sjovt sammentraf. han åbnede stille sine øjne og så på ham med et tænksomt blik "det spørgsmpl kan jeg ikke lide...for det gør det hele meget mere pinligt for mig...for jeg vil sove ved dig..." indrømmede og smilte stille til ham. han nød kysset på sin pande.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en lille tøj butik - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 8 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
en lille tøj butik
Tilbage til toppen 
Side 8 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» Rolf i cd butik //eli//
» Mathew's Tattoo Butik
» en lille går tur
» En lille tur..
» en lille tur ?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: