Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 en lille tøj butik

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 4 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 06:37

David tænkte lidt over det han sagde "det tror jeg ikke der er..." sagde han stille og så lidt op på ham, men med et lille smil på læben, da han var blevet i helt godt humør igen. han træk stille på skuldrende "kan jeg godt forstå...at kysse er ikke vigtigt for mig...jeg vil hellere have et godt venskab med en" sagde han med et skævt smil og girnte lidt af at han lavede en hanekam i han hår. han smilte skævt til ham "virkelig?...så må vores venskab da betyde noget" sagde han glad og smilte stort.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 4 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 06:42

Andy forsatte med at lave hans hanekam mens han lyttede på hvad han sagde "jov det er, måske er vores mening i livet i at være venner" sagde han og gav et lille grin fra sig da han syntes det så sjovt ud med en hanekam, han så ned på ham og smilte "ja men nu er du jo heller ikke forelsket" sagde han og vende sit blik op mod hans hår igen "ja det tror jeg det at det gør" sagde han og bed sig blidt i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 4 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 07:01

David grinte lidt af det han sagde "det har du nok også ret i...det er hvertfald en god grund til at leve" sagde han med et skævt smil og så lidt op mod ham, da han ikke rigtig kunne se på ham fordi han lavede hanekam på ham. han rystede stille på hovedet "det er rigtige...jeg er ikke forelsket og det er jeg glad for" sagde han med en lidt tænksomt under tone. det virkede underligt at sige, da det kunne såre nogle, men han viste jo at det ikke ville såre Andy "det er jeg glad" hviskede han og så lidt rundt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 4 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 07:06

Andy grinte lidt og træk på skulderne "ja det er jeg næsten 100 på" sagde han drillende og stoppede med at lave hans hanekam, da han syntes at den var perfekt "sådan" sagde han og grinte lidt og lyttede på hvad han sagde "du har jo også mig at holde om" drillede han og lag sine arme omkring ham igen og så bare ned på ham "jeg er også glad for det" sagde han og lukkede stille sine øjne i og kunne godt lide at havde en og holde om
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 4 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 07:59

David grinte stille "når når godt så" sagde han med et grin og smilte lidt. han så lidt op for at se hanekamen selvom det ikke rigtig kunne lade sig gøre "hanekam klæde mig ikek" sagde han med et lille smil og lagde hovedet på skrå "ja...jeg kan også godt holde om dig" drillede han igen og trykkede sig ind ytil ham. han lukkede stille øjnene og smilte skævt. han nikkede stille og følte sig godt tryg i hans favn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 4 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 08:11

Andy gav et lille grin fra sig og kunne mærke, at David havde trykket sig så meget ind til ham at han røg med i sine bevægelser. han åbnede stille sine øjne og så ned på ham "jeg syntes det ser meget sødt ud på dig" sagde han og lukkede sine øjne og prøvede at lade være med at grine "jeg er din egen lille bamse" sagde han og prøvede at holde sit grin tilbage, og bed sig svagt i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 4 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 08:55

David lyttede til hvad han sagde og grinte lidt "når men..hvis du synes det så vil jeg ikke lave det om" sagde han med et lille grin og så lidt op på ham. han betragtede ham i lidt tid og trykkede sig en smule tættere ind til ham, selvom han ikke kunne komme særlig meget tættere på "min bamse..du er nok den bedste bamse jeg nogensinde har haft så" sagde han med et lille grin og smilte glad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 4 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 09:04

Andy kunne ikke holde et grin tilbage, han åbnede sine øjne og så ned på ham "du skal da ikke beholde det på grund af mig" sagde han og mærkede at han trykkede sig tætter på ham "ja jeg kan tale og bevæge mig" sagde han og gjorde alt for at holde sin grin tilbage, og følte sig lidt som en kæmpe bamse som man bare skulle holde om "søde jeg tror ikke du kan komme tætter på" sagde han i en drillende tone
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 4 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 09:19

David så op på ham med et smil "men jeg vil gerne have det hvis du kan lide det" sagde han lit ivrigt og holdte sig tæt ind til ham "nemlig...en bamse man kan snakke med og som endda også svare en det er dejligt" grinte han og smilte stort til ham. han grinte lidt af Andys dril og prøvede at trykke sig tættere ind til ham, men kunne godt mærke det ikke var m uligt "hvor urimligt" sagde han og prøvede at lyde mut, men det gik ikke så godt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 4 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 09:23

Andy smilte ned til ham og rystede på hovedet "du skal ikke gøre det for min skyld.. du skal gøre det hvis du selv kan lide det" sagde han og ville ikke havde at han gjorde ting bare fordi en anden kunne lide det, han gjorde det heller ikke selv og gjorde kun ting han selv ville "ja utroligt.. jeg er vist en meget særlig bamse" sagde han og rakte kort tunge af ham mens der var et stort smil på sin læbe, og kunne godt lide at han prøvede at komme tætter på ham selv om det ikke var muligt "undskyld at jeg vist er tykkere end du vil havde det" sagde han drillende selv om han slet ikke var tyk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 4 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 09:35

David tænkte lidt og rystede stille på hovedet "men jeg kan jo godt lide at du kan lide det...så der er lige sp meget for min egen skyld som for din" sagde han og smilte lidt til ham. han gjorde som reglt som folk sagde, da det jo var en del af hans arbejde at han skulle lytte og gøre hvad folk sagde. han kunne ikke lade være med at grine idt af det han sagde, men lagde hurtigt sin hånd over hans mund da han rækte tunge "meget særlig bamse..men du må ikke række tunge" sagde han med et glad smil og så på ham med et glad blik. han løsnede kort grebet lidt af det han sagde "du er ikke en skid tyk Andy" sagde han bestemt og stirrede ind i hans øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 4 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 09:52

Andy så på ham og smilte "du har jo ikke engang set det" sagde han og vende sit blik ned mod hans hånd, han åbnede sin mund lidt og slikkede hans hånd med et grin. han lod bare sine arme forblive omkring ham og så på ham med glade øjne "hvorfor ikke ?" mumlede han bag hans hånd og hævede det ene øjebryn, han slap taget om ham med den ene hånd og prøvede at få fandt i en delle i sin side. selv om det ikke gik så godt for ham "jov jeg er" sagde han bestemt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 4 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 10:15

David rystede lidt på hovedet med et smil på læben "nej men jeg kan for dtiller mig det" sagde han med et grin og så lidt ned på på sin hånd. han mærkede slikket på sin hånd, men flyttede den ikke af den grund. han var van til slik da han hund altid skulle slikke ham på hænden eller hovedet. han lyttede så lidt hans mumlen og grinte lidt af det "fordi det er kun noget slemme presiner der gør det" sagde han med et grin, da han godt vidste det var nboget vrøvl han sagde. han flyttede stille sin hånd og så ned for at se om han kunne få fat i en delle "nej du er ikke tyk...du er tynd og jeg kan mærke du også er veltrændet" sagde han mere bestemt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 4 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 10:22

Andy vende sit blik op mod hans hår og smilte "du kan da godt gå ud på badeværelset og se det før, du siger du vil beholde det sådan" mumlede han mod hans hånd og så bare på ham og grinte lidt da han ikke fjernede sin hånd, han lukkede sine øjne i og blev ved med at slikke på hans hånd mens han lyttede på hvad han sagde "jamen så er jeg en af dem" sagde han og stoppede kort med at slikke hans hånd, og opgav at få fandt i en delle. han hævede det ene øjebryn af ham og rystede kort på hovedet "jeg er tyk og grim" sagde han og rykkede sig kort væk fra ham og træk sin trøje op, så han viste sin overkrop frem "se selv" sagde han drillende bag hans hånd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 4 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 10:56

David så kort rundt og tænkte lidt "det gider jeg ikke til der er for langt og skal jeg jo også slippe dig og det gider jeg ikke" sagde han bestemt, men med et smil på læben. han så lidt på sin hånd og grinte lidt af at han blev ved med at slikke ham på hånden "nej da,..det må su ikke være..ikke for slem" sagde han med et lille grin og smilte skævt til ham. han rystede på hovedet da han var dybt uenig med ham i at han var tyk og grim, for det syntes han på ingen måde at han var "ti stille...du er smuk og du er tynd" sagde han bestemt og så ned på hans overkrop. han flyttede sin hånd og lagde sin hånd på hans mave "nope...intet fedt kun muskler"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 4 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 11:01

Andy grinte lidt af ham "vil du havde at jeg skal løfte dig der ud ?" spurgte han om og vende sit blik ned mod sin overkrop da han fjernede sin hånd fra hans mund, han tog en dyb indånding da han syntes hans fingere var lidt kolde "der er da masser af fedt" sagde han og prøvede at få fandt i en delle, selv om han bare fik fandt i nået hud "se" sagde han og gav et lille grin fra sig og havde intet imod at han havde lagt sin hånd på hans mave, han sad bare helt stille og holde sin trøje oppe
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 4 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 11:24

david så på ham og så ud til at overveje det lidt "ja det vil jeg" grinte han og så drillende på ham, men smilte så glad. han så på han over krop og så lidt på det hud han fik fat i. han hev så op i sin egen trøje og så ned på sin mave. han selv var ret tynd og intet fedt nogen lunde ligesom Andy, men bare ike rigtig nogle tydlige muskler hellere. han prøvede at få fat i noget fedt, men han kunne ikke rigtig. han bukkede sig lidt ned, så hans mave bukkede lidt. han kunne nu nemt få fat i noget, men det var bare hud, men i en lidt støre 'klump' "se hvis du er tyk er jeg også..og jeg er ikke tyk så det er du heller"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 4 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 11:30

Andy nikkede og gav et lille grin fra sig, han hævede sit ene øjebryn da han træk sin trøje op og lag sin hånd på den "du er ikke tyk, jeg er tyk" sagde han og træk sin trøje ned og rejste sig op, han tog fat i hans lår og løftede ham op til sig "ikke mere snak om min tykke krop" sagde han i en drillende tone og man kunne høre på ham at jeg slet ikke mente at han selv var tyk, han gik de få meter ud på badeværelse. og tænde lyset med sin ryg og gik hen til spejlet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 4 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 12:15

´David han så ned på sin mave og grinte lidt "nej du er ikke tyk basta pasta" sagde han som et lille barn og grinte lidt. han lagde hurtigt sine arme om hans nakke og lagde sine ben om livet på ham "nej okay for det findes nemlig heller ikke" sagde han drillende og grinte ldt af det. han så på ham imens han gik og overvejede lidt om det ikke var tungt at bære rundt på ham. han så lidt o spejlet da de kom ind på badeværelset og grinte lidt da han syntes det så meget sjovt ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 4 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 12:19

Andy grinte lidt af det han sagde "jeg kan ikke engang finde ud af at lave pasta" indrømmede han og viste ikke om David allerede havde fundet ud af at han ikke kunne finde ud af at lave med, selv om han havde levet i mange år så havde han aldrig tænkt på at lære at lave mad "jov der er jo deller over det hele" sagde han og smilte lidt da han begynde at grine, han tog lidt bedre fat i hans lår og så på ham igennem spejlet "jeg syntes altså at jeg klarede det godt, når man tænker på at jeg kun havde mine hænder" sagde han og vende sit blik mod ham og slikkede ham drillende over kinden, mens der var et stort smil på hans læbe "men du skal ikke havde det, kun hvis du selv vil havde det.. og jeg mener det" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 4 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 12:50

David så på ham og grinte kort "du behlver jo heller ikke mad vel...altså sådan nioget mad" sagde han og smilte skævt til ham. han så lidt i spejlet og rystede stille på hovedet "ingen deller nogen steder" sagde han bestemt, men grinte lidt efter. han var kommet i utrolig godt humør igen, da Andy virkelig fik det gode humør frem. han kunne godt mærke Andy holdt godt fast om hans lår, men det var ikke noget han havde noget imod, for så faldt han jo bare ikke ned. han nikkede satille "ja det er ret godt klaret,..uden voks eller noget" sagde han med et lille smil og vendt hovedet lidt så han kunne se hanekamen fra flere vinkler. han blev lidt overrasket over slikket og rødmede lkidt af det, men han kom til at grine lidt af det og tørrede sin kind mod hans skulder "jeg kan godt lide det" sgade han med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 4 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 12:58

Andy træk på skulderne "nu syntes jeg det er hyggeligt at se andre spise" sagde han og viste godt det var mærkeligt at syntes om, men Andy var jo også en meget mærkelig fyr der kunne lide mærkelige ting. han træk bare på skulderne og ville ikke modsige ham mere, da han ikke havde lyst til at diskuter da han fik nok i det med Dean. Andy nikkede og grinte lidt "nu har jeg jo også styr på hår" sagde han og tænkte lidt om han skulle blive frisør, men rystede det hurtigt ud af hovedet da han godt kunne lide at havde fri og synge. han så at David fik røde kinder og smilte lidt af det "dine kinder har en underlig farve ?" sagde han og prøvede at virke som om han ikke viste hvad det betød, men dog gjorde han det kun for at drille ham. da han elskede at få folk til at rødme også selv om det betød at han skulle gøre mærkelige ting, han nikkede lidt til ham og gav et lille grin fra sig og hævede sit ene øjebryn "jamen hvis du selv syntes om det, så må jeg jo bare tvinge dig til at sove hos mig en gang imellem. så jeg kan se nået sexet morgenhår en gang imellem" sagde han og mente det 100%, han vende sig stille om og slukkede lyset med sin ryg igen, han gik ind i stuen og satte sig i sofa'en igen med ham i sit skød
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 4 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 01:16

David så på ham med skævt smil "kan du?...sjov til at kunne lide..men selvfølgelig når man ikke selv behøver at spise kan det jo være interessant" sagde han og syntes egentlig bare det var sjovt han kunne lide at se andre spise. han havde aldrig selv rigtig tænkt over det, men det kunne da godt være lidt sjovt? han så lidt på Andy's hår og grinte lidt "ja du har styr på hår.." sagde han og mente hvad han sagde. han kunne godt lide Andy's hår og han fik sådan lyst til at rør det. han lod dog hver da han ikke ville ødelægge hans frisøre. han rødmede mere da han hørte hvad ANdy sagde "øh ja...du for mig til at rødme...så det er din skyld" sagde han og grint elidt efter for han vidste godt det var noget Andy gjorde på at drille ham. han hævede det ene øjenbryn og kunne ikke lade være med at smile af det han sagde "jeg vil da meget gerne overnatte her nogle gange...det kunne være meget sjovt, men jeg ved nu ikke lige hvor sexet mit morgenhår er" sagde han med et grin og smilte glad til ham. han holdte sig godt fast til Andy for at være sikker på han ikke ksulle falde ned. han løsnede dog grebet en lille bitte smule da Andy igen sad ned og david selv sad på hans skød.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 4 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 01:36

Andy træk på skulderne "ja jeg syntes det ser meget sjovt ud, derfor elsker jeg at være sammen med folk der spiser" sagde han ærligt og syntes det så meget sjovt ud, når maden pludselig var væk fra deres mund. han syntes at det var som magi selv om det var lidt pinligt at indrømme "det takker jeg for, eller hvad man skal sige.. jeg elsker bare at sætte hår" sagde han og tog stille hans hænder og lag det i sit hår og smilte, da han intet havde imod i at folk rørte hans hår. da han jo selv gjorde det flere gange om dagen "det er jeg virkelig ked af at jeg gør" sagde han og hævede det ene øjebryn og mente det slet ikke, da han syntes at det så sødt ud når folk fik lyserøde kinder. han lag stille en hånd på hans kind og nussede den blidt "alt morganhår ser godt ud, hvis man ikke har morgenhår så kan man aldrig sætte det" sagde han og syntes at han selv havde en dårlig smag da han tænkte over det, men Andy var jo også en meget mærkelig person og det ville han skam ikke holde tilbage. selv om det kunne betyde at folk ikke kunnne lide ham, men han ville heller blivet hadet for den han var end for en han ikke var
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 4 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 02:52

David grinte lidt da han syntes det virkede sjovt det han sagde "du er morsom...men det er da en sjov ting at kunne lide" sagde han og mente det absolut på en positiv måde. han så lidt på sin hånd og mærkede hvor blød Andy's hår var. han blev faktisk ret overrasket over det, men han elskede fornemmelsen. han pillede stille i hans hår og smilte skævt over det "kan jeg godt forstå...hår er sjovt...jeg kan godt lide dit hår" sagde han med et lille grin og smilte skævt. han nød at han nussede ham på kinden og lukkede kort sine øjne "nej du er ikke" sagde han med et lille grin og smilte glad. han var stadig lidt rød i kinderne, men ikke lige så meget som før. han tænkte lidt over det han sagde og skulle lige forstå det helt "kan man ikke?...du satte da mit lige før og der havde jeg ikke morgenhår" sagde han lidt forundrene, men smilte stadig glad.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en lille tøj butik - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
en lille tøj butik
Tilbage til toppen 
Side 4 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» Rolf i cd butik //eli//
» Mathew's Tattoo Butik
» en lille går tur
» En lille tur..
» en lille tur ?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: