Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 en lille tøj butik

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 6 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 04:18

David mærkede han pustede ham på læberne og kunne ikke lade være med at smile lidt af det. han så på ham og lyttede til hvad han sagde "hmm jeg er nu lidt uenig...jeg synes du virker perfekt..når jeg siger perfekt..mener jeg også at der er nogle fejl..man kan ikke være perfekt uden fejl.." hviskede han og nød at Andy nussede ham på låret igen. han kunne slet ikke glemme han bløde stemme og det frustrerede ham lidt, da det gjorde hans lyst til at mærke hans læber i et kys større. han betragtede ham "altså...lyster er ikke noget man kan styre altid..men kan godt for lyst til en...man ikke..er kæreste med eller har følelser med...lyster og forhold har intet med hinanden at gøre..men rigtigt nok skal man kunne styre nogle af sine lyster" hviskede han og hentyede til at man ikke skulle lade sine lsyter over tag hvis nu det skulle komme til at gå så langt som voldtægt. han bed sig i læben og tænkte sig lidt om "synes jeg..." hviskede han blot og nød Andy nussed ham. han lukkede sine øjne på klem og kunne ikke lade være med et smile "blødt...er min kæbe blød" spurgte han helt stille og åbnede sine øjne helt igen. han træk stille på skuldrende "måske,..måske skal vi redde hinanden...engang...vi må jo se hva der sker" hviskede han og lagde sin ene hånd op om hans nakke og den anden under hans trøje på hans mave.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 6 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 04:32

Andy smilte lidt til ham og lyttede på hvad han sagde "rigtigt nok, syntes bare alle andre er mere perfekt end mig" hviskede han og mente det af hele sit hjerte, da han ikke kunne andet end han lavede fejl efter fejl. han nusede ham videre på låret og kunne ikke få sit blik fra ham "jeg syntes at de lyster jeg har nogle gange skal styrers.." sagde han og havde endelig ikke lyst til at styre sig, men han viste at hvis han lavede en fejl kunne han komme til at miste Dean. selv om han ikke havde prøvet længe at det havde været så svært at styre sig "men hvad nu hvis man ikke ved om der er følelser i ?" spurgte han om og smilte svagt og blev bare ved med at se ind i hans flotte øjne, han lod sine fingere blive ved med at glide hen over hans kæbe "den er virkelig blød, det er som om den bliver mere og mere blød" hviskede han stille med et lidt genert og blød stemme, han gav et lille grin fra sig og træk på skulderne "ja måske... ja det må vi" hviskede han og tog en dyb indånding og så ned efter hans hånd, da han mærkede at den havde kommet ind under hans trøje. han vende stille sit blik op mod hans øjne igen og fugtede kort sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 6 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 04:55

David så p ham og rystede på hovedet "endnu en ting der viser du er den perfekte fyr... ydmyghed ...du er ydmyg.." hviskede han og tænkt elidt. han nød at han stadig nussede ham på låret og betragtede ham med et beundrende blik "hvilke lyster er det..du gerne vil styre?" spurgte han stille og nussede ham stille i nakken. han tænkter lidt over hans spørgsmål og overvejede hvad han skulle svare "det går meget an på hvem du mener har følelser en i...altså hvis vi nu siger du og jeg..ren hybitetisk..at vi kyssede..men du så var i tvivl om det bare var venskabeligt..fordi du måske var bange for jeg havde følelser for dig..så er det jo ikke din fejl hvis du mente det af ren venskabs skyld..øhm..så behæver du ikke styre din lyst...men hvis det er dine egne følelser du tvivler på..skal du styre dig..for ellers kan det give problemer" forklarede han så godt han kunne og vendte blikket lidt ned. han så op igen og så lige ind i hans øjne. Davidøs grønne øjne gav et lille glimt fra sig og det lignede nærmest at der var en stjerne i hans øjne. han nød virkelig at mærke Andy rørte han kæbe og kunne godt lide at lytte til hans bløde stemme "virkelig?..hvad spøjst" hviskede han og så ind i hans øjne. han nikkede stille, men sagde ingen ting og nussede ham stille langs hans mave muskler.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 6 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 05:16

Andy nød meget at blive nusset på maven "jeg er altså ikke perfekt" sagde han bestemt og nussede ham videre på kæben og kunne godt lide den bløde hud, han fugtede kort sine læber og så bare ind i hans øjne "altså jeg har sådan fået styr på mine sex lyster tror jeg nok" sagde han og tænkte lidt over om han skulle sige det eller ikke "og lysten til at kysse dig" hviskede han med sin bløde stemme, efter han havde vent blikket ned mod sit skød og kunne ikke få sig selv til at se op på ham igen. han bed sig i læben og lyttede bare på hvad han sagde, han slap den lidt efter og blev bare ved med at se ned i sit skød "begges følelser" hviskede han og gav et lille suk fra sig og nussede ham videre på låret, og træk let på skulderne "ja måske" sagde han bare, hans kinder blev lyserøde i det og han var for bange for hvordan han ville se ud når han havde fortalt, så han kunne ikke få sig selv til at se på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 6 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 06:45

David nussede ham blidt på hovedet og så tænksomt på ham. han ville ikke diskutere det nmere, så han kommenterede ham ikke. han nikkede stille til det han sagde "det er da et skridt i den rigtige retning" sagde han og så ind i hans øjne. han lyttede til hvad han sagde og rødemede mere over det han sagde. han åpbnede mundne for at sige noget, men der kom ikke noget ud. han så lidt ned og sank stille en klump "har du lyst til at kysse mig..eller har du fået styr på den lyst?" spurget han så for at forstå det helt. han var ikke sikker på det varen god idé de sad på den måde længere, da den samtale fik ham til at føle sig hjælpeløs ohg han havde det virkelig som om han længtes efter Andy's læber. han så lidt op på ham og bed sig hårdt i læben "begge følelser...den er slem...så skal du styre..styre dine lyster.." sagde han stille og tøvende. da han ikke var glad for at sige han ikke skulle lysse ham, for han havde selv meget lyst til at kysse Andy. han flyttede sig så lidt tøvene fra ham og flyttede sog så langt væk fra ham som han kunne på sofaen "vi burde ikke være så tætte på hinanden" hviskede han stille og så ned på gulvet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 6 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 06:55

Andy svarede ikke på det første han sagde, han så stille op på ham når han begynde at snakke og fugtede kort sine læber "ja jeg har lyst til at kysse dig.. ved ikke hvad der sker for mig, lysten bliver bare større og større" indrømmede han og havde endelig ønsket at han ikke havde sagt det, når han mærkede at han rykkede sig væk fra ham "jeg ved jo ikke hvad du føler for mig, og jeg ved ikke hvad jeg føler for dig" sagde han og viste ikke hvad han skulle gøre af sine hænder mere, og havde bare mest lyst til at havde sine hænder på ham igen. han træk sine ben op til sig og så efter ham "men jeg vil være tæt på dig, det føles underligt at ikke havde dig i mine arme" hviskede han og lag sine arme om sine ben og lag sit hoved på sit knæ og sukkede, han blev bare ved med at se over på ham og lukkede sine øjne kort i "jeg skulle ikke havde sagt det, for så havde jeg haft dig i mine arme stadig.." hviskede han og åbnede sine øjne igen og så bare ind i hans øjne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 6 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 07:16

David så på ham og rystede stille på hovedet "okay..det er en overraskelse" sagde han og kunne ikke rigtig finde rundt i noget som helst. han så lidt ned og rsytede stille på hovedet "jeg er så forvirret...jeg ved ikke hvad jeg føler...og jeg ved ikke...hvad jeg burde føle" sagde han helt fortvivlet og krøb stille sammen, ved at trække sine ben op til sig og holdte om dem. han prøvede at gøre så lille som mulig og så ned i gulvet. han så så hurtigt han på ham "Andy..du skulle fortælle mig det...men hør...hvad med Dean..din kæreste...jeg ved dit hjerte tilhøre ham...og at det er ham der betyder alt for dig...jeg vil meget gerne være din ven og jeg vil meget gerne være tæt på dig..men jeg er bare så bange...bange for at blive såret fordi jeg måske bliver forelsket og så ikke kan få dig...jeg kan ikke klare den smerte.." forklarede han imens han så ind i hans øjne. han fællede enlille tåre, da han virkelig gerne ville være i Andy's favn, men han var bange for at det hele ville gå galt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 6 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 07:29

Andy lag sit hoved ned mod sine knæ og sukkede, han lyttede på hvad han sagde og viste ikke hvad han skulle gøre "jeg ved ikke engang selv hvad jeg føler for dig" sagde han og tog sit ansigt op fra sine knæ igen og så over på ham, han rejste sig stille op og tog sig til hovedet "jeg har virkelig lyst til at havde dig i mine arme igen,, derfor skulle jeg ikke havde fortalt dig det for så havde jeg haft dig i mine arme.." sagde han og viste endelig ikke hvad han skulle sige, han så lidt ned på sin ring og træk på skulderne "jeg ved det ikke, jeg ved slet ikke hvad jeg skal stille op.. alt køre rundt inde i mit hoved, jeg hader mig virkelig selv nogle gange" sagde han og så kort op mod loftet og sukkede kort, han så ned på ham og fik øje på tåren. han satte sig stille ned på hug og fjernede den stille "du skal ikke græde" hviskede han og kyssede ham en enkel gang på kinden, han rejste sig stille op igen og så sig omkring "jeg er virkelig nød til at havde en smøg, så jeg kan tænkte lidt bedre" sagde han og bøjede sig ned og lod sine fingere glide hen over hans kæbe, han gik derefter ud i køkkenet og satte sig op i et vindue og åbnede den og tog derefter sin smøg og lighter og tænde den. han lukkede sine øjne i og tænkte over det hele, og kunne bare mærke hvor meget han havde lyst til at holde om ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 6 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 07:44

David så lidt på ham og anede ikke hvad han skulle sige. han så lidt ned igen og kunne slet ikke forståe noget som helst. han var lidt i tvivl o,m hvad han mente helt præcist med alt det han sagde "du elsker jo Dean...det er ham du vil have" hviskede han helt stille, så stille at det ikke rigtig kunne høres. han så lidt ned på ham og lod ham bare tørre tåren væk. han rystede stille på hovedet og bed sig lidt i læben. David kørte stille en hånd igennem sit hår og så lidt efter Andy. en mærkelig fornemmelse af ensom hed og sorg dukkede op i ham og han skulle kæmpe for at tårene ikke skulle komme frem igen. han rejste sig så op efter lidt tid og gik hen til køkkenet. han så han på Andy med sløve og sørgmodige øjne "Andy...vil du ikke nok holde om mig igen...jeg føler mig tom...og kold...som om jeg er død...jeg er...jeg er bange" hviskede han, men så Andy ville kunne høre det. han var ikke sikker på sine følelser, men han vidste at han ikke kunne undvære Andy.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 6 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 07:52

Andy sad lidt og så ned på gaderne, han legede lidt med sin smøg i munden og vende sit blik mod David når han hørte hans stemme. han så lidt på ham og lyttede på hvad han sagde, han kunne ikke lade være med at smile og ønskede jo at holde om ham igen. han tog sin smøg mellem to fingere med sin hånd der var mod vinduet, han pustede røgen ud af sin mund og rakte sin hånd hen til ham "så kom her" sagde han da han ikke kunne komme hen til ham da han havde sin smøg "der sker dig ikke nået jeg er her, jeg skal nok passe på dig" sagde han med en blød stemme, og havde det lidt dårligt over at han havde lyst til at kysse ham når han havde Dean. men han viste ikke hvad han skulle gøre ved det, han fugtede sine læber og viste at han måtte snakke med Dean om det hele. han viste dog ikke hvad han skulle gøre når han fandt ud af hvordan Dean ville blive når han fortalte ham det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 6 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 08:04

David så lidt på hans hånd og tog en dybindåndind, inden han gik hen og tog fat i hans hånd. han stod dog stille foran ham, da han ikke helt vidste hvordan han skulde komme op og sidde ved ham igen og det gnerede ham faktisk lidt "okay..godt så..." sagde han stille og så på ham med et lidt sølle blik. han var ikke så bange for at komme til skade fysisk, men mere psykisk, men han troede på at Andy ville kunne passe på ham, men han var faktisk også lidt bange for at ødelægge Andy og Dean's forhold til hinanden. efter elle de problmer han båede havde hørt og set at han havde med Dean ville han ikke være skyld i at gøre det hele meget værre. men han nævnte ikke noget om det, da han egentlig bare allerhelst ville være i hans arme og føle sig helt tryk igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 6 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 08:11

Andy sprede stille sine ben og tog sin smøg i munden, han vende ham stille om og lag sine arme om ham og løftede ham op til sig. så han sad med ryggen op af Andy, han lag sin arm tæt omkring ham og nussede ham blidt på maven. han tog sin smøg mellem to fingere igen og vende sit hoved væk fra ham og pustede røgen ud, han lukkede derefter sine øjne i og trykkede sine læber mod hans hår "det er ikke godt at jeg ikke kan klare at ikke havde mine arme på dig" hviskede han mod hans hår, og viste ikke hvad han skulle stille op da han virkelig holde meget af ham. men han elskede også Dean og det gjorde ham vildt forvirret, han tog en dyb indånding af ham og kunne godt lide duften af ham "jeg er virkelig et fjols" hviskede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 6 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 08:21

David fulgte hans bevægelser med blikket og lod ham bare løfte ham op. han lagde stille sine hænder på hans arme og så lidt frem for sig. han nød at Andy nussede ham på maven og en mærke hans læber mod sit hår "nej...det er en meget skridt ting..." hviskede han "men jeg er ikke meget bedre" tilføjede han så, da han selv jo ikke kunne undvære hans arme om sig. han lukkede stille sine øjne og lænede sit hovede mod hans skulder. han så lidt ud af vinduet og sukkede stille "jeg vil ikke sige dig imod..for du er et fjols...men..men det er jeg også..vi er to fjolser" sagde han lidt bittert og syntes bare det hele var et stort rod "Andy?" spurgte han så og lagde sin ene hånd på hans knæ og pillede lidt ved hans bukser.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 6 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 08:30

Andy smilte svagt og nød bare at havde ham tæt på sig igen "hvad er det dog der sker med os ?" hviskede han og kunne ikke forstå det, han havde det virkelig mærkeligt og viste ikke hvad han skulle gøre. han kunne ikke lade at han ikke kunne forstå hvad der skete, det gjorde ham virkelig usikker på alt "jeg er et større fjols end dig, når man er så gammel som jeg er så må man sgu finde ud af det hele" hviskede han og fjernede sit ansigt fra hans hår og tog et sug af sin smøg, han nød at mærke hans hænder på sig igen og havde det som om det havde han ikke havde set ham i mega langtid "jaer ?" spurgte han om og pustede røgen ud samtidigt, han kunne godt lide at han pillede ved hans bukser. han nussede ham bare blidt videre på maven
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 6 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 08:44

David grinet kort, men ikke fordi han var glad, men fordi det var så latterligt. de havde ikke engang kendt hinanden i et døgn og allerede kunne man spørge hvad der var sket med dem. han sukkede stille "jeg ved det virkelig ikke...men vi kan ikke lave noget om nu..vi må tage det som det kommer" hviskede han lidt tænksomt od så lidt ud af vinduet. han betragtede himlen lidt og kunne ikke rigtigt tænke ordenligt. han så så lidt på Andy "så siger vi det...du er et godt fjols..." sagde han stille og betragtede ham lidt med et tænksomt blik. han så lidt på sin hånd, imens han pillede ved hans bukser og tænkte lidt over ddet han skulle sige "du må ikke blive sur eller ked af det..men... hvad gør du nu...du er jo forlovet med Dean..det her går jo ikke" sagde han stille og betragtede ham lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 6 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 08:55

Andy rystede på hovedet og gav et grin fra sig "vi er for langt ude" sagde han og gav et suk fra sig "nogle gange ville jeg ønske at jeg bare havde forblevet den der kolde idiot som jeg var engang" sagde han og tog sin smøg i munden og klødet sig lidt i det ene øje, så han fik lidt sur på sin hånd. han lod derefter sin hånd glide igennem sit hår og tænkte lidt over det "verden lortede fjols" sagde han og mente det at han virkelig hadet sig selv lige nu, han viste ikke hvad han skulle gøre eller sige. han lod sin lege lidt med sin smøg i munden, så den kørte fra side til side. han træk let på skulderne og viste ikke hvad han skulle sige til det "det ved jeg ikke, jeg ved jo ikke engang hvad jeg føler for dig" sagde han og ville ønske at han viste hvad der skete og det hele, han nussede ham videre på maven og tænkte lidt over alt "jeg kan ikke engang tænke, jeg tænker bare skiftevist på dig og Dean... også over at jeg er en stor fjols" hviskede han og lag sin arm tætter omkring ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 6 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 09:11

David nikkede stille og tænkte lidt. han så hurtigt surt på ham "nej...du må ikke være led og kold..sådan nogle et de størte spader i verdenen..sådan en er du ikke" sagde han bestemt og puttede sig lidt tættere ind til ham. han rystede stille på hovedet "hold din køft" sagde han irriteret, da han ikke kunne lide at Andy kaldte sig selv fjols. han lukkede sine øjne og nussede ham blidt på knæet. der var ikke rigtig noget der gav mening i hans hovede lige nu og han ville bare ønske alt var godt og der ingen problemer var "du ved da godt hvad du føler for Dean ik?" spurgte han forsigtigt og så på ham med et lidt tænksomt blik. David nød han nussede ham på maven og følte sig godt tilpas, selvom det hele var rent kaos "du er ikke et stort fjols...alle kan begå fejl og tvivle...du skal nok finde ud af det på et tidpunkt" hviskede han og mærkede han lagde armene tøttere om ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 6 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 09:24

Andy blev lidt overrasket over det han sagde og tog sin smøg ud af munden og tog et sidst sug, han kastede smøgen ud af munden og lag også den arm omkring ham. han lag sit hoved på hans skulder, og lod røgen sive ud af hans mund "sådan en spade har jeg været, og alt var letter der" sagde han og lukkede sine øjne i og kunne ikke lade være med at smile, da han godt kunne lide at blive skæld ud af ham "søde.. jeg siger jo bare sandheden" hviskede han og nussede ham videre på maven og træk på skulderne mens han tænkte over hvad han skulle svare "jaer.. han betyder virkelig meget for mig... men du forvirre mig virkelig meget" sagde han og bed sine tænder hårdt sammen, han havde bare mest lyst til at lægge sig til at dø. selv om det ikke ville hjælpe særlig meget "hvad nu hvis jeg finder ud af det forsent ?" spurgte han om og bed sine tænder sammen igen og lag sine arme tætter omkring ham, da han ikke havde lyst til at han træk sig væk fra ham igen. han træk vejret tungt mens han kæmpede for at ikke at kysse ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 6 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 09:36

David viftede stille røgen væk med hånden, da han ikke ville indånde det. han lage stille sit hovede mod hans og tænkte lidt over det han sagde "jge er ligeglad med om det var let eller ej..de ødelægger andres liv og det giver mig kvalme...du må ikke blive sådan en igen..for så vil jeg aldrig nærme mig doig igen" sagde han bestemt og mente det han sagde. han ville selvfølgelig ikke miste Andy, men han ville ikke være inærheden af ham hvis han blev en ond og kold fyr. han sukkede og slog ham kort, men ikke hårdt på knæet "Andy...det er ikke sandheden...du er ikke verdens lorte fjols...du er et fjols ja..men det er vi sku alle sammen nogle gange.." hviskede han og nød at Andy nussede ham på maven. han lyttede til hans bløde stemme og lukkede stille øjnene "hvis du virkelig holder af ham...så bliv ved ham..om jeg så forvirre dig..så er det ham du elsker" sagde han stille og åbnede sine øjne igen, hvorefter han så lidt ud af vinduet igen. han nussede ham blidt på knæet igen "det ved jeg ikke...jeg ved jo ikek hvad der vil ske i fremtiden..men vi kan jo bare håbe alt bliver godt igen" sagde han stille og så på ham. han kunne godt lide at komme tættere på Andy og havde virkelig bare lyst til at slippe sig selv løs og kysse Andy.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 6 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 09:48

Andy gav et suk fra sig og træk på skulderne "jeg er bare træt af det hele.. jeg er træt af at skændes, græde, havde lyst til at rejse væk, blive skæld ud, blive bidt, blive slået, såre andre og mest af alt at folk syntes jeg er for meget" sagde han og man kunne bare se på ham at det påvirkede ham meget, og at han var ville væk fra alt. han havde bare lyst til at drikke sig stiv og ikke kunne tænke på nået "det ville ingen, udover dem som ville havde sex" sagde han og bed sine tænder sammen og gav et suk fra sig, og gad ikke diskuter om hvor stort et fjols han var. han træk på skulderne og var ikke sikker på hvad han skulle gøre eller sige "jeg elsker ham vildt meget, men det er bare som om han ikke forstår mig" sagde han og vende sit blik mod ham "ja det må vi vel bare.. jeg er bare bange for at vi ikke kan være sammen når jeg vil så gerne kysse dig" sagde han og lod sin ene hånd glide op til hans hals, han lukkede derefter sin hånd udover to fingere. han strøg ham over kæben og lag sin underlæbe på den anden side af hans kæbe, og løftede sit hoved lidt så han åbnede sin mund lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 6 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 10:17

david lyttede til hvad han sagde og fik lidt dårlig samvittighed, selvom han ikke helt vidste hvorfor "jeg...jeg ved ikke hvad jeg skal sige...jeg ville ønske jeg kunne gøre noget, men jeg aner ikke hvad jeg skal gøre..jeg vil bare ikke have du skal forlade mig..du betyder meget for mig" sagde han stille kunne ikke lide det påvirkede ham sådan. han så på ham og bed sig lidt i læben "se selv...så var det jo ikke godt at være ond...sex syge folk er ikke sjove" sagde han, da han jo syntes at folk der ikke tænkte på noget andet en sex ikke lige var de sjoveste, mest på grund af han bliv misbrugt. han sukkede stille og tænkte det hele lidt igennnem "hmm..hvis du elsker ham...føler han ikke forstår dig...må du jo snakke med ham om at du ikke tror han forstår dig...og få ham til at forklare hvad han tror du mener med alt muligt" forslog han og så på ham med et blik blik "mmmh...vi kan sagtens være sammen eller det skal vi kunne...vi må bare...styre os...så godt vi kan" hviskede han stille og nød at mærke han rørte ved hans ansigt. han lukkede øjnene da han mærkede Andy's underlæber og han fandt nu ud af hvor blød hans læbe var. det var næsten ikke til at holde ud. han tog stille fat i han knæ og bed sig lidt i læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 6 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 10:28

Andy lyttede på hvad han sagde og træk stille sit hoved en lille smugle væk fra ham, men ikke mere end så hans læber kunne røre hans kæbe når han snakkede "jeg forlader dig ikke,, det er ikke tilladt at jeg forlader dette område... desværre" sagde han og hentydet til at han ikke måtte rejse for sine venner, og det gjorde ham lidt sur da han følte at han snart ikke kunne få luft mere. hvis ikke snart han kom væk der fra, han lag sine arme tætter omkring ham da han ikke ville lade ham gå. han gav dog et lille grin fra sig "men jeg kan godt lide at havde sex" hviskede han med sin bløde stemme ind i hans øre, han kunne mærke hvor svært det var for ham at holde sig væk fra ham. han kunne næsten ikke klare det og prøvede dog at holde sine læber væk fra hans "jeg vil ikke miste dig, men tror ikke jeg kan holde mig væk fra dine læber særlige længe til" hviskede han, han mærkede at han tog fat i hans knæ og så kort der ned. han fugtede sine læber og lod dem glide frem og tilbage på hans kæbe, han nussede ham imens på maven og på den anden side af kæben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 6 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 10:45

David mærkede hans bløde læber stregfe hans kæbe og sank stille en klump "jeg ville øsnke jeg ikke var en forhinding for dig til at rejse...jeg vil bare blive knust hvis du forsvandt...han du ikke bare flytte til en af de andre byer måske..så kommer du lidt væk?" forslog han og løs nærmest somom han var ved at være fortvivlet igen, for han ville bare ikke havde Andy rejste langt væk. han mærkede Andy's arme tøttere omkring sig og kunne godt lide at være så tæt på ham. han lyttede til han bløde charmerende stemme og fik nærmest kulde gysninger "det ved jeg godt...men du ved godt hvorfor jeg ikke er helt op på duberne når det handler om sex...jeg har et lidt anstrengt forhold til...samleje" forklarede han stille og var ikke sikker på om det var rigtig af ham at sige det.. han lagde stille sin anden hånd på hans ene lår og lyttede til hans stemme "et...uskyldig..venskabeligt kys..kan vel ikke skade ..kan det?" spurgte han så, da han ikke kunne klare det mere. han havde sådan lyst til at kysset Andy. han nød at mærke hans bløde læbe mod sin kæbe og nød at blive nusset.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 6 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 10:55

Andy lyttede bare efter på ham og lod sine læber blive ved med at glide hen over hans kæbe "det er ikke kun dig, så ligemeget om du var ligeglad om jeg rejste så ville jeg stadig ikke kunne.. jeg elsker min lejlighed og har ikke lyst til at flytte, vil jo bare komme væk fra det hele i et stykke tid" hviskede han og mente at han ville gøre det alene, og det var en af grundene til at han ikke rejste det var fordi han ikke måtte rejse alene. også kunne han lige så godt blive når han ikke måtte komme væk fra alt "det ved jeg godt, heller ikke ligefrem fordi vi skal havde sex" hviskede han med den samme bløde stemme, han lod sin hånd køre op på hans kind og rykkede hans ansigt mod sit. så de så hinanden ind i øjnene "det er jo bare venskabeligt" hviskede han og fugtede sin læber "men du er nød til at stoppe mig, hvis jeg ikke kan selv" hviskede han og lukkede sine øjne i inden han rykkede sit hoved helt tæt på hans, han smilte lidt usikkert og var ikke sikker på om han kunne stoppe sig selv. det var ligesom at være en ny sjæl dæmon, som havde det svært med at ikke bare suge sjæle ud af alle sammen. han lag sit hoved lidt på skrå, og lod sine læber kort røre hans inden han begynde at kysse ham blidt. selv om han heller ville gøre det ømt, men det viste han at det ikke ville gå. han bevægede sin tommelfinger på hans kind imens
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 6 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 11:11

David tænkte lidt over det han sagde og bed sig svagt i læben "men..du kan jo bare rejse væk..i lidt tid..uden nogen ved det...så du kan få det fred du har brug for" forslog han, selvom han ikke selv var ret glad for den idé. han kunne slet ikke få nok af hans bløde stemme og den gjorde ham nærmest helt blød i knæene "nej det skal vi ikke...det ville være alt for meget" hviskede hasn stille og lod ham bare rykke hans hovede. han så ind i hans øjne og bed sif kort i læben igen "venskabeligt.." hviskede han helt stille og tog en dyb indånding. han nikkede stille "skal jeg nok" hviskede han helt stille, selvom han ikke var helt sikker på om han selv kunne stoppe det. han var meget nervøs, da det var det første kys som ikke lagde op til voldtægt eller bare var til en rolle i en film eller teater stykke. han lukkkede stille sine øjne da han kort mærkede hans læbe læber mod sine, men kyssede så blidt med. han elskede virkelig at mærke Andy's bløde læber mod sine.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en lille tøj butik - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 6 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
en lille tøj butik
Tilbage til toppen 
Side 6 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» Rolf i cd butik //eli//
» Mathew's Tattoo Butik
» en lille går tur
» En lille tur..
» en lille tur ?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: