Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 en lille tøj butik

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 10 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 04:41

David mærkede han lår og var først ved at gå i panik da han ikke var sikker på om det var Andy's hånd, men det han mærkede den bide nussen slappede han af igen "du må ikke slippe mi" hviskede han stille og lod ham bare føre hans hånd. han nød kysset på panden og prøvede at slappe mere af. han nikkede helt stille og klemte så om has lår så meget han kunne og det fik faktisk smerten til at forsvinde lidt. han lukkede sine øje hårdt sammen og sank en klump. han nød de ting andy gjorde og følte sig mere og mere tryg igen. han vente så helt stille sit hovede lidt, så deres læber mødes, han havde sådan brug for at mærke Andy's læber mod sine ign.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 10 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 04:50

Andy nussede ham videre på låret "jeg slipper dig ikke, jeg giver ikke slip" hviskede han og lukkede sine øjne i da han mærkede at han tog fat i hans lår, han åbnede sine øjne igen og var ligeglad med at det gjorde lidt ondt. han tænkte bare på at David skulle få det bedre og intet andet, han lukkede sine øjne i da han mærkede hans læber mod sine. han begynde at kysse ham blidt uden at havde nogle følelser med i det udover venskabelige, hans tanker var hos David og om at han ikke skulle være bange mere. han syntes at det var underligt at mærke hans læber igen, på en måde havde han savnet dem dog ikke sådan at han savnede dem på nogen forkert måde. da han viste at det var Dean han elskede og ingen anden, alle hans venner var bare som en familie for ham. den familie som han ikke kunne huske, og den som han fik kærlighed fra
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 10 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 12:17

David trykkede sine negle ind i hans lår og rystede stille i hele kroppen. han kyssede stille med og havde det som om at blev godt igen, men på samme tid havde han det som om hans hovede skule springes. hn slap så kysset og så hurtigt ned. et lille snøft kom fra ham og nogle dråber drybbede ned på hans skød. det var to forskellige slags dråber da nogle af dem vr røde. David han bidt hul i sin læbe af at bide sig hårdt i læben og han skælvede stadig over hele kroppen "jeg er et forfærdeligt væsen" hviskede han med en rystene stemme og slap hans lår. han kom udaf han greb og tog sig lidt til hovedet. han kunne ikke få noget til at hænge sammen og det var som om han var ved at dø.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 10 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 12:21

Andy kunne godt mærke hans negler, men gjorde dog ikke nået ved det. han åbnede stille sine øjne da han slap kysset og slikkede sig stille over læberne, han lag sine hænder på hans kinder når han havde trykket sig væk fra ham "søde du er faktisk,, du er ikke forfærdelig... tak det nu roligt, ellers tager jeg dig under vand" sagde han og bevægede sine fingere på hans kinder, han kunne godt se blodet og rystede på hovedet af ham "har jo sagt at du ikke skal bide dig sådan i læben" sagde han og lod sin tommelfinger glide ned og køre hen over hans læbe "jeg er jo her for dig.. ikke ?" sagde han og kyssede ham på panden "slap nu af" hviskede han et par gange
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 10 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 12:50

David rystede stille på hovedet og sank stille en klump. han kunne tydeligt smage blodet på sin læbe, men gjorde intet ved det. der gik et lille sæt igennem han krop, da han mærkede Andy's varme hænder mod sine kinder "jeg er uren...jeg har ondskab i årene...mit ilv burde stoppe..."hviskede han helt stille og mente med at han var uren at på grund af han blev voldtaget var en ikke ren, men beskidt..beskidt resten af livet. han slappede dog en smul mere af da han mærkede den blide berøring af sine kinder og lyttede opmærksomt til det Andy sagde "undskyld..jeg gik i panik." hviskede han lavmælt og kunne mærke hans krop falt lidt ned igen. han så stille op på hsm med tårende trillene ned af kinderne "du er her for mig..du vil beskytte mig.." sagde han mest til sig selv for at overbevise sig selv om at han var i sikkerhed hos Andy. han nød kysse og slappede mere og mere af. han lyttede kun til Andy's stemme og tog nogle dybe indåndinger.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 10 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 12:57

Andy fjerne sine hænder fra hans kinder og rystede på hovedet "David du er intet af det, det var ikke din skyld.. det er dem som var ulækkere, der er intet galt med dig" sagde han og tog fat i trøjen og træk den over hans hoved, han lag den på sengen og rejste sig op og løftede ham op i sine arme og begynde at gå mod sit badeværelse "hvis dit liv stopper så stopper nået af mit, du er den som faktisk lyttede efter på hvad jeg har fortalt" sagde han og satte ham ned i sit badekar, han tog fat i kanten af hans underbukser og lukkede sine øjne i og træk dem af ham. han lag dem ved vasken, han rejste sig derefter op og tænde vandet og ventede på at der var nok vand. inden han satte sig ned på gulvet og lod sine fingere glide hen over hans kæbe "jeg vil altid være her for dig" hviskede han og lag sin kind mod kanten på badekarret, han så bare på hans ansigt og smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 10 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 13:09

David lyttede til hvad han sagde og rystede stille å hovedet "men...jeg opsøgte dem jo selv..to gange..da den dumme plejefamilie ikke gad mere gik jeg jo lige til dem..jeg opsøgte det selv..det vr min skyld det hele" sagde han med et lille suk og hadede sig selv for det. han lod ham bare trække hantrje af og så lidt på ham. David tog stille fat om han nakke og lagde sit hovede mod hans skulder "jeg..jeg...jeg vil altid lytte til dig..du har hjulpet mig..jeg vil gøre at for at hjælpe dig" hviskede han stille og lukkede sine øjne. han åbnede øjnene igen, da han mærkede han kom ned i badekaret og var lige ved at gå i panik, da Andy tog han underbuksr af. han knyttede kort sine hænder og minede hele tiden si selv om at det var Andy der var der og ikke en der ville gøre ham fortræd. han mærkede så vandet dække hans krop og slappede mere af. han dækkede dog for sit skidt, da han ikke rigtig brød sig om at være bøgen, selvom det var overfor Andy og ikke en volsmand. han så stille på ham og bed sig svagt i læben for ikke at bide hul igen "altid..." hviskede han helt stille og nød at Andy rørte hans kæbe igen.


//smutte i seng nu natte nat ^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 10 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 13:24

Andy smilte bare kærligt til ham og gav et lille grin fra sig "jeg har så set et par stykker af de der, men..." sagde han og tog nået shampoo og hælde ned i vandet, han tænde for vandet igen så der kom bobler. han slukkede for det lidt efter og satte sig på samme måde igen "så kan jeg ikke se nået" sagde han og kunne ikke lade være med at give et lille grin fra sig, han begynde at nusse hans kæbe igen og kunne ikke lade være med at smile "søde det er ikke din skyld, de var voksne mænd.. de skulle sgu fatte at man ikke gør sådan nået overfor et barn" sagde han og havde selv dræbt dem hvis de havde været i live, han kunne ikke lade være med at smile og var bare glad for at hjælpe "så lyt på mig når jeg siger at det ikke er din skyld" sagde han og tog sin hånd ned i vandet og samlede nogle bobler op og lag det i hans hår, han tog derefter blidt fat i hans pandehår og prøvede at få det til at stritte "det er jo derfor jeg lever, for at hjælpe dig.. nu behøver jeg jo ikke ligefrem hjælp, og når jeg har så plejer jeg at klare det selv" sagde han og sagde det sidste i en lidt drillende tone for at få ham til at slappe af igen, han vende sit blik hen mod hans øjne "søde.. du skal bare huske at jeg ikke er en af dem, jeg ville aldrig gøre sådan nået mod nogen" sagde han da han havde langt mærke til at han næsten havde gået i panik, han smilte bare stille til ham og fugtede kort sine læber "jeg ville aldrig nogensinde finde på sådan nået... og du kender mig jo godt, mere end mange andre.." hviskede han og bed sig kort i læben "jeg kiggede ikke engang,, det var ikke let at få dem af" sagde han selv om det ikke helt passede da han syntes at det var let, men havde ikke lyst til at sige det da det ville lyde som om at han er et pervers svin som havde prøvet det alt for mange gange

//okay natti nat x'D du kommer til at savne mig.... og jeg ved at jeg kommer til at savne dig mere x'D det lød mærkeligt.. x'D håber du fatter det... selv om alle andre ikke gør//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 10 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 22:10

David så på ham og tænkte lidt over det han sagde "jeg er ikke glad for at blotte min nedre ragioner.."hviksede han stille og så på ham med uskyldige øjne. han så så på vandet og så hvordan boblerne dækkede overfladen. han fik et svagt smil på læben "tak" sagde han lidt mre roligt. han så på Andy igen og lyttede til hans stemme og betragtede han venlige ansigt du...du har vel ret...det var ikke min fejl...du..undskyld jeg..flippede sådan ud" hviskde han og bettragtede Andy lidt i mens. han lænede sig lidt tilbage og lukkede sine øjne, da han mærkede hans lagde boblerne på hans hår. han åbnede sine øjne og så lidt op på sit hår så godt han nu kunne. han rystede stille på hovedet og lænede sig lidt frem mod ham "du har også brug for hjælp nogle gange..jeg har da hvertfaldt prøvet at hjælpe dig" sagde han med et lille smil og kunne godt lide at han drillede ham. han nikkede stille til det han sagde og fik lidt dårlig samvittighed over han var gået sådan i panik, men det var af ren angstfor at vågne op og det så var en af mændene der fjorde det. "jeg ved det..undskyld..jeg er bae så bange for at dette ikke er virkeligt...det er jo næsten for godt til at være sandt" forklarede han og så undskyldene ind i hans øjne "jeg er glad for jeg kender dig så godt..og jeg vil ikke anikke sådan over for dig igen..undskld jeg væggede dig og flippede sådan ud" sagde han og håbede at Andy ikke syntes han var en tøsedreng, selvom hn var lidt en tøse dreng. han grinte lidt af det han sagde og rystede stille på hovedet "bare du ikke så den..så er det fint...og tak fordi du hjælper mig sådan" sagde han og tog stille fat i hans hånd.

//haha ja vi savner hinanden XD jeg forstod det goooodt//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 10 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 23:25

Andy så bare på hans ansigt og lyttede på hvad han sagde "men jeg så ikke nået.. det lover jeg, kan jo heller ikke gå rundt og kigge på andres når jeg har Dean" sagde han og smite lidt ham og var bare glad for at han havde slappet af igen "men du kunne jo ikke bade med dem på" sagde han og lukkede sine øjne i og strøg ham videre over kinden, han var bare glad for at hjælpe ham "bobler er også mere sjove i det" sagde han i en drillende tone for at få hans humør op igen, han gabte lidt og lyttede på hvad han sagde. han nikkede stille og lukkede sine øjne i "sådan skal det lyde, sådan nået vil aldrig være din fejl" hviskede han og fugtede kort sine læber, han tænkte lidt over det han sagde og træk på skulderne "det eneste jeg har brug for er at nogen lytter på mig" sagde han og kørte stille sin anden hånd igennem sit hår, så det kom til at stritte lidt i det. han åbnede sine øjne og så på ham med et smil "dette er virkeligt, men det er først virkeligt når du selv tror på det" sagde han og bøjede sig hen og kyssede ham på kinden og smilte, han træk let på skulderne "det gør ikke nået, jeg kan bare sove på et andet tidspunkt" hviskede han og vende sit blik ned mod sit skød og betragtede sin ring, han rystede let på hovedet når han hørte hvad han sagde "jeg så den ikke, jeg havde mine øjne lukkede.. ville ikke engang kigge da jeg jo har Dean" sagde han og vende kort sit blik op mod hans ansigt, han vende sit blik ned mod hans ring igen og bevægede sin tommelfinger på den "selv om jeg godt kunne lide min drøm.." hviskede han og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 10 Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 03:06

David nikkede stille og så på ham "jeg ved...jeg beskylder dig heller ikke for noget..måske er det bare en refleks" sagde han og grinte lidt af det han sagde "nej kunnejeg jo ikke" sagde han med en lille rysten på hovedet og betragtede ham lidt. han nød at Andy rørte hans kind, det fik ham til at slappe mere af. han rækte kort tunge af ham "haha..." sagde han sakastisk og grinte lidt efter. han havde fået det helt godt igen og følte sig dejlig tryg. han rystede blot på hovedet og smilte stille til ham. han kørte stille sin vde hånd igennem Andy's hår så det lå helt glat ned "jeg vil altid lytte til dig..." sagde han og betragtede ham med et blik fyldt med lykke. han var nærmest lykkelig over at havde mødt Andy. som at finde den sande ven istedet for den sande kærlighed. han nikkede stille og tænkte lidt over det "kan du ikke få mig til at være helt sikker..jeg vil tro på det..men jeg er bange for det er en drøm." indrømmede han og så kort ned, men vendte hurtigt blikket på ha igen med et smil. han nød kysset på kinden og betragtede ham lidt igen "oka...du kan jo sove når jeg er taget hjem" forslog han, selvom han ikke var glad for tanken om at skulle hjem. han yttede til hvad han sagde og nikkede stille "Dean har intet t være bange for...du virker på ingen måde somom du vil være ham utro med nogen...Dean kan godt være stolt af dig" sagde han ærligt og smilte venligt til ham. han lagde sne arme på kanten og så ned på han ring "hvilken drøm?" spurgte han og så på Andy med et nysgerrugt blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 10 Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 03:18

Andy træk på skulderne og smilte lidt af ham "det er det nok, syntes bare du skulle vide at jeg ikke er sådan" sagde han og kunne godt lide at røre ved hans kind, hvis man spurgte ham så blev den altså blødere. han syntes at den føltes så godt at røre ved, han lukkede sine øjne i da han mærkede hans våde fingere igennem sit hår "det er jeg glad for at du vil, så ved jeg at jeg altid vil havde en ven" sagde han stille og fugtede kort sine læber og vende sit blik kort op mod ham igen, mens han tommelfinger legede videre med sin ring "jamen jeg ved bare ikke hvordan jeg skal gøre det" sagde han og lukkede sine øjne i og smilte ved tanken om Dean, hans hjerte bankede stille lidt hurtigere og følte det var lidt pinligt at han var så forelsket "ja det kan jeg, så skal jeg jo også kun tænkte på mig selv" sagde han i en halv drillende tone og lod sine tænder glide hen over sin underlæbe, han så op på ham da han mærkede at han kom tætter på. han smilte lidt og vende sit blik ned mod sin ring igen "om når mig og Dean,, sige ja til hinanden og skal være sammen for altid" hviskede han og rejste sig stille op og gik ind i sit soveværelse og hentede trøjen som han havde sovet i, han gik ud til ham igen og lag den ved vasken og fandt en håndklæde frem til ham "sådan, nu skal jeg ikke forstyre mere" sagde han og gik ind i stuen og lag sig i sofa'en
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 10 Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 03:31

David nikkede stille og smilte skævt til ham "mmh..en det ved jeg jo godt" sagde han et lille grin og betragtede ham lidt imens, han pillede lidt ved Andy's hår og lyttede til hvad han sagde "mmh...det vil du altid..jeg vil altid være din ven..altid" sagde han med et lile nik og smilte stille til ham. han kunne godt forstå at Andy måske ikke lige vidste hvordan, men han ville bare ønske at Andy ville prøve "nej..jeg ville ønske du kunne.." hviskede ha helt stille og rystede stille på hovedet. han rettede sig stille op og begtragtede ham med et smil på læben "haha...selvglade dig.." grinte han og aede ham over kinden. han håbede at Andy aldrig ville stoppe med at drille ham på den kærlige måde, da han sytes det var sjot. han lyttede opmærkom til det han sagde og nikkede stille*jeg ved med til det bryllup* tænkte han imens han så efter Andy. han smalede nogle at boblerne op og lergede lidt med dem "okay..jeg kommer lige om lidt" sagde han og så efter ham igen. han rejste sig op fra badet og trak proppen op, så vandet forsvandt. han tog håndklædet og tørrede sig over hele kroppen meget grundigt. han tog så sin underbukser på og sin trøje.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 10 Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 03:36

Andy gav et lille grin fra sig af hans tanke "selvfølgelig vil jeg tage min familie med til det" hviskede han da han betragtede sine venner som familie, han lukkede sine øjne i og lod helt stille og bed sig i læben og kunne mærke at han var rimlig træt. han tvang dog sine øjne op så han ikke ville falde i søvn, han lyttede bare på hvad han lavede ude på badeværelset. mens han bare lå helt stille og grinte lidt af sig selv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 10 Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 03:44

David strækte sig lidt og s sg selv i spejlet. han lavede sjove anigter til sig selv og grinte lidt af dem, hvorefter han begyndte at lave et ansigt for hver følelse han lige kunne komme i tanke om. efter lidt tid gik han så ind i stuen med et glad smil på læben og gik hen bag sofaen. han satte sig ned på knæ og lage armne på ryg lænet og så lidt på Ady. han kunne godt se han var træt "du burde sove?..." sagde han stille og bed sig let i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 10 Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 03:46

Andy åbnede sine øjne og så op på ham og smilte og rystede på hovedet "ikke før du har taget hjem" hviskede han og strøg nogle fingere over hans kind, og satte sig op og kyssede ham blidt på næsen "jeg er også blevet sulten" sagde han og gav et suk fra sig og lag sine hænder på sin mave "skal jeg følge dig hjem,, eller vil du selv finde hjem sener ?" spurgte han om og rejste sig op og gik ind og fandt en trøje frem og tog på
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 10 Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 03:55

David så på ham og tænkte lidt over det "okay.." mumlede han og rnød han strøg hmover kinden. han nød kysset iog grinte lidt efter. han rejste sig stille op og nikkede kort "okay...jeg..hmm du må godt følge mig hjem" sagde han med et lille nik og kløede sig let i nakken. han drejede stille rundt om sig selv og tog en dyb indånding "der må ikke gå for lang tid før vi mødes igen lov mig det." sagde hn og så på Andy med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 10 Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 04:00

Andy gik stille ud til ham med en håndfuld med tøj "nej selvfølgelig går det ikke langtid.. du ved jo hvor du kan finde mig" sagde han og gik ud i køkkenet og lag det i en pose og gik ud til ham igen, og satte den i sofa'en og gik ud og tog sine sko på og ventede på ham. inden han gik ud af døren og låste den efter dem, han tog ham i hånden og begynde at gå ned mod havnen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 10 Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 09:17

David fulgte bare med Andy ud af døren efter han havde fået sine sko på. han holdte om hans hånd og smilte lidt "godt..det glæder jeg mig allerede til" sagde han glad og så på ham med et glad smil og et muntert blik. han glædede sig til at se Andy igen, da han havde haft det så godt ved Andy.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 10 Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 09:21

Andy smilte bare til ham og lag den omkring livet på ham, han kyssede hende blidt i håret og smilte "du ved hvor du kan finde mig døgnet rundt" hviskede han, han stoppede op og tog en kuglepen op af sin lomme. han tog hans arm og skrev sit mobil nummer på "ellers kan du altid finde mig der på, og jeg svare dig ligemeget hvad" sagde han og mente også når han havde sex, han lag sin arm omkring ham igen og gik videre ned til havnen. han stoppede op og kyssede ham på panden "vi ses.. jeg må heller ikke afsted inden jeg dør af sult" sagde han i en drillende tone og kyssede ham en sidste gang på pande, han begynde derefter at gå hurtigt og vinkede lidt til ham imens

//out//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 10 Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 09:26

DAvid nikkede kort og smilte glad til ham. han så lidt på siun arm og nikkede kort ogen "okay..fint nok" sagde han og nød kyssende "vi ses søde..." sagde han stille og gik lidt baglæns mod han villa. han vinkede til ham og smilte glad. da han ikke kunne så Andy længere vente han sig om og åste døren til sin villa op og gik ind, hvorefter han lukkede døren i.




//out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en lille tøj butik - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 10 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
en lille tøj butik
Tilbage til toppen 
Side 10 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
 Lignende emner
-
» Rolf i cd butik //eli//
» Mathew's Tattoo Butik
» en lille går tur
» En lille tur..
» en lille tur ?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: