Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 en lille tøj butik

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Mar 2010, 08:00

David nikkede til det han sagde "så skal jeg nok lade være med at gave i det og fortælle dig det" sahgde han med et lille grin og gik roligt med ham. han så kort på centeret og kom til at tænke på hvor de var på vej hen. han tænkte så lidt over det *han boede i nærheden ag centeret...måske...* tænkte han og lagde hovedet svagt på skrå. han så på ham igen og smilte skævt "så er der ikke så meget jeg skal svare på" sagde han med et lille griun og så frem for sig. han var meget van til at folk ikke havdee npget at spørge om eller intereserrede sig for hans liv. de fleste troede bare de kendte ham selvom de på ingen måde kendte ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Mar 2010, 08:13

Andy så taknemlig på ham "det takker jeg for" sagde han og tog sin smøg i munden og tænkte videre på det, han smilte lidt ham og gav et grin fra sig "jov jeg bor tæt på centeret" sagde han og elskede at svare andre på deres tanker, og mest når folk havde glemt eller slet ikke viste at han kunne læse deres tanker. eller man kunne mærke sige at han kunne høre deres tanker "men jeg skal nok finde på nået, jeg plejer sådan set finde ud af hen af vejen" sagde han og tænkte videre over om der var nået han endelig ville vide nu om ham, selv om han slet ikke kunne finde på nået
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Mar 2010, 08:45

David nikkede kort og smilvenligt til ham. han så frem for sig og undrede sig kort over det han sagde, men begyndte så at ghrine da det gik op for ham at Andy jo kunne læse tanker "øh...ja..godt...se det kan godt være du syntes det er uhyggeligt at jeg kan se folks fortid osv, men at du kan læse tanker er lige så uhyggelig" sagde han med ert smil og tog smøgen ud. han smed den på jorden foran sig og tråde på den, hvoefter han en enkelt gang drejede foden og gik videre efter Andy. han så på ham med et roligt blik og nikkede kort til ham "altså du kan spørge mig om hvad som helst..jeg svare på alt" sagde han med et lille grin og stak hænderne i lommerne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Mar 2010, 08:56

Andy kunne ikke lade være med at grine af det og rystede på hovedet "det er ikke min skyld, folk kan bare lade være med at tænke" sagde han og hævede det ene øjebryn og drejede ned af en anden vej "men jeg kan ikke finde på nået at spørge om" sagde han ærligt og prøvede at finde på nået "uh uh.. jeg er blank" sagde han og tog et sidste sug af sin smøg inden han kastede den efter en folk drenge, han gav et lille grin fra sig og tog sin ene hånd ned i lommen og rodet lidt i den "uh jeg har et spørgsmål.. vil du med op ?" spurgte han om og tog sine nøgle op
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Mar 2010, 09:13

David træk på skuldrende og grint elidt af ham "men kan ikke lade være med at tænke...man tænker også nar man sover..ligemeget hvad så tænker folk.. kan du ikke kontrolere dine evner?" spurgte han så og smilte lidt tli ham. han kunne ikke lade være med at grine lidt af de ting dæmonen gjorde og rystede på hovedet af ham "du er sjov" sagde han bare og så på ham med et muntert blik. han så lidt på næglen og nikkede kort "ja kunne være meget hyggeligt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Mar 2010, 09:20

Andy træk på skulderne "så skulle man fjerne den del af hjernen der gør at man tænker" sagde han og smilte stort og hævede det ene øjebryn "jov jeg kan lade være med at lytte på hvad de tænker, men det kan man ikke altid når det lyder som når man snakker til en" sagde han og så over på drengene og nikkede og så at de så surt over på dem, og råbte alt muligt af dem. han vende blikket tilbage på ham og nikkede "det lyder godt" sagde han og gik hen og låste døren op til opgangen, han vende på at han gik ind inden han selv gik ind. han forsatte op af trapperne og stoppede uden foran en dør og låste den op "her bor jeg" sagde han og vende sig om og så på ham "jov jeg har faktisk et spørgsmål.. er der nogle væsner du ikke kan klare ?" spurgte han om
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Mar 2010, 09:35

David grinte lidt af det han sagde og træk på skuldrende "tja det er nok rigtig nok...men det ville være en skam" sagde han så lidt rundt "okay..det kan jeg godt se det sværde i...mån du kan lære at kontrolere dem på en anden måde" sagde han mest for sig selv og stirrede lidt tænksomt ud i luften. han så kort hen på drengene og rystede let på hovedet "du burde ikke pirre dem..." mumlede han roligt og gik ind af døren. han fulgte med op af trappen og så sig lidt omkring imens. han stoppede ved døren og så lidt på den med et studerende blik "hmm nej ikke rigtigt...jeg syntes elver tit er irriterende, men ellers ikke" sagde han og så på ham med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Mar 2010, 09:47

Andy rystede på hovedet af ham og bed sig i læben "det har jeg ikke lyst til" sagde han og kunne godt lide at høre folks tanker som det nu er, han lyttede på hvad han sagde og nikkede "sådan nogle kender jeg ikke,, det er bare fordi min lejlighed dufter lidt af engel og vampyr" sagde han og vende sig om og åbnede døren og duften kom ud af døren med det samme, han gik der ind og smed sin jakke og sko "her bor jeg så" sagde han og gik ind og lag sig i sofa'en
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Mar 2010, 10:16

David nikkede kort og smilte skævt til ham "godt så...vi du kan leve med det er det jo fint" sagde han og lyttede til hvad han sagde "ja okay...jeg har intet imod engle og vampyre..." sagde han med et smil og så på døren. han blev kort overrumlet af duften, a han ikke havde regnet med den ville være så krlftig. han kløede sig let i nakken og gik så ind efter en kort tænken. han så lidt rundt imens han tog sine sko af "okay..her er hyggeligt" sagde han og lidt rundt i lejligheden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Mar 2010, 10:19

Andy smilte lidt over det han sagde "jaer.. selv om folk nogle gange hader mig for at jeg kan læse deres tanker" sagde han og lag sine hænder på sin mave og smilte lidt, da han elskede den blanding af duft så meget. han så lidt i sin lejlighed og træk på skulderne "alle mine møbler, har jeg købt sammen med min eks kæreste" sagde han og satte sig op i sofa'en og smilte hen til ham "vil du havde nået at drikke ?" spurgte han om og rejste sig derefter op og gik ud i køkkenet og tog en cola flaske i køleskabet til sig selv, og ventede på David's svar
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Mar 2010, 10:49

David så hen på ham og nikkede kort til det han sagde "ja..men hvis du bare kan styre hvem der kan tillade sig at vide du har den evne så er det fint" sagde han rolig og smilte skævt til ham. han så lidt rundt på mæblerne og tænkte lidt "din eks kæreste..det vil sige enten hende fie eller ham mike" sagde han lidt tænksomt og så rundt på møblerne. han så så efter Andy og tænkte lidt over spørgsmplet "øhm jo tak.." sagde han og gik hen trl køkkendøren. han så på ham og lagde hovedet på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Mar 2010, 10:55

Andy smilte lidt af ham og tog en øl og en cola i hver hånd og viste ham dem "altså først så kom jeg sammen med Fie, men så fandt jeg ud af at jeg er bøsse.. så det er sammen med Mike" sagde han og smilte til ham og så ned på cola'en og øllen "du bestemmer selv hvad du vil havde" sagde han og vende sit blik op mod ham igen, og var faktisk glad for at havde mødt en der kende så meget om ham. og det så jo ud til at han ikke havde nået imod ham, selv om han ikke kunne forstå hvordan det kunne være at David ikke havde løbet skrigende væk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Mar 2010, 11:38

David lyttede til det Andy forklarede "okay..så du startede med et være hetro og blev så homo...men det var dean eller mike du først blev kæreste med?..." spurgte han og så på ham med et nysgerrigt blik. han så på cola'en og øllen med et tænksomt blik. han tog så ællen og smilte skævt til ham "øl er god" sagde han med en fjollet stemme og lagde hovedet på skrå. David ville andre flygte for nogen bare fordi de havde været onde eller på nogen måde haft noget begativi dere fortid, for det var jo nødvendigvis ikke sådan personen var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Mar 2010, 11:46

Andy nikkede og satte cola'en ind i køleskabet, han tog så sin cola og gik ind og satte sig i sofa'en "altså først så kom jeg sammen med Fie, den eneste pige der har haft mit hjerte. så var jeg sammen med en der hedder Eolith, men vi kom ikke rigtigt sammen så mødte jeg Dean mens Eolith skulle tænke over om han ville havde mig eller ikke.. så blev jeg helt blød i, men så når jeg kom sammen med Dean så kom jeg til at kneppe med Eolith en gang.. selv om det ikke var meningen, så slog han op og jeg troet jeg skulle dø fordi jeg tiggede så meget om at han skulle tage mig tilbage.. men det ville han ikke så skulle jeg til at opsøge en dusørjæger, mens så mødte jeg Mike som fik mig til at blive lykkelig igen.. men jeg viste at jeg ville tage Dean tilbage hvis han kom en dag, og det gjorde han.... og nu skal vi giftes hvis i ikke går fra hinanden inden, pågrund af at vi skændes så meget" sagde han og åbnede sin cola og drak lidt af den
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Mar 2010, 12:04

David gik med ham og satte sig ved siden af ham. han lagde sin hånd om hovedet på flasen og vrikede kapslen med hænden, imens han lyttede til det Andy fortalte. han drak lidt af ølen da han blev stille igen og vende blikket tilbage på ham "Eolith...engel ik?...du skal giftes med Dean...hvad skændes i over?" spurgte han så og ¨så lidt tænksomt på Andy. han ville ikke bruge sine evner til at finde ud af det, da det kunne være et følsomt emne og ikke lige det man ville havde en helt fremmed vidste så meget om, så han ville hellere vide det ved at Andy faktisk fortalte det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Mar 2010, 12:11

Andy lag sit hoved lidt tilbage og smilte lidt over hans spørgsmål "jepp. han er en engel, jeg kalder ham Angel... da jeg ikke er så vilde med engler" sagde han og viste godt det lød mærkeligt, men det fik ham bare til at slappe mere af når han var tæt på Eolith "ja vi skal giftes.. hvis vi når så langt i vores forhold" sagde han og var ikke selv sikker på om Dean ville kunne holde ham ud så længe, han lod sine fingere lege lidt med sin cola. han vende sit blik over mod ham og bed sig lidt i læben, han vende sit blik ned mod sin cola og træk sine ben op til sig "over de mindste ting,, og det sker altid at Angel kommer ind i vores skænderiger, tror Dean ikke stoler på mig når jeg siger at jeg ikke vil havde Angel... og han tror sikker at jeg vil kneppe med ham igen,, men han kan ikke forstå at jeg ikke er sådan længere.. også kommer Fie også nogle gange ind, da Dean har kysset med hende da vi ikke kom sammen.. men man regner jo ikke med at han vil gøre sådan nået når han fortalte mig at han elskede mig og jeg skulle slå op med Mike.. og jeg havde heller ikke regnet med at hun ville gøre det, hun viste bedre end alle andre hvordan jeg havde det når han havde slået op med mig" fortalte han og følte bare at han kunne fortælle David alt, da han ikke helt viste hvad han viste om ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Mar 2010, 12:30

David nikkede stille "det lyder underligt...men oikay" grinte han stille og smilte lidt. han drak lidt mere af øllen og lyttede til det dæmonen fortalte. han så på ham med et lidt tænksomt blik "altså i er jo lige ude om det...de knaldede med Eolith den gang men har nu ændret dig..men at han så kysser med din eks lige efter han har bedt dig om at slå op med din kæreste fordi han elsker dig... det kan han jo ikke være bekendt.. du siger i skændes meget om det..hmm jeg må ærlig indrømme kærlighed og det med kærester osv. det er ikke lige noget jeg ved så meget om da jeg aldrig har haft den slags følelser..men hvis du virkelig elsker ham og han virkelig elsker dig så må i jo stole på hinanden,...du må få ham til at tro på du ikke vil knalde med Eolith...og han må lade være med at kysse på din eks.." forklarede han og så lidt frem igen. han syntes det lød som om det var et ret usikkert forhold de havde til hinanden, men hvis de elskede hinanden måtte de vel kæmpe for det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Mar 2010, 12:38

Andy gav et grin fra sig "jeg er jo også mærkelig" sagde han og drak lidt mere af sin cola mens han lytte på hvad han sagde, han satte den derefter på bordet og nikkede "jeg kan bare ikke forstå at han skal blande det ind være gang vi skændes, og når jeg siger at jeg har forandret mig så siger han at han tror på mig.. men alligevel så skal Angel blandes ind i det, jeg kan vel også godt forstå det. når Dean ved lige så godt som mig at Angel er forelsket i mig, men jeg ser ham intet andet end som min bedsteven.. som jeg har kneppet med nogle gange" sagde han og træk på skulderne og kunne ikke lade være med at smile, da han var glad for at havde nogen at snakke med det om "han ved godt hvor jeg sætter mine grænser og dem skal han overholde" sagde han og lag sit hoved lidt på skrå "det er faktisk ret skønt at havde nogen at snakke med det om, selv om jeg næsten intet ved om dig" sagde han og gav et lille grin fra sig

//jeg smutter i seng... natnat//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Mar 2010, 21:29

David grinte kort og trak let på skuldrende "jep..men det er også godt" sagde han, da han jo bare var sig selv. David ville helst havde at folk var dem selv, så han respekterede dem der kunne være dem selv, om det så var de største idioter. han drak lidt mere af øllen imens han lyttede til de ting Andy sagde og tænkte lidt over en løsning "okay...men det er jo ikke din fejl at Eolith kan lide dig...det må dean vel respektere og stole på dig...har du sagt til ham du er træt af han blander Eolith ind i det du kan jo ikke styre hans følelser?" spurgte han og så tænksomt på ham´. han hævede det ene øjenbryn og smilte skævt over det han sagde "jeg er glad for du stoler nok på mig til at fortælle mig så mange ting" sagde han med et skævt smil og betragtede ham lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Mar 2010, 22:09

Andy smilte til ham og syntes også selv det var godt at han var mærkedelig, han nikkede og bed sig kort i læben "ja det har jeg sagt, flere gange og han siger at han ved det godt.. men alligevel skal han blande det ind i" sagde han og drak lidt mere af sin cola og kiggede ned i sit skød og tænkte lidt over alle ting, og viste ikke hvad han skulle gøre og træk på skulderne. han vende sit blik op mod ham igen og smilte "det er jeg også, det er skønt at snakke med den som ikke er forelsket i en" sagde han og smilte stort til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Mar 2010, 22:31

David så på ham og lagde hovedet let på skrå, med et lille opmuntrende smil på læben "hmm..jeg er sikker på i nok skal finde ud af det sammen..du må bare bevise at han kan stole på dig..og hvis han ikke kan indse det..så er han ikke god nok..det er noget af det vigtigeste ved et forhold..nemlig troskab" sagde han med et lille nik og drak resten af sin øl. han slikkede sig kort over læben og smilte stort til ham "så er det godt jeg ikke er forelsket..." sagde han med et skævt smil og grinte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Mar 2010, 23:34

Andy så bare på ham mens han lyttede på hvad han sagde og trak på skulderne "men problemet er at jeg ikke vil havde det er slut, så vil jeg ikke leve mere" sagde han ærligt og fugtede kort sine læber, han slap den lidt efter igen og smilte stort "ja det er jeg også glad for" sagde han og vende sit blik ned mod sit skød og viste ikke hvad han skulle sige
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 2 Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 22:52

David så pludselig meget alvorlig på hbam "du må ikke ligge dit liv på en person...der er sikkert mange andre der elsker dig og de ville blive knust hvis du døde...og desuden så tror jeg at du og Dean nok skal kunne finde ud af det sammen i må bare stole på hinanden" sagde han alvorlig, men smilte så og så mere venligt på ham "godt" sagde han og træk sine fødder op til sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 2 Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 00:36

Andy så på ham og træk på skulderne "hvorfor skulle jeg leve ? jeg ville alligevel bare ligge inde i min seng og mærke hvordan min krop ville falde fra hinanden" sagde han og kunne huske den smerte fra den gang Dean havde slået op med ham, og han havde slet ikke lyst til at prøve at havde den smerte igen "men der skal nok komme en i dit liv som du bliver forelsket i" sagde han og prikkede ham en enkel gang på kinden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 2 Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 06:50

David tænkte lidt over det og så frem for sig "kærlighed er ikke alt i livet...og jeg vil væde med du nok skulle kunne klare dig uden ham hvis det går galt.." sgade han roligt og pillede lidt ved sine bukser. han rystede stille på hovede og grinte lidt, hvorefter han så på ham "tror jeg ikke..jeg har ikke mere til overs for kærlighed..." sagde han lidt fraværende. han kom til at mindes lidt om sin fortid, men rystede hurtigt mindet væk og fik et muntert smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en lille tøj butik - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
en lille tøj butik
Tilbage til toppen 
Side 2 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» Rolf i cd butik //eli//
» Mathew's Tattoo Butik
» en lille går tur
» En lille tur..
» en lille tur ?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: