Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 en lille tøj butik

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 9 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 12:49

Andy smilte lidt og var glad for at han forstod ham og ikke ville lægge mere i det, han svarede derfor ikke på og fulgte stille med i hans tanke "håber ikke du føler at jeg tager din brors plads" hviskede han stille og bed sig i læben og håbede på at han ikke syntes at han tog hans brors plads, da det ikke var det han ville. han havde dog ikke lyst til at stoppe med at vugge ham da han godt kunne lide det, han trykkede sine læber mod hans hår igen og lyttede bare på hvad han sagde til ham og kunne godt lide at høre hans stemme "det skal jeg nok, selv om jeg ikke er glad for at sige til når det tager sådan på dine kræfter" indrømmede han og lukkede sine øjne i og træk på skulderne, han gav et lille grin fra sig og rystede på hovedet af det "jeg boet førhen på min båd" sagde han og hævede det ene øjebryn og var lidt glad for at der var så langt til båden så han kunne beholde ham, han kunne ikke lade være med at rødme af ham "det er ikke pinligt.. du må jo gerne" sagde han og løftede sit hoved og så ned på ham "vil du låne en trøje at sove i ?" spurgte han drillende om, og havde ikke nået imod at låne sine trøjer ud. da han havde prøvet det så mange gange før, og fik dem næsten aldrig tilbage og det gjorde han ikke andet end at grine af
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 9 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 13:05

David bed sig hårdt i læben da Andy nævnte hans bror og han rystede hurtigt på hovedet "ingen kan estatte min bror...han var noget helt for sig selv...han var stærk og modig...han reddede faktisk fra ulykken...du tager ikke min brors plads..du har en helt anden plads i mit hjerte en plads som har stået tomt hele mit liv" sagde han stille og så op p ham. han følte slet ikke at Andy tog sin brors plads, da han jo ikke ligefrem havde broderlige følelser for Andy. han nød at blive vugget og følte sig bare mere og mere tryg og elsket. han grinte stille af det han sagde og rystede tille på hovedet "Andy søde...jeg elsker at bruge mine ebner så meget at jeg bliver udmattet...især når jeg kan hjælpe andre med det..for så ved jeg at jeg har udrettet noget" sagde han opmuntrene og kyssede ham hurtigt, men blidt på kinden. han var så glad for han kunne blive ved Andy og ikke behøvede at tage hjem i sit store ensome hjem "det virkede nu lidt pinligt for mig...men tak for at jeg må" hviskede han taknemmeligt og betragtede ham lidt. han rødmede stille og tænkte lidt over hans spørgsmål "øhm nu plejer jeg ikke at sove med trøje på, men det er nok bedst jeg gør det så jo det vil jeg gerne" sagde han med et lille nik og smilte stille til Andy. han kunne godt lide det tøj Andy havde på, så han var egentlig lidt spændt på at se hvad han ellers havde af tøj.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 9 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 13:21

Andy lyttede på hvad han sagde og nikkede og vuggede ham stille videre "sådan skal du også stå fast med.. altså at ingen kan tage din bror's plads" sagde han og bed sig i læben og kunne godt lide at han havde sin egen plads i hans hjerte og rødmede lidt af det "det lyder godt.. eller hvad man siger" sagde han og bed sig kort i læben, han træk lidt på skulderne og var ikke selv glad for at det tog sådan på hans kræfter "når okay, men jeg er ikke så meget for at se dig sådan" sagde han ærligt og ville ikke lyve om det, da han jo alligevel var så dårlig til at lyve at det var rent pinligt. han tog blidt fat i hans lår og rejste sig op og grinte lidt imens "du bestemmer dog selv.. om du vil sove med trøje eller ikke, men hvis du stjæler en som de andre jeg har lånt tøj.. så har jeg plads til nyt tøj" sagde han lidt drillende og gik ind og satte sig på sengen og gav slip på ham og pegede over mod sit skab og smilte "du kan bare tage et eller andet" sagde han og havde ikke ligefrem nået ynglings tøj mere, da han ikke ville havde nået som han bedst kunne lide da det jo alligevel blev taget. han træk ham stille ned fra sig og rejste sig op "jeg må heller få fjernet mit makeup,, ellers kommer jeg til at ligne en panda imorgen" sagde han og kunne ikke lade være med at grine, han gik stille ind på badeværelset og begynde at fjerne det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 9 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 13:37

David følte sig utrolig tryg og sikker fordu han vuggede ham "mmh..det skal jeg nok gøre..min bror betyder meget så" sagde han med et lille smil og betragtede han rødmede igen "mmh...ved ikke hvad man siger om sådan noget " sagde han med et lille skulder træk og lukkede stille sine ø'jne. han lyttede til han s steme og synes egentlig bare det var sødt at han var så bekymret "nej..undskyld...det er nok også fordi det er sent at det tager spdan på mig" sgade han og håbede at det lille få ham til at få det bedre. han lage sine arme om hans nakke og lod ham bare løfte ham "okay..jeg stjæler bare en masse imorgen så" hviskede han drillende og så kun på ham slevom han gik. d Andy satte sig ned på sengen, gav David et lille træt suk fra sig og smilte stille. han så hen mod skabet og nikkede stille til det han sagde "okay gør jeg så.." bekræftede han med et lille nik og så på ham igen med et´træt men glad blik. han glædede sig til at se hans tøj, da han var sikker på det ville være noget flot tøj. davis slap hasm lidt tøvende og så llidt efter ham "okay.." viskede han og rejste sig hurtigt op. hasn gik hen til skabet og åbnede. imens hans øjne studerede alt tøjet lod han sin finger glide han over noget af det. han træk rolig sin trøje af og fandt en han gerne villle sove i. han tog den på og smilte lidt af sig selv og tog så sine buksre af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 9 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 13:50

Andy børstede derefter sit hår og kørte en hånd igennem det, får at få det til at se bedre ud. selv om han alligevel bare skulle sove, så gik han stadig meget op i sit hår. men han var dog stadig ligeglad med om folk rørte, og kunne ikke forstå de folk som ikke ville havde det. han slukkede lyset på badeværelset og gik hen og låste hoveddøren, inden han gik ud i køkkenet og tog et glas juice og gik hen og tænde en smøg. da han aldrig sov godt uden at få en smøg først, han drak lidt af sin appelsinjuice mens han stod og så ud af vinduet. han kiggede ned på de få mennesker der var nede på gaderne, og man kunne bare se på dem at de alle var fulde. og kunne ikke lade være med at smile over det David havde sagt med at stjæle hans tøj *så sker det nok igen* tænkte han og tænkte på om han mente det eller ikke, og om hvad for nået tøj han så skulle købe. han tog et sidste sug og kastede smøgen ud af vinduet, han pustede røgen ud inden han drak det sidste juice. han lag sine hænder ned i lommerne på sine bukser, og gik ind i sit soveværelse mens han slukkede lyset over det hele. han stod lidt i døren og så på ham med et smil på læben "du ser godt ud med den på" sagde han og fugtede kort sine læber "den kommer jeg nok aldrig til at se på min krop igen.. vel ?" sagde han i en drillende tone, han gik stille hen og lag sig udmattet i sengen og smilte bare til ham "du må godt låne nogle poser i morgen, til at stjæle mit tøj i" sagde han og gav et lille grin fra sig og lag sine hænder på sin mave, han betragtede ham lidt med et smil på sin læbe. og hans øjne lignede næsten at han havde diamanter
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 9 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 21:37

David roede alt hans tøj igennem og gjemte helt at han skulle i seng. han havde et stort smil på læben og havdestore facinerede øjne. han hørte så Andy komme ind og vendte blikket over på ham med det samme. han kiggede ned af sig selv "heh tak...en trøje og underbukser" sagde han med et lille grin og så på tøjet igen "nope...det gør du hvertfald ikke nu når du siger det" sagde han glad og kløede sig lidt i nakken "pose...hmm måske jeg tror ikke jeg stjæler meget for jeg har alt for meget tøj der hjemme i firvejen" sagde han med et lille træk på skuldrende. han lukkede så stille skabet og så hen på Andy med et smil. David så at hans øjne lignede diamantre og det fik ham til at dagdrømme lidt. så han stod i noget tid bare og stirrede på Andy med et fraværende, men roligt blik. han så så ned og gik hen til andre, hvorefter han lagde sig ved siden af ham, med et lille smil på læben "jeg kan godt lide dit tøj...men jeg vil ikke tage særlig meget får jeg har alligevel så mange penge selv at jeg bare kan købe det.." hviskede han imens kørte blidt sin finger ned over Andy's kæbe.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 9 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 22:55

Andy lå bare helt stille i sengen og så over på ham og kunne ikke lade være med at smile af ham "jamen det er jo også lækkert at se på" sagde han i en drillende tone, og kunne godt lide at se på sin trøje på hans krop. han lukkede sine øjne kort i og rødmede lidt for sig selv "hvad nu hvis det var min ynglings trøje ?" sagde han drillende og fugtede kort sine læber og kunne godt lide at være sammen med ham, han glædet sig på en måde at sove sammen med ham. og vågne op med ham og så hans morgenhår, han fugte ham bare med sit blik og smilte imens "jamen så behøver jeg heller ikke købe alt for meget tøj" sagde han og lukkede sine øjne kort i da han lag sig ned ved siden af ham, han åbnede dem lidt efter igen og så bare på ham med et smil på sin læbe "jeg kan også godt selv lide mit tøj, ellers ville det ikke være i mit skab.. ja man får jo samlet mange penge ind når man lever evigt... jeg overvejer at give nogle af mine penge til fattige mennesker" sagde han og kunne godt lide at mærke hans finger på sin kæbe, han gav et lille suk fra sig da han nød det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 9 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 00:06

David grinete lidt af ham og rødmede lidt igen "er det er jo så en god ting.." sagde han med et lille grin og betragtede ham imens. han kunne godt lide ha rødmede "så er jeg jo bare heldig at det lige var den jeg fik fat i..så har jo noget af dit ynglings" sagde han lidt stolt, da han troede trøjen så var en af Andys yngeling. han glædede sig allerede til at se Andy igen næste morgen, da han virkelig godt kunne lide at se på ham. David syntes nemlig Andy var utrolig smuk og lækker. han rytede stile på hovedet "nej det gør du nemlig ikke.." shviskede han og betragtede ham meget. han så lidt hen på hans skab igen og tænkte lidt over det "ja...det ville også være underligt hvis du havde noget tæj du ikke kunne lide" sagde han så og vendte blikket tilbage på hammed et smil. han lyttede til han stemme og nikkede en lille smule "det er en god idé...fattige har jo mere brug for det en vi har" sagde han og kissede ham stille på kinden. han kravlede så ned under dynen og puttede sig godt til dynen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 9 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 00:20

Andy så bare på ham med et smil på læben, han kunne godt lide at se den lyserøde farve på hans kinde "ja det er du godt nok,, det er ikke alle der får mine ynglings ting" sagde han og kørte stille en hånd igennem hans hår, han kunne godt lide at røre ved ham og viste ikke hvad han skulle gøre. når en af dem blev nød til at gå "ja.. i gamle dage gik jeg da i tøj jeg ikke selv kunne lide" sagde han og nussede ham videre i håret og viste bare at han ikke hørte hjemme i den tid, han hørte mere hjemme nu og ville ønske at det forblev sådan "ja det er nemlig det jeg tænkte på, altså jeg har jo alligevel alt det jeg skal bruge" sagde han og lag sig om på siden, han tog blidt fat i dynen og David og træk ham ind til sig. han lukkede stille sine øjne i og lyttede godt efter om der skete nået omkring sig, han sov aldrig selv rigtigt fordi at han altid lyttede efter om der skete nået omkring sig. han viste endelig ikke hvorfor han lyttede efter det gjorde han bare, han var på en måde bange for at der ville ske nået omkring ham. uden at han opdagede det, han havde altid gjort det og kunne ikke forstå hvorfor
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 9 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 00:36

David smilte til ham og betragtede hans kønne ansigt "nej...jeg er glad for den må jeg siger" sagde han og mente det. han var glad for trøjen og han var sikker på han ville komme til at bruge det meget. han nød at mærke han hænder i sit hår og følte sig så gidt til pas i hans favn. han skænkede ikke en eneste tanke til at de på et tidspunkt skulle skildes. han så på ham og nikkede stille "okay...ikke så sjovt..men godt du så kan gå i noget bedre tøj nu så" sagde han med et lille grin og lyttede til hvad han ellers sagde "det har du ja...det er en god ting..så kan du jo hjælpe andre" sagde han med et lille nik og lukkede stille sine øjne. han mærkede at Andy trlæk ham og dynen ind til sig og det gjorde ham mere tryk. han fik og kæmpet sig lidt ud af dynen, så han sev om helt tæt på Andy. han slog stille armene om hans nakke og outtede sig godt ind i has favn, så han kunne mærke Andyøs over krop mod sin "pas nu godt på mig Andy..." hviskede han stille og kyssede ham en enkelt gang på hagen, men gemte så sit ansigt ind mod han brystkasse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 9 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 00:48

Andy smilte stort og nød at havde ham tæt på sig "det er jeg glad for at du godt kan lide den" sagde han og begynde at nusse ham på ryggen med sine fingere med den ene hånd, og nussede ham i håret med den anden hånd "ja det er jeg også glad for" hviskede han og og lå bare helt stille udover hans hænder, han kunne ikke lade være med at smile over det "ja, så kan jeg hjælpe det.. som jeg gerne ville være" hviskede han og ville virkelig ønske at han havde forblevet et menneske, men så havde han aldrig mødt alle sine venner. det gjorde ham lidt forvirrende, han gav et suk fra sig da han mærkede hans overkrop mod sin. han åbnede sine øjne og så stille ned på ham "jeg skal nok passe på dig, jeg vil passe så meget på dig at du ikke til sidst gider mig mere" hviskede han og mente det, han nød kysset på sin hage og kyssede ham i håret. han lukkede sine øjne i igen og gabte en lille enkel gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 9 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 01:04

David nikkede stille og var for træt til overhovede at svare på nogle af de ting han sagde, selvom han egentlig prøvede, men det blev mest bare til en træt brummen. han havde et træt smil på læben og nød virelig at han nussede ham på ryggen. han følte sigpludselig så træt og udkørt og det var virkelig ænge siden han havde været så træt. det var måske fordi Andy var så varm og tryg at være ved at han bare følte sg helt i sikkerhed for alting og at han nærmest blev bedøvet af varmen. han havde altid rigtig sovet godt i hans eget store hus i sion egen store seng. det var så ensom og utrygt at sove der. der kunne jo komme alle mulige og overfalde ham eller voldtage ham i det store hus og ingen ville opdage noget for ingen ville kunne høre ham, men når han lå her så tæt på Andy kunne han ikke andet en at slappe helt af "tak.." mumlede han så og det var det eneste ord han rigtig kunne få frem. han nød kysset i håret og faldt så stille i søvn i Andy's arme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 9 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 01:26

Andy lå bare helt stille og nussede ham på ryggen og kunne ikke lade være "der sker dig ikke nået, så længe jeg er her... aldrig nogensinde igen" hviskede han og ville ikke tillade at nogen røre ham på måder som han ikke ville havde det, han var sikker på at hvis nogen rørte ham så kunne de få dæmonen delen frem i ham igen. også ville han ikke se andet end sort, han rystede svagt i kroppen da han kom til at huske på den gang han mistede Dean første gang. på en dag havde han set sort to gange og på den samme dag, han stoppede med at ryste og træk ham så tæt på sig som han kunne komme "jeg forlader dig aldrig" hviskede han og fald stille i søvn, men dog ikke i en ordenlig sov. han lyttede bestemt med på alt der forgik rundt omkring dem, og hans øjne ventede næsten på at blive åbnede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 9 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 01:35

David lyttede til hans stemme og blev så glad over det han s sagde og han følte sig s tryg og i sikkerhed. "tak" hviskede han helt stille og var meget rørt over det han sagde. ingen havde før ville passe på ham på den måde. den eneste der havde passet på ham var hans bror ved ulykken, men det var en hekt anden måde at passe på ham på. den måde andy passede på ham på var længervarene og mere tryg "jeg forlader heller aldrig dig" hviskede han halv sovene og faldt i søvn lige efter. han sov meget tryt og tungt i Andy's arme og det var tydeligt at mærke på ham.

//skal vi sige noget alle 2 om nattet har en lille plan XD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 9 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 01:40

Andy sov bare videre og lyttede på hvad han sagde og kunne ikke lade være med at smile i søvne, han blev bare stille ved med at nusse ham på ryggen og kunne godt lide at havde ham tæt på sig "jeg passer på mig" hviskede han et par gange i søvne, Andy havde det altid bedst ved at sove om morgenen. da der ikke var så farlige ting der omkring, det var nok det eneste tid hvor han ikke lyttede lige så meget med på. men dog fik han dog lidt søvn i det, selv om man kun mærke på ham om morgenen at han følte lige så træt som når han han når han gik i seng

//uuuuuuuuh :D jaaaaaaaer :b//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 9 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 01:49

David sov tryg og tungt til kl omkring blev 2. der begyndte han at ligge mere uroligt og skar ansiger et par gange. "mmh..lad..vær..stop..jeg vi..vil ikke mere" mumlede han og lå mere og mere urolig og det virkede som om han kæmpede for at komme væk. han begyndtat skubbe til Andy for at komme ud af hans greb. han begyndte også at sparke lidt "stop!" råbte han så i søvne og kæmpede sig ud af Andyøs favn og parkede dynen af sig. han skar ansigt og så ud til at havde smerter. David drømte og det var ikke nogen behaglig drøm. det var nok nærmere et marerigt end en drøm.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 9 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 02:03

Andy åbnede hurtigt sine øjne da han hørte at han råbte, han satte sig hurtigt op og så sig omkring. hans øjne havde blevet gule og de lyste næsten op i mørket, han så sig omkring og blottede sine tænder. hans øjne blev blågrå igen, han så ned på David og træk ham tæt ind til sig "syyyh... jeg passer på mig, der sker dig ikke nået.. de gør dig ikke nået, så længe jeg er her" hviskede han ind i hans øre for at få ham til at slappe af, han pressede sine læber mod hans hår og vuggede ham blidt fra side til side. han træk vejret tungt og prøvede at slappe så godt han kunne af, og troet lige at han ikke havde hørt godt nok efter
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 9 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 02:13

David vred sig i starten da Andy tog fat i ham, men faldte dog lidt ned da han hørte hans bløde stemme. han åbnede stille øjnene og tårende trillede med det samme ned af hans kinder "de kommer...de vil ikke..ikke stoppe..det gør ondt" hviskede han helt frtabt og puttede sig tættere ind til Andy "de er efter mig..jeg kan mærke det...men jeg..jeg slog dem jo ihjel..hvorfor hjemsøger de mig?" hviskede han helt uforstående og det var tydeligt han var rystet over marerutet. han slap lidt mere af da han mærkede at Andy vuggede ham, da det fik ham til at føle sig mere tryg. han sank stille en klump og snøftede stille "de vil ikke lade mig være..." hviskede han med en tydelig gråd i stemmen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 9 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 02:23

Andy vuggede ham stille videre "syyyyh" hviskede han mod hendes hår, han kyssede ham en enkel gang i håret "søde du drømte... der sker dig ikke nået, jeg passer på dig... ingen får lov til at røre dig" hviskede han og lag en hånd på hans kind og kyssede ham blidt en enkel gang på munden, han tog blidt fat i dynen og træk den over ham "bare tag det roligt" hviskede han og lag sine arme tæt omkring ham og lukkede sine øjne kort i, han tørrede hans tåre af med sin tommelfinger "jeg vil altid passe på dig" hviskede han og havde ikke tænkt sig at lade nogen røre ham, selv om det ville betyde at han ville dø for det. han ville passe på ham til at han ikke ville havde det mere
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 9 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 03:11

David lyttede til han blide stemme og slappede mere og mere af "de hjemsøger mig Ady" hviskede han helt stille og snøftede stille. han blev dog helt stille da han mærkede kysset på munden og stirrede helt uskyldgt p åham. han lod ham bare putte hm ind i dynen og David puttede sig stille ind i hans favn. lukkede stille øjnene da Andy tørrede tårene væk, men åbnede de med det samme igen "Andy...de er efter mig...jeg vil ikke oplee det igen" hviskede han stille og han virkede til at være helt rolig igen. nu var han bare mere trist over at blive minden så detaljeret om voldtægten. han var glad for Andy ville beskytte ham, men han var bange for at der ville ske Andy noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 9 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 03:20

Andy rystede på hovedet af ham "søde det var bare en drøm, der sker dig intet" sagde han og vuggede ham stille videre, han havde ikke tænkt sig at der skulle ske ham nået nogensinde igen "jeg skal nok passe på dig, de findes ikke mere... jeg er her for dig" sagde han og lukkede sine øjne i og trykkede sine læber mod hans kind, han lyttede godt efter på hvad der skete omkring dem. han åbnede sine øjne igen og tog en dyb indånding han nussede ham blidt på ryggen og så bare ned på ham "jeg passer på dig ligemeget hvad der sker, ingen røre dig igen.. jeg lover dig det og hvis så skal de få med mig at bestille" hviskede han og trykkede ham tæt ind til sig og så sig stille omkring
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 9 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 03:34

David så på ham med det triste blik og nikkede stille "bare en drøm" sagde han idt nervøst. han nød at blive vugget og følte sig bedre tilpas igen "lover du det?" spurgte han helt stille og lade sin hånd å hans hals. han nød at mærke hans læber mod sin kind og lukkede stille sine øjne "det må ikke ske...jeg vil ikke opleve det igen..jeg kan ikke klare til mere af den slags smerte" hviskede han og bed sig svagt i læben. han var virkelig bange for det hele bare var en drøm og at han stadig var ved de mænd. det kørte hele tiden i hans hovede at alt hvad der var sket efter han slog mændene ihjel bare var en drøm og at mændende stadig misbrugte ham. den tanke fik flere tåre frem i hans øjne, men ikke som om han var hysterisk men som om han var ked af det og bare ikke havde det godt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 9 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 03:39

Andy nikkede og så ned på ham og tørrede hans tåre væk igen "jeg lover dig, jeg skal passe på dig til du ikke kan klare mig mere" sagde han og trykkede sin læber mod hans pande, han lukkede sine øjne i og lag sine arme tæt omkring ham. han kunne næsten ikke klare at se ham på den måde, det gjorde ham virkelig ked af det og ville ikke havde at der skulle ske ham nået "jeg passer bedre på dig end mit eget liv" hviskede han og blev ved med at vugge ham, han kørte stille en hånd igennem hans hår. og lod sine fingere glide ned på hans kæbe "bare sov,, jeg bliver her hos dig.. jeg slipper dig ikke" hviskede han og havde tænkt sig at sidde vågen så godt han kunne, han lod sine fingere glide frem og tilbage på hans kæbe og begynde stille at nynne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 9 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 03:51

David lukkede stille sine øjne igen, men holdte dem lukkede denne gang "det må du ikke love mig..jeg vil ikke blive træt f dig ogensinde" hviskede han stille da han ikke ville miste Andy på nogen måde. han nød at mærke han læber mod sin pande og nød at være så tæt på Andy. han havde det pludselig som om han kunne mærke smerten fra vldtægterne igen og puttede sig tættere ind til ham "red mig.." hviskede hn stille og skar kort ansigt da han havde utrolig ondt. han prøvede at gleme smerten og bare koncentrere sig om Andy og hvor blid han var ved ham. han nød at mærke Andy's hænder i sit hår og nød at blive vugget. han nikkede helt stille og prøvede at glemme smerten så meget så han kunne sove ige, ved at lytte til Andy's nynnen, men det kunne ikke få ha til at sove. smerten var for stor.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 9 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 04:19

Andy smilte lidt af ham og lag sin hånd på hans lår og begynde at nusse den "jeg er her,, rolig søde..." sagde han et par gange og viste ikke hvad han skulle gøre, han tog stille hans hånd og lag den på sit lår. og kyssede ham en sidste gang på panden "tag fat i mit lår, så hårdt du kan" hviskede han og nussede ham videre på låret og på ryggen, og ville gøre alt for at hjælpe ham alt det kan kunne. han vuggede ham bare videre og havde aldrig set nogen være så bange før, udover når han var ude at jage men der tænkte han ikke over det. han lag sine læber mod hans kind og pustede lidt på hans kind, og havde ikke tænkt sig at give slip på ham
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en lille tøj butik - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 9 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
en lille tøj butik
Tilbage til toppen 
Side 9 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» Rolf i cd butik //eli//
» Mathew's Tattoo Butik
» en lille går tur
» En lille tur..
» en lille tur ?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: