Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 en lille tøj butik

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 5 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 03:05

Andy træk på skulderne og nussede ham kind videre "jeg ved det godt, også lidt pinligt at jeg syntes om det.. men sådan er jeg bare" sagde han og bed sig i læben og lukkede sine øjne i da han godt kunne lide at blive pillet i sit hår, selv om folk kunne tro at han var den type der ikke tillod at nogen rørte hans hår. han åbnede sine øjne igen og så på ham, og så bare på ham "man kan jo lave alt med hår,, eller næsten alt..." sagde han og smilte lidt over at han godt kunne lide hans hår, han tog en dyb indånding for ikke at komme til at rødme af det selv om der kom et lille skær af lyserød på hans kinder "jamen det er jeg glad for at du kan lide" sagde han og kunne også selv lide sit hår, nogle folk ville nok mene at han kunne lide sit hår for meget. han så tænkende på ham og tænkte på hvordan han skulle svare på det "jeg mener, altså hvis man nu har sat sit hår perfekt og ikke får morgenhår når man sover.. så har man jo aldrig lyst til at lave om på det, og derfor kan man ikke prøve nået nyt" sagde han og viste ikke helt om han ville forstå det, han lod sine fingere glide hen over hans kæbe og smilte imens. da han syntes at han havde nogle pæne ansigt former
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 5 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 04:34

David nød han nussede ham og det var tydeligt at se på ham, da han havde et stort tilfreds smil på læben "det er da ikke pinligt..det er jo bare sådan du er som du selv siger...jeg synes det er fedt du har den mening" sagde han med et lille nik og betragtede ham lidt. han strøg stille sin hånd igennem hans hår og gentog den handling nogle gange. han lagde hovedet på skrå og så på hans hår "det er rigtigt...hår er sjovt" sagde han med et lille grin og smilte glad til ham. han så godt at der kom en lille svag rød farve på han kinder og det syntes han bare var sødt. et lidt større smil kom frem på hans læber og han nikkede kort "mmh...det vill være mærkeligt hvis jeg ikke kunne lide det..for det er sp blødt" sagde han helt facsineret og betragtede Andy's hår lidt. han satte sig lidt bedre til rette i hans skød og så lidt på han øjne, hvorefter han stille prikkede ham på kinden "det er selvfølgelig rigtig..så er det godt man for morgenhår" sagde han roligt og nød han stille berøring. det fik ham til at rødme lidt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 5 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 04:45

Andy gav et lille grin fra sig og træk på skulderne "ja det har du nok ret i, men det er også en lidt pinlig ting at syntes om" sagde han og tørrede sin ene hånd af med sin håndflade, for at få farven væk selv om det jo ikke virkede. han nød virkelig meget at mærke hans hånd køre igennem sit hår, og det kunne man se på hans øjne at han nød det "det ved jeg godt" sagde han og syntes selv at det var sjovt og lege lidt med nået hår, som han havde gjort tidligere på David selv om det måske ikke blev særlig kønt så var det stadig sjovt "syntes du det" sagde han og tog en tot af sit hår mellem to fingere og mærkede lidt på det "ja det har du ret i" sagde han og slap totten igen og ville ikke sige ham imod, selv om han syntes at hans hår var mere skønt. han kunne gætte sig til at han havde set hans kinder når han prikkede til den, han smilte lidt til ham da han ikke viste hvad han ellers skulle gøre "nemlig, det er nok en af grundene til at jeg elsker morgenhår" sagde han og lod sine fingere glide ned til hans hage "du rødmer igen" drillende han og tog blidt kort fat i hans hage, inden han lod den glide hen over hans kæbe igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 5 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 05:43

David yræk på skuldrende og rystede lidt på hovedet "nej...det er bare sådan du er og det skal du være stolt af" sagde han roligt og smilte skævt. han så på hans kinder og rystede lidt på hovedet. han kunne godt se han nød det og det var han meget glad for, så han blev ved med at piller eller nusse. David nikkede kort og smilte til ham, imens han betagtede hans hår i noget tid "det har jeg nemlig..jeg har tit ret" sagde han stolt og lidt drillende, da han egentlig ikke så tit havde ret. han kunne bedst lide Andy's hår, men det var nok også mest fordi han ikke kunne lide noget ved sig selv sådan rigtig. han så kort rundt i stuen, men satte sig så med et ben på hver af hans sidder og pjuskede hans hår lidt "okay..det er en god grund...morgen hår er bare sjovt" sagde han med et lille grin og stoppede med et pjuske hans hår. han så på hans hår, men kørte så sin hånd igennem hans hår igen, så det ikke strittede så meget "nej jeg gø'r ikke" nægtede han, selvom han gor vidste han var rød i kinderne. han kunne mærke det og han kunne mærke at hans kinder blussede op over det Andy gjorde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 5 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 05:52

Andy så bare på ham og smilte "det er jeg nu også, men alligevel det er en mærkelig ting at lide" sagde han og lag sin anden hånd på hans ene lår og lukkede sine øjne stille i "det skal du jo sige" sagde han drillende og åbnede sine øjne og så ham ind i øjnene "men nu er det mig der altid har ret" sagde han og begynde at nusse hans lår med sin tommelfinger, og lod sine fingere ligge på hans kæbe mens han lukkede sine øjne i. han gav et lille grin fra sig da han kunne mærke at han pjuskede sit hår "ligner nok en trold nu" drillede han og åbnede sine øjne igen da han mærkede han kørte sin hånd igennem sit hår igen, han gav et lille skønt suk fra sig bare af nydelse "det ved jeg jo godt" sagde han og smilte stort og lod sine tænder glide hen over sin underlæbe, han vende sit blik mod hans kind og hævede det ene øjebryn "de er jo totalt røde,, ligner to små jordbær" sagde han og lukkede sine øjne i og kyssede ham kort på kinden, han lod sine øjne forblive lukkede mens han bare nussede ham videre på låret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 5 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 06:48

David træk på skuldrende og så på ham med et smil "jaja...det er det" sag´de han da han ikke gad diskutere det længere. han grinte lidt og rystede på hovedet "jeg har lige så meget ret som du har" sagde han bestemt, men grinte efter. han så lidt ned på hans hånd og nød at han nussede ham. det fik dog hans kinder til at blive endnu mere røde en før. han så ind i hans øjne og smilte skævt. han prøvede ikke at skjule sin rødmen, da det jo ville være umuligt. han rystede på hovedet "nej du gør ikke for jeg harrettet det igen" sagde han med et fjollet smil og pillede videre ved hans hår. han nikkede godt og legede nu mere med hans hår. han kunne ikke lade være med at pille ved det, da det var sjovt efter Davids mening. han så kort ned ved hans kommentar "du gør det jo heller ikke ligefrem bedre vel" mumlede han og lukkede æjnene da han mærkede kysset. han nød det også, men hans kinder blev bare rødere og rødere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 5 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 06:59

Andy smilte til ham og så bare på ham med et smil, han syntes at hans kind var virkelig bløde i det og skønne. men dog ville han ikke vise det for meget da han jo havde Dean "så siger vi det, lille mus" sagde han drillende og nussede ham bare videre på låret og træk på skulderne og lukkede sine øjne stille i igen og syntes det var skønt at mærke hans fingere i sit hår "når okay, det er jo altid nået" sagde han og åbnede sine øjne og så op på ham med et smil, han begynde at lade sine fingere glide hen over hans kæbe igen "det må du virkelig undskyld, det er ikke ligefrem med vilje.. viste ikke det var så let at få dig til at rødme" indrømmede han og viste ikke hvad han skulle gøre for at få ham til at lade være med at rødme, da han ikke havde lyst til at stoppe med at nusse ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 5 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 07:45

David smilte stille til ham og betragtede ham i noget tid. han grinte lidt igen "er jeg nu din lille mus?" spurgte han med et grin og smilte glad. han havde intet problem med at blive kaldt lille mus egentligt. det virkede bare lidt sjovt at blive kaldt det. han nød Andy's nussen og var glad for nogle gad at få ham til at føle sig så godt tilpas. han pillede stille videre ved hans hår og kunne rigtig godt lide at røre hans hår "jep..jeg er ikke den bedste til at sætte flotte frisøre, men jeg kan godt gøre sådan det ikke ser grimt ud" sagde han med et lille smil og betragtede hans ansigt lidt. han lukkede stille øjnene af ren nydelse af Andy's berøring af hans ansigt "jeg troede heller ikke jeg rødmede så hurtigt..men det gør jeg åbenbart" sagde han med et lille skulder træk og var glad for han ikke stoppede med at nusse ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 5 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 07:56

Andy gav et lille grin fra sig og ville gerne nikke men gjorde det dog ikke "ja du er min helt egen lille mus" sagde han drillende og kunne godt lide at føle at han var nået særligt, og at der var nogen der kunne lide ham. han kunne bare lide den opmærksomhed som han fik fra David, han havde det som om han ikke havde fået den i langtid. han tænkte lidt over det og syntes at sidste han fik den så var det når der var bal, selv om han ikke følte at den opmærksomhed som han fik der ikke var den han ønsker at få. han stoppede med at smile og lukkede sine øjne kort i, han åbnede dem hurtigt igen og fik sig selv til at smile da han ikke ville havde at David skulle spørge ham om nået om det "det er jo bedre end at du slet ikke ved hvad hår er" sagde han så og lod et finger glide over hans næse, men tilbage på hans kæbe og lyttede bare på hvad han sagde "ellers er det bare mig der kan få dig til at rødme hurtigt" drillede han og lod sin tommelfinger glide fra hans kæbe og til hans kind og tilbage, han nussede ham også videre på låret og smilte bare til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 5 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 08:52

David grinte lidt og strøg ham over håret med et glad smil "lyde godt...jeg vil også meget gerne være din lille mus" sagde han med et lille grin og smilte skævt til ham. hans smil forsvandt lidt da Andy pludselig så lidt mere trist ud, men han var ikke sikker på om han skulle sige noget til det "øh...er du...okayu?" spurget han dog alligevel og bed sig lidt i læben igen. han kunne sog ikke lade være med et grine lidt af det ahn sagde og nikkede stille "det er rigtig" sagde han med et lille smil og nussede ham igennem håret og ned i nakken. han rynkede stille på næsen og nød han berøring og han nussede ham "det er måske det..jeg ved det ikke det kan lige så godt bare være dig" sagde han med et lille grin og syntes bare det var sjovt at Andsy drillede ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 5 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 09:02

Andy gav et lille suk fra sig da han godt kunne lide det "det ved jeg da godt,, det ville alle jo ønske" drillede han og så kort op på hans hår og syntes det så sødt ud til ham med hanekam, han kunne ikke lade være med at smile og træk på skulderne "kom bare til at tænke på nået" sagde han og vende sit blik ned mod hans øjne igen, han gjorde alt for at virke glad selv om det var svært for ham "men jeg ved det er mig" sagde han drillende og ville bare væk fra emnet om der var nået galt med ham, han hævede det ene øjebryn og så drillende på ham "du ønsker mig som alle andre gør" sagde han kunne ikke holde et grin tilbage, selv om han gjorde alt for at lade være med at grine. han nussede ham stille videre på låret, og lod sin anden hånd glide ned på hans hals og lod sine fingerespidse glide frem og tilbage på den
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 5 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 00:13

David grine lidt af ham og rystede lidt på hovedet "hvor er du bare selvglad" sagde han med en drillende undertone og rækte kort tunge fa ham. han så betrgatede hans øjne lidt og smilte stille. han lagde hovedet svagt på skrå og undrede sig lidt over det han sagde "og det var?" spurgte han da han var blevet nysgerrig, men selvfølgelig ville han ikke tvinge ham til at sige det. han nussede ham stille ned i nakken og tænkte lidt over om hans smil nu var ægte eller ej. han kunne dog ikke lade være med at grine over hans kommentar og rystede stille på hovedet "igen du er selvglad" grinte han og mente det som dril og som noget positivt. efter hans mening var selvtillid og at være selvglad en god ting, hvis det bare ikke blev overdrevet. han stirrede så lidt på ham og tænkte over det han sagde om at vilel havde ham som alle andre "hvis du mener jeg er forelsket er jeg ikke...jeg er bare ikke van til at nogen gør sådan noget mod mig..." sagde han bestemt, men lidt tøvende. han var sikker på han ikke var forelsket, men det forvirrede ham at han reagerede på den måde over at Andy rør ham. han kunne godt lide han nussede ham på låret og rørte hans hals.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 5 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 00:30

Andy træk på skulderne og så på ham og smilte imens "jeg ved godt at jeg er selvglad" sagde han og rakte tunge af ham, hans smil forsvandt dog hurtigt og træk på skulderne "tænkte bare på et bal" sagde han og bed sig i læben, han nød at blive nusset i nakken og vende sit blik ned mod sit skød. hans hånd gled om på hans baglår og tog blidt fat i ham der og træk ham tætter på sig, han lod sine fingere glide frem på hans lår igen og lod dem glide frem og tilbage med et lille smil på sin læbe "du kan godt lide at jeg er selvglad" sagde han drillende bare for at få det gode humør frem igen, da han ikke rigtigt havde lyst til at tænke på det bal "den der ville jeg også bruge" sagde han da han kunne høre på ham at han tøvede, han viste ikke hvad han skulle sige til det og vende sit blik op mod hans hals. mens han finger blev ved med at glide hen over den, han syntes at den var blød men hvor blød kunne han ikke rigtigt finde ud af *den er lige så blød som silke.. nej den er mere blød* tænkte han og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 5 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 00:55

David så på ham og kunne godt mærke han ikke havde løst til at snakke om det bal. han så kort ned og rystede stille på hovedet "okay...vi kan bare snakke om det senere...det skal ikke ødelægge det gode humør lige nu" sagde han lidt opmuntrende og så op på ham igen med et blidt smil. han så hurtigt ned mod hans hånd og bed sig lidt i læben. han lage sine arme om hans nakke da han kom tættere på ham og så ind i hans øjne. han nød at mærke Andy's hånd på sit lår og kunne ikke lade være med at vise at han nød det. han smilet skævt af det hans sagde "det mp jeg ærligt indrømme at jeg kan" sagde han med et lille grin og rækte kort tunge af ham. han træk stille på skuldrende og var lidt i tvivl om det hele. han havde ikke lyst til at være forelsket i Andy da han jo vidste han umuligt ville kunne få Andy på grund af denne Dean "du er strid mod mig nu" sagde han med et lille grin og smilte stort, da han ville skjule sin tvivl. han lukkede stille øjne og nød at han rørte ved hans hals.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 5 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 01:03

Andy nikkede og smilte til ham "hvis du så gerne vil høre om det bal" sagde han og hentydet til at de kunne snakke om det sener, han så ham bare ind i øjnene og gjorde ikke nået imod at han lag sine arme rundt omkring hans nakke. han fjernede ikke sit blik fra hans øjne og havde ikke lyst til at fjerne sit blik, han lod sine fingere glide op til hans buksekant og legede lidt med den. han lod sine fingere glide ned på hans lår igen lidt efter "det ved jeg da at du godt kan" hviskede han og fugtede kort sine læber og blev ved med at lade sine fingere glide hen over hans hals "undskyld.. men jeg kan godt lide det" sagde han og betragtede ham lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 5 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 01:22

David nikkede stille og betagtede ham lidt med et smil "jeg vil gerne høre om det senere..." bekræftede han og nikkede kort. han så stadig ind i hans øjne og kunne slet ikke få sit blik fra hans smukke øjne. han sugede stille sin mave lidt ind da han mærkede Andy legede med hans buksekant og bed sig i læben. han sank stille en klump og så lidt ned på hans hånd. han overvejede kort at flytte sig, da han ikke ville have Andy til at gå for langt både for sin egent og for Andy's skyld, men han havde heller ikke lyst til at Andy skulle stoppe. han så lidt op på ham og så igen ind i hans øjne med et glad smil "jaja..ved så meget" drillede han og lænede sig en smule tættere på ham. han kørte stille sine hænder om på hans brystkasse og betragtede ham lidt "du behøver ikke undskylde...bare du er glad og kan lide det..er det vel fint" sagde han med et lille grin og beundrede ham lidt tid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 5 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 01:33

Andy så ham bare ind øjnene og sagde ikke nået da han kiggede ned, han smilte til ham igen da han kiggede op på ham igen "det får du så lov til, men kun fordi det er dig" sagde han med en stille blød stemme, han nussede ham videre på låret, og havde ikke lyst til at stoppe da han syntes at David var virkelig sød og holde meget af ham. han tog en dyb indånding da han lag sine hånder på hans brystkasse, han kunne ikke gøre andet end at smile til ham "ja nemlig, men sådan er det jo" sagde han lidt drillende da han ikke kunne få det til at lyde lidt mere drillende, da han var helt væk fra virkeligheden "ja rigtigt nok, men hvis du ikke kan lide at jeg er sådan.. så skal jeg jo undskylde" sagde han og lod sine fingere glide op på hans kæbe igen, og videre op på hans kindben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 5 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 01:53

David smilte skævt til ham og betragtede hans øjne "okay..tak så" sagde han stille og kunne slet ikke glemme den bløde stemme han lige havde brugt. han nød at han nussede ham på låret og havde det som om alt var godt og ren lykke, men tvivlen plagede ham stadig lidt, men han skjulte den dog så Andy ikke skulle lægge mærke til noget. han begynte stille at nusse ham på brystkassen og smilte glad til ham. han grinte lidt oig rystede stille på hovedet "du er virkelig en fantastisk ven..." sagde han helt spontant og betragtede ham med et betagende blik. han tænkte lidt over det han sagde og rystede stille på hovedet "jeg kan nu meget godt lide det...det...føles rart..for en gangs skyld" sagde han og lukkede stille øjnene. han nød at Andy rørte hans ansigt på den måde, da det fik ham til at slappe af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 5 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 02:02

Andy smilte lidt af det han sagde og nikkede kort "jamen det var så lidt" sagde han og vende sit blik ned mod hans hænder og nød det meget, man kunne bare se på ham at han virkelig nød det meget. han nussede ham videre på låret og bed sig kort i læben, han slap den dog lidt efter og vende sit blik op mod ham igen "det er du virkelig også, du betyder meget for mig" sagde han og fugtede sine læber og så kort ned på hans, inden han så op på hans øjne igen. han smil forsvandt da han lukkede sine øjne i, han lag stille sin pande mod hans og hans smil kom tilbage da han hørte hvad han sagde "det er jo godt, så behøver der ikke ske nået" sagde han og lod sit finger glide frem og tilbage under hans ene øje, og videre ned på hans læber og til sidst ned på kæben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 5 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 02:33

David nikkede stille og var helt stille. han nussede ham stille videre på brystkassen og kunne egentlig godt lide at se Andy nød det så meget. han nød meget at Andy nussede ham og skjulte stadig ikke nydelsen. han var stadig meget rød i kinderne, men det generede ham på ingen måde mere. han lyttede til hvad han sagde og kunne ikke lade være med et smile af det "det er jeg glad for...du betyder altså også...virkelig meget for mig..jeg ved ikke hvad jeg skulle gøre uden dig" indrømmede han og betragtede hans øjne. han kunne virkelig godt lide Andy. om det var forelskelse anede han ikke og var egentlig også ret ligeglad lige nu. han ville bare nyde at kan kunne være sammen med Andy. han mærkede hans bløde pæne mod sin og smilte stille af det han sgade "det er rigtigt..." sagde han stille og nød at mærke han rørte ved hans ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 5 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 02:42

Andy så bare videre på ham og kunne godt lide at røre hans ansigt, han bed sig hårdt i læben da han på en måde fik lyst til at mærke om hans læber var lige så bløde som hans hals. han viste det dog ikke da han syntes at det nok ikke ville være en god idé "jeg bliver jeg glad for at høre, ved ikke om jeg kunne ønske mig nået bedre" sagde han og lod sine fingere glide hen over hans kæbe, han fulde sine fingere med sit blik. og nød hans hænder på sin brystkasse og bed sig i læben imens, han tog lidt hårdt tog ikke for hårdt fat i hans lår. og vende sit blik op mod hans øjne "når man tænker over det, så er det lidt underligt at vide sidder her og har næsten lige mødt hinanden" sagde han og træk vejret tungt "men det er som om jeg har kendt dig i flere år" hviskede han og fugtede sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 5 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 03:05

David betragtede hans øjne og kunne godt lide han rørte hans ansigt. det fik ham til at slappe helt af og han følte sig den heldigste dreng i verdenen "der er meget der er bedre en mig...jeg er bare så glad for du gide mig...og passer sådan på mig" hviskede han og fugtede stille sin læber. han nussede ham stille ned af brystkassen og ned på hans mave. han mærkede hans greb om hans lår blev lidt hårde, men havde egentlig ikke noget imod det. han så dybt ind i hans øjne og betragtede dem med et glad smil "hmm det er underligt ja...men dejligt alligevel" sagde han stille og slikked sig stille over overlæben "jeg har det på samme måde...er det ikke tegn på kemi?...jeg mener vi er blevet meget hurtigt tætte venner" sagde han med et smil og lænede sig ubevist lidt tættere på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 5 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 03:23

Andy så ham bare tilbage ind i øjnene, han havde det som om David så lige ind i hans sjæl. han syntes det var en mærkelig fornemmelse, men dog var den stadig vildt fantastisk "det syntes jeg ikke det er nået der er, jeg syntes du er virkelig en fantastisk person. det er mig der er heldig at du gider mig og mit rodet liv.. jeg vil da gøre alt for at passe på dem jeg holder af" hviskede han da han ikke ville tale for højt da de jo var så tæt på hinanden, han nussede blidt hans kæbe videre og syntes bare den blev mere og mere blød for hver gang han rørte den. han lukkede stille sine øjne i og lyttede på hvad han sagde "meget dejligt.. havde aldrig at man kunne blive så tætte venner på så kort tid med en" hviskede han og åbnede kort sine øjne da han kunne mærke med sine fingere og sin pande at han kom tætter på, han så ham ind i øjnene og smilte uden at gøre nået og lukkede stille sine øjne i igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 5 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 03:43

David elskede at se så dybt ind i hans øjne og fik det bedre og bedre med hele situorationen "tak..det betyder meget for mig at du siger det...og jeg er ligeglad med hvor rodet dit liv er..det har gjort dig til den du er.. og det er som...som den perfekte fyr...du passer på dem du holde af og du hjælper folk igennem deres problemer...ja du har lavet noget lort..men det har alle...du indrømmer dem og prøver at gøre det bedre..du holder ikke dine følelser tilbage...det..det er den perfekte fyr" hviskede han og mente det han sagde. han syntes Andy virkede som den perfekte syr og denne Dean var virkelig heldig at havde ham. David nød han nussede hans kæbe og sukkede af ren nydelse. han rystede helt stille på hovedet "nej...det er gået virkelig hurtigt...men det gør intet..for jeg kan godt lide at vide en holder af mig" hviksede han helt stille og nussede ham blidt på maven. han kunne mærke han fik lyst til bare en enkelt gang at mærke hans læber mod sine, men han lod hver, da han vidste det ville være forkert.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tøj butik - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 5 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 03:56

Andy åbnede sin mund lidt og pustede ham på læberne, han åbnede sine øjne derefter og smilte til ham "jeg er altså ikke perfekt.. jeg gør det bare alle skulle gøre, at passe på deres venner end at passe på dem selv.. jeg har lavet meget lort, det er rigtigt nok.. det er ikke altid at det virker, men det er også meget svært.. mine følelser kan godt blive for meget nogle gange" hviskede han med en blød stemme og slap taget i hans lår og begynde at nusse det igen "det er mere det jeg har lyst til der skal holdes væk" hviskede han og skammede sig lidt over at han havde fået lyst til at kysse ham, han vende kort sit blik ned mod deres skød inden han så op på ham igen "jeg er slet ikke perfekt" sagde han og nussede ham videre på kæben og vende kort sit blik ned mod den "hvordan kan den være så blød ?" hviskede han til sig selv og så op på ham igen og smilte så godt han kunne, som om intet var sket "ligemeget hvor hurtigt det er gået, så må der være en mening med det.. måske er det mening at du skal redde mit liv en dag" sagde han og træk på skulderne og syntes det lød som en god grund, han nød at blive nusset på maven og træk vejret lidt tungere
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en lille tøj butik - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tøj butik   en lille tøj butik - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
en lille tøj butik
Tilbage til toppen 
Side 5 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» Rolf i cd butik //eli//
» Mathew's Tattoo Butik
» en lille går tur
» En lille tur..
» en lille tur ?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: