Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Hello Stranger

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hello Stranger Empty
IndlægEmne: Hello Stranger   Hello Stranger Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 04:08

Tid :: 01:21
sted :: The Reggie club
Band :: Disturbed, Him, Slipknot, Simple plan, All the american rejects
Uge :: Rock Uge
omgivelser :: Fulde mennesker og ædru.. Lidt trængt
Vejr :: Lunt udenfor , mega varmt indenfor
Udseende, En stram top der går lidt ned forna, og viser hele ryggen ned til Hofterne,(Hvid)
og stramme grå slidte jeans der lavet til shorts, og strittende hår bagi og fladt foran, langt
og stiletter (Sorte)



Yuuki kom gående for sig selv hen til the Reggie club, hun havde som sædvanlig en af sine kedelig dage, Hendes lange gylden brune hår gemte hendes smukke guddommelige ansigt, men dog kunne man vis man ikke var menneske let dufte den himmelske duft af engel i luften, Hun strøg blidt håret til siden da hun kom ind af indgangen de havde rock tema denne uge, Hvor var det dog egenlig vildt der var så mange mennesker, men hun var egenlig ligeglad det første hun gjorde var at gå hen til baren og bestille en gin og tonic i det hun tog den og prøvede at finde sted hen til en sofa hvor der ikke sad nogen og makede out for vildt...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 04:19

Sebastian sad over i et hjørne for sig selv og kiggede på de fulde unge mennesker danse han kiggede enlig efter mad han var en sjæledæmon så han kunne ikke spise mennske mad men han havde dog en øl i hånden som han drak af han brød sig ikke om at drikke sig fuld men lidt alkohol skader ikke så længe han ikke drikker for meget
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 04:22

Yuuki så rundt og fik så øje på Sebastian og fik et lille smil på læben og som altid kunne hun ikke føle hvem der var hvad, Hun gik elegant hen til ham og satte sig ikke så langt fra ham og sagde"Hejsa?" hun kiggede lidt studerende på ham, og tog en tår af sin gin and tonic hun drak næsten aldrig og især ikke fuld, hun havde aldrig været fuld.. hun kiggede på Sebastian og sagde"såå?? er du ny her" hun fik et rigtig sødt smil over de lysserøde læber og strøg sit hår væk fra ansigtet så det lagde sig blidt ned af hendes ryg
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 04:31

"hej, og ja det kan man godt sige " sagde Sebastian og halvgrinte "jeg plejer ikke at gå udenfor mit hus " sagde han og studerede pigen hun virkede som en venlig person men han havde sjovt nok ikke lyst til at spise hendes sjæl det nyttede jo ikke at alle der var venlige imod ham ende sm middag xD "kommer du her tit?" spurte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 04:38

Yuuki smilede sødt til ham og sagde"okay det må da være lidt kedeligt aldrig at forlade sit hus??" hun kiggede på ham lidt og sagde"Nææh det her er min første gang men kunne sådan lidt se at du os var her for første gang?? så det en ting vi har tilfælles forresten mit navn er Yuuki Kaname Cross" hun rakte sin hånd frem mod sebastian med et smil på læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 04:45

"Sebastian Levi Phantomhive" sagde sebastian og rystede hendes hånd blidt som en hilsen "ja det er det også men min onkel er lidt ahem *hoster* skør " sagde Sebastian og smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 04:48

Yuuki så på Sebastian og begyndte stille at grine lidt af hans måde at sige at hans onkel var skør, Hun smilede sødt og tog hånden til sig selv og sagde"Det glæder mig at møde dig Sebastian Levi Phantomhive" hun smilede sødt til ham og sagde"Nåårh men så din onkel holder dig bare indespærret fra verden eller hva??" hun kiggede nysgerrigt på ham og roede sig ldit undrende i håret men tog så stille en tår af sin gin and tonic og så igen på Sebastian
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 04:52

Sebastian tog en tår af hans øl "ikke rigtig indespærret som sådan jeg er ikke blevet låst inden i et tårn eller noget" grinte han "bare efter mine forældres død har han holdt mig inden for jeg kom ud engang imellem da jeg var mindre men nu kan det være nok jeg vil ikke tilbringe resten af mit liv inden i et hus " sagde han



//skal lige hjælpe min mor kommer tilbage om lidt ^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 04:55

Yuuki løftede det ene øjenbryn og tog sin gin and tonic drik og så på Sebastian og sagde sakastisk og drillende" Arh Rapunsel Den film har jeg set meget Original men det er dog en pige der sidder i tårnet" hun grinte sødt og tog en lille tår og stillede sin drik tilbage og sagde"Men det kan jeg godt forstå du har det sådan vis det var mig var jeg sikkert død af kedsomhed eller stukket af, Jeg alt for nysgerrig til at blive holdt fanget"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 05:17

"okay vis jeg er prinsessen er du prinsen " sagde Sebastian og grinte "min familie er rig derfor tror min onkel han kan tillade sig alt" sagde Sebastian og smilte han undgik for at fortælle detaljer det var det rene gysserhus Sebastian levede i "hmm minder mig om jeg mangler et kælenavn " sagde han tænkene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 05:20

Yuuki kiggede på ham og sagde"Årh okay så jeg prinsen der må få lov til at redde den svage prinsesse" hun grinte let og så mod sebastian og sagde"Såå?? du er rig på en måde må det vel være dejligt og på den anden side utrolig træls efter som din onkel tror han kan gør hvad han vil?? men er det da dine penge fordi at så det jo ret mæssigt dine penge? og ikke din onkels??" hun kiggede på ham og sagde"Nåårh så du mangler et kælenavn hva jeg vil nok kalde dig Seba vis jeg må det lyder både japansk og glider smukt ud gennem læberne" hun blinkede til sebastian
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 05:25

"perfekt, jeg er bare lettet over det ikke var Rapunsel eller noget linene" sagde han og grinte han havde ikke noget imod japanske navne/kælenavne "de tilhørte mig og min bror men indtil vi er 18 bruger han vores penge og jeg gætter på han har et eller andet i bagtankerne han er ikke en der bare gik 'sine' penge væk og ja det er rart at være rig i nogle grunde men andre..ja man har ikke et godt liv som sådan de fleste rige mennesker er virkelig dumme" sagde Seba imens han tænkte sig om
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 05:29

Yuuki så meget nysgerrigt på seba og fulgte med meget da han snakkede han var utrolig spændende i forhold til hende en ynkelig engel, hun smilede og sagde"det er godt seba fordi det lyder sååh ! fedt og ej hvor er han ond men du siger bare vis du får brug for hjælp en dag rapunsel hah ej nu driller jeg bare seba" hun prikkede ham blidt i siden og grinte i det hun stille så på Seba og tog lidt at drikke igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 05:37

"må jeg smage?" spurte Seba og pejede på Yuuki's drik imens han smilte "du er velkommen til at besøge mig jeg bor i en stor villa længere nede af vejen sammen med min storebror Zero og min Onkel Aaron det er nok vores butler som åbner døren og nej vi er ikke en snoppet fasmilie" sagde Seba "men nok om mig fortæl lidt om dig" sagde han med et sødt smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 05:41

Yuuki smilede sødt og sagde"ja selvfølgelig må du smage søde" hun gav ham den med et sødt smil og sagde"Årh det vil jeg meget gerne altså mig selv er jeg ikke så rig men jeg overlever og bare rolig jeg ville aldrig tro i var snoppet undtagen din onkel ville jeg tro var meget meget! snoppet på et vis plan haha ifølge det du har fortalt mig lyder han ikke som den mest venlig sindet person og jeg kan klare lidt af vært" hun blinkede sødt til seba og rettede lidt på sit hår i det hun så på ham med de sjæle gennem bordene krystal blå øjne og rødmede let over kinderne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 05:46

Seba smilte og tog en tår af drikken og gav den derefter tilbage med et smil" tak det smagte meget bedere end øl'en" sagde Seba og kløede sig lidt i nakken da hun binkede til ham det var langtid nognen havde været sød imod ham og endag en meget køn pige xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 05:49

Yuuki grinte lidt og sagde"Jaah jeg kan lige forstille mig hvordan en øl må smage okay det kan jeg ikke jeg ikke lige helt den store drikker eller faktisk aldrig jeg værken ryger eller drikker mig fuld jeg kan godt drikke lidt men ikke til jeg bliver fuld haha og jeg hader faktisk lidt øl, men det nok fordi det rigtig alkohol i stedet for de der sodavands smagende drikke jeg elsker" yuuki grinte lidt af sig selv hvor måtte hun dog egenlig lyde uskyldig på en måde og rigtig dum . Hun smilede og sagde"men det var da godt du kunne li den seda" hun kiggede på ham lidt mere og rødmede let fordi han så jo faktisk rimelig godt ud
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 05:53

"du er ikke menneske vel? hmm elver? eller engel? eller..?" spurte han i forhold til andre som kunne lugte det, var Seba nød til at spørge "jeg er en sjæle dæmon " sagde han og studerede hende lidt med hans natteblå øjne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 05:56

Yuuki så overraskende på Seba kunne det passe! kunne det passe at det var endnu en ting de havde til fælles at han heller ikke kunne lugte eller fornemme hvad for et væsen andre var??!. Hun smilede glad og sagde"Jeg er en Engel ? kan du heller ikke fornemme hvad ?? Folk er" hun kiggede nysgerrigt på Seba efter at få hans svar og sagde"fordi vis du ikke kan har vi endnu en ting tilfælles og årh nej ikke sug min sjæl hah den er vist lidt for naughty til dig" hun blinkede for sjovt og havde ikke noget imod han var en demon fordi han var såååh! sød
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 06:00

"nej det kan jeg ikke eller meget meget lidt men det er kun sådan noget som rovdyr eller bytte dyr men sådan noget som præsist gæt ville jeg få 00 i vis det var karakter *grinte* rolig jeg spiser ofr det meste kun 'dåse sjæl' alsår min onkel har flasker i kældern med sjæle i" sagde Seba smilene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 07:11

Yuuki smilede sødt til seba og sagde"Okay dåse sjæle det lyder ikke sundt hah men på en måde lyder det os spændende ? men det må vel os være lidt træls for dig Seba er det ikke ?? altså kun at få dåse sjæle??" hun kiggede lidt på ham og sagde"så du har egenlig aldrig prøvet at tag en sjæl fra en anden seba??" hun kiggede nysgerrigt på ham og lagde stille sin hånd på hans lår og smilede sødt i det hun tog sin gn og tonic der stod over mod ham og tog en lille tår og stillede den i det hun fjernet sin hånd fra hans lår langsomt og strøg håret væk fra ansigtet af sig selv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 07:20

Seba nikkede "jo jeg har jeg har taget sjæle fra folk men jeg gør det ikke tit, skal vi gå en tur udenfor? " sagde han og rødmede kort da hun tog ham på låret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 07:23

Yuuki smilede til seba og rejste sig op i det hun nikkede kort og gik over for at få sin korte stramme læder vest, Hun kiggede mod seba og sagde"Hva?? seba har du ikke en jakke eller er du bare gået her hen sådan??" det var jo varmt udenfor eller rettere sagt lunt, Hun smilede nuttede og uskyldigt til seba og fik sin jakke, hun tog den stille på og gik udenfor med ham og sagde"såå?? hvor vil du gerne hen seba??"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 07:33

"ved jeg ikke vi kan jo gå ned af gaden " sagde Sebastian og pejede til højre "og ja jeg bor her i Deepshell ikke så langt herfra så jaaaa jeg gik uden jakke" sage han smilene "after you my lady" sagde han for sjov og holde døren for hende imens han smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 07:35

Yuuki smilede sødt og gik ud og sagde"Okay men vejret er vel os dejligt så det jo fint nok" hun kiggede mod seba og sagde"så? seba har du mødt andre på din tur ud af huset altså andre end mig??" hun kiggede nysgerrigt på Seba og så, så ned af gaden, der var ikke særlig mange folk, at se rundt omkring udenfor, hun så stille mod seba med et smil på læberne og legede med en hårlok
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hello Stranger Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hello Stranger
Tilbage til toppen 
Side 1 af 8Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: