Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Hello Stranger

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 2 Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 07:39

"kun min storebror kom skulle købe medicin til min lillesøster eller nej du er den første der snakkede til mig inden i clubben" sagde han smiltene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 2 Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 07:41

Yuuki fik et smil på læberne og sagde"ej hvor er jeg dog glad for at jeg er den første altså ikke ment du ved sådan men altså første du snakkede med på clubben" hun kiggede på seba og drejede ved en gade og gik stille og så lidt rundt og sagde"såå?? seba regner du med at være meget mere ude i byen nu?? hvor du kan løsne dig fra din onkels greb" hun kiggede mod ham og kunne egenlig ikke finde et tale emne at snakke om andet end hvad hans ynglings farve var eller hvor meget hun dog ville være hans ven
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 2 Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 07:46

"ja det vil jeg men self. jeg er ikke en person der drikker meget så om ejg vil ud og feste meget, nej det vil jeg ikke " sagde han "men jeg vile gerne ud meget og se verden " sagde han smilene "gud hvor jeg glæder mig til min onkel skal væk i en måndes tid "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 2 Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 07:48

Yuuki smilede og sagde"Wauw det er fuldkommen det samme som mig jeg vil os bare ud og opleve verden og se alle de ting den gemmer som du sikkert har opdaget så jeg altså vildt nysgerrig" hun grinte lidt og så på seba og sagde"såå?? seba hvad er din ynglings farve??" hun kiggede på ham og var ved at dø af grin af sig selv at komme med sådan et mærkeligt spørgsmål i en samtale om noget der slet ikke handlede om det??
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 2 Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 07:55

"blå, mørkeblå" sagde han og smilte "hvad med din? hmm jeg syndes vi snakker for meget om mig hvad med dig? har du familie? dyr? bor du i lejlighed,hus?" spurte Seba og smilte


//skal lige i bad er tilbage om 3o min :3 //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 2 Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 07:58

Yuuki smilede og sagde"Min ynglings farve er lysse blå og sådan tyrkis blå" hun kiggede på Seba lidt og så ned og sagde"Nej min familie ... de er væk jeg ved egenlig ikke hvordan men det vel os fint nok for mig... tror jeg . men ellers så bor jeg i en mærkelig by kaldt Warclare eller sådan noget og i en lejlighed og nej jeg har ingen dyr men overvejer dog at anskaffe mig en ulve hund altså dem der sibirsk husky der ligner ulve med blå øjne det sååå! nuttede" hun grinte ldit og smilede sødt til seba som om det med hendes familie ikke havde gjordt nogen skade
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 2 Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 08:32

"det har du ret de er virkelig nuttede specielt når de er hvalpe " sagde Seba og tænkte på hans egen hund eller rettere det var en fuldblods ulv som var blevet efterladt af sin mor Seba kalde den Kenta
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 2 Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 08:34

Yuuki nikkede sødt og sagde"Ja de utrolige nuttede jeg elsker dem fordi de er så pelsede og ligner ulve så meget jeg ved det godt jeg er skør men de er altså mine ynglings hunde" hun grinte sødt og så på Seba lidt undrende og sagde"så ? seba har du egenlig nogen dyr??" hun kiggede undrende på ham og summede lidt om ham i cirkler og stoppede foran ham med et smil og sagde"såå?? hvor vi egenlig på vej hen??"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 2 Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 08:42

"jeg har en ulv og en kat" svarede han og smilte "ej ups tænkte jeg ikke på faktisk går vi imod mit hus skal vi vene om?" spurte Seba oog pejede imod den anden vej
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 2 Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 08:46

Yuuki så på Seba og sagde"ej! lad os se dit hus eller jeg vil gerne se hvor du bor vis det er iorden og især dine dyr hvor lyder det fedt en ægte ulve unge eller hva??" hun kiggede på seba og begyndte at gå videre i den retning hans hus skulle ligge med et smil og inden hun kom for langt fra hans række vide, tog hun ham stille rundt om håndledet blidt og trak ham med og sagde"Kom"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 2 Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 08:52

Han så først ikke glad ud da hun sagde hun ville se hans hun hans aura blev helt sort kan man sige xD men han smilte igen og nikkede så "okay og nej eller jo det er en ung ulv nu men den opføre sig stadig som en hvalp " sagde han smilene efter noget tid kom de til en stor villa med rosen buske foran det var kæmpe huset men det føltes alligevel tomt der var jo kun 3 personer og husholderskene der boede der da Sebastian åbnede haveporten til forhaven lød der en gøen og en hund kom løbene eller rettere end meget ung ulv den så nysgerigt på den nye pige
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 2 Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 08:57

Yuuki så på Seba og sagde"Seba... er du okay??" hun kiggede på ham nysgerrig og lidt skræmt og tænkte*Argh! bare jeg ikke har sagt noget forkert !* hun kiggede på Seba og gav ham et dejligt kram da han overgav sig og fulgte hende hjem til ham, Hun så på det store hus og sagde"wauw bor du virkelig her??" hun gik med indenfor og kunne høre gøen men smilede bare da hunden kom og stoppede ved seba gik hun stille ned på knæ, hun smilede til Kenta og rakte blidt hånden lidt ud men ikke for langt og lod stille hånden være fremme så den kunne lugte til hende vis den ville eller komme i kontakt med hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 2 Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 09:06

under krammet kunner Seba ikke lade være med at rødme let. Da de nåede til huset nikkede han "ja det var min oldefar som byggede det, langhistorie" sagde han og smilte. Kenta snussede til hende men viftede så med halen og slikkede hendes hånd en lille svag skikkelse sad på en bænk i forhaven det var en bleg pige på 6 år med fint langt lyst fint hår og en hvid natkjole hun havde lukket øjne og sad med en bog i hånden men det var en blinde bog Seba gik hen til hende "Abby, hvad laver ud her ude vis du ikke har en trøje på ender det med du bliver mere syg" sagde han bekymret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 2 Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 09:11

Yuuki smilede sødt til kenta og aede den på hovedet blidt og rejste sig så op og kiggede på seba og sagde"Hvem er det der sidder der henne??" hun gik med seba da hun kunne se han begyndte at gå lidt hurtigere mens kenta fulgte trop. Yuuki kiggede på den lille pige og sagde"er hun syg ? Seba" hun kiggede på den lille pige og sagde"hejsa mit navn er yuuki jeg din storbrors veninde hyggeligt at møde dig" hun så på seba lidt og så på den lille pige
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 2 Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 09:16

"hun er min lillesøster Abby hun mistede synet for 1 år siden og ja hun er syg, hun er altid syg " sagde Seba og pigen smilte "hej, velkommen tilbage storebror " sagde hun og smilte man kunne se hun havde en stærk sjæl men en meget svag krop Seba gjorde så Abby sad på hans ryg "vil du være sød at banke på døren" spurte Seba til Yuuki
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 2 Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 09:19

Yuuki så på seba og sagde"årh ej hvor syndt for hende" hun kiggede på den lille pige men smilede så svagt hvor var hun dog stærk så egenlig. Yuuki gik ligeså stille hen til døren og bankede på mens hun ventede på svar så hun på seba og sagde"så indtil videre er dagen eller aften da gået fint nok Seba" hun smilede sødt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 2 Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 09:24

"ja indtil videre" sagde Han smilene og en mand i en butler dragt åbnede døren han var ung nok i tyverne og hans aura sagde dæmon "velkomen tilbage unge mester og vi har ledt over alt efter dig Unge frøken, skal jeg tag hende?" spurte Butlern og Seb rystede på hovdet "behøves ikke, dette er Yuuki min veninde hold venligst hendes ankomen en hemlighed med mindre nogen spørg " sagde Seba og butlern nikkede "jeg hedder Andrew" sagde butlern og bukkede venligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 2 Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 09:28

Yuuki syntes det var lidt vildt at møde det meste af seba´s omkreds/familie efter som de slet ikke datede eller noget, hun rødmede lidt over tanken men fik et smil frem og nejede elegant og sagde"mit navn er Yuuki Kaname Cross" hun så på butleren Andrew og smilede sødt i det hun kiggede på Seba og gik indenfor og sagde"hvorfor skal min Ankomst? være hemmelig seba??"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 2 Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 09:35

"den sidste person storebror inviterede her hjem kunne vores onkel ikke lide og derfor ende det med mord" sagde Abby "ikke fordi du er i fare men vores onkel hader fremmede " sagde Seb og smilte chamerene til hende "kom" sagde han og gik op af trapperne og til venstre op af flere trapper ned af gangen og ind i et rum det var helt hvidt rummet og Seba lag Addy ned i sengen og under dynen "få noget hvile " sagde han og smilte han gik uden for rummet og lukkede døren efter sig "og jeg mener det du er ikke i fare " genrog han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 2 Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 09:41

Yuuki kiggede lidt overrasket på Seba og hans lille søster og sagde"Wauw der kan man virkelig tale om ikke at ku li fremmede hva??" hun kiggede på seba og rødmede let da han så chamerende på hende og smilte sødt i det hun gik med dem oven på, Hun så på abby og sagde"sov godt abby håber virkelig vi ses igen og hvor er du dog smuk" hun smilede sødt og gik ud fra lokalet med seba og kiggede stille på ham og sagde"tak seba jeg føler mig meget mere tryk nu" hun gik tæt på ham og gav ham et blidt kys på kinden og blinkede sødt til ham og sagde"Hva?? Seba hvor er dit værelse så??"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 2 Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 09:49

"tak jeg ville ønske jeg kunne se dit ansigt du er sikkert også meget smuk " sagde Abby og smilte. Seba rødmede da Yuuki kyssede ham på kinden og det var tydligt selvom det var pinligt for han at vise det foran hende han pejede på døren overfor Abby's værelse "det er mit værelse " sagde han "u..umm jeg kommer lige om lidt bare gå der ind og vent " sagde han og løb ud på toiletet hvor han fik vand i hovdet for at køle lidt ned som man siger hans hjerte slog hurtigt endag meget hurtigt xD inden i Saba's rum var der en hylle med massere af bøger og rummet var også helt hvidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 2 Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 09:54

Yuuki så på Seba og sagde"Seba er du okay??" hun kiggede på ham og sagde"Okay tror jeg??" hun gik hen til hans værelse og løftede undrende det ene øjenbryn da hun så ham styrte mod toilettet men regnede med at det var fordi han skulle på toilet,. hun roede sig lidt i håret og gik ind på hans værelse og sagde"wauw hvor er her dog dejligt!" det første hun gjorde var at gå lidt rundt så lagde hun sig stille i hans seng strækt ud, det så lidt seksuelt ud men hun nød det hvor var det dog en dejlig seng. hun havde en af hans bøger i hånden og kiggede den lidt igennem i mens
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 2 Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 10:03

det var håndskrevene historier hvor der stod at 'forfattern' var Sebastian Lavi Phandomhive det var en lidt trist historie men den ende lykkeligt tilsidst "undskyld " sagde han "hvad læs- ehhh!" sagde han og tog boget ud af hendes hånd den var jo ikke nogen andre havde læst end ham selv dog da han så hende ligge der på sengen kunne han ikke lade være hans læbe gik tættere på hendes og han kyssede hende på munden men dog forsigtigt vis hun nu ikke ville ha det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 2 Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 10:06

Yuuki så nysgerrigt i bogen og så ham komme ind, Hun sendte ham et smil og sagde"Wauw den her bog er fantastisk Seba!" hun smilede og så undrende på ham da han tog bogen ud af hendes hånd og sagde sukkende" årh! !! sebaaaaa!!! jeg var lige så godt i gang med at læse den må jeg i...." hun fik ikke sagt ikke fordi da hun ville sige det kyssede han hende, Hun kiggede på Seba med øjnene helt åbent og som om hun ikke forstod hvad der skete.. hun kiggede på seba og rødmede meget i det hun mærkede hans læber på hendes og hans dejlige smag i munden hendes første kys... var det...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 2 Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 10:11

Seba lukkede øjnene og efter noget tid trak han sig tilbage og smilte "tak for kysset " sagde han og kløede sig i nakken han vidste ikke ellers hvad han skulle sige han var flov men han kunne godt lidt hende så der var vel ikke noget galt i det "og nej du må ikke læse mere i den her bog jeg skrev den dag jeg var 10 år " sagde han og satte den på plads i hyllen
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hello Stranger - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hello Stranger
Tilbage til toppen 
Side 2 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Hello stranger..
» help from a stranger
» Stranger - (Laroy)
» Help a Stranger (Cora)
» Stranger : Allie

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: