Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Hello Stranger

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 6 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 05:58

Riko tog fat i Yuuki's hals "du ved ingenting, ingenting bland dig uden om hvor længe har du kendt ham en dag? en uge?" sagde Riko surt og Andrew tog fat i Riko's håndled ved den hånd han holde fast i hendes hals og Riko gav slip
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 6 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 06:01

Yuuki skrig da han tog fat i hendes hals og faldt stille ned til jorden da han gav slip og så på Riko og sagde"Jeg har kun kendt ham i næsten en dag men jeg kan se at han bedre kan li mig end dig riko" hun så lidt ned og tog om sin hals stille og hostede lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 6 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 06:10

"din.." man kunne mærke Riko blev mere sur og døren åbnede sig det var Seb. "okay så stopper i " sagde Seb og trak Riko ud af køkken døren
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 6 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 06:12

Yuukis hjerte hamrede mega og hun rystede lidt hvor var hun dog egenlig bange, hun kiggede på Seba og sagde"Seba jeg´... jeg prøvede at få ham til at gi ned men jeg gjorde vist det hele være" hun havde et håndtryk stadig om halsen fra Riko´s faste greb




//vis jeg ikke svare er det forid min veninde har hentede mig men så svare jeg i morgen ^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 6 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 06:18

Riko krammede Seb og begyndte at græde (falske tåre) "den..den onde heks bliver ved med at genere mig hvorfor har du taget sådan en grim ondt heks med hjem " flæbede Riko (stadig falske tåre) "oj oj tag dig sammen" sagde Seb sukkende og krappede ham kort på ryggen (det så ud som om Seb troede han var giftig på den forsigtige måde han klappede Riko på ryggen ) "gør ikke noget Yuuki" smilte Seb sødt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 6 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 06:23

Yuuki så på Riko og sagde"Seba flyt dig" hun gik foran Riko da seba flyttede sig og der faldt en tåre ned på jorden fra hendes kind og da der gjorde det lod der et stort klask, Hun havde givet Riko en lussing og sagde"Jeg har prøvet at være sød men det eneste du har gjordt er at være voldelig og tænke på dig selv og dine følser i stedet for seba´s vis du virkelig holder så meget af seba burde du lade ham vælge hvem han vil ha eller holder af og lade vær med at lyve!" hun så såret på Riko og sagde"Jeg går oven på Seba" hun begyndte stille at græde lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 6 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 06:26

Riko så overrasket på hende det var første gang nogen havde slået ham på grund af en anden og Seb løb efter yuuki "er du okay? du græder jo" sagde Seb bekymret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 6 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 06:29

Yuuki så på Seba og tog om ham blidt og slap ikke sit greb og sagde"sådan en selvisk dreng! vis han virkelig elskede dig ville han acceptere dine valg og hvad der gjorde dig lykkelig" hun kiggede stille på seba og for at gøre seba lidt glad så han ikke bekymret sig sagde hun for sjov med en lidt sjov barnlig stemme"Og jeg ikke en grim heks jeg en smuk engel" hun grinte lidt og tørte sine øjne og så på seba og lagde sig helt tæt op af ham så de endte med at stå op af en mur
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 6 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 06:34

Seb smilte "det er sødt du bekymre dig for mig, men ligegyldig hvad du siger skifter han ikke mening han er en rigmands søn og har altid fået hvad han pejede på derfor giver han ikke så let op" sagde Seb og nussede Yuuki på hovdet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 6 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 06:35

Yuuki kiggede sødt på seba og fik et smil frem på læberne og så på hans læber men kiggede så hurtigt væk, hun rødmede helt vildt og så mod jorden og sagde"det syndt for ham at han aldrig har lært at nogen ting kan man ikke få som mig ville han aldrig kunne få eller dig tror jeg??" hun kiggede mod seba igen og man kunne ikke se hendes rødmen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 6 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 06:43

"nej han kan ikke få mig aldrig i livet " sagde Seb sikker "huh? sig mig er du bekymret over at en anden kan lide mig?" spurte Seb og smilte drillene og prikkede hende i siden "og måske skulle vi gå tilbage der er jo dessert " sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 6 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 06:46

Yuuki rødmede meget og sagde"jeg... jeg det lige meget seba det" hun rødmede og så på ham og ændret pludselig emne og sagde"Ja dessert lad os få det!" hun smilede og kom tilbage til spise salen og så hvor tæt riko var ved hende og seba nu og satte sig på sin plads og så på de andre og så seba
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 6 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 06:50

Riko tog et stykke kage med en dessert gaffet "åben munden<3" sagde Riko til Seb. og seb rykkede lidt væk imod Yuuki "nej tak jeg kan godt spise selv..haha" sagde Seb og Abby grinte og zero holde hans grin tilbage og Seb gav Zero dræber blikket og han stoppede med at grine og spise hans kage onklen var væk han var ikke i rummet underligt nok Riko så dog ikke ud til at ha fået inflydelse i hvad Yuuki sagde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 6 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 06:53

Yuuki så på Riko og rystede på hovedet og så mod Zero og sagde"såå?? Zero hvor lang tid har du kendt Riko??" hun kiggede på Zero og så mod Seba og slikkede sensuelt skeen af men ikke med vilje bare fordi hun syntes det var sjovt og så på seba og sagde"årh den smager jo rigtig godt!" hun smilede sødt og sagde"vil du ikke smage Seba??" hun smilede sødt og kiggede på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 6 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 07:07

"hmm siden altid vi har altid kendt hinanden familien er meget tæt kan man sige der er kun en dags forskæld på Riko og Seb riko er en dag ældre end Seb" sagde zero og tænkte sig om "pervese heks" mumlede Riko og Seb slog ham i hovdet "hun er ikke en heks hun er en engel" sagde han "han har hans egen kage!" hvæste Riko af Yuuki og Seb sukkede "det er rigtig nok der er kun et stykke til hver så du mp hellere nyde din kage " sagde Seb og smilte chamerene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 6 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 01:04

Yuuki grinte sødt og blinkede til seba og sagde"Jamen jeg ville da heller aldrig dele med dig smukke" hun smilede sødt og så på dem alle og sagde"så ?? nu jeg tænker over det hvor langt tid har du boet her?? Seba" hun kiggede på Seba og så lidt mod køkkenet og sagde"Når vi færdig seba vil du så ikke vise mig gæsteværelset ved mindre Riko skal sove her kan jeg da bare sove inde ved dig ?" hun smilede sødt og spiste videre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 6 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 03:34

"siden altid " grinte Seb "jeg har altid boet her det er et familie hus kan man sige det har gået igennem generationer" smilte Seb "og nej han skal ikke sove her og vis han skulle er der alligevel massere af plads " sagde Seb og rejste sig "skal jeg vise dig dit værelse?" spurte Seb med et chamerene smil det var ikke fordi han ikke ville sove sammen med hende det var bare for flovt i hans verden xD "og det ville være en dårlig ide at sove i samme seng som Seb du for en knytnævei hovdet og han tag alt pladsen så man ligger på gulvet" sagde zero som om han havde prøvet det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 6 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 05:04

Yuuki begyndte stille at grine og sagde"årh stakkels stakkels Zero altså seba kan du ingen gange lade din egen bror være i fred haha når du sover og det??" hun kiggede på seba lidt og smilede så sødt og forførende og rejste sig op og så på dem alle og sagde"Tak for mad og det gode selvskab" hun smilede og tog Seba i hånden og sagde"kom vi skal ud til andrew og sige tak for mad og så kan du vise mig mit værelse" hun smilede til seba og tog blidt om hans håndled igen, med et smil og begyndte at gå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 6 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 06:30

"okayyyy" sagde Seb med et smil og gik ud i køkknet med Yuuki "hey Andrew tak for mad det smagte godt" sagde Seb "det var så lidt håber i blev mætte" sagde Andrew og lidt efter viste Seb Yuuki helt hen til hendes gæsteværelse "håber det er fint nok til dig" sagde han og da han åbnede døren var der silke betræk og et hvidt rum
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 6 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 07:13

Yuuki smilede og gik med seba . da hun så værelset blev hun helt mundlam hun havde ikke regnet med det ville være så lyst og smukt og fantastisk og der var silke betræk. Yuuki kiggede på Seba og kyssede ham på kinden og lagde sig på sengen og sagde"Ååårh! hvor er det dog dejligt! at rør ved prøv seba det så dejligt" hun strakte sig og rørte ved lagnet i mens det så rimelig sensuelt ud. hun smilede sødt til seba og lukkede blidt øjnene og nød sengen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 6 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 07:17

"der er silke i hvert rum" sagde Seb og smilte han satte sig på Sengen Yuuki skulle sove på og vidste ikke hvad han skulle sige eller gøre han tænkte på så meget
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 6 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 07:26

Yuuki åbnede det ene øje og ville drille seba for sjov i det hun sprang op og tog om ham hvor i hun lagde ham ned på den dejlige seng og lagde bene over ham så han var mellem hendes ben og sagde" ha fanget" hun rakte sødt tunge af ham og sagde"sikke en tyk stemning der egenlig var nede ved spise bordet syntes du ikke?? det var egenlig ret vildt Hva???" hun kiggede på seba og bed sig let i læben med et smil og prikkede blidt seba på maven
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 6 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 07:30

"h-hvad?" sagde Seb og rødmede hans dæmon ville enlig gerne tag over men han forblev som han var nu og gjorde ikke noget "ja.. det var det sådan er det altid vi snakker ikke så meget når vi spiser kun vis vi har gæster " sagde Seb
og gabte han var træt kunne man se det havde også været en langdag for ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 6 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 07:32

Yuuki kiggede på seba og sagde"Okay seba .. træls?? eller syntes du det okay det måske lidt synd for din søster som jo ikke har synet altså at sidde der og der næsten er helt stille og ingen snakker??" hun kiggede lidt på seba og nærmede sig ham for at drille lidt men noget af hende ville os gerne nærmer ham men hun endte med at gå af ham og sagde"så? din fætter har jeg fundet ud af kan ikke li mig men jeg forstår ham ikke altså det jo ikke som om vi dater eller du vild med mig??" hun kiggede på seba lidt i mens hun lå ved hans side
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 6 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 07:46

"jeg går i seng" sagde Seb uden at svare på Yuuki's spørsmål og gik ind på hans værelse hvor Zero sad på en stol og ventede på ham "Zero? hvad er der? " spurte Seb "jeg skulle sige 2 ting den ene var at væres læge kommer forbi imorgen og du ved jo også hvilken dato det er i morgen så måske skulle Yuuki blive her hjemme imens eller tag hun med?" spurte Zero "det ved jeg ikke jeg har værken spurt hende eller fortalt hende andet end de var 'væk'" sagde Seb og smilte "men det finder vi ud af til den tid godnat " sagde Zero og gik Seb lag sig under dynen
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hello Stranger - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 6 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hello Stranger
Tilbage til toppen 
Side 6 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Hello stranger..
» help from a stranger
» Stranger - (Laroy)
» Help a Stranger (Cora)
» Stranger : Allie

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: