Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Hello Stranger

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 8 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 23:41

"tak i ligemåde" sagde Seb smilene og krammede Yuuki "det er rart at ha en der forstår en" sagde han med en alvorlig men samtidig glad stemme når folk vidste han var rig plejede de at snakke konstandt om penge men det gjorde Yuuki ikke hun var.. anderledes på en god måde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 8 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 23:55

Yuuki smilede sødt og sagde"Tak fjolle i lige måde" hun tog ham stille med hen til pizza tedet og sagde"Såå skal jeg betale? efter som du vist ikke har penge med??" hun kiggede lidt på ham og tænkte ikke rigtig over han var rig eller noget det var for længst slået ud af hovedet i følge hende ville en vær være glad for at slippe for at betale??. hun smilede til seba og satte sig til rette
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 8 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 23:59

Seb rystede på hovedet "nej nej jeg kan godt betale " sagde han og smitle imens han tog hans pung op af baglommen og betalte til pizzamanden "her " sagde Seb og gav Yuuki hendes pizza
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 8 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 00:31

Yuuki smilede og spiste lidt i det hun kiggede lidt undrende på seba og sagde"hvor havde du alle de penge fra?? seba ?? hjemme fra eller ??" hun kiggede lidt på ham og sagde"Forresten skal du undersøges i dag af din personlige?? læge"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 8 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 00:36

Seb smilte "lommepenge det er ikke særlig mange og nej nu lyder jeg snobbet jeg har bare aldrig haft noget at bruge dem på" sagde Seb "og det skal jeg når jeg kommer tilbage jeg har Astma" sagde Seb
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 8 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 01:01

Yuuki kiggede undrende på seba og sagde stille"har du astma?? seba??" hun kiggede lidt på ham og kunne ikke rigtig se på ham overhovedet at han var en af dem der led af astma, hun smilede sødt og sagde"det havde jeg ligegodt aldrig gættet du havde seba du virker ikke som en af dem der har det??"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 8 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 01:05

´"det er fordi jeg har sådan en god læge og sådan en god ven" sagde han og grinte det med ven havde ikke noget med astma at gøre men han havde lyst til at sige det for Yuuki var jo en speciel person for ham "jeg er glad for at ha mødt dig" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 8 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 03:39

Yuuki smilede stort og sagde"årh hvor er du nuttede seba i lige måde jeg utrolig glad for at ha mødt dig også" hun smilede rigtig sødt og kiggede stille på ham i det hun tog lidt mere pizza og sagde undrende"kan du ikke li pizza?? Seba siden du intet spiser??"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 8 Icon_minitimeMan 10 Maj 2010, 21:02

"jo jo men husk nu på jeg er en sjæledæmon menneskemad er ikke det jeg plejer at spise" sagde han og smilte "det med suppen var en undtagelse det var fordi du var her" sagde Seb
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hello Stranger - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 8 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hello Stranger
Tilbage til toppen 
Side 8 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 Lignende emner
-
» Hello stranger..
» help from a stranger
» Stranger - (Laroy)
» Help a Stranger (Cora)
» Stranger : Allie

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: