Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Hello Stranger

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 4 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 01:12

Zero tog hånden og rystede den venligt "nej det gør du ikke, men man ved jo aldrig" sagde han og hviskede så noget i Seba's øre der gjorde ham rød i hovdet "SELVFØLLIG IKKE" råbte Seba og Zero smilte og gik sin vej
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 4 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 01:20

Yuuki smilede sødt og stod og så mærkeligt på dem da de hviskede og sagde"Hvad?? hva nu seba?? årh sig nu hvad det var i hviskede om jeg vil sååå! gerne vide det!" hun kiggede på ham og var utrolig nysgerrig og smilede så sødt, hun kiggede lidt på ham og så efter Zero og tænkte*Hvad?? hvad hviskede de dog om??*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 4 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 01:28

"ingenting det var ingenting kom kom næste rum" sagde Seba og skubbede yuuki frem "Yuuki, du sagde før du ikke kunne huske din familie, har du hukomelsestab?" spurte Seba
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 4 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 01:31

Yuuki så rigtig undrende på seba og smuttede under hans skub og løb samme vej som zero og råbte"vis du ikke vil sige det så spørg jeg bare zero!" hun løb den vej zero var gået og kiggede lidt rundt og tænkte*hvilken vej gik han nu??* hun gik ned af nogen trapper og så rundt og sagde"Zero??"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 4 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 01:40

zero stod ved siden af en høj man som var ældre end dem nok 30 eller sådan noget Yuuki blev hårdt trukket tilbage og holdt for munden det var Seba som holde Yuuki for munden "sh det er min onkel der står ved siden af Zero" sagde Seba i en nervøs stemme det lød som om Seba var bange for onklen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 4 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 01:43

Yuuki skrig da han tog om hende men der kom ingen lyd da hendes mund blev dækket, hun kiggede sig tilbage og så seba og rødmede let i det hun kunne mærke hendes hjerte hamre mega, Hun kiggede på Zero og manden inden og sagde stille" er det din onkel? han vil vel ikke gør en pige noget og hvad vis zero siger jeg er her??" hun kiggede på seba og holdte stadig hans hånd efter som hun havde flyttede den fra sin mund da hun skulle snakke
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 4 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 01:47

Seba rystede på hovdet "han siger ikke noget, og vis han vil så jo han kan finde på alt.." sagde Seba og man kunne mærke han rystede, da Seba var mindre var han blevet misbrugt "han vil komme til at se dig før eller senere og det bliver senere meget senere" sagde Seba og smilte chamerene til Yuuki "var der nogen derover?" spurte onklen "nej det var sikkert vores kat" sagde Zero
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 4 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 02:01

Yuuki kiggede på Seba og strøg blidt en hånd hen af hans kind og hvisket i hans øre" Bare tag det helt roligt seba der sker intet det lover jeg" hun smilede sødt og rødmede let over hans dejlige chamerende smil og tog stille om ham og sagde"Kom vi må hellere gå oven på"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 4 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 02:10

"har du ret i " sagde Seba og smilte "Sebastian Levi Phantomhive, har jeg ikke sagt vi ikke har brug for fremmede i vores hus" lød en stemme som tilhørte onklen Seba stoppede med at gå men vente sig ikke om før noget tid efter "jo ser du umm det øhh " seba vidste ikke hvad han skulle sige "og hvem er denne unge dame?" spurte Onklen og lød venlig nok
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 4 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 02:13

Yuuki stoppede os op og så mod onkelen og sagde"goddag sir" hun bruge sine bedste manner, Hun gik hen til onklen og strøg blidt Seba over kinden og stod foran onklen nu og nejede elegant og sagde"tillad mig at præsentere mig Mit navn er Yuuki Kaname Cross" hun så på Onklen med de blanke blå øjne der skar igennem en vær sjæl
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 4 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 02:16

"Sebastian jeg skal lige snakke med dig under fire øjne " sagde Onklen og gik ind i et rum ved siden af sammen med Seba, Zero gik hen til yuuki "godt vis du ikke havde vist mannere var det ikke til at sige hvad der kunne ske men ligenu er det bedst vis du venter på Sebastian oppe på hans værelse " sagde zero smilene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 4 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 02:18

Yuuki sukkede og sagde"Ja men årh hvor ville jeg dog gerne vide hvad de snakker om jeg så nysgerrig og forresten Zero" hun tog stille fat i hans trøje og så ham i øjnene " havd hviskede du til Seba kom nu sig det så du sød" hun kiggede på ham over nysgerrig og sagde"så skal jeg nok gå oven på ellers går jeg ikke her fra"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 4 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 02:23

"som du nok kunne gætte på hans rødmen spurte jeg bare om du var hans kæreste " sagde Zero "du kan da godt lytte vis du vil men det er bare onkels selvanlige tale om at passe på hvem man lukker ind i huset bla bla " sagde zero og det lød som om en vase blev ødelagt derinde



//skal lige hjælpe min mor forårs rengøing -_-" kommer tilbage om 3o min eller 15 //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 4 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 02:31

Yuuki så på zero og grinte lidt i det hun uglede hans hår og sagde"takker zero" hun smilede sødt og så mod døren og sagde"Hvad! skete der der!!" hun kiggede på ham og lagde øret mod døren og lyttede efter hvad det var der var sket, hun kiggede hen på Zero med et lettere nervøs blik, hun var bange for om der var sket noget
//okay skal alligevel hjælpe min mor med maden haha ^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 4 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 02:47

Zero åbnede døren og gik ind hvor han kom ud med Seba over skullern "SLIP MIG, BARE 5 MINUTER OG JEG SKAL LÆRE HAM!" sagde Seba og hvæste nærmest som en kat Seba bløde fra panden men ikke overdrevet meget "hvad sker der" sagde en nævøs stemme det var Abby "ingen ting " sagde Zero med en varm stemme og Seba holde op med at råbe
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 4 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 02:52

Yuuki så på Seba og så på abby og sagde"pas jeres søster" hun gik ind til onklen og så ham koldt i øjnene og sagde"Hvad er der sket her inde og prøv ikke at lyv for mig jeg kan gennem skue alt" hun kiggede på ham rimelig alvorligt, Hun var vred over at seba var kommet til skade inden skulle skade seba så længe hun var i nærheden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 4 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 03:00

Zero holde Yuuki for munden og hev hende med og gik op på Seba's værelse og satte Seba ned Abby var gået med og havde fundet ved til sengen som hun satte sig på Zero kom hurtig tilbage med en kasse hvor der var de ting i man skulle bruge pg begynde at pleje Seba's sorg "hvorfor kommer i altid op og slås " sagde Zero "det svin starede det hele" hvæste Seba og så, så på Yuuki men Zero tog fat i Seba's hage og rettede han hovde imod han så han kunne pleje sorget
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 4 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 03:06

Yuuki så på Zero og sagde"Hey hvad har du gang i jeg ??! zero slip nuuuuh!" hun lod sig modvilligt gå med oven på og kiggede lidt på zero og så på seba og strøg ham over håret og sagde"Er du okay Seba hvad skete der??" hun kiggede på ham undrende og så, så mod abby stille og sagde"er du okay?? Abby??"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 4 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 03:09

"ja jeg er okay *host* jeg kan ikke ligge i sengen hele dagen " sagde hun "jeg er okay det er ingen ting jeg er jo en dæmon husk det jeg heler hurtigt og jeg har ikke brækket noget han sagde bare noget dumt jeg begyndte at råbe og ja han tog en vase og...ja men jeg er van tl det " sagde Seba og smilte vis han var et menneske ville han være på hospetalet men hans sorg var næsten allerede væk det var kun en lille skramme
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 4 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 03:12

Yuuki smilede til abby og sagde"Okay abby" hun kiggede stille på seba og sagde"jamen hvad kan han ha sagt der har gjordt dig så sur?? seba" hun kiggede lidt på seba og så på zero i det hun rejste sig op og gik stille hen og lagde en arm om seba og lagde sit hoved op af hans dejlige skulder og smilede sødt til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 4 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 03:15

"det kan jeg ikke sige, for det er noget du ikke ved indnu" sagde han og smilte imens han nussede hende på hovdet "sådan sorget er væk" sagde Zero smilene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 4 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 03:17

Yuuki rødmede let og kiggede på seba med et lidt undrende udtryk i ansigtet og bed sig let i de lyse læber og sagde"Jamen okay tror jeg da?? så længe det nok ikke inge bær mig" hun kiggede på seba og sagde"Seba vil du høre en hemmelighed" hun kiggede på dem alle og sagde"Jeg er faktisk født som engel... jeg har ikke levet i mange år men stadig" hun kiggede på dem og nussede seba lidt på kinden blidt med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 4 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 03:23

"hm? virkelig?" spurte Sebatian undrene "og nej det indebære ikke dig " sagde han smilene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 4 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 03:25

Yuuki nikkede stille og sagde"Det er der fra mit navn stammer fra altså efternavn" hun blinkede til seba og lagde sig halvvejs op af ham og gabte stille" Årh hvor er jeg dog træt Seba" hun kiggede stille på ham og rødmede lidt i det hun jo lå så tæt op af ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 4 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 03:27

*hun gør det igen * tænkte Seba sukkende "hvad med at du overnatter her? der er et rum frit ved siden af" svarede Seb med et smil
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hello Stranger - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hello Stranger
Tilbage til toppen 
Side 4 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Hello stranger..
» help from a stranger
» Stranger - (Laroy)
» Help a Stranger (Cora)
» Stranger : Allie

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: