Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Hello Stranger

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 3 Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 10:16

Yuuki åbnede os øjnene og så flovt på Seba og rødmede meget over hendes kinder, Hun kiggede på seba som en uskyldige skole pige der lige var blevet skældt ud og prøvede at undgå bortvisning, hun satte sig som en havfru ville ha gjordt på en sten og med bene lidt spredte og kiggede rigtig uskyldigt på Seba og sagde stille med en klar blidt tone"Undskyld seba jeg lover jeg aldrig rør din bog igen på æret ord og krydser mit hjerte" hun lod stille sin finger glide i et kryds over sin stor barm(bryst) og kiggede på ham og sagde"Men hvad er der da ved den jeg syntes ellers den var godt skrevet og selv tak tror jeg???" hun roede sig lidt i håret men det kom bare til at sidde lidt sexet i stedet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 3 Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 21:40

Da Seba havde sat bogen på plads "du skal ikke undskylde" sagde Seba med en flink stemme og vende sig om han så, Yuuki i den stilling og han kunne ikke lade være han vælde Yuuki bagover ned på sengen igen han tog hans hovde ned til hendes øre " pas nu på hvad du gør, jeg er jo en dæmon min søde" sagde han og kyssede hende på halsen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 3 Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 21:44

Yuuki så på Seba og smilede sødt og sagde"Det jeg glad for at høre" hun så på ham da han kom hen til hende og over rødmede da hun pludselig blev vældtede ned i den bløde seng og så på ham og begyndte så småt at rødme, så det kunne ses over hendes kinder, Hun kiggede på seba og over rødmede nu da hun mærkede hans læber på halsen og lå der bare helt hjælpeløs uden at vide hvad hun skulle gør, hun kiggede stille på ham og sagde"Det ved jeg men jeg ikke bange for dig" hun blinkede til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 3 Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 21:49

Seba hørte hans hånd langsomt op under hendes bluse hen til hendes barm (som du kalde det xD) "det er godt at gøre " sagde han og smilte, han kyssede hende langsomt på munden "er det i orden?" spurte han han mente om det ville være i orden vis han 'åd' hende rettere sagt havde sex med hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 3 Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 21:51

Yuuki kiggede på Seba og vendte sig om og kiggede på ham og fjernede stille hans hånd og rødmede mere... hun så lidt væk indtil hendes rødmen var væk og sagde"Jeg har lige mødt dig Seba" hun kiggede på ham lidt og rejste sig så fra sengen og gik hen til vinduet i værelset og kiggede ud af det mens hun så lidt mod seba
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 3 Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 21:56

"det er iorden men men men så pas på med hvad du gør" sagde han og smilte ligesom før han hentydet til nogen gange kom hun til at fx. side i en stilling der kan være ret så forkert i en drengs øjne Seba rejste sig op og så undrene ud "gad vide hvor han enlig er " mumlede Seba "skidpyt" sagde han ligeefter
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 3 Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 21:59

Yuuki kiggede på Seba og gik hen til ham og tog om ham og sagde"Årh seba du bare så dejlig du er men jeg skal nok være mere forsigtig" hun kiggede ham i øjnene med et smil og sagde"Er der noget galt smukke??" hun kiggede ham dybt i øjnene og så lidt rundt om ham og kom til at rødme over at han havde kysset hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 3 Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 22:05

"nu gør du det igen " klagede Seba og lød som et lille barn xD men grinte dog "du har mødt min lillesøster og min ynglings butler men du har ikke mødt min storebror Zero, han burte være hjemme med mindre han tag den med hjem " sagde Seba og hans aura blev sor´t igen xD self. kun i kort tid før han smilte igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 3 Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 22:06

Yuuki kiggede på ham og sagde"Gør hvad seba??" hun så på ham undrende men gav så stille slip på ham og stod og svejede sig frem og tilbage som en uskyldig pige og bed sig let i fingeren og sagde"Årh undskyld dumme dumme mig" hun så på seba og kørte hånden gennem sit lange hår og sagde"Tager hvilken hjem??"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 3 Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 22:11

"gør ikke noget " sagde han og tog hånden på hendes hovde med et smil "mit værste marridt den ondsage sankt bernhardshund " sukkede Seba og gik ud af døren "skal jeg gi dig en rundvisning ?" spurte Seba
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 3 Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 22:13

Yuuki nikkede sødt og sagde"Ja det må du godt" hun smilede til Seba og tænkte lidt over det han havde sagt og sagde"Jamen så galt er det vel heller ikke??" hun kiggede på seba lidt i det hun gik hen til ham og prikkede ham blidt på maven bare for at drille og sagde"såå?? Seba ? inde på sengen var det din demon der tog lidt over eller"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 3 Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 22:18

"inden på sengen? jeg ved ikke hvad du snakker om" sagde Seba og vente sig om sandheden var ja det var det men Seba gad ikke indrømme det xD "kom" sagde han og begyndte langsomt at gå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 3 Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 22:20

Yuuki fulgte med seba og kiggede nysgerrigt på ham talte han sandt eller var der noget han skjulte hvorfor ville han ikke fortælle hende det. eller var han mund ligeså pinlig berørt som hende, hun kiggede lidt studerende på ham og over rødmede, i det hun så på ham, og sagde"Seba?? Hvor skal vi hen" hun kiggede på ham lidt og ville ha hævn for det inde i sengen så da hun kom tæt på stoppede hun op og tog ham blidt i hånden og kiggede ham i øjnene og gav ham et blidt kys på læberne og smilede i det hun sagde drillende"Ha fik dig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 3 Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 22:24

"det gjorde du med vilje" sagde han og kiggede ikke på hende da han rødmede "vi er på vej til hmm køkknet " sagde han og smilte der var mange rum "de fleste rum er fyldt med bøger eller så er det hobby rum" forklarede Seba de ankom til køkknet hvor butlern Andrew stod og lavede mad sammen med to andre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 3 Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 22:26

Yuuki grinte og gik tæt på seba og hviskede lidenskabeligt i hans øre"Ja måske? og måske ikke hvem ved" hun blinkede til Seba og lod blidt hendes finger strejfe hans bukser på siden og kiggede på ham og sagde"Okay" hun kiggede i køkkenet og smilede og sagde"Hejsa alle sammen" hun grinte lidt og kiggede på Seba og sagde"Sig mig seba hjælper du dem aldrig med maden" hun stillede sig op af en mur og kiggede lidt på seba
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 3 Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 22:31

"godaften unge frøkken og unge mester " sagde sebastian og de andre bukkede kort "Andrew jeg har sagt til dig kald mig Sebastian og jo jeg hjalp til engang alle dem der spiste det blev syge " sagde Seba sukkene "jeg er elendig til at lave mad " sagde han og tænkte på hvad hun før gjorde og han havde allerede bedstemt et svar inden i sig *hun gør det med vilje* tænkte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 3 Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 22:33

Yuuki smilede og sagde"Årh det lugter fantastisk godt" hun kiggede undrende på seba og begyndte lidt at grine og sagde"gjorde du alle syge altså seba" hun smilede sødt og uglede hans hår blidt i det hun sagde"kom lad os gå mere rundt" hun tog blidt hans hånd og begyndte at gå videre i mens hun ikke rigtig tænkte over episoden på sengen mere eller hvad hun skulle passe på med at gøre, hun kiggede rundt og sagde"Nøj?? der virkelig ikke mange folk her hva??"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 3 Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 22:47

Seba rystede på hovdet "der er kun 4 husholdere og 3 personer hvilke vil sige 4 bor i huset de andre 3 tag hjem når de er færdige " sagde Seba "næste stop stuen" sagde Seba og længere ned af gangen åbnede han en stor dør og der kom en stor og flot stue på vægen over ilstedet var der et potræt af en smuk kvinde med blond hår og grønne øjne og i hendes arme var en baby også med blondt hår hun sad ned på en stol ved siden af damen stod en mand med sort hår og blå øjne som lignede meget seba og foran dem stod to drenge den yngste dreng med sort hår og den ældste med hvidt hår
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 3 Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 22:48

Yuuki så på billedet og sagde"Wauw! hvor er det dog smukt! billedet og stuen og billedet ja mest billedet er det dig og din familie seba??" hun kiggede hen på seba og lagde sig stille strakt i sofaen og kiggede på billedet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 3 Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 22:54

Seba kiggede ikke på billedet "ja det er..var det " sagde han og man kunne ikke se hans øjne for hans panehår det var ikke hendes skyld men han hadet det billed det brage gode minder og det gjorde ondt når han tænkte på de var væk "næste rum?#" spurte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 3 Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 23:03

Yuuki rejste sig op og så på Seba og sagde"Seba er du okay??" hun kiggede nervøst på ham og sagde"ja lad os se næste rum" hun kunne mærke han ikke havde det ok ved at se billedet.. hun ville os ha det på samme måde vis hendes familie var væk eller det meste af den. hun gik med ham ind til næste rum og sagde"Hvor blev din hund egenlig af seba??"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 3 Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 23:10

"ved jeg ikke det er et stort hus måske har han fundet et sted at sove?" sagde Seba og en dør åbnede sig og en lyshåret dreng kom ud fra rummet det var den dreng på potrættet der stod ved siden af Seba "huh storebror? er du hjemme ? jeg troede du var ude" sagde Seba og storebroren (Zero) kiggede undrene på den nye pige
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 3 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 00:58

Yuuki kiggede frem og tilbage fra dem begge og rødmede let og sagde"Hejsa Zero" hun smilede sødt og bukkede let for at vise hendes respekt, hun så på dem begge og kunne sagtens se de var slægtede med hinanden, hun rødmede let men fik så et smil frem på sine læber og grinte sødt i det hun sagde"I ligner hinanden meget ved i godt det"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 3 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 01:02

"ja det siger mange selvom vores hår og øjnfarve er forskællige" sagde seba, seba's hår var sort, Zero's hår var hvidt, zero's øjne var lyseblå, Seba's var mørkeblå "hvem er det? ny stuepige eller måske mad" spurte Zero og Seba gav zero et karatehug i hovdet "ingen af delene hun er min veninde" sagde Seba "når undskyld mine manere som du nok ved hedder jeg Zero rart at møde dig * bukkede* og du er?" spurte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 3 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 01:09

Yuuki smilede og sagde"Men i ser nu begge søde ud" hun grinte og så på deres træk lidt og smilede sødt og grinte inden i, hun kiggede lidt mere på dem og rødmede let da han spurgte hende om hun var en af de nye ansatte, hun begyndte stille at grine og stillede sig på en sexet måde med røven strittende og brysterne presset sammen og blinkede i det hun sagde"Ligner jeg da en Stuepige" hun grinte og rejste sig ovenlig op og sagde"mit navn er Yuuki" hun rakte hånden frem og så på Seba og så Zero
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hello Stranger - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hello Stranger
Tilbage til toppen 
Side 3 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Hello stranger..
» help from a stranger
» Stranger - (Laroy)
» Help a Stranger (Cora)
» Stranger : Allie

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: