Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Hello Stranger

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 5 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 03:38

Yuuki smilede sødt og sagde"ej det vil jeg da utrolig gerne seba" hun smilede og så på ham lidt undrende og sagde"Er der noget galt Seba??" hun kiggede på ham og rejste sig stille op og sagde"forrresten burde du så ikke spørge din onkel om lov først??" hun var lidt nervøs for om at han måske sku det fordi hvad vis der skete noget med seba igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 5 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 03:39

"aldrig i livet om vi vil spørge " sagde Zero og Seb i kor "det er jo også vores hus oprindeligt " sagde Seb smilene "bare rolig " sagde Abby og smilte. Seb smilte også og rejste sig op han strakte sig "men vil i ikke ha aftensmad først? maden er færdig" sagde Andrew som pludselig stod i døråbningen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 5 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 03:48

Yuuki grinte lidt af dem begge der sagde det i kor og sagde"Jo vi skal nok komme andrew" hun grinte lidt mere og uglede de to drengens hår og sagde"Kom så drenge og abby vil du os med ned og ha noget??" hun kiggede lidt på dem og smilede i det hun stille gik ned mod spise salen, hun glædet sig til at se hvordan den så ud og at sove der.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 5 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 03:53

Zero tog Abby i hånden og fulgte hende på vej og indtil de kom ned i spisestuen, på stolen for enden af bordet sad onklen og Seb satte sig ned uden at snakke eller kigge på ham man kunne se familien ikke rigtig havde det som en familie da Abby kom ind i rummet rejste Onklen sig op og gik hen til hende med et smil "og hvordan har min ynglings pige det idag, har du det bedere ?" spurte onklen og Abby smilte "ja det har jeg onkel" sagde hun og virkede glad for onklen han opførte sig også anderledes når Abby var der kunne men se
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 5 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 04:00

Yuuki kom gående der ned og så på onklen og satte sig ved Seba og kiggede stille på ham og lagde sin hånd blidt på hans lår og sagde"Bare rolig seba jeg er ved dig" hun blinkede til ham og så mod onklen og så på andrew og sagde"Uuh jeg glæder mig helt til at smage maden andrew ! det lugtede nemlig såååh! godt før!" hun smilede rigtig sødt og lod stille hånden glide væk fra seba´s lår og kiggede på dem alle
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 5 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 04:08

Seb smilte "tak" sagde han "idag er der suppe til forret " sagde Andrew og bukkede og en stuepige kom ind med en lille vogn hvor suppen var på alle fik suppenforan sig og ved siden af supperne var der noget hvidt pulver man kunne putte i "umm Andrew hun skal ikke ha det der hun er en engel ikke en dæmon" sagde seb og pejede på pulver staset "det er kvaste sjæle" forklarede Zero " jeg fik aldrig introdutieret (staves) mig, jeg hedder Aaron Phantomhive" sagde onklen til Yuuki med et venligt smil han virkede anderledes end før mere venlig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 5 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 04:11

Yuuki grinte lidt og sagde"Nej lad mig da bare smage nogen sjæle" hun smilede sødt til dem alle og sagde"ej jeg driller men ja jeg er en engel" hun kiggede på dem og så på onklen og sagde"Nåårh nej det glemte du jo rart at møde dem Aaron" hun kiggede lidt på onklen og så på seba lidt undrende og begyndte stille at spise af suppen da de andre gjorde det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 5 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 04:19

Seb løftede skålen og til munden og døren gik op og en dreng kom ind i lokalet han var på alder med seb "hejj" sagde han med en glad stemme og sebastian kom til at puste hårdt i suppen da han kom ind så det lå over det hele xD man kunne se Zero holde hans grin tilbage "hej Riko" sagde Abby og drengen kom hed Riko krammede hende kort han satte sig ned på en stol og tog fødderne op på bordet "hvad er der til aftensmad" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 5 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 04:21

Yuuki kiggede undrende på dem alle og så på den nye dreng og sagde"Øøøhm?? sig mig .... Seba hvem er det der lige er kommet her ind??" hun kiggede på den nye dreng lidt og på Zero go rystede på hovedet lidt og så på Alt det hvide pulver der lå over alt og sagde"Mmmh Der døde sjæle i min suppe tror jeg går ud og tager en uden døde personers sjæle der svømmer i min mad" hun rejste sig kort op med et smil og grinte lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 5 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 04:26

"en person der aldrig skulle være blevet født, min fætter Riko og nej det er ikke Aarons barn, og undskyld det var ikke menigen " sagde Seb og sukkede "hvor er du kold, jeg troede vi var venner " sagde Riko og seb tænkte *hvornår har vi enlig været venner?* men sagde ikke noget



//kommer på omlidt skal lige ned i en butik og købe noget slik og sådan xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 5 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 04:38

Yuuki kiggede på riko og sagde"Jamen hejsa med dig Riko" hun rakte hånden til ham fordi hun nu stod over for ham og smilede rigtig sødt som altid og sagde"Mit navn Er Yuuki Kaname cross" hun kiggede på riko lidt og sagde"Er du os demon??" hun kiggede mod Seba og sagde"Seba jeg går lide ud og får en ny suppe og så når vi færdig med at spise kan du vise mig hvor jeg skal sove??"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 5 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 04:50

"Riko phantomhive her og ja eller halv dæmob halv varulv " sagde han og rakte hånd han så dog ud til at være lidt ligeglad med hende "i orden " sagde Seb og smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 5 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 04:52

Hun kiggede på ham og tog stille hans hånd og sagde"Jeg engel" hun smilede og slap hans hånd igen og gik ud og fik noget nyt suppe hun kiggede på butleren og sagde"Årh sikke et rod der er der ude seba pustede til alt pulveret eller sjælene så jeg skal vist ha nyt suppe" hun grinte lidt og kiggede stille ud til salen mens hun var der inde og ventede på suppe
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 5 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 04:56

"en engel" gentog Riko og man kunne se på hans øjne han så Yuuki som et bytte og Seb lavede et karatehug ned i Riko's hovde "GLEM DET, hun er ikke mad " sagde han og sagde hun er ikke mad med en rolig stemme for ikke at skræmme Abby da Yuuki gik ned til andrew og forklarede om suppen sagde han "selvføllig miss jeg kan høre at riko er ankommet hvilke vil være problemer for Seb " og gav Yuuki en ny skål suppe
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 5 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 04:59

Yuuki kiggede undrende på andrew og strøg sit hår til siden og tog suppen og sagde"?? hvorfor ville det dog være det for seba?? altså så galt er det vel heller ikke" hun kiggede ud til stuen igen og begyndte stille at grine af seba der gav riko en oven på hovedet med et smil og så på de to drenge og så på andrew igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 5 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 05:03

"nej vi for alle et grin når Riko er her ser du Riko er...ja han kan godt lide Seb " forklarede Andrew kort
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 5 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 05:05

Yuuki hævede det ene øjenbryn lidt og sagde"Hva mener du lige med li og vis det er li li.... jamen er de ikke fætre!?" hun var egenlige ligeglad vis det var drenge li men altså de var fætre det var det eneste hun gik op i vis det var på den måde hun troede. hun kom til at tænkte på episoden på sengen men rystede så hovedet for at glemme det og så på de to drenge

//Fik man så noget dejligt slik :D//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 5 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 05:13

man kunne se Riko ville kramme Seb, men Seb holde Riko's hovde tilbage så han ikke kunne kramme ham xD
Andrew nikkede "jeg mener li li, Riko er ligeglad med det, men Sebastian føler ikke det samme for Riko det er derfor vi alle for et grin når Riko kommer forbi" sagde Andrew



//Jep dejlig chokolade xD/7
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 5 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 05:24

Yuuki så mod dem og sagde"Men det da synd for riko vis seba ikke har sagt hvordan han har det?" hun havde ingen fordomme overhovedet verken for bi eller hetro, homo, eller lesbisk, Hun kiggede ud på dem og gik så der ud og sagde"Tak andrew" hun gik stille hen og satte sig ved seba´s side og kyssede ham blidt på kinden og sagde"Så denne gang skal du ikke puste noget ned i min mad fjolle"


//Uuuuh! Chokolade gi mig gi mig hvilken slags? mørk. lys. ? hvid, heh Hvilken? O.O//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 5 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 05:27

"jo Sebastian siger det hver gang men Riko lytter ikke " sagde Andrew sukkene. Riko gav yuuki dræber blikket da hun kyssede ham på kinden og Seb blev rød i hovdet over kysset på kinden og kom faktisk til at tænkte på da de var oppe i sengen og det gjorde ham mere rød i hovdet xD


//lys chokolade (kan ikk' lide mørk xD) og nej det er mit!! :3//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 5 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 05:33

Yuuki rødmede let og smilede sødt og upåvirket til Riko og tog noget af sin suppe og kiggede på seba og sagde"Er du okay seba eller tænker du på da vi var oppe i sengen" hun sagde det så Riko kunne høre det ikke med vilje men fordi hun tænkte jo os på det og hviskede" det er helt okay seba vis du gør... fordi jeg var selv uden om at lokke dig sådan" hun blinkede og spiste videre

//Årh! gi mig gi mig!!! er vild med Lys Chokolade!!!!/
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 5 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 05:37

Seb rødmede stadig og Riko hørte det "oppe...i sengen..?! OKAY hvad har du lavet med hende?!" spurte Riko og ryskede hårdt i Seb "i-kk noget " sagde Seb "løgner!!!!" råbte Riko og ryskede hårdere i Seb
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 5 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 05:42

Yuuki rejste sig op og så meget alvorligt ud, hun tog stille fat i riko og uden besvær trak hun ham med sig og sagde"Undskyld os lige Seba" hun tog Riko med ud i køkkenet hvor andrew stod og lukkede døren efter dem og sagde"Der skete intet andet end Mig og seba kyssede eller han tog os på mig men det er lige meget, det bare troede han havde det lidt dårligt efter som han blev lidt vild og sådan lidt demon agtig overtag så du skal ikke være sur på ham" hun kiggede på Riko med et smil nu og sagde"Han har intet gjordt og han er vist ligeså flov og pinlig berørt som mig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 5 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 05:48

Riko så ikke ud til at blive mindre sur, faktisk blev ham mere sur "det slipper han ikke godt fra..kysser han med andre når han har mig!!" råbte Riko "har dig?! hvad snakker du om?" sagde Seb som kunne høre det ude fra gangen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 5 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 05:53

Yuuki slog sig selv blidt i hovedet og himlede med øjnene da hun lod hånden køre ned af ansigtet og sagde"Riko han vil ikke havde dig ikke for at være led men jeg tror ikke han er intresseret i dig desværre... måske burde du overveje om du skulle finde en anden og være vild med altså?? seba vil åbentbart ikke ha dig??" hun kiggede på Riko og holdte stadig blidt om hans håndled og kiggede helt sødt på ham
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hello Stranger - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hello Stranger
Tilbage til toppen 
Side 5 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Hello stranger..
» help from a stranger
» Stranger - (Laroy)
» Help a Stranger (Cora)
» Stranger : Allie

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: