Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Hello Stranger

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 7 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 07:50

Yuuki rejste sig op og sagde"seba vent!" hun så ham forsvinde ud af døren og kiggede bedrøvet ned.. og tænkte*hvorfor er han... pludselig så kold mod mig som om jeg ingen ting eller noget før var han?? ja... var han anderledes* hun sukkede og kiggede rundt i det hun fik øje på kenta med et smil listede hun ud af værelses døren forbi Zero hun så gå ud af gangen og listede ned i gården og så på kenta og fløjtede stille efter den, hun smilede og aede stille kenta der kom gående hen til hende og sagde"Hvorfor er alle drenge sådan et mysterium kenta??, kan du svare mig på det" kenta gav et bjæf fra sig og yuuki begyndte stille at grinte og sagde"godnat kenta" hun smilede i det hun gik indenfor igen og sukkede lidt og var op vej oven på igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 7 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 07:59

næste dag var der nogen der ruskede i Yuuki "godmorgen Yuuuukiii" sagde Seb med et smil han virkede normal igen end sent på aftnen "der er morgen mad" sagde Seb og et bjæf kom Kenta havde sovet ved Yuuki's fodende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 7 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 08:02

Yuuki åbnede stille øjnene og så på seba og tog hoved puden over hovedet og sagde"Jeg ikke sulten jeg tror jeg mistede min appetit i min drøm" hun kiggede lidt på seba og så mod Kenta og sagde glad"Godmorgen kenta har du sovet godt din dejlige vuffer!" hun aede kenta og smilte sødt i det hun så på Seba kiggede hun lidt væk, hun havde det stadig skidt efter dagen igår hvor han bare skred. hun kiggede stille på seba og sagde"nååårh men?? øhm ja jeg kommer om 5 min bare gå i forvejen seba"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 7 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 08:08

"okay skal vi gå en tur udenfor bagefter??" spurte Seb med et chamerene smil der kom en lyd fra en mobil telefon og Seb tog den "Hallo?....nårr ja... lad mig se hmmm 557..ja ses" sagde Seb og lag på "når høre dit svar bagefter " sagde Seb og begyndte at gå i forvejen som Yuuki sagde han skulle
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 7 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 08:28

Yuuki kiggede lidt undrende på seba men rejste sig så stille op og fik rystede kulden af sig og sagde"kom Kenta" hun gik neden under med kenta lige i hælen som om det var hendes hund, hun smilede og kom neden under og satte sig ved bordet og sagde"det vil jeg meget gerne seba" hun kiggede ikke rigtig på ham .. hun turde nærmest ikke efter hans mærkelig opførsel igår
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 7 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 08:35

en kvinde var inden i rummet hun var ung i staren af 20 "ara (japansk) vidste ikke i havde gæster skal jeg også tjekke hende?" spurte kvinden "hej jeg er deres familie lægen mit navn er Hiroki" sagde hun og smilte venligt hun så ud til at være et godt menneske Seb nikkede "godt " sagde han til Yuuki da hun sagde hun gerne ville gå en tur med ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 7 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 23:16

Yuuki kiggede på kvinden og smilede sødt i det hun sagde"Nå så du os fra japan eller hva??" hun kiggede stille på hende med et smil og så på Seba lidt og sagde"så?? seba jeg vidste ikke i havde en privat læge?? det da egenlig lidt sygt altså Det jo mest rige folk der har det hvilket i jo os er og årh jeg blander bare alt sammen" hun tog sig til hovedet og begyndte stille at grine
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 7 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 00:40

"ja jeg kommer fra japan og jeg er langt, langt ude i deres familie så det er derfor jeg hjælper dem" sagde hun og smilte "familie hjælper familie self. hjælper jeg også andre men det er kun i nødstilfælde" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 7 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 00:53

Yuuki smilede sødt og sagde"Okay det lyder meget spændende men skal du så tjekke alle ?? i dag i familien??" hun kiggede lidt på hende og så på Seba og smilede sødt i det hun stille roede sig i håret og tog noget morgen mad. hun kiggede lidt hen på seba nogen gange og da hun endelig var færdig sagde hun" Skal vi ikke gå den tur udenfor seba??"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 7 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 01:10

"nej, det ville være for kort tid, jeg kommer på besøg her fx en dag hver anden måned ellers vis der er noget skal de bare ringe " sagde hun og Seb spiste sin morgenmad og bagefter det nikkede han "ja lad os det" sagde han og tog sko på imens han åbnede døren og gik ud i forhaven verjet var skønt solen skinnede og der var en blå himmel
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 7 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 01:15

Yuuki nikkede stille og gik med seba udenfor, Hun smilede sødt og sagde"Årh hvor er der dog dejligt i dag med sol og det hele syntes du ikke også seba??" hun smilede chamerende til seba og sagde"årh forresten seba??" hun bed sig kort i læben og så lettere nervøs ud og sagde"Hvad var der egenlig galt igår seba hvorfor gik du fra mig uden et ord næsten??"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 7 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 01:18

Seb kiggede op i himlen da hun spurte hvorfor han gik igår. Han kiggede på hende og lag hånden på Yuuki's hovede og strøj hånden over hendes hår imens han smilte "undskyld, jeg var nok lidt dum i går der var bare sket så meget på det sidste så der er så meget jeg tænker på fortiden " sagde Seb "undskyld" Gentog han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 7 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 01:20

Yuuki kiggede på Seba lidt overrasket men fik så efter noget tid i det bedrøvede blik et smil frem og tog stille om ham og sagde i mens hun lå op af ham blidt"Det gør intet Seba jeg burde ha vist du havde det svært især alt det med din onkel og Riko og ja alt det" hun holdte stadig blidt om ham og nussede ham blidt i håret og sagde"der intet at undskylde for"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 7 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 08:02

Seb lænde sig hen til hende og kyssede hende på panden og smilte så bagefter og gik videre lidt efter stoppede han og vente sig om "kom" sagde han med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 7 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 08:09

Yuuki kiggede overrasket på Seba og tog sig stille til panden i det hun kiggede lidt nysgerrigt på ham og sagde"okay jeg kommer jeg kommer" hun grinte nu og smilte rigtig meget i det hun løb hen til seba og med ham hvor de nu skulle hen vidste hun ikke bare at hun gerne ville med det vidste hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 7 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 08:20

Seb gik rundt i byen sammen med Yuuki og lidt tid efter var der en sort håret dreng kom hen til Seb og Yuuki "huh? i er sammen igenn? jeg så jer også sammen igår er i venner?" spurte drengen "selfølig hvorfor skulle jeg ellers være sammen med hende Kojima ? " spurte Seb og Kojima (drengen) smilte "det er vel rigtig nok jeg har ikke presenteret mig selv mit navn er Kojima cross, 16 år , min hobby er.." "girl hunting " afsluttede Seb "EHH nej det er ej det var ledt sagt " sagde han og han så så uskyldig ud "han ser måske uskyldig ud men lad dig ikke nare han er en utrolig womanizer" sagde Seb advarene til Yuuki
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 7 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 08:24

Yuuki kiggede på ham med et smil og holdte stadig Seba i hånden eller rettere om hans håndled og smilede sødt i det hun mødte den nye dreng og sagde"Ej hedder du os Cross til efter navn Mit navn er forresten Yuuki kaname Cross hyggeligt at møde dig og Seba altså du skal være sød" hun blinkede til seba med et sødt smil og sagde"ellers kysser jeg dig til døde" hun grinte sødt og sagde"hyggeligt at møde dig Kojima og bare rolig troede du da at seba ville kunne score sådan en tøs som mig" hun drillede seba der og prikkede blidt til Kojima og så seba os i siden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 7 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 08:28

"jeg siger bare sandheden" sagde Seb med et smil Kojima kiggede forvirret på dem "hmm dater i?" spurte han og Seb blev rød i hovdet xD "jeg er Seby's klassekamarat hyggeligt at møde dig" sagde Kojima og smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 7 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 08:36

Yuuki grinte og sagde"Nej det gør vi ikke Kojima fordi jeg tror ikke seba er intresseret sådan i mig så nej det gør vi ikke" hun smilede sødt og sagde"Wauw går i?? i klasse sammen ej hvor spændende hvor henne går i så i klasse jeg troede faktisk du fik hjemme undervisning?? Seba??" hun kiggede undrende på seba og rødmede os lidt over at hun sagde de ikke datede men alligevel havde været så tæt på hinanden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 7 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 08:41

"det gjorde jeg også indtil sidste år der begyndte jeg at gå i en normal skole" sagde Seb smilene "og jo faktisk er du min type men det er en anden historie" sagde han og rødmede faktisk lidt "men jeg skal smutte vi ses om en uge skal jo til Hawaii " sagde Kojima "når ja var det ikke med din kæreste?" spurte Seb "faktisk er det med min kæreste og hendes 9 veninder det vil sige vi er 11 der skal afsted det er mange men det bliver sikkert sjovt" sagde Kojima lidt overlegen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 7 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 08:49

Yuuki over rødmede og kiggede stille på seba i det hun stille kiggede på hans ven og sagde"nå men jeg håber da i får en go tur så og pas nu på dem så efter som du er fyren der" yuuki lagde ikke sårlig meget mærke til at han prøvet at blære sig men smilede bare stille og kiggede på den smukke seba
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 7 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 08:55

"sayonara (farvel på japansk xD)" sagde kojima og løb sin vej "hvor vil du hen?" spurte Seb og vidsre ikke hvor de skulle gå hen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 7 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 08:56

Yuuki kiggede stille på seba og trak på skuldrene og sagde"Hmmm det ved jeg egenlig ikke rigtig hvor vi skal tage hen?? hmm hvad med at tag hen og få en pizza?? seba eller kan du ikke li pizza uden sjæle" hun blinkede sødt til ham og drillede ham lidt nu og sagde"du kan da bare få min sjæl smukke" hun grinte lidt og smilede så sødt igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 7 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 09:11

"det er ikke sjovt jeg ville aldrig ALDRIG tag din sjæl og desuden kan jeg godt spise menneskemad jeg bliver bare ikke rigtig mæt af det" smilte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Stranger - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 7 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 10:55

Yuuki tog blidt om Seba og sagde"årh seba hvor er du dog nuttet når du er alvorlig og sådan lige frem og jeg vil heller aldrig tag din sjæl selv om jeg heller ikke kan det?? heh men stadig og Tak du er min allerbedste ven i hele verden den bedste simpelthen" hun smilede sødt og nussede ham ldit i håre tog begyndte at gå hen til en pizza sted
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hello Stranger - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Stranger   Hello Stranger - Page 7 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hello Stranger
Tilbage til toppen 
Side 7 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Hello stranger..
» help from a stranger
» Stranger - (Laroy)
» Help a Stranger (Cora)
» Stranger : Allie

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: