Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Øvelse gør mester

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester Empty
IndlægEmne: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 03:50

Dato: 17.Oktober
Dag: Lørdag
Tid: 14.00
Sted: I Amy´s lejlighed
Årstid: Efterår
Omgivelser: Ingen

Amy gik og dansede lidt i stuen, hun savnede Dean, det var nu 2 dage siden at hun havde set ham. Selvom hun godt viste at det var at overdrive at hun allerede savnede ham, men det gjorde hun virkelig for hun holdte virkelig meget af ham. Hun havde et par høretelefoner på og sang med på en af sine egne sange, hun skulle jo øve sig værd dag for at blive bedre end hun var nu, selvom hun havde øvet sig på sin stemme i over 100 år nu, men hun kunne jo sagtens blive bedre selvom hun havde øvet sig i så mange år. Hun havde lukket øjne og skruet helt op for musikken, hendes hoveddør var ikke låst, men det var hun ligeglad med, for hvis Dean kom kunne han jo bare jo ind, hun dansede roligt videre og sang med på sin sang.

// https://www.youtube.com/watch?v=LNA0dav--9o //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 03:57

Dean kom kørende og holdte nede foran hendes lejelighed og slukkede sin
motercykel. Og smilede han havde hendes jakke rundt om livet da han
gik op i hendes lejelighed..Han kunne godt høre hun hørte høj musik og gik derfor bare ind
han listerde ind og stillte sig op af vægen og kiggede på hende med et stort smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 04:02

Amy fik kort snust i luften og fik færten af Dean.
Hun vendte sig hurtigt imod ham og blev ret overrasket, hun rødmede lidt fordi han havde set hende danse og synge, hun rømmede sig lidt og slukkede så musikken og smilte så svagt til ham, hun følte sig lidt flov, " hey skat" sagde hun og var stadig lidt rød i kinderne og stod helt stille og så på ham med et svagt smil og kløede sig lidt i nakken
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 04:04

Dean's smil blev stor
"Hejsa min egen" Sagde han glad
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 04:08

Amy smilte svagt og gik over og lagde sin Ipod på bordet.
Hun så på Dean igen og smilte svagt, " for man ikke et goddag kys?" sagde hun med et lille grin og gik lidt hen til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 04:11

Dean lo kort
"Hmm jeg ved ikke rigtig..Jo selfølig" han gik hende i møde og bar hende
op og kyssede hende ømt på munden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 04:14

Amy grinte kort da han løftede hende op.
Hun kyssede ham ømt tilbage og lagde amrene om hans nakke
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 04:19

Dean slap kysset og sætte hende ned
"Her du glemte din jake" grinede han
og tog jakken der sad rundt om livet på ham af
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 04:23

Amy grinte og tog imod sin jakke.
"Mange tak fordi du huskede den skat" sagde hun og gik ud og hang den op.
"Hvad har du så lavet igår og efter du satte mig af?" spurgte hun nysgerrigt og smilte da hun kom ind til ham igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 04:29

Dean smilede
"Hmm jeg kørte hjem og byggede vider på min motercykel som nu er færdig
og havde blod i køleskabet og drak det til en god film" sagde han med et smil
og kiggede rundt "Jeg kan godt lide din lejelighed" sagde han med et skævt smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 05:28

Amy smilte og tænkte lidt.
"Det lyder hyggeligt, det er snyd du har så meget frihed, jeg havde mega travlt igår og ingen fra mit band ved jo ikke at jeg er vampyr, så det gør det bare endnu mere svært for mig" sagde hun og trak kort på den ene skulder og gik tættere på ham, " mange tak, men jeg er sikker på at dit sted er pænere end mit" sagde hun og smilte igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 05:32

Dean smilede og gik tæt på hende og nussede hendes kind
"Jeg ville ikke være sikker vis jeg var dig" sagde han med et skævt smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 05:35

Amy smilte og lagde sin ene hånd på hans bryst.
"Det er jeg helt sikker på den er skat" sagde hun og smilte skævt til ham igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 05:37

Han lavede et ryk med det ene øjenbryn
"Det kan vi jo finde ud af sener skat" sagde han med et skævt smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 05:44

Amy grinte svagt og smilte igen.
"Ja det kunne vi jo... måske" drillede hun og smilte igen, hun gik over og tog sin Ipod og lagde den på en hylde inde i stuen hvor der var en masse fotoalbumer, hun vendte sig imod Dean igen og tænkte lidt, " når men hvad vil du lave jeg har ikke særlig meget vi kan lave" sagde hun og smilte svagt, hun så kort ud af vinduet, men vendte hurtigt sit blik imod Dean igen og smilte svagt igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 05:48

Dean smilede
"Jeg kunne jo høre dig synge" sagde han med et smil
og gik hen og løftede hende op "Du kunne vise mig rundt i din lejelighed" sagde han med et smil
og kyssede ømt hendes pande
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 05:52

Amy tænkte lidt og smilte så svagt.
"Okay men hvis du skal høre mig synge tror du så ikke at det ville være en god ide hvis jeg så have musik til, for ellers kan det godt lyde lidt mærkelig og jo men vil du have at jeg viser dig min lejlighed i gående tilstand eller løftende?" spurgte hun nysgerrigt og kunne ikke holde et lille grin tilbage imens hun spurgte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 05:54

Dean lo kort og kiggede på hende
"Det vælger du" sagde hun med et smil
da han godt kunne lide og bare hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 05:58

Amy grinte selv lidt og tænkte kort.
"Okay hvis du går ud af stuen, så kommer du til at stå lidt i gangen, også skal du gå helt ned i enden af gangen også kommer du til mit øve lokale, derinde kan du høre mig synge, jeg er rimelig træt så jeg gider ikke gå" drillede hun og grinte igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 06:00

Dean grinede lidt og gik der ned
og åbnede døren
"Så..WooW det er da meget nice" sagde han med et skævt smil
og gik der ind
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 06:06

Amy grinte lidt og så kort rundt.
"Jeg viste ikke hvad jeg skulle bruge det sidste værelse til, så jeg kunne ligeså godt bruge det til mit band" sagde hun med et smil og kyssede ham ømt på kinden inden hun fik sig selv ned på gulvet og smilte op til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 06:09

Dean smilede og nikkede kort
"Okay..jeg kan godt lide det" sagde han med et fræk smil da han så ned på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 06:20

Amy lagde godt mærke til hans smil og smilte svagt.
"Hvad er der?" spurgte hun og smilte skævt og hentyede til hans frække smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 06:23

Han grinede kort
"Der e ikke noget galt har bare savnet dig" sagde han med det frække smil
og bøjede sig frem og kyssede hendes pande
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 06:29

Amy smilte skævt og nød hans kys
"Jeg har også savnet dig skat" sagde hun og kyssede hans hals, for hun kunne ikke nå andet lige nu.
Hun sendte ham et hurtigt smil og gik så hen for at sætte mikrofonen til og musikken
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Øvelse gør mester Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Øvelse gør mester
Tilbage til toppen 
Side 1 af 10Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» Øvelse gør mester ~ Død tråd
» Øvelse er en god ting

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: