Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Øvelse gør mester

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 2 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 06:33

Dean bakkede så han stod op af vægen og kiggede på hende
med et smil han lagde armene over kors
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 2 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 06:37

Amy så på Dean igen lidt efter og smilte.
"Nu må du ikke grine, men jeg skal altså have nogen ret store hovedtelefoner på" sagde hun og viste ham dem og smilte skævt til ham, hun stildte mikrofonen lidt væk fra ham, fordi det godt kunne være lidt højt, hun tog dem på og smilte til Dean igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 2 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 06:39

Dean smilede til hende
"Alt ser godt ud til dig og på dig så nej jeg griner ikke" sagde han og så ventende på hun skulle
begynde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 2 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 06:44

Amy grinte kort og tænkte lidt.
"Ha ha meget morsomt, for det er ikke rigtigt" sagde hun og sendte ham et skævt smil, hun tændte for musikken og ventede lidt til den startede, hun holdte blidt sine hænder på hovedtelefonerne og lukkede øjnene, da musikken begyndte, begyndte hun også at synge, hun startede stille og sang lidt mere igennem hen af vejen og hun følte sig lidt ind i musikken

// https://www.youtube.com/watch?v=rBv4y-M76Gs //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 2 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 06:47

Dean smilede og nåde og svar inden hun sang
"Jo det gør" da hun begyndte og synge smilede han
stort *Hmm hold da op det lyder fandme godt*Tænkte han og nikkede med til stemmen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 2 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 06:52

Amy sang stadig og følte sig ind i musikken.
Musik holdte hun rigtig meget af, det var noget af hendes liv, hvis man kunne sige det.
Hun havde stadig lukkede øjne, sådan sang hun bedst, lidt efter sluttede musikken og det gjorde hendes sang også, hun åbnede roligt øjnene og tog hovedtelefonerne af, " når.. hvad synes du?" spurgte hun nysgerrigt og smilte skævt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 2 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 06:55

Dean smilede men drillede hende lidt
"Hmm ikke lige mig..Ej det var for sjov jeg kunne ikke var mere vild du har bare en fed stemme" sage han med et
stort smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 2 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 07:14

Amy grinte kort og lagde hovedtelefonerne og gik over til ham.
Hun lagde armene om ham og lagde sit hoved imod hans bryst, " tak skat" sagde hun og kyssede derefter hans bryst
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 2 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 07:30

Dean kyssede blidt hendes hår
"Hvad med de ander rum" sagde han med et smil og nussede hende på rygen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 2 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 07:32

Amy grinte kort og smilte op til ham.
Hun slap ham og tog hans hånd, " kom så skal jeg vise dig resten" sagde hun og smilte igen, hun førte ham hen til en dør lidt væk fra øvelokalet og åbnede den, de kom nu ind i hendes køkken, " ja øhm.. det er så mit køkken som jeg aldrig bruger" sagde hun med et skævt smil og så kort rundt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 2 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 07:34

Dean smilede og kiggede rundt
"Det er da rigtig flot" sagde han med et smil og så hen på
Amy igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 2 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 07:38

Amy smilte skævt og holdte stadig hans hånd
"Tak, kom så skal jeg vise dig resten" sagde hun lidt efter og gik ud af køkkenet.
"Der skal du ikke ind" sagde hun da de gik forbi en anden dør og var på vej hen til døren indtil badeværelset
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 2 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 07:40

Dean grinede og vidste godt hvad det var
"Okay..så vis du mig et andet rum" sagde han med et skævt smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 2 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 07:43

Amy grinte kort og kørte en hånd gennem håret.
"Det er jeg også på vej til" sagde hun med et smil og endte ved en anden dør
Hun åbnede den og kom ind på badeværelset, " ja det er så som du kan se mit badeværelse" sagde hun og smilte svagt op til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 2 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 07:45

Dean nikkede og kiggede rundt
"Jeg kan godt lide din stil" sagde han med et smil og kiggede stadig rundt men kiggede så ned på Amy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 2 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 07:47

Amy smilte svagt og så selv kort rundt
"Det eneste sted jeg faktisk har lavet selv er mit værelse, de andre rum har jeg fået en veninde til at hjælpe mig med" sagde hun med et svagt smil og så på Dean igen og holdte stadig hans hånd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 2 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 07:49

Han nikkede og smilede svagt igen
"Men det er flot" han kiggede ned på ders hænder men så op på hende igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 2 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 07:52

Amy smilte svagt og nussede ham på hånden
"Tak kom nu skal du se mit værelse" sagde hun og smilte svagt
Hun lukkede døren til badeværelset og gik ind i stuen hvor der var en anden dør, hun gik roligt over til den og åbnede den, hun gik ind og de stod nu i hendes værelse
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 2 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 07:53

Dean smilede stort og kiggede rundt og kiggede så på hende
"Woow det er fandme flot skat" sagde han sødt og løftede hende op
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 2 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 07:58

Amy grinte svagt og så kort rundt men vendte så blikket på Dean igen
"Tak skat, men man skulle næsten tro du lavede styrketræning med mig siden du hele tiden løfter mig" drillede hun og grinte igen, hun kunne godt lide at han løftede hende, så kunne hun også bedre nå ham hvis hun ville kysse ham, for hun kunne kun lige nå ham til halsen hvis hun ville kysse ham når han ikke løftede hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 2 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 08:00

Dean lo kort igen
"Det ville være undsvagt skat for du vej ikke en pind" han gik over og smed sig ned i seng med hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 2 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 08:04

Amy grinte svagt og kyssede ham på kinden
"Hmm.. jeg har virkelig savnet dig selvom det kun var i 2 dage at vi ikke så hinanden" sagde hun og smilte svagt til ham og lagde ansigtet på hans bryst og sukkede lettet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 2 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 08:05

Dean smilede og kiggede op i lofted
"Jeg har også savnet dig" sagde han i et suk og nød hun lå på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 2 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 08:09

Amy smilte svagt og tænkte lidt
Hun kravlede derefter op til hans ansigt og nussede ham blidt på kinden, " du er så smuk Dean, viste du godt det og jeg kan specielt godt lide dine øjne" sagde hun og smilte svagt til ham imens hun betragtede ham, hun følte sig så heldig at være sammen med ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 2 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 08:11

Dean kiggede overraskede på hende
"Amy der er inted så smukt som dig" sagde han alvórligt og nød hendes nussen
hvor efter han kyssede hende på munden
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Øvelse gør mester - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Øvelse gør mester
Tilbage til toppen 
Side 2 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» Øvelse gør mester ~ Død tråd
» Øvelse er en god ting

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: