Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Øvelse gør mester

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 8 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 23:31

Dean trak på skuldernde
"Jeg ved det ikke skat" sagde han lavt og sukkede
han kiggede stadig ud af vinduet.. Da det begyndte og styrte ned med regen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 8 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 23:39

Amy tænkte lidt og kyssede ham på kinden
"Ville du græde hvis jeg ikke var her mere skat?" spurgte hun stille og tænkte lidt, hun så på ham og bed sig lidt i læben, hun havde fortrut lidt at hun havde spurgt om det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 8 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 23:48

Dean bed sig i læben
"Hvis du ikke var her mere var jeg heller ikke mere skat" sagde han alvorligt
og kiggede stadig ud af vinduet han nussede hende på armen og sukkede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 8 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 23:51

Amy slog ham på skulderen, men lagde ikke kræfter i
"Jo du skal, du skal leve videre hvis jeg ikke ville være her mere, du skal ikke dø bare på grund af at jeg ikke er her mere" sagde hun stille og så ned på sine hænder og sukkede tungt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 8 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 23:54

Dean nikkede
"Jo jeg skal skat..Godt du ikke bestmmer det" sagde han med et smil
og sukkede og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 8 Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 00:00

Amy rystede på hovedet og bed sig i læben
"Jo jeg skal, når jeg siger at du ikke skal, så skal du ikke" modsagde hun ham og fik tårer i øjnene igen over tanken hvis Dean ikke var der mere
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 8 Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 00:01

Dean sukkede og bed sig i læben
"Okay" sagde han lavt og sukkede igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 8 Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 00:06

Amy rystede på hovedet og tørte øjnene
"Jeg har det ikke særligt godt lige nu, jeg forestiller mig for meget" sagde hun stille og rejste hun gik over og satte sig i sengen og sukkede tungt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 8 Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 00:08

Dean sukkede og lagde sig ned på gulvet og stirrede ud i luften
"Det er jeg ked af skat..Undskyld" sagde han lavt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 8 Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 00:11

Amy så hen på Dean og rystede på hovedet
"Skal jeg gå hjem, du ser ud til at du gerne vil være alene lige nu" sagde hun stille og tog sin dyne og lagde den over armen og sukkede imens hun så ned i gulvet, hun havde ikke lyst til at gå, men hun følte at hun skulle
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 8 Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 00:14

Dean rystede på hovedet
"Nej du skal ikke gå..Hvis du ikke vil være sammen med mig må du gerne gå men jeg vil ikke have du skal gå" sagde han alvorligt og sukkede han blev liggende lidt inden han rejste sig og lagde armen og hende undskyld skat
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 8 Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 00:17

Amy rystede på hovedet og sukkede
"Du skal ikke undskylde skat, du har ikke noget at undskylde for, men jeg har ikke lyst til at gå" sagde hun stille og så på ham og bed sig hårdt i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 8 Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 00:22

Dean bed sig i læben og krammede hende
"Okay..Men kan vi ikke stoppe med og snakke om det her får det helt dårligt med jeg har fåret dig til græde"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 8 Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 00:27

Amy nikkede og tænkte lidt
"Jo men hvad vil du snakke om, jeg kan ikke finde på noget" sagde hun og bed sig i læben, hun lagde armene om ham og holdte blidt om ham og tænkte lidt igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 8 Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 05:40

Dean sukkede og krammede hende
"Jeg ved det ikke..Hmm vi kunne se en film" sagde han med et skævt smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 8 Icon_minitimeOns 28 Okt 2009, 04:26

Amy smilte svagt og nikkede
"Jo det kunne vi godt, men ikke noget gyser halløj, for det kan jeg ikke lide" sagde hun og gøs lidt, men grinte svagt bagefter over sig selv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 8 Icon_minitimeOns 28 Okt 2009, 06:59

Dean smilede
"Okay skat så kan vi se en romatick en" sagde han med et skævt smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 8 Icon_minitimeOns 28 Okt 2009, 07:08

Amy smilte skævt og grinte lidt
"Jeg troede ikke at fyre kunne lide at se romantiske film, er i ikke mere til splatter og action?" spurgte hun og smilte skævt igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 8 Icon_minitimeOns 28 Okt 2009, 07:25

Dean lo kort og smilede han nikkede kort
"Jo men vil gøre alt for dig min pige" sagde han og prikkede hende blidt på næsetippen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 8 Icon_minitimeOns 28 Okt 2009, 07:34

Amy grinte kort og smilte svagt
"Argh, jeg tror ikke du vil gøre alt for mig, men du kan godt sætte en action film på, du er heldig at din kæreste godt kan se sådan noget, men helt vil undlade gyserne" sagde hun og smilte skævt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 8 Icon_minitimeOns 28 Okt 2009, 08:02

Dean smilede stort
"Fedt så skal vi se den nye med Vin Diesel" Sagde han glad
og tog hendes hånd og gik ind i stuen og gik over til en hyle med film og kiggede for at finde den
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 8 Icon_minitimeOns 28 Okt 2009, 08:10

Amy så bare nysgerrigt til og smilte svagt
"Hvad er det for en film skat?" spurgte hun nysgerrigt og smilte igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 8 Icon_minitimeOns 28 Okt 2009, 08:15

Han sukkede men fandt den
"Her" sagde han glad "Hmm den hedder XXX" sagde han med et skævt smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 8 Icon_minitimeOns 28 Okt 2009, 08:24

Amy så på den og smilte svagt
"Jeg tror jeg har hørt om den, men aldrig set den" sagde hun tænkende og smilte derefter svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 8 Icon_minitimeOns 28 Okt 2009, 08:33

Dean gik over og sætte den på inden han
gik over i sofaen og klappede ved siden af sig
"Kom skat" sagde han glad
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Øvelse gør mester - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 8 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Øvelse gør mester
Tilbage til toppen 
Side 8 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» Øvelse gør mester ~ Død tråd
» Øvelse er en god ting

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: