Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Øvelse gør mester

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 3 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 08:14

Amy kyssede ham igen og tænkte lidt
Hun slap kysset og smilte svagt, " jo der er for jeg har fundet det" sagde hun og smilte svagt igen, før hun kyssede ham på munden igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 3 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 08:17

Dean kyssede hende roligt tilbage
og lagde så sine hænder på hendes ryg og nussede hende på rygen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 3 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 08:19

Amy havde savnet hans læber, selv bare efter 2 dage
Men hun lod ham styre kysset og kyssede roligt videre
Amy tog begge sine hænder op på hans kinder, men den ene lod hun glide op i hans hår og begyndte blidt at nusse hans kind, mens hun lod den anden hånd ligge roligt i hans hår
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 3 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 08:23

Dean slap kysset og kyssede hende på halsen en enkel gang hvor efter han kiggede på hende
"Kan du lide og køre motercykel" sagde han med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Okt 2009, 03:48

Amy så lidt overrasket på Dean og det han spurgte om
Hun bed sig lidt i læben og tænkte, " øhm.. jeg er nok ikke så sikker på dem, godt nok ved jeg at jeg slipper uskadt fra at styrte på sådan en, men jeg tror ikke at jeg ville turde at sætte mig op på en" sagde hun tænkende og smilte svagt men tøvende over emnet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Okt 2009, 04:00

Dean rejste sig og bøjede sig frem over og nussede hendes kind ind han løftede hende
op "Men det skal du nu..Jeg skal nok passe på dig skat det lover jeg dig" han kiggede alvorligt på hende
og kyssede hendes pande
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Okt 2009, 04:11

Amy rystede hurtigt på hovedet og kom ned på sengen igen
"Niksen, jeg skal ikke op på sådan en, selvom du er der skat" sagde hun og holdte fast i sengen, selvom det kun var dynen hun havde fat i lige nu og hun så op på ham igen og rystede på hovedet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Okt 2009, 04:30

Dean løftede det ene øjenbryn og rystede let på hovedet
"Du er lidt mærkelig" han bøjede sig frem og hev i dynen så hun røg op i hans arme
han havde fat i hende så hun ikke kunne rykke sig "Hey rolig stol på mig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Okt 2009, 04:35

Amy så lidt fornærmet på ham og smilte så skævt
"Jeg ved det... men det er som regl det drengene falder for, og sæt mig nu ned" sagde hun og lagde armene over kors og smilte så lumsk, " du for mig aldrig udenfor, jeg vil bare holde fast i dørkarmen" sagde hun og grinte svagt og prøvede derefter at komme ned igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Okt 2009, 04:38

Dean holdte godt fast i hende og tog dynen og lagde den over hende
han strammede den så hun ikke kunne rører armene "Så går vi" sagde han med et smil og begyndte og gå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Okt 2009, 04:42

Amy himlede med øjnene og pustede så noget af sit hår væk fra ansigtet
"Okay du vinder med at få mig udenfor, men du for mig aldrig op på din motorcykel, det gør jeg simpelhen ikke" sagde hun og spjættede lidt med benene og sukkede så opgivende med at prøve at komme fri
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Okt 2009, 04:45

Dean grinede "Jo jeg gør" Han kyssede hendes pande
og gik over og fat hendes nøgle. Han kig så ud og låste døren hvor efter han
holdte beder fat i hende "Se nu går vi ud..Og du sider for an i mellem mine ben og så køre vi hjem til mig" Han smilede og kyssede hende på næsetippen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Okt 2009, 04:56

Amy sukkede og tænkte lidt
"Jeg kan godt lide ideen med at vi tager hjem til dig, kan du så bare ikke løbe hjem til dig med mig, også komme og hente din motorcykel imorgen, for jeg tør ikke side på den" sagde hun og spjættede lidt med benene igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Okt 2009, 05:00

Han rystede på hovedet og holdte beder fat i hende da han satte sig på den med hende holdte ind til sig
"Se skat nu sider vi her jeg skal nok køre stillet og roligt og stoppe vis det er så slemt men der er lang vej hjem til mig" han tændte den og bgyndte så at køre lang somt..Han havde hele over kroppen pressede ned på hende så hun
kunne mærke han var der..Han pressede med bene om hendes
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Okt 2009, 05:06

Amy nikkede bare opgivende på hovedet
Hun bed sig nervøst i læben, da han begyndte at køre og lukkede kort øjnene, men hun så kort op på Dean og rødmede svagt over at han var så tæt på hende og at han pressede sine ben om hendes, hun rødmede lidt mere da hun kom i tanke om det var sket i hans bil, hun rystede kort på hovedet for at få tanken væk, men var stadig rød i hovedet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Okt 2009, 05:09

Dean smilede og mærkede godt hun rystede på hovedet
"Er du okay skat" sagde han spøgernde
Han kunne godt lide og være så tæt på hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Okt 2009, 05:40

Amy nikkede og turde ikke se på ham fordi hun stadig rødmede
"Ja ja jeg har det fint, koncenter du dig bare om at køre skat" sagde hun og rystede kort på hovedet igen, tanken om bil episoden ville ikke komme væk fra hendes hoved og hun var stadig rød i hovedet, men ville ikke vise det til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Okt 2009, 05:58

Dean kom til og kigge ned på hende og så hun rødmede
han kiggede hurtigt op og holdt øje hvor han kørte
"Skat der er noget jeg har tænkt på fortryder du den dag i bilen" sagde han spøgernde og rykkede over kroppen lidt
op så den ikke lå helt nede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Okt 2009, 06:15

Amy´s rødmen forsvandt og hun tænkte lidt
Hun rystede derefter på hovedet og så op på ham, " nej jeg kunne godt lide det, men fortryder du det skat?" spurgte hun nysgerrigt og vendte blikket tilbage på vejen, hun var lidt ked over at han flyttede sin overkrop lidt væk og hun lavede et lille ryk med skulderen og sukkede lydløst
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 3 Icon_minitimeTirs 20 Okt 2009, 00:28

Dean smilede og mistede grabet om styret
han skyndte sig og bukke sig ned og tog fat i styret
så hans overkrop lå på hende igen..Han rystede på hovedet
"Jeg fortryder kun hvis jeg kommer til og gøre dig ondt..Men ellers alt hvad vi to laver gør mig glad.Og især hvad vi lavde i bilen" sagde han med et stort smil og kyssede hende på håret og så så ud på vejen igen
"Vi er der snat var det så slemt " sagde han spøgernde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 3 Icon_minitimeTirs 20 Okt 2009, 01:23

Amy tænkte lidt og rødmede lidt over det han sagde.
Hun smilte svagt da han lænede sin overkrop imod hende igen og bed sig lidt i læben, " du kommer aldrig til at gøre mig ondt, det kan du simpelhen ikke, jeg kunne ikke se dig være hård eller sur, det gjorde mig også meget glad det vi lavede i bilen, selvom vi kunne være blevet opdaget" sagde hun og var stadig lidt rød i hovedet.
Hun tænkte lidt igen og nikkede, " ja jeg skjuler det bare meget godt, men det letter på det at du er her" sagde hun og smilte til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 3 Icon_minitimeTirs 20 Okt 2009, 03:52

Han smilede stort
"Du behøver ikke og være bange for vi er her nu" sagde han og drjede hurtigt
"Hmm nu når du har taget din dyne med.Gid hvor du så skal ligge henne" drillede han og kørte op ved nogle lejeligheder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 3 Icon_minitimeTirs 20 Okt 2009, 04:28

Amy grinte svagt og tænkte lidt
"Det ved jeg sørme ikke, det må du hjælpe mig med at finde ud af" drillede hun tilbage og smilte til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 3 Icon_minitimeTirs 20 Okt 2009, 06:10

Dean lo kort og fandt en plads og holdte der han slukkede den og hoppede ned
han tog fat i hende og løftede hende op da hun var snørt ind i dynen
"Ja det må jeg nok godt..Hvad kan du bedst lide gulvet, Sofaen eller sengen" sagde han med et sjovt smil
og begyndte og gå op mød lejeligheden med hende i armene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 3 Icon_minitimeTirs 20 Okt 2009, 07:15

Amy tænkte lidt imens hun så sig omkring
"Hmm lad mig se.. gulvet er koldt, men det vil jeg ikke kunne mærke for min egen kulde og for dynen, men det er hårdt at ligge på... sofaen er der ikke særlig meget plads på men den er næsten ligeså blød som sengen, også er der jo sengen som man ligger vildt godt i og man ligger ret blødt så... du vælger det ser ud til at jeg kan lide dem alle tre, men det kommer and på hvor du vil have mig liggende henne" drillede hun og grinte lidt
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Øvelse gør mester - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Øvelse gør mester
Tilbage til toppen 
Side 3 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» Øvelse gør mester ~ Død tråd
» Øvelse er en god ting

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: