Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Øvelse gør mester

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 9 Icon_minitimeTors 29 Okt 2009, 02:07

Amy smilte svagt til ham og så kort på tv´et
Hun så tilbage på Dean og gik derefter over og satte sig ved siden af ham og lænede sig ind til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 9 Icon_minitimeTors 29 Okt 2009, 06:50

Dean lagde armen om hendes
og smilede han så hen på tvet og straks begyndte filmen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 9 Icon_minitimeSøn 01 Nov 2009, 03:36

Amy lagde sin ene hånd på hans bryst og puttede sig ind til ham imens filmen spillede
Hun koncenterede sig både om Dean og filmen og bed sig lidt i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 9 Icon_minitimeSøn 01 Nov 2009, 03:43

Han smilede
"Skat jeg ked af det men efter filmen bliver jeg nød til og køre dig ned til fest lokalerne
så vi kan gøre klar til halloween festen" smilede han og kiggede på slutningen af filmen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 9 Icon_minitimeSøn 01 Nov 2009, 03:46

Amy så på ham og grinte kort
" Hvorfor undskylder du, jeg elsker fester skat" sagde hun og smilte skævt til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 9 Icon_minitimeSøn 01 Nov 2009, 03:52

Han smilede og rejste sig og slukkede filmen
"Okay du vælger bil heller mortercykel" han smilede og løftede det ene øjenbryn
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 9 Icon_minitimeSøn 01 Nov 2009, 04:01

Amy smilte skævt og tænkte lidt
"Det bliver ikke særlig svært, jeg vælger da helt klart bilen" sagde hun med et kort grin og rejste sig og så tænkende på ham, hun havde ikke været i bilen siden episoden de havde i den
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 9 Icon_minitimeSøn 01 Nov 2009, 04:05

Han smilede og gik hen og tog sin jakke og hedes dyne
"Så lad os komme afsted" han gik over og åbnede døren for
at gå ud men holdte døren for hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 9 Icon_minitimeSøn 01 Nov 2009, 04:58

Amy gik hen til ham og strøg hånden langs hans hage og smilte drilsk til ham
Hun nikkede som tak til at han holdte døren for hende og gik ud, " hvor vil du holde det henne?" spurgte hun og smilte skævt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 9 Icon_minitimeSøn 01 Nov 2009, 05:03

Han smilede til hende og lukkede døren og låste den
"Har lejet et festlokale" sage han glad
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 9 Icon_minitimeSøn 01 Nov 2009, 05:07

Amy smilte skævt og nikkede
"Nåå du mener en af de nye lokaler der er kommet?" spurgte hun og så på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 9 Icon_minitimeSøn 01 Nov 2009, 05:10

Han nikkede og begyndte og gå ned mod bilen
"Ja det er helt vildt fede" sagde han med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 9 Icon_minitimeSøn 01 Nov 2009, 06:57

Amy fulgte med ham og smilte svagt
"Det regner jeg da med de er, hvis vi skal give penge for at leje dem" sagde hun tænkende og så sig omkring
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 9 Icon_minitimeSøn 01 Nov 2009, 07:01

Han lo kort
"Ja..Jeg betaler ikke for noget lort men jeg har betalt" Han gik ud af døren og holdte den for hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 9 Icon_minitimeSøn 01 Nov 2009, 07:09

Amy smilte svagt og nikkede som tak til at han holdte døren
"Hmm... ville du betale for at se mig danse til en fest" drillede hun og grinte kort og gik ud
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 9 Icon_minitimeSøn 01 Nov 2009, 07:14

Dean lo kort
"Altid" han grinede "Jeg glæder mig da til og blive fuld det langtid siden" sagde han glad og gik ud mød bilen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 9 Icon_minitimeSøn 01 Nov 2009, 07:17

Amy grinte og smilte skævt til ham
"Jeg drikker mig ikke fuld, ellers er der jo ikke en der kan holde dig i ørene og holde dig fra at tage på andre piger" sagde hun med et smil og puffede til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 9 Icon_minitimeSøn 01 Nov 2009, 07:28

Han grinte lidt
"Ja det er nok en god ide" han o kort og blikkede til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 9 Icon_minitimeSøn 01 Nov 2009, 07:34

Amy grinte og trak på skulderen
"Jeg kan jo altid bare slå dig, det er jo også en mulighed" drillede hun og sendte ham et skævt smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 9 Icon_minitimeSøn 01 Nov 2009, 07:39

Han lo kort
"Ja" sagde han grinede og gik ´hen og låste bilen op
og sætte sig ind i den med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 9 Icon_minitimeSøn 01 Nov 2009, 07:44

Amy satte sig ind i bilen og så kort på bagsædet, hun rødmede kort fordi hun huskede tilbage på det og fumlede lidt med sine hænder, hun så ud af ruden imens og mumlede noget utydeligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 9 Icon_minitimeSøn 01 Nov 2009, 07:49

Han smilede og startede bilen han bakkede
og kørte væk fra opgangene "Har købt det vi skal bruge det er der nede" sagde han med et skævt smil
og kørte lidt hurtiger
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 9 Icon_minitimeSøn 01 Nov 2009, 07:53

Amy nikkede og svagt
"Okay, men nu skal du tænke på at vi også skal have mad ikke alle mine venner er vampyre skat" sagde hun og smilte skævt til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 9 Icon_minitimeSøn 01 Nov 2009, 07:57

Han nikkede
"det hele er klar og står på bordert der er en tjener der op og jeg har købt tøj til dig og mig"
han smilede og kørte vider
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 9 Icon_minitimeSøn 01 Nov 2009, 08:00

Amy så nysgerrigt på ham, da han nævnte at han havde købt tø
" Må jeg nu ikke selv bestemme hvad jeg skal have på?" spurgte hun og smilte svagt
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Øvelse gør mester - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 9 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Øvelse gør mester
Tilbage til toppen 
Side 9 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» Øvelse gør mester ~ Død tråd
» Øvelse er en god ting

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: