Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Øvelse gør mester

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 7 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 06:00

Amy smilte trist og sukkede kort
"Det er ligemeget nu, det er alligevel så lang tid siden, men.. jeg kan ikke glemme hans ansigt da jeg slog ham ihjel, han ville ikke forsvinde fra mit hoved" sagde hun stille og begyndte at få tårer i øjnene, hun blinkede kort og der begyndte at løbe blodtårer ned af hendes kinder og hun så trist på Dean
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 7 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 06:03

Dean sukkede og satte sig op og lagde armne om hende
"Hey rolig det skal nok skat" han kyssede hende på håret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 7 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 06:08

Amy rystede på hovedet og fugtede sine læber
"Undskyld du skal se mig græde, det var slet ikke meningen at jeg skulle græde skat" sagde hun stille og tørte tårerne væk, men der kom bare nogle nye lidt efter og hun sukkede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 7 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 06:13

Dean smilede svagt
"Jeg er ligeglad med du græder alle der har brug for at komme af med det skal komme af med det skat" han kyssede hendes hår igen og lagde sin pande ned i hendes hår
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 7 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 06:16

Amy så på ham og smilte svagt
"Hmm.. hvornår har du så sidst selv grædt skat?" spurgte hun stille men nysgerrigt og bed sig tænkende i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 7 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 06:29

"Dagen efter Hayley slog min familie ihjel.." Sagde han trist
og bed sig i læben og havde stadig sin pande ned mod hendes hår
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 7 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 06:33

Amy så overrasket på ham og rejste sig lidt op
Hun lagde armene om ham og kyssede ham på kinden, " det er jeg virkelig ked af at høre skat, det må have været frygteligt" sagde hun stille og nussede ham på ryggen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 7 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 06:37

Dean rystede på let på hovedet
"Nej for jegved hvorfor hun gjorder det og jeg prøver og finde hende for at tilgive hende" sagde han trist
men smilede da hun kyssede ham "Når men skal du ikke se og få noget tøj på så vi kan finde på noget og lave"
sagde han fordi han ville skifte emne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 7 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 06:42

Amy lagde godt mærke til hans emne skift, men hun ville ikke lade det ligge
Hun tog sin bluse og underbusker på men ikke sine bukser og hun så undrende på ham, " hvordan kan du tilgive hende efter det hun har gjort, det ville jeg ikke engang kunne og hun var endna din ven" sagde hun tænkende og undrede sig lidt over det, hun ville ikke skifte emne lige nu, selvom det nok var det bedste
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 7 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 06:46

Dean kiggede på hende
"Argh for helved.. Hun har haft det lige så svært som mig..Kan du ikke bare lade det ligge"
han sætte sig op i sengen og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 7 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 06:51

Amy så lidt overrasket på ham over den måde han svarede
Hun tænkte lidt og trak på skulderen, " okay fint, så lader jeg det ligge" svarede hun trist og rejste sig fra sengen, " jeg kan se at du ikke er til at tale med lige nu, så jeg tror bare at jeg tager hjem" sagde hun stille og tog busker på, " må jeg godt bede om min dyne tak?" spurgte hun og pegede på den dyne han lå halvt oven på
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 7 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 06:56

Dean kiggede på hende og rejste sig
"Der bare ting jeg ikke gider og snakke om lige nu" han gik over og tog bukser på
"Er det sådan du vil ende det hele eller hvad" han løftede det ene øjenbryn og lægnede sig op af skabet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 7 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 07:01

Amy rystede forvirret på hovedet
"Ihh, du gør mig så forvirret lige nu, hvorfor skulle jeg ende det med dig, men hvis det er det du vil så kan du bare gøre det, for jeg vil ikke forhindre dig i det hvis du gerne vil slå op" sagde hun stille og gemte sit ansigt i sine hænder og sukkede svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 7 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 07:05

Dean rystede på hovedet imens hun snakkede
og vendte sig om og så ud af vinduet "Jeg slår ikke op med dig..Det er der ikke noge grund"
der trillede en dråbe af blod ned af hans kinder han tørte den væk og kiggede ud af vinduet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 7 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 07:12

Amy tænkte lidt og rystede kort på hovedet
Hun så på fra sine hænder og hen på Dean, hun kunne ikke lide at han havde vendt sig væk fra hende og hun bed sig nervøst i læben, et øjeblik blev hun svimmel, men hun rystede kort på hovedet og satte sig på sengen og lukkede kort øjnene, hun sagde ikke noget for hun viste ikke helt hvad hun skulle sige hun var lidt forvirret og nervøs på samme tid og hun rystede kort i kroppen og følte sig svimmel igen selvom hun sad ned
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 7 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 07:17

Dre trillede en til tåre han bed sig i læben og vendte sig om mød skabet og
bankede hovedet ind i det og lagde sine
hænder på den
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 7 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 07:25

Amy så forskrækket på Dean og rejste sig op
"Hvad laver du, du skal da ikke skade dig selv" sagde hun og fik tårer i øjnene, det var ikke meningen og hun duftede svagt blodet der kom fra Dean og hun så overrasket på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 7 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 07:32

Dean bed sig i læben og en til tår faldt ned af hans kind
han vendte sig om mød vinduet og sukkede han satte sig ned på gulvet med rygen til hende
og knyttede hændernde og bankede dem ned i gulvet og en til tår trillede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 7 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 07:35

Amy så igen forskrækket på ham
"Hvis du ikke stopper lige med det samme med at skade dig selv, så bruger jeg min evne på dig eller også går jeg for jeg kan ikke lide at se på det" råbte hun næsten og begyndte at græde, hun faldt sammen på knæ og støttede med sine hænder på gulvet og rystede på hovedet, " vil du ikke godt lade være og se på mig, jeg ber dig Dean" hviskede hun næsten bedene og så på hans ryg imens hun stadig græd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 7 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 07:41

Dean græd stadig og slappede af i fingerne
så de ikke var knyttede mere "Okay..undskyld" sagde han grædende
men han vendte sig ikke om mød hende for han ville græde mere hvis han så hende græde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 7 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 07:43

Amy rejste sig og gik foran ham
Hun tørte hans kinder, men tænkte ikke på at tøre sine egne, " det er okay at græde Dean, der er ikke noget glat i at vise mig at du græder" sagde hun og kyssede hans kind blidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 7 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 07:47

Dean nød hendes kys han nussede hendes lår
"Jeg ved det godt..Men jeg hader det skat" han sukkede og tørte så hendes væk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 7 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 07:50

Amy nikkede svagt og sukkede selv
"Jeg ved det, men du kan sagtens gøre det overfor mig skat" sagde hun og holdte ham ind til sig og kyssede ham ømt på panden og satte sig tæt ind til ham og nussede ham på armen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 7 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 07:52

Dean lagde armne om hende
og kyssede hende på håret han kiggede ud af vinduet
og sukkede


Sidst rettet af Dean Søn 25 Okt 2009, 23:29, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 7 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 23:10

Amy tænkte lidt og sukkede så selv
"Hvorfor hader du at græde? føler du det er en svaghed?" spurgte hun og så op på ham og bed sig lidt i læben
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Øvelse gør mester - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 7 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Øvelse gør mester
Tilbage til toppen 
Side 7 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» Øvelse gør mester ~ Død tråd
» Øvelse er en god ting

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: