Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Øvelse gør mester

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 6 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 02:48

Dean kyssede hende ømt tilbage
han lagde hændernde på hendes ryg
han nød det meget
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 6 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 02:57

Amy bevægede sig videre, men fik et chok da hendes mobil ringede
Hun så undskyldene på ham og trak ham ud af sig, hun tog sin dyne om sig og lænede sig ned mod gulvet, og tog sine bukser op, hun så på sin mobil og så det var Angel fra hendes band, hun sukkede men følte sig forpligtet til at tage den, hun tog den og begyndte at snakke med hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 6 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 03:00

Dean tog hendes mobil og sagde "Hejsa hun har desværre ikke tid lige nu" han lagde på og kiggede på hende
"Du havde tid ska" sagde han med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 6 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 03:07

Amy så måbende på ham og kastede en pude på ham
"Hey det kune du da ikke være bekendt, hun ved ikke at jeg har kæreste på, nu vil hun bare udspørge mig når vi mødes igen" sagde hun med et lille grin og rystede på hovedet, hun ragte tunge af ham og gemte sig under dynen og rødmede lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 6 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 03:11

Dean grinede han tog puden og kiggede op på hende
"Hey den har også følser"sagde han i et grin og nussede puden
"Ej men du kan bare sige jeg er din ven..Ikke men du havde jo ikke tid" han smilede
og gik over og tog fat i hende han hev hende med ned i sengen og fik åbnet
dynen så den lå ud over dem og hun lå oven på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 6 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 03:20

Amy sad oven på ham og lagde armene over kors
"Tror du virkelig at hun hopper på at jeg siger du er min ven, hun ved jeg ikke kender andre drenge end dem fra bandet, det er din skyld" sagde hun, men kunne heller ikke lade være med at grine lidt over det, hun slog ham blidt på brystet selvom hun viste at han næsten ikke ville kunne mærke det og hun lagde sig ned ved siden af ham og tog for at drille ham helle dynen og lagde sig væk fra ham og kryllede hele dynen om sig og fniste lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 6 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 03:26

Dean kiggede på hende
og rystede let på hovedet han gik over og tog et bar nye boxershorts på
han listede over til hende han tog fat i dynen og hev hårdt ned i den så hendes ansigt kom frem
"Hvor du sød når du sur men man må ikke slå" sagde han glad og lagde sig ned ved siden af hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 6 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 03:30

Amy ragte tunge af ham og grinte lidt
"Jeg må altid slå for så ved jeg at du ikke slår tilbage, for du vil ikke gøre mig ondt" drillede hun og tog sin ene arm op fra dynen og slog ham igen blidt på brystet og grinte svagt igen, "hvis du ikke passer på så ringer jeg da bare tilbage til hende" drillede Amy og rejste sig halvt op og så rundt efter sin mobil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 6 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 03:38

Dean løftede et øjenbryn
han tog hendes arm og kyssede hendes hånd
"Ring du bare vi er jo også færdige" sagde han med et skævt smil
"Så ringer jeg bare til en af mine venner" sagde han i et drilleri
og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 6 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 04:15

Amy så på ham og tænkte lidt
"Det var ikke min skyld at vi stoppede, giv min mobil skylden, jeg ville jo heller ikke stoppe" sagde hun stille og tænkte lidt, " men okay, så bare ring" sagde hun og vendte sig imod ham og løftede det ene øjenbryn og så tålmodigt på ham og smilte skævt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 6 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 04:20

Dean rystede på hovedet
"Næ for jeg gider ikke og snakke i telefon" han lå stadig ned i sengen
og smilede til hende "Skat du er faktisk ret smuk" sagde han med et sødt smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 6 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 04:23

Amy grinte lidt og rystede på hovedet
"Sig mig hvad fedter du for?" spurgte hun nysgerrigt og lagde sig på maven ved siden af ham, hun havde stadig dynen om sig fordi hun stadig var helt nøgen, hun så på ham og smilte skævt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 6 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 04:28

Dean lo kort og rystede på hovedet
"Ingen ting skat..Men det synes jeg bare du er" sagde han med et skævt smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 6 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 04:33

Amy grinte lidt og smilte derefter svagt
"Tak skat, du er også smuk" sagde hun og lagde sig halvt op på ham, men stadig med dynen omkring sig, hun så på ham og lænede så hovedet ned til hans hals og slikkede ham blidt på halsen med tungespidsen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 6 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 04:35

Dean nød det og smilede så
"Hvad fedter du så for" sagde han med et smil
og nussede hende med hånden i hendes hår
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 6 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 04:43

Amy grinte svagt og så på ham
Hun støttede sit hoved på hånden og så på ham med et skævt smil og trak på den ene skulder, " ikke noget specielt skat" sagde hun og smilte svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 6 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 04:48

Dean smilede tilbage til hende
"Okay" sagde han med et skævt smil
og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 6 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 04:55

Amy smilte svagt og bed sig lidt i læben
"Hør skat, der er virkelig meget jeg gerne vil snakke med dig om, jeg vil gerne fortælle dig noget om mit liv før jeg blev vampyr og hvordan jeg blev vampyr" sagde hun stille og tænkte lidt, hun så væk fra ham og bed sig i læben, hun ville gerne dele alt med ham, både de ting hun ikke plejede at tale om og de ting hun godt kunne tale om
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 6 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 05:17

Dean smilede svagt
"Okay" sagde han tøvende og ventede på hun skulle fortælle
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 6 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 05:22

Amy smilte svagt og kunne godt mærke at han tøvede
"Okay øhm... da jeg fyldte 17 blev jeg forlovet med en fyr der hed Negolas" fortalte hun og ventede på hans rektion og tænkte lidt over hvordan hun skulle fortælle videre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 6 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 05:31

Dean nikkede og bed sig i læben
"Ja" sagde han imens han bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 6 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 05:35

Amy sukkede, for det var svært at forklare og at sige
"Øhm.. jeg var meget rig som lille, mine forældre var højt oppe i det de nu lavede, jeg kunne aldrig huske hvad de lavede og det kan jeg heller ikke nu, mig og Negolas var ret meget forelsket i hinanden, men ikke mere end vi to er for mig og Negolas kunne også skændes. Så en dag efter jeg var fyldt 18 gav han mig en ring, ville jeg gå ned til min veninde for at vise hende den, men jeg kom aldrig så langt..." hun stoppede og bed sig tænkende i læben for at huske det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 6 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 05:38

Dean lyttede og lagde sig om på siden og lagde
hænder som hovede pude og lyttede hvad hun sagde
og nikkede bare som svar
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 6 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 05:49

Amy sukkede og tænkte lidt
" Jeg blev nærmest hypnositeret af den mand der kom ud til mig i gyden, jeg viste ikke at han var vampyr, det var overtro i min tid, men han havde de der træk som ikke gjorde ham menneskelig og jeg blev ikke engang bange for ham, jeg gik over imod ham faktisk, men det var en meget dum fejltagelse, han bed mig og lod mig ligge i gyden og mærke giften sprede sig, jeg så ham aldrig siden og det er jeg ret glad for, men da jeg kom hjem var jeg sulten og kunne mærke at jeg var vild på en underlig måde, så... jeg kom til at dræbe Negolas, men følte en ret stor skyldfølelse og gemte mig fra omverden i de første 100 år" sagde hun og så tænkende på ham, men man kunne også godt se at hun var trist
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 6 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 05:53

Han kiggede på hende og tog den ene hånd op og nussede hendes kind
"Det er jeg ked af og høre skat" sagde han lavt
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Øvelse gør mester - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 6 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Øvelse gør mester
Tilbage til toppen 
Side 6 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» Øvelse gør mester ~ Død tråd
» Øvelse er en god ting

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: