Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Øvelse gør mester

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 4 Icon_minitimeTirs 20 Okt 2009, 07:29

Dean lo kort
"Hmm det lyder som om du bedst kan lide sengen.. Så tager vi den" sagde han med et skævt smil
og gik ind i opgangen og op af trapperne..ind til han kom til sin lejelighed hvor han åbnede døren og gik ind
"Så så skal vi bare finde sengen" han bed sig i læben og fik lukket døren med foden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 4 Icon_minitimeTirs 20 Okt 2009, 07:32

Amy himlede med øjnene og så sig omkring
"Ville det ikke have været lettere hvis du satte mig ned, jeg har altså ben at gå og stå på" sagde hun og grinte lidt over hvordan han fik lukket døren efter dem, men så sig omkring igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 4 Icon_minitimeTirs 20 Okt 2009, 07:34

Dean nikkede og satte hende ned han gik over og lagde hans og hendes nølger på sofabordert
"Ja her bor jeg så" sagde han lavt og kiggede rundt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 4 Icon_minitimeTirs 20 Okt 2009, 07:38

Amy løsnede dynen omkring sig og lagde den over armen og så sig omkring
"Her er rigtig flot jeg kan godt lide det" sagde hun og smilte kort til ham inden hun vendte blikket rundt i hans lejlighed
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 4 Icon_minitimeTirs 20 Okt 2009, 07:40

Dean trak på skulderne og nikkede kort
"Tak" han gik over og tog den dyne hun bar på og gik ind i soveværelset med den
og lagde den på hans seng og gik ind til hende igen "Tak skat" han kyssede hende på panden og så selv rundt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 4 Icon_minitimeTirs 20 Okt 2009, 07:42

Amy bed sig lidt i læben og tænkte
" Hør øhm.. jeg tænkte på om jeg ikke måtte høre om din familie, hvad du har lavet i alle de år du har levet som vampyr, og jeg vil vædde med at jeg er ældre end dig" sagde hun og smilte svagt men drilsk og gik nysgerrigt ind i hans stue for at se sig omkring
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 4 Icon_minitimeTirs 20 Okt 2009, 07:45

Han rystede på hovedet og sætte sig i sofaen
"Min familie snakker jeg ikke om søde desværre men jeg er 206 år " han sukkede og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 4 Icon_minitimeTirs 20 Okt 2009, 07:49

Amy bed sig hårdt i læben og tænkte lidt
"Undskyld det var ikke for at blande mig, jeg troede bare et øjeblik at jeg kunne komme til at lære dig bedre at kende og jeg er 283 år gammel" sagde hun stille og ungik at se på ham lige nu, istedet gik hun rundt i hans stue og så på hans ting, bare for ikke at få øjenkontakt med ham, hun bed sig i læben samtidig, fordi hun havde dårlig samvitighed over at hun havde spurgte ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 4 Icon_minitimeTirs 20 Okt 2009, 07:53

Han sukkede og kiggede ned
"Du skal ikke undskylde" han pustede tungt ud "Du vidste det jo ikke..Men det er bare et svagt punkt"
han kiggede over på hende og gik over til hende og skubede hende blidt op af vægen og lagde sine hænder ved siden af hende hovede og den anden på hendes kind "Jeg elsker dig okay" han kyssede hendes pande ømt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 4 Icon_minitimeTirs 20 Okt 2009, 17:46

Amy bed sig i læben og tænkte lidt
"Familie er nok heller ikke det første emne jeg ville tage op hvis det var mig selv, men du må havde størrer grunde til det end jeg har siden jeg kunne gøre dig så trist med det, men du skal bare vide at jeg gerne vil være her hvis du har brug for at tale med nogen om det, så er jeg her skat" sagde hun stille og strejfede hans kind hendes fingerspidser og smilte svagt over det sidste han sagde, " jeg elsker også dig skat, men sig mig har du andre svage punkter?" spurgte hun nysgerrigt og smilte svagt, men det forsvandt da hun gav sig til at tænke
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 4 Icon_minitimeTirs 20 Okt 2009, 18:52

Dean sukkede og nød hendes nussen
"Jeg har kun det svage punkt" han sukkede igen og kyssede hendes kind
"Når vil du se lejeligheden" sagde han med et skævt smil.. Han tog hendes hånd og kyssede den
"Du må love mig du aldrig går fra mig skat du betyder alt" sagde han med læberne mod hendes
hånd han havde virkelig lyst til hende og han elskede hende rigtig højt
"Jeg har også noget jeg skal vise dig fra dagen før jeg blev vampyr en pige jeg kender der hedder Hayley
og nogle venner filmede det..Og du må godt grine men vi kedet os aldrig" han gik over og satte et bånd på og gik
over og bare hende hen i sofaen "Så kan du se lejelighedden bagefter min egen" han trykkede på play og en sjov
vide om ham begyndte

https://www.youtube.com/watch?v=R0Fz_egtEgc&feature=quicklist
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 4 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 23:15

Amy nikkede og tænkte lidt over det han sagde.
" Så er der da noget vi ikke har tilfældes for jeg har mange svagheder" sagde hun og smilte svagt.
Hun nikkede og smilte svagt, " ja jeg vil gerne se den, men kun hvis du ikke bærer mig rundt imens" sagde hun og smilte drilsk.
Hendes smil forsvandt og hun bed sig i læben og rystede på hovedet, " jeg vil aldrig gå fra dig skat, jeg elsker dig virkelig højt, og når jeg føler som jeg gør så skal man slå mig ihjel før min kærlighed til dig stopper" sagde hun og smilte svagt men varmt til ham, hun tog hans hånd og kyssede den ømt, hun lukkede øjnene kort og så på ham igen og smilte svagt.
Amy sukkede men lod ham bærer hende over i sofaen og så nysgerrigt til imens Dean satte videoen igang, efter bare 20 sek begyndte Amy at grine, hun grinte næsten igennem helle videoen, " ej gjorde du seriøst det der i helle videoen" sagde hun imens hun grinte og kunne næsten ikke stoppe, hun rejste sig imens hun stadig grinte og gik lidt rundt, " undskyld jeg griner så meget af dig, men jeg har bare sldrig troet at du ville gøre sådan noget" sagde hun og grinte stadig lidt, men stoppede med det lidt efter og tog en dyb indånding for at falde til ro, og smilte derefter til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 4 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 23:21

Dean grinede selv i videoen
"Men skal da have det sjovt en gang i mellem" sagde han med et skævt smil
og lo kort "Det var faktisk ret sjovt måske skulle jeg prøve det igen" sagde han for sjov
og smilede til hende..Og blev siddene i sofaen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 4 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 23:25

Amy tænkte lidt og grinte kort.
"Det skal bare være uden mig at du gør det og jeg skal heller ikke se på det fordi så ødelægger jeg bare helle videoen med ikke at kunne lade være med at grine" sagde hun med et smil og gik over og satte sig på Deans skød og smilte svagt til ham og tænkte lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 4 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 23:31

Dean lagde en arm om hende
"Ja jeg tror heller ikke jeg gør det igen..Jeg er ikke lige så sindsyg som jeg var den gang" grinded han
og kiggede på hende med et smil "Men den var da meget god synes du ikke" sagde han med et skævt smil
og nussede hende på rygen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 4 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 23:38

Amy grinte lidt over det han spurgte om og tænkte lidt
"Hmm.. hvis jeg skal være helt ærlig så manglede jeg at du hev skjorten af da du tog fat i den" drillede hun og grinte lidt igen, " jeg kan nemlig godt lide at se dig i bar overkrop" sagde hun og grinte lidt igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 4 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 23:44

Dean smilede han rejste sig og hev hende med ud i køkkenet
"Hmm når men jaja" han smilede og hev trøjen af "Og jeg kan godt lide og se dig uden din trøje" sagde han med
et skævt smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 4 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 23:50

Amy blev ret overrasket over at han hev sin trøje af.
Hun rødmede og kiggede væk, " hey jeg bad dig ikke om at tage den af, jeg drillede jo bare" sagde hun og smilte svagt, hun tænkte lidt og rødmede endnu mere over det han sagde, " jamen tak skat, det er da altid noget at du ikke bliver frastødt af mig uden trøje på" drillede hun og smilte svagt, men var stadig rød i hovedet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 4 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 23:55

Dean smilede "Du behøver ikke og rødme skat" han gik over og bar hende
op på køkken bordert "Du er meget smuk..Og jeg har virkelig lyst til dig" sagde han med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 4 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 00:07

Amy så på ham og smilte svagt.
Hun var stadig lidt rød i hovedet, men det dempede af lidt efter lidt, hun lagde sine hænder på hans bare bryst og tænkte lidt, hun smilte svagt, " tak skat, du er også meget smuk og jeg har også virkelig lyst til dig" sagde hun med et smil og tog sine hænder bag hans nakke og trak ham roligt tættere på sig og kyssede ham ømt på halsen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 4 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 00:15

Han nød hende kys han trak sig langsomt op på køkken bordert så
han sad ved siden af hende han tog blidt fat om hendes hage og kyssede hende ømt på munden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 4 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 00:20

Amt kyssede ømt igen og nød hans kys
Hun følte sig ind i kysset og holdte sine hænder på hans bryst og nød at kunne røre hans bare overkrop igen, ligesom i bilen, men den episode ville hun ikke tænke på, fordi så ville hun bare rødme igen og lige nu ville hun bare tænke på Dean.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 4 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 00:24

Dean lanede sig frem så hun lå ned
han holdte en sin hånd ved siden af hendes hovede for ikke at masse hende
da han lå oven på hende han kyssede hende ømt tilbage og følte sig også ind i kysset
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 4 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 00:28

Amy kyssede ham ømt tilbage
Hun holdte blidt rundt om ham og kyssede ham videre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øvelse gør mester - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 4 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 00:30

Dean begyndte stille og åbne hendes
trøje og da han havde gjordt det nussede han hende på maven
og kyssede hende vider
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Øvelse gør mester - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Øvelse gør mester
Tilbage til toppen 
Side 4 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» Øvelse gør mester ~ Død tråd
» Øvelse er en god ting

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: