Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En hyggelig aften Freja Nakara

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 7 Icon_minitimeTors 11 Aug 2011, 07:25

hun så på ham og satte sig på han skød en et ben på hver side af ham. ''af hvad min skat?'' sspurte hun og rørte hans kind blidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 7 Icon_minitimeTors 11 Aug 2011, 07:35

"tidspunktet,stemningen og om du har lyst. vil jo ikke presse dig til noget" sagde han og kyssede hende. "men hvorfor spørger du da skat. har du da lyst til mig" spurgte han roligt og lagde sig så hendes hoved lå på hans mave. han aede hende i håret og på maven
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 7 Icon_minitimeTors 11 Aug 2011, 07:37

hun smilede stille og kyssede ham. ''nej jeg vil bare gerne vide om du har lyster til mig'' sagde hun stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 7 Icon_minitimeTors 11 Aug 2011, 07:44

"jeg elsker dig jo rigtig højt. om vi har et aktivt sex liv eller ej er fuldstændig ligemeget" sagde han og kyssede hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 7 Icon_minitimeTors 11 Aug 2011, 07:46

hun tog ham ned til sig og kyssede ham. ''skat lad os bare blive hjemme hele dag'' ssagde hun stille med et smil op sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 7 Icon_minitimeTors 11 Aug 2011, 07:54

"bare have en dag i romantikkens tegn?" spurgte han og aede hende. "det lyder som noget jeg godt kunne" sagde han og kyssede hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 7 Icon_minitimeTors 11 Aug 2011, 08:01

hun smilede ''bare være sammen med dig min elskede engel'' sagde hun stille. og lagde sin hånd på sin mave og kyssede ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 7 Icon_minitimeTors 11 Aug 2011, 08:06

han lagde sin hånd på hendes hånd som lå på hendes mave og kyssede hende længe og inderligt han nød det. han kørte det over i et tungekys. han nød at mærke deres tunger lege med hinanden. han elskede hende

//bliver nødt til at logge. det var imorgen du ikke kom på ikke også?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 7 Icon_minitimeTors 11 Aug 2011, 08:09

hun kyssede ham igen og lagde sig oven på ham. ''du dejlig skat'' sgde hun stille.

//jeg komemr på er bare ikke på til så sent//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 7 Icon_minitimeTors 11 Aug 2011, 08:14

"du er smuk" sagde han og holdt på hendes taljer og kyssede hende blidt.

//okay hvad tid kommer du på imorgen ca. og hvad tid skal du smutte igen//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 7 Icon_minitimeTors 11 Aug 2011, 08:17

hun kyssede ham på kinden. ''tak skat'' sagde huns tille.

//jeg har fri kl 15 og er ca hjemme kl 16:30 og skal logge kl 23 igen//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 7 Icon_minitimeTors 11 Aug 2011, 08:19

han lå bare og stirrede hende forelsket op i øjnene med et kærligt smil

//okay. kan godt være på lidt længere//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 7 Icon_minitimeTors 11 Aug 2011, 08:23

hun lagde hovede på hans brystkasse. ''skat hvad var du faldt for hos mig?'' spurte hun stille.
//okay//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 7 Icon_minitimeTors 11 Aug 2011, 08:25

"du er rigtig sød og forstående. du lyttede hvor alle andre var gået. og så ser du utrolig godt ud men var ikke derfor. det er selvfølgelig et plus" sagde sor og aede hende på kinden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 7 Icon_minitimeTors 11 Aug 2011, 08:29

hun smilede og kyssede ham og han kunne se hende trusser da hun havde sat sig op og kyssede ham på kinden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 7 Icon_minitimeTors 11 Aug 2011, 08:32

sor rørmede lidt og sagde "øhm... skat... dine trusser" hansmilte lidt til hende. det gjorde ham nu ikke noget. men han var ikke sikker påhvorvidt hun hvidste det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 7 Icon_minitimeTors 11 Aug 2011, 08:39

hun grinede og præssede det frem mod ham. ''kan du lide hvad du ser skat'' grinede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 7 Icon_minitimeTors 11 Aug 2011, 08:42

"kunne du lide hvad du så i badet" gav sor grinende igen og prikede hende i siden hovr hsn hvidste det kildede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 7 Icon_minitimeTors 11 Aug 2011, 08:44

hun smilede og sagde det sexede. ''ja rigtig meget min skat'' sgde hun stille med et smil og holdte om ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 7 Icon_minitimeTors 11 Aug 2011, 08:47

"frækkert" sagde sor og hev drillende i stroppen til hendes bh. han stoppede og kyssede hende "min sexede lille vampyr" saged han og smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 7 Icon_minitimeTors 11 Aug 2011, 09:04

hun smilede svagt og så åp ham og kyssede ham. ''ja da hvad havde du forventet'' spurte hun stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 7 Icon_minitimeTors 11 Aug 2011, 09:09

"at du elsker mig for den jeg er. og det gør du" sage han og kyssede hende. han holdt en hånd på hendes baghoved og lænte sin pande mod hen og hev ud i hendes trusser og gav slip så det gav et lille klask. dog ikke så meget at det gjorde ondt. og smilte kærligt. det var jo kun kærligt dril
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 7 Icon_minitimeFre 12 Aug 2011, 02:14

hun smilede et lille bredt smil mod ham. ''skat gør du det der for at drille mig jeg har så meget beder ide til at drille dig'' sagde hun med et lidt ondt med drillende smil. lod sin hånd glide ned til sors lem og nussede den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 7 Icon_minitimeFre 12 Aug 2011, 03:46

sor stønnede kort da han ikke lige havde regnet med det og han kunde mærke sit lem langsomt blev stift. og han smilt til hende og spurgte "nå så det synes du?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 7 Icon_minitimeFre 12 Aug 2011, 04:07

hun grinede stille og nussede vider og hodte om hams lem. ''vil du ha noget skat'' spurte hun sexede og bed ham blidt i øreflippen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En hyggelig aften Freja Nakara - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 7 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En hyggelig aften Freja Nakara
Tilbage til toppen 
Side 7 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» by tur(Freja Nakara-privat)
» Nye mennesker - Freja Nakara
» In the darkness //Freja Nakara//
» One More Night - Freja Nakara
» Tidlig morgen - Freja Nakara

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: