Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En hyggelig aften Freja Nakara

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 5 Icon_minitimeOns 10 Aug 2011, 07:51

hun lå og slappede af hun var helt færdig efter at det der var sket den dag hun lå og slappede grundigt af,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 5 Icon_minitimeOns 10 Aug 2011, 07:52

sor vågnede næste morgen med en glad følelse i maven han holdt sine øjne lukkede og lå og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 5 Icon_minitimeOns 10 Aug 2011, 08:04

hun lå med lukede øjne der var ikke noget med at hun so hun var bare meget udmattet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 5 Icon_minitimeOns 10 Aug 2011, 08:06

sor åbnede øjnene og kiggede på hende. han smilte lidt og aede hende på kinden. hun så dejlig ud når hun var helt rolig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 5 Icon_minitimeOns 10 Aug 2011, 08:11

hun satte sig op og så på ham. ''du er så sød skat'' sagde hun stille med et smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 5 Icon_minitimeOns 10 Aug 2011, 08:16

"hvorfor nu det skat. det er dig der er det" sagde han og rykkede sig hen til hende og smed dynen over dem begge
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 5 Icon_minitimeOns 10 Aug 2011, 08:25

hun smilede stille og kyssede ham. ''det er du skat og det ved du'' sagde hun stille med et smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 5 Icon_minitimeOns 10 Aug 2011, 08:30

han lagde sig ind til hende og kyssede hende blidt og lagde sin hånd på hendes talje. han nød at være vågnet op til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 5 Icon_minitimeOns 10 Aug 2011, 08:33

hun kyssede hanm på kinden g smilede stille mod ham og elskede ham det var så tydeligt at hun var forelsket stadig væk i ham det var der ingen tvivl.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 5 Icon_minitimeOns 10 Aug 2011, 08:37

"hvad skal vi stå op eller har du lyst til at putte lidt?" spurgte sor og smilede varmt til hende. han gav hende et kort kys på kinden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 5 Icon_minitimeOns 10 Aug 2011, 08:39

hun lå bare tæt på ham. ''jeg vil bare slappe af sammen med dig'' sagde hun stille. og kyssede hende på halsen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 5 Icon_minitimeOns 10 Aug 2011, 08:46

han tog hende helt ind til sig så deres ben nermest var flettet ind i hinanden. han nød at mærke hendes krop mod min
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 5 Icon_minitimeOns 10 Aug 2011, 08:50

hun nød at være tæt på ham hun lod sit hovede ligge mod hans brystkasse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 5 Icon_minitimeOns 10 Aug 2011, 08:54

s or nød at hun lå som hun gjorde og sagde "skat... jeg tror at det der skete igår.... var fordi at..." mere sagde han ikke han var lidt nervøs
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 5 Icon_minitimeOns 10 Aug 2011, 08:55

hun så på ham og vidste ikke hvad han ville sige. ''fordi hvad skat??'' spurte hun ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 5 Icon_minitimeOns 10 Aug 2011, 08:59

"jeg ved ikke... en del af mig ville nok have at vi gjorde det.... mens en anden del af mig ikke ville have vi gjorde det" sagde sor og tænkte lidt. han var jo i glad nok for at de ikke havde haft sex
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 5 Icon_minitimeOns 10 Aug 2011, 09:05

hun så på ham med et smil. ''bare rolig det skal være når vi begge vil'' sagde hun stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 5 Icon_minitimeOns 10 Aug 2011, 09:06

han aede hende stil på skuldren og spurgte "ville du da gerne?" med lidt forundren i stemmen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 5 Icon_minitimeOns 10 Aug 2011, 09:17

hun så på ham og legede med en tot hår. ''well både og. alså en del af mig vil gerne men en anden del vil ikke'' sgade huns tille og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 5 Icon_minitimeOns 10 Aug 2011, 09:23

" jeg tror at det er bedst vi ikke gjorde det" sagde han. så han havde ikke lyst til at ligge skjul på at han jo gerne ville da han tænkte at have sex er den ultimative måde at udtrykke sin kærlighed men han havde ikke gjort noget da han ikke ville presse hende til noget
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 5 Icon_minitimeOns 10 Aug 2011, 09:27

hun så på ham og kyssede ham. ''jeg er glad for du forstår'' sagde hun stille og holdte gadinerne tæt sammen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 5 Icon_minitimeOns 10 Aug 2011, 09:31

han holdt hende tæt ind til sig. "der må jo ikke ske min flagermus noget" sagde han og gav hende et kys i panden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 5 Icon_minitimeOns 10 Aug 2011, 09:34

hun grinede. ''lad hver med at kalde mig flagermus det får mig til at føle jeg er sdan en klam fuge ting ad'' sagde hun med et sødt sml i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 5 Icon_minitimeOns 10 Aug 2011, 09:35

"undskyld" sagde han og hoppede ovenpå hende og begyndte at kilde hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 5 Icon_minitimeOns 10 Aug 2011, 09:36

hun grinede og begyndte at vride sig under ham. ''stop det åndfair det der'' grinede hun og smilede mod ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En hyggelig aften Freja Nakara - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En hyggelig aften Freja Nakara
Tilbage til toppen 
Side 5 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» by tur(Freja Nakara-privat)
» Nye mennesker - Freja Nakara
» In the darkness //Freja Nakara//
» One More Night - Freja Nakara
» Tidlig morgen - Freja Nakara

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: