Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En hyggelig aften Freja Nakara

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 2 Icon_minitimeSøn 07 Aug 2011, 09:17

en læge kom ud til hende og sagde "han er lidt svag men han spørder efter dig" han lukkede døren op og der lå sor med plaster i panden og på læben. han smilte skævt til hende og da de var alene sagde han stille "undskyld skat"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 2 Icon_minitimeSøn 07 Aug 2011, 09:20

hun satte sig ved siden af ham. ''jeg er ked af det undskyld tilgiv mig jeg skulle have gjort noget mere jeg klunne have sikkret du ville komme ud fra der uden nogle kom noget til men du kom noget til min skat'' sagde hun stille og kyssede stille på kinden og så ned på ham med et smil og satte sig ned på senge kanten. ''jeg lover dig han aldrig kommer igen han lever slet ikke mere'' sagde hun stille med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 2 Icon_minitimeSøn 07 Aug 2011, 09:23

så halv grinte med et skævt smil. og sagde "det er min flagermus" han løftede hånden og lagde den på hendes kind og kyssede hendes kind. "de siger jeg bliver udskrevet imorgen. jeg var sluppet heldigt. undskyld at jeg gik på ham. jeg ved ikke om du kunne høre hvad vi sagde" sagde sor
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 2 Icon_minitimeSøn 07 Aug 2011, 09:32

hun så på ham og holdte hans hånd på sin kind og smiler stille. ''nej jeg gjorder ikke hvad sagde i da?'' spurte hun ham stille og holdte hans hånd fast på sin kind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 2 Icon_minitimeSøn 07 Aug 2011, 09:39

sor fortalte alt hvad de havde sagt og sagde "og det gik mig bare alt for meget på nerverne. må lære at beherske mig" sagde han og kiggede lidt skuffet over sig selv ned i lagnet der dækkede hans ben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 2 Icon_minitimeSøn 07 Aug 2011, 09:47

hun løftede hans hovede op til hendes og kyssede ham. ''jeg er glad for du vil beskytte mig men hvis nogle gør mig noget vil jeg bare drikke alt deres blod'' hun smilede stille og kyssede ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 2 Icon_minitimeSøn 07 Aug 2011, 09:51

han følte sig lidt dum. men han kyssede hende bare igen han lagde armene om hende og lagde hende ned ved siden af ham. alt imens de stadig kyssede. han stoppede og så hende i øjnene og sagde "jeg elsker dig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 2 Icon_minitimeSøn 07 Aug 2011, 09:53

hun lagde hånden på hans kind og smilede blidt. ''jeg er virkelig glad for du elsker mig jeg elsker også dig skat'' sagde hun stille med et smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 2 Icon_minitimeSøn 07 Aug 2011, 10:00

han kyssede hende varmt og intenst. han nød virkelig at have hende lige her ved sin side lige nu. han lagde den ene hånd på hendes talje og den anden på hendes kind


// bliver nødt til at logge. kommer du på imorgen?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 2 Icon_minitimeSøn 07 Aug 2011, 10:02

hun smilede og kyssede ham længe og elskede at være sammen med ham

//ja det gør jeg ved ikke hvornår//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 2 Icon_minitimeSøn 07 Aug 2011, 22:18

han holdt hende tæt ind til sig og forsøgte at køre kysset over i noget tunge kysseri. hawn var lykkelig over at hav mødt hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 2 Icon_minitimeMan 08 Aug 2011, 01:21

hun smilede mod ham. ''skat du skal sove og slappe af du har været ude for en del'' sagde hun stille og rørte hans kind og kyssede ham igen og nussede hans kind stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 2 Icon_minitimeMan 08 Aug 2011, 08:36

sor smilte skævt tilbage. kiggede hende i øjnene og sagde stille "jeg har ikke lyst til at sove. for hvert minut jeg ikke ved om du er nær er som at være tom. en mineskakt uden guld, et hav med døde fisk, et træ uden blade om sommeren. det føles forkert" han kyssede hende kort og lå bare og kiggede hende i øjnene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 2 Icon_minitimeMan 08 Aug 2011, 09:03

hun lod sine fingre røre hans kind blidt. ''husk jeg vil være her lige så længe du har brug for mig'' sagde hun stille med et smil. og lod sin hånd køre igennem hans hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Aug 2011, 05:45

sor smilte til hende og kyssede hende kort og kiggede hende i øjnene. åh de øjne. og de læber han kunne kigge på de øjne hele dagen og kysse læberne i al evighed hun var perfekt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Aug 2011, 05:56

hun rejste sig. ''få lidt søvn jeg skal lige have noget mad skat'' kyssede ham på panden og gik ud af værelset og efter noget tid hørte man læger komme løbende og et skrig det var freja der skreg en eller anden mand havde skykket hende i brystet og det løb med blod og hun besvimede og hun blev båret ind på en stue og så stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Aug 2011, 06:09

skriget løb som is ned af ryggen på ham og han spurtede ud af sengen og løb hen til freja "skat hvad er der sket. skat tal til mig!" hans øjne løb i vand og han holdt fat om frejas hånd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Aug 2011, 06:14

Freja lå svag hun åbnede dog øjnene. ''jeg har det fint bare rolig skat'' sagde hun stille og kyssede ha på munden, hun så virkelig svag ud. ''bare slap af skat, jeg heler hurtigt'' sagde hun smilende mod ham og var glad for at være sammen med ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Aug 2011, 06:32

Sors øjne fyldtes med vrede og han spurtede ud af rummet og løb ned af trapper og ud i lobbyen hvor han kunne se en mand læbe med en blodig kniv sor spurtede alt hvad han kunne efter manden. han havde opdaget at han blev jaget så han løb endu hurtigere. sor fangede ham men fik et sår i overarmen da manden jo prøvede at slå ham ihjel men sor fik væltet ham taget kniven fra ham og så begyndte sår lette de var nu mindst 700 meter oppe i luften. sor tog kniven og stak ham fem gange i maven den femte gang lod han kniven sidde i maven og så slap han ham. man kunne se nærmest en spiral af blød fra den faldene mand der var også nogle dråber der ramte vinduet hvor frjea lå. sor var nu tilbage og kom ind hvor freja lå blodig og udmattet. bloodig af hans eget blod og mandens
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Aug 2011, 06:41

hun så på ham. ''du skulle have ladet mig drikke hans blod det havde kun været retfærddigt'' sagde hun stille, hun satte sig op og tog forbindingen af og såret var healet hun tog alle ledningere ud og gik hen til ham. ''jeg er nød til at gå jeg skal have blod'' sagde hun stille. hun løb afsted og kom ud og jage og kunne mærke at sor var bag hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Aug 2011, 06:47

sor fløj over hende ude på gaden han havde aldrig set en vampyr jage før. det var blevet nat. gad vide hvad de sagde når sor nærmest havde udskrevet sig selv ved at gå. det var jo heller ikke så slemt igen. han så at freja løb lige mod en fyr nede i en gyde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Aug 2011, 06:53

freja grinede og nedlagde fyre og slog ham ud ved at hamre hovede ned i hans og smilede svagt og løb ud i skoven og fik spist en masse og var helt frisk igen hun smilede til sin elskede engel og så op på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Aug 2011, 07:00

sor fløj ned og landede ved siden af hende "skal vi til at hjem nu?" spurgte han og tog hendes hånd og smilte varmt til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Aug 2011, 07:03

hun tog hans hånd og gik hen til en sø og satte sig på knæ. ''sæt dig her hos mig skat'' sagde hun stille der var utroligt smukt der, hun kyssede ham og hev ham blidt ned til sig og tog hans trøje og og begyndte at vaske blodet af hans trøje. ''det var sødt af dig at gøre det for mig men engle må da ikke dræbe'' spurte hun ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Aug 2011, 07:17

"nej det er rigtigt skat. men jeg blev så vred at jeg ikke tænkte.men så længe ingen andre end os to ved det er det vel okay. han kunne have dræbt dig" sagde sor og lod en enkelt tåre glide langsomt ned af sin kind
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En hyggelig aften Freja Nakara - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En hyggelig aften Freja Nakara
Tilbage til toppen 
Side 2 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» by tur(Freja Nakara-privat)
» Nye mennesker - Freja Nakara
» In the darkness //Freja Nakara//
» One More Night - Freja Nakara
» Tidlig morgen - Freja Nakara

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: