Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En hyggelig aften Freja Nakara

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 4 Icon_minitimeOns 10 Aug 2011, 04:51

sor rødmede i hele hovedet og lagde armen på det øverste af hendes ryg og sagde "det er jeg glad for du synes skat. jeg elsker dig" mere sagde han ikke. han lukkede øjnene og kyssede hende blidt, varmt og romantisk. han elskede hende virkelig højt. mere end noget andet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 4 Icon_minitimeOns 10 Aug 2011, 04:55

hun så på ham med et smil og lukkede selv sine øjne og nød deres romantiske kys. hun var lykkelig det var tydligt. ''jeg elsker også dig min skat'' sade hun stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 4 Icon_minitimeOns 10 Aug 2011, 05:16

hean vendte rund i en hurtig bevægelse så freja nu lå oven på sordrick han fik hendes hår i ansigtet. han prøvede at puste det væk oghalv grinte. "det var ikke lige en del af planen" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 4 Icon_minitimeOns 10 Aug 2011, 05:29

hun grinede selv lidt og tog en elestik og satte sit hår op i en knold så det ikke røg ii hovede på sordrick hele tiden hun smilede bare. ''sådan var det beder min skat??'' spurte hun ham stille med et smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 4 Icon_minitimeOns 10 Aug 2011, 05:32

meget" sagde han og lagde stille en hånd på hendes kind. han kyssede hende igen med et af de dybe følelses ladede kys. det var så rart at mærke hendes blæde læber mod sine. han ville ønske de kunne ligge sådan her for evigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 4 Icon_minitimeOns 10 Aug 2011, 05:42

hun smilede og kyssede igen hun elskede ham. ''åh sordrick jeg vil ikke lade dig gå aldrig igen'' sagde hun stille med et smil åp sine læber, og lod sig ligge helt tæt på ham med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 4 Icon_minitimeOns 10 Aug 2011, 05:52

"hvem har sagt at jeg har lyst til at gå fra min lille flagermus?" spurgte han og smilte hende op i øjnene der var stille et øjeblik. " jeg har ikke lyst til at sove. eller det vil sige jeg kan ikke sove. føler mig slet ikke træt på trods af dagen idag og alt hvad der er sket" sagde han og a'ede hende på ryggen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 4 Icon_minitimeOns 10 Aug 2011, 05:56

hun lod en hånd røre på mave og smilede sødt. ''har du trænede meget inden vi kom sammen skat'' spurte hun ham stille med et smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 4 Icon_minitimeOns 10 Aug 2011, 06:14

"en del" sagde han og kyssede hende kort. han smilte og spurgte "hvad gik du og lavede før vi flyttede sammen" han gav hende klem og kyssede hende kort
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 4 Icon_minitimeOns 10 Aug 2011, 06:15

hun smilede stille. ''mig jeg gik lidt og snakkede med nogle forskællige mennesker og kiggede efter en kæreste også dukker min engel op og redder mig fra mørkets stig'' sagde hun stille og kyssede igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 4 Icon_minitimeOns 10 Aug 2011, 06:31

sor små grinte og gv hende et lille kys på kinden og smilede hende i øjnene. "du er virkelig det bedste der er sket for mig. du må aldrig gå"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 4 Icon_minitimeOns 10 Aug 2011, 06:41

hun smielr stille, og ligger hovede på hans hjerte stillle og smiler og tager hans hånd og ligger den på sin og smiler, ''hvis det slog ville det kun slå for dig'' sagde huns tille med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 4 Icon_minitimeOns 10 Aug 2011, 06:46

han rødmede lidt efter at hun havde sagt det. men han smilte også. han beholdte sin hånd på hendes hjerte og kyssede hende han havde ikke den fjerneste idé om at han rent faktisk lå og rørte hendes barm. han havde for travlt med at kysse hende så elskværdigt som muligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 4 Icon_minitimeOns 10 Aug 2011, 06:53

hun grinede lidt og så på ham imens de kyssede og lagde armen om ham. ''ømm.. skat din hånd'' grinede hun lidt,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 4 Icon_minitimeOns 10 Aug 2011, 06:56

"hvad årh fuck ejjj. det må du undskylde skat!" grinte han halvt og rødmede ret meget mens han satte sig op og fjernede hånden. hun sad nu i hans skød. han nød at hun var lige her hendes ansigt foran mit. det var rart når han nu elskede hende så højt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 4 Icon_minitimeOns 10 Aug 2011, 07:03

hun grinede og strejfede han lem stille og så op i hans øjen med en blid stemme sagde hun. ''det gør intet min skat'' sagde hun stille. hun lod sig sidde tæt på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 4 Icon_minitimeOns 10 Aug 2011, 07:14

sor fik et lille chok og det gav et lille sæt i ham da hun fik ramt hans lem. han smilede igen og holdt hende ind til sig og kyssede hende blidt og inderligt. pludselig blev han dog lidt nervøs et øjeblik da han kunne mærke at hans lem var på vej op det var det heldigvis ikke. i hvertfald ikke på vej til at blive helt stift men sådan halvt om halvt. sor var heldigvis god til at skjule sin nervøsitet. han håbede bare hun ikke kunne mærke den anden ting der rørte lidt på sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 4 Icon_minitimeOns 10 Aug 2011, 07:24

hun grinede stille og mærkede det godt. ''jeg mærker den godt skat'' sagde hun stille med et smil på sine læber, hun elskede ham, hun vidste ikke hvad de skulle gøre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 4 Icon_minitimeOns 10 Aug 2011, 07:25

"det må du virkelig undskylde skat" sagde han og kigged ned på deres ben han havde det ikke helt godt med det. dvs. han troede at hun var irreteret eller noget over det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 4 Icon_minitimeOns 10 Aug 2011, 07:28

hun lagde ham ned i sengen. ''slap af skat jeg har det fint med det, det betyder jo bare du tender på mig'' sagde hun stille med et smil på sine læber læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 4 Icon_minitimeOns 10 Aug 2011, 07:32

han smilte svagt og undskyldene før han kyssede hende stille og roligt. han prøvede at få den romantiske stemning højere i et forsøg på at få sit lem til at lægge sig. men det blev kun værre. hans lem var nu i en pinelig fuld erektion. men han kyssede bare videre. han elskede hende jo og hun hvidste at han ikke var en pervers stodder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 4 Icon_minitimeOns 10 Aug 2011, 07:36

hun smilede. ''skat jeg elsker dig virkelig meget højt'' sagde hun stille med et smil på sine læber,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 4 Icon_minitimeOns 10 Aug 2011, 07:38

jeg elsker også dig" sagde han og kiggede hende i øjnene han var så lykkelig og var næsten sikken. eller. han var HELT sikker på at hun var hans livs kærlighed
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 4 Icon_minitimeOns 10 Aug 2011, 07:43

hun smilede stille og kyssede ham langs halsen op til hans munden og ned igen hun smilede. ''få lidt søvn skat jeg skal slappe lidt af'' sagde hun stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 4 Icon_minitimeOns 10 Aug 2011, 07:45

"jeg skal prøve" sagde sor. han kravlede igen ned under dynen. på trods af at han ikke var søvnig. faldt han straks i søvn
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En hyggelig aften Freja Nakara - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En hyggelig aften Freja Nakara
Tilbage til toppen 
Side 4 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» by tur(Freja Nakara-privat)
» Nye mennesker - Freja Nakara
» In the darkness //Freja Nakara//
» One More Night - Freja Nakara
» Tidlig morgen - Freja Nakara

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: