Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En hyggelig aften Freja Nakara

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 6 Icon_minitimeOns 10 Aug 2011, 09:54

hvorfor det sagde han og blev ved med at kilde hende. han stoppede og sagde "nå mon ikke man skulle komme igang med dagen?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 6 Icon_minitimeOns 10 Aug 2011, 10:05

hun grinede og tog to kjoler frem, ''hvilken en skal jeg tage på?'' sprute hun stille med et smil på sine læber. den ene var sort og den anden var blå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 6 Icon_minitimeOns 10 Aug 2011, 10:11

"Den der" sagde sor og peged på den sorte. "jeg går lige i bad skat" sagde han og tog noget tøj og gik ud og tog underbukserne af og trådte ind i bruseren og tændte for vandet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 6 Icon_minitimeOns 10 Aug 2011, 10:13

hun rullede for og skiftede der ude og den sad perfekt på hende. ''hvad syns du min skat??'' spurte hun ham med en seede stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 6 Icon_minitimeOns 10 Aug 2011, 10:17

"det er svært at bedømme når jeg ikke kan se" sagde sor og vaskede sig. på halsen og ledte efter shampooen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 6 Icon_minitimeOns 10 Aug 2011, 10:20

hun hev forhænget fra og gav ham sampooen. ''her min skat'' hviskede det i øret åp ham.

//logger nu//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 6 Icon_minitimeOns 10 Aug 2011, 10:24

sor fik et lille shock havde ikke lige regnet med det. "øh tak skat. og den klær dig" sagde han skal du i efter mig?" spurgte han og tog shampoo i håret og smilte til hende det var sådan på en måde lidt underligt at han nu stod splitognøgen overfor hende men så alligevel ikke.

//okay//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 6 Icon_minitimeOns 10 Aug 2011, 21:43

hun grinte og kyssede ham i nakken, ''nej tak ville bare høre din mening og du har set mig splintognøgen så det også kun fair jeg ser dig'' sagde hun med et sødt grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 6 Icon_minitimeTors 11 Aug 2011, 04:17

"du havde i det mindste bh og g-streng på" sagde sor og vendte sig med fronten mod hende. han satte en lille klat shampoo skum på hendes næse og grinte kærligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 6 Icon_minitimeTors 11 Aug 2011, 04:22

hun grinede stille af det han gjorder, ''hvor du sød skat'' sagde hun stille og kyssede ham på kinden og smilede. ''du skal bare gør dig færdig jeg venter inde i stuen'' sgde huns tille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 6 Icon_minitimeTors 11 Aug 2011, 04:50

"okay" sagde han og kyssede hende og vaskede sig videre. han gjorde sig færdig tog tøj på og gik ud til hende i stuen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 6 Icon_minitimeTors 11 Aug 2011, 05:13

hun lå på sofaen i en flot meget tiltrækkende kjole hun smier stlle og ser op ham med eet smil på sine læber og kyssede ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 6 Icon_minitimeTors 11 Aug 2011, 05:23

han kyssede hende igen. "den er lidt fræk dem kjole er den ikke?" spurgte han han og smilte lidt drillende til hende og gav hende et kys på kinden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 6 Icon_minitimeTors 11 Aug 2011, 05:30

hun smilede stile og satte sig op. ''den er meget damede. at have så korte kjoler på skat'' sagde hun stie emd et smi.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 6 Icon_minitimeTors 11 Aug 2011, 06:05

jeg driller da også bare" sagde sor "den klær dig" sagde han og satte sig ved siden af hende. han smilte til hende og lænte sig frem og kyssede hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 6 Icon_minitimeTors 11 Aug 2011, 06:08

hun kyssede igen. ''skat? har du lyst til mig?''
spurte hun imens hun ville rødme hvis hun kunne hun var virkelig lykkelig sammen med ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 6 Icon_minitimeTors 11 Aug 2011, 06:14

"selfølgelig vil jeg det. jeg har dig jo lige her" sagde sor og havde tydeligvis misforstået spørgsmålet. han kyssede hende kort og kiggede hende i øjnene med et varmt smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 6 Icon_minitimeTors 11 Aug 2011, 06:22

hun smilede og lagde hovede i hans skød og kyssede ham på hagen.

//smutter lige hurtigt svare når jeg kommer tilbage//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 6 Icon_minitimeTors 11 Aug 2011, 06:26

sor kiggede ned og kyssede hende på munden. stoppede sor og smilte sødt til hende. "jeg elsker dig skat" sagde han

//javol//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 6 Icon_minitimeTors 11 Aug 2011, 06:48

hun smilede stille og kyssede igen, ''jeg elsker virkelig også dig'' sagde hun og nussede ham på kinden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 6 Icon_minitimeTors 11 Aug 2011, 06:57

"så elsker vi vel hinanden" sagde o grinte lidt og kyssede hende varmt og dybtegående. det var ret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 6 Icon_minitimeTors 11 Aug 2011, 07:10

hun kyssede ham igen og var glad for at være sammen med ham. ''skat? en dag må jeg så komme med og se dg træne'' spurte hun og legede med sit hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 6 Icon_minitimeTors 11 Aug 2011, 07:16

"hvorfor dog det skat?" spurgte han og tænkte på at hun spurgte en del. det gjorde selvfølgelig ikke noget men nu gik det op for ham nu hvad hun mente med om han ville have hende "skat... hvad mente du helt præcist med om jeg ville have dig?" spurgte han for at være helt sikker
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 6 Icon_minitimeTors 11 Aug 2011, 07:20

hun kyssede ham. ''vil gerne se når du træner'' grinede hun. hun så op i hans øjne og satte sig op og legede med sit hår. ''alså jeg mente på den sexsuelle måde'' sagde hun stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 6 Icon_minitimeTors 11 Aug 2011, 07:24

sor rødmede og sagde "altså det afhænger jo af en masse ting" sagde sor og smilede skævt til hende og gav hende et kys på kinden
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En hyggelig aften Freja Nakara - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 6 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En hyggelig aften Freja Nakara
Tilbage til toppen 
Side 6 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» by tur(Freja Nakara-privat)
» Nye mennesker - Freja Nakara
» In the darkness //Freja Nakara//
» One More Night - Freja Nakara
» Tidlig morgen - Freja Nakara

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: