Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En hyggelig aften Freja Nakara

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 3 Icon_minitimeTirs 09 Aug 2011, 07:19

hun tog sin hånd op til hans kind og tørede den væk og tog blidt hans hovede så deres pander var mod hinanden. ''så længe vores kælighed være så længe vil jeg være i live'' sagde hun stille med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 3 Icon_minitimeTirs 09 Aug 2011, 07:24

han smilte og kiggede hende i øjnene og var glad for det hun havde sagt. han lukkede øjnene og kyssede hende roligt og meget blidt for at gøre dette til et meget romantisk kys
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 3 Icon_minitimeTirs 09 Aug 2011, 07:27

hun smilede og kyssede igen og smilte romantisk til ham han var så dejlig han var hendes dejlige engel. ''lad os smutte hjem. her''
giver ham sin trøje stille og kyssede hans pande og rejste sig op
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 3 Icon_minitimeTirs 09 Aug 2011, 07:32

sor tog den på og holdt hende ind til sig. og lettede. han fløj stille og roligt dog med en god fart gennem natten. "skat. er der egentlig noget ved mig som du synes jeg skal ændre" spurgte han og holdt godt fat om hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 3 Icon_minitimeTirs 09 Aug 2011, 07:45

hun så på ham og holdte fast om ham. ''lidt dit skæg'' sagde hun og så på ham og ville ikke gøre ham ked af det eller noget men hun var ikke så glad for det lange skæg hun havde ikke en skid imod hans hår længte eller noget. det var bare det der med hans skæg hun så ned på jorden og lagde ramene om hans nakke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 3 Icon_minitimeTirs 09 Aug 2011, 07:51

sor landede stille på jorden ude foran opgangen. da de kom op i lejligheden gik han ud og tog en køkken saks og klippede sidt skæg helt væk han smed skægget i skraldespanden og lagde sig udmattet på langs henover sengen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 3 Icon_minitimeTirs 09 Aug 2011, 07:55

hun smilede og lagde sig ind til ham. ''er der noget ved mig du ikke kan lide skat'' spurte hun ham stille og rørte hans kind med et smil på sine læber og vidste ikke hvad hun skulle gøre. hun lå med hovede på hans brystkasse og smilede glad mod ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 3 Icon_minitimeTirs 09 Aug 2011, 07:57

"intet. du er helt perfekt" sagde sor og lagde armen om hende. han kyssede hende. det var et rawrt kys et dybt kys. han elskede hende virkelig højere end noget andet og havde stadig svært ved at tro at dette var hans bopæl nu og at han boede der med den smukkeste pige som også elskede ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 3 Icon_minitimeTirs 09 Aug 2011, 08:01

hun smilede stille og holdte om ham. ''det jeg glad for du syns. jeg skifter lige til nattøj skat'' sade hun stille og gik ud og skiftede til nattøj og kom ind igen og lagde sig tæt ind til ham med et smil på sine læber og smilede bare.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 3 Icon_minitimeTirs 09 Aug 2011, 08:07

sor rejste sig og sagde drillende "ikke kigge" hvorefter han smed tøjet og lagde sig i underbukser ved siden af sin lille flagermus. "sikke en dag skat" sagde han og lagde sig tæt ved hende og holdt hende godt ind til sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 3 Icon_minitimeTirs 09 Aug 2011, 08:11

hun smilede stille og lagde sig godt ind til ham og smilede. ''ja det må du nok sige'' sagde hun stille og lagde hovede på hans brystkasse. ''jeg er helt flad'' sagde hun stille med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 3 Icon_minitimeTirs 09 Aug 2011, 08:14

"samme her" sagde han og kigged hende i øjnene og smilede til hende med stor kærlighed. han nød øjeblikke som disse. hvor det bare var dem. og ingen kunne forstyre dem. han kyssede hende kort
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 3 Icon_minitimeTirs 09 Aug 2011, 08:26

hun kyssede ham blidt igen og holdte om ham, hun kertegnede ham kort på kinden og smilede. ''sov min skat'' sagde hun stille og kyssede ham stille mod ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 3 Icon_minitimeTirs 09 Aug 2011, 08:30

han gav slip på hende og kravlede under dynen. "hvad så med dig skat?" spurgte han og holdt hendes hånd. han kiggede hende i hendes smukke brune øjne og på hendes lille smukke mund
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 3 Icon_minitimeTirs 09 Aug 2011, 08:33

hun smilede stille og så på ham. ''du skal ikke tænke på mig'' sagde hun og smilede, ''jeg sover jo ikke vel'' sagd ehun stille med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 3 Icon_minitimeTirs 09 Aug 2011, 08:40

"skat... er du kilden?" spurgte han og tog hendes hånd og smilte til hende med et lidt drillende smil og nogle øjne der ikke så helt uskyldige ud
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 3 Icon_minitimeTirs 09 Aug 2011, 08:53

hun smilede. ''det vover du bare ikke'' sagde huns tille med et smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 3 Icon_minitimeTirs 09 Aug 2011, 09:00

sor begyndte at kilde hende på maven mens han selv grinte. han tænkte på at lidt sjov synes han at dagen skulle være.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 3 Icon_minitimeTirs 09 Aug 2011, 09:09

hun grinede højt og kilde ham igen og smilede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 3 Icon_minitimeTirs 09 Aug 2011, 09:14

sor grinte tilbage da han pineligt nok selv var kilden. han kildede hende tilbage og fik ligesom overtaget. pludselig faldt han ud over kanten af sengen. han havde åbenbart været for tæt på og ved et uhel får han holdt fast i frejas nat trøje så den ryger halvt af hende og hun falder med ned. "sor mærker at freja lander hårdt på ham men uden at sige af er hans første respons "er du okay"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 3 Icon_minitimeTirs 09 Aug 2011, 09:48

hun smilede stille og så på ham og smilede nervøst mod ham hunhev ham op og sidde og smilede. '' ja skat jeg er okay'' sagde huns tille med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 3 Icon_minitimeOns 10 Aug 2011, 00:10

sor tog hendes trøje og gav hende den ordenligt på. han smilte og gav hende et kys hvorefter han sagde. "det må du undskylde. det var ikke meningen at jeg skulle tage fat i dig. det var bare ren refleks
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 3 Icon_minitimeOns 10 Aug 2011, 00:55

hun grinede stille og så ned på ham. ''det helt okay min lille faretruende engel'' sagde hun stillle med et smil på sine læber og kyssede ham på munden. ''kom her op i stedet for at ligge der og dovne den af'' sagde hun med et smil på sine læber og lå og kiggede op i loftet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 3 Icon_minitimeOns 10 Aug 2011, 04:39

han lagde sig over hende sådan så han støttede med en hånd. han kiggede ned på hende og spurgte. "skat... hvad gjorde egntlig at du begyndte at synes så godt om mig der på klubben" han lænte sig ned og kyssede hende kort. og lå bagefter bare og smilede ned til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 3 Icon_minitimeOns 10 Aug 2011, 04:47

hun så på ham med et smil på ine læber og kyssede ham. ''jeg ved det ikke jeg kunne godt lide dit selvskab du var så ufattelig sød og alt jeg kunne ikke andet end at lide dig min skat'' sagde hun stille med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En hyggelig aften Freja Nakara - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En hyggelig aften Freja Nakara
Tilbage til toppen 
Side 3 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» by tur(Freja Nakara-privat)
» Nye mennesker - Freja Nakara
» In the darkness //Freja Nakara//
» One More Night - Freja Nakara
» Tidlig morgen - Freja Nakara

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: