|
| Hvorfor/ allie::privat | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvorfor/ allie::privat Søn 27 Feb 2011, 00:17 | |
| sor vågnede og kiggede på allie og lagde en hånd på hendes skulder og tænkte *godt det var bare en drøm. han btragtede hende lidt og kunne se på hende at der var noget galt. er du okay?"* spurgte han med en usikker mine i ansigtet han ville jo ikke have at hun var ked af det |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvorfor/ allie::privat Søn 27 Feb 2011, 00:26 | |
| Hun mærkede ham rasle og vågnede instinktivt op fra sin døs. Hendes blik var fokuseret på ham, hvor længe havde hun sovet? Langsomt fandt hun mening i de ord han sagde, og hun nikkede mat, hun var stadig lidt træt. "Jeg har det okay, hvad med dig?" Hendes blik var bekymret, hun studerede ham, gjorde det stadig ondt på ham? Hun rettede sig langsomt op fra sin krummede stilling, strakte sig så hendes knogler gav sig, og skar en grimasse ved lyden. *Irk* |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvorfor/ allie::privat Søn 27 Feb 2011, 00:33 | |
| "jeg har det bedre" sor kiggede på hende stadig med de blå øjne. "hvad hvor det for en lyd" grinte han da hun strakte sig. han smilte til hende og tog hendes hånd. hvor længe har vi sovet" spurgte han og kiggede ud afvinduet hvor det var begyndt at blive lyst. igen. han kigged tilbage på hende og smilte så igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvorfor/ allie::privat Søn 27 Feb 2011, 00:39 | |
| Hun smilede oprigtigt til ham, "Det var godt." Hun lod ham gribe sin hånd og flettede sine fingre ind hans. Hun følte sig en smule flov over at ingen af lægerne havde vækket hende eller noget. "Længe," en kort tavshed, inden hun med et smil sagde: "Tillykke med at ha' kendt mig i 2 dage!" En stille latter lød fra hende. Tommelfingeren nussede stille indersiden af hans hånd, imens hendes blik betragtede ham, et blik der var fyldt af varme. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvorfor/ allie::privat Søn 27 Feb 2011, 00:52 | |
| sor lagde sig helt hen til hende så deres pander rørte hinanden han kiggede hhende ind i øjnene med et smil og lagde sin hånd på hendes hofte. "hvordan går det med armene" spurgte han og så undskyldende på hende. hvorefter han aede hende lidt på hoften med tommelfingeren |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvorfor/ allie::privat Søn 27 Feb 2011, 01:02 | |
| Et lille smil spredte sig på hendes læber da han lænede sig ind til hende. Hun så ind i hans blå øjne, de havde en hypnotiserende effekt på hende, de virkede som om de sugede hende ind. Han rørte hendes hofte, og hendes hjerte hoppede et slag over. Hun tænkte lidt over hans spørgsmål inden hun let trak på skuldrene, "Jeg er ret sikker på at jeg overlever i hvert fald." Hun forsøgte i det mindste at være lidt sjov, men blodet var stoppet og hvis hun var meget heldig ville der ikke komme ar, i hvert fald ikke store ar. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvorfor/ allie::privat Søn 27 Feb 2011, 01:18 | |
| sor kyssede hende kort på munden "undskyld sagde han og kyssede hende igen. hun var så god en kysser syntes sor. men nu havde hun jo også haft lidt øvelse. han lukkede øjnene helt i og kyssede videre //sorry at det tager så lang tid og bliver så kort.mine forældre er oppe at skændes// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvorfor/ allie::privat Søn 27 Feb 2011, 01:24 | |
| Allie lod hånden glide op til hans kind, aede ham forsigtigt og kyssede ham blidt igen, men lidt tilbageholdent, de var jo stadig på et hospital. Hun godtog hans undskyldning uden videre, det var ikke så slemt igen. Han virkede ivrig, men hun måtte holde hovedet koldt. Hun gav en et kort, intenst kys inden hun trak sig væk fra ham og samtidig skubbede ham blidt væk. Hun smilede kækt til ham, "Du virker som om du har det bedre," hun lo stille.
//Sorry to hear that.// |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Hvorfor/ allie::privat | |
| |
| | | | Hvorfor/ allie::privat | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|