Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 solnedgang

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 4 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 12:23

Dean smilede " Jeg vil gerne have díg tilbage, men jeg vil ikke tvinge dig til noget du ikke vil" han
kyssede ham på håret, Dean fik et sus igennem kroppen da han mærke Adams mave under sine hænder
han blev tændt (Hans bukser ) Dean kiggede på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 4 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 12:30

Adam rystede på hovedet
"hvis du vil havde mig tilbage, så vil jeg også havde dig tilbage.. der er jo intet andet jeg ønsker end at være din" hviskede han
og kyssede ham blidt på kinden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 4 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 12:34

"Og jeg vil have dig tilbage" han smilede lidt og nød hans kys rigtig meget
Dean nussede hans mave, "Kan vi ikke gå hjem til dig, jeg har intet sted og bo endnu"
hviskede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 4 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 12:39

Adam tænkte lidt over det og nikkede, han så ned på hans bukser og smilte lidt og lukkede dem for ham
"jeg har en lejlighed i deppshell" sagde han
og kyssede ham blidt på kinden, han tog stille hans hånd i sin og begynde at gå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 4 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 12:46

Dean gik med ham og smilede lidt imens, han flettede ders finger sammen
"Lyder godt, det er også nerdern ogikke have et sted og bo" hviskede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 4 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 12:48

Adam smilte svagt og nikkede
"ja, har jo selv prøvet det når jeg solgte min båd" sagde han
og bed sig i læben da han savnet sin båd på en måde, men han var glad for at han havde fået en lejlighed og ikke skulle bo på gaden i for langtid
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 4 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 13:09

Dean smilede til ham og kiggede på ham
"værer glad for at du har et sted og bo" han nussede hans hånd med sin tommelfinger
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 4 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 13:16

Adam nikkede og smilte til ham
"det er jeg også virkelig glad for" sagde han
han vende sit blik ned mod gaden da han ikke ville se for længe på Dean, de gik ind på togstationen. Adam gik hen der hvor deres tog ville komme og vende sig om og så lidt på Dean med et smil på læben, og hev ham med ind i toget da det kom og stoppede. Adam så sig omkring og hev Dean over til to pladsen og satte sig ned, han slap stille Dean's hånd og smilte til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 4 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 13:23

Dean gik med ham og satte sig ved síden af ham og lagde en hånd på hans kind
"Du smuk" hviskede han i hans ører ogh nussede ham på inderlåret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 4 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 13:29

Adam lukkede sine øjne i og smilte da han hørte hans stemme i sit øre
"du er fantastisk skøn" hviskede han tilbage
og åbnede sine øjne lidt og så over på ham og smilte stort, han lag stille sin hånd på hans der lå på hans inderlår. han så over på en lille dreng der sad og så på dem, Adam smilte svagt og usikkert over til drengen. han vende stille sit blik over mod Dean og smilte lykkeligt
"vi bliver over gloet" hviskede han
og lag sit hoved mod hans skulder og lukkede sine øjne lidt i, han kunne mærke at toget begynde at køre og viste at det ikke ville gå langtid før de ville være hjemme hos Adam
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 4 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 13:36

Dean var ligeglad medom de blev over gloet han var bare glad for at de sad sammen
"Ja..men jeg er ligglad" hviskede han og nussede hans lår vider, han nynnede lavt da hna lagde sit hovede
på hans skulder, " Tager det lantid" spugert han, men synes faktist det var okay, for så kunne de hygge sammen
Dean kyssede ham på håret og smilede, han lukkede øjne oglagde sit hovede på hans og nynnede lidt vider ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 4 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 13:38

Adam smilte lidt og så over mod drengen og smilte til ham
"jeg vil gerne blive gloet på så længe det er dig der glor" hviskede han
og lo lidt af det, han så op på ham så godt han kunne og smilte stadig og rystede på hovedet
"nej vi er der snart" hviskede han
og lukkede sine øjne i og nød at blive nusset
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 4 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 13:45

Dean smilede stort og nussede ham vider,
"Okay" hviskede han og kiggede ned på ham og smilede stort til ham,
"Så smuk som du er og så dejlig du er hvordan skulle jeg lade værer med og glo på dig"
sagde han med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 4 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 13:48

Adam tænkte lidt over det
"jeg er da grim" sagde han
og så op på ham og rakte tunge af ham, han kyssede ham blidt på skulder og smilte lykkeligt op til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 4 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 13:55

Dean kyssede hurtigt hans tunge da han rakte tunge og smilede til ham,
"Nej du er ikke" han smilede lykkeligt tilbage
og nussede ham vider ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 4 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 13:58

Adam rystede på hovedet
"jov jeg er" sagde han
og rejste sig op når stemmen i højtalerne sagde at de var nået til byen, han tog stille Dean's hånd og begynde at gå hen mod udgangen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 4 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 14:01

Dean flettede ders finger sammen og gik med ham
han nussede blidt hans hånd med sin tommelfinger
og kiggede roligt på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 4 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 14:04

Adam så tilbage på ham mens de stod og ventede på døren skulle blive åbnet
"kan ikke huske hvornår jeg sidst har været så lykkelig" hviskede han
og trykkede på knappen så døren blev åbnet, han gik ud af døren og begynde at gå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 4 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 14:11

Dean smilede stort over det han sagde og gik med ham ud
"Det kan jeg heller ikke" hviskede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 4 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 14:17

Adam gik ned mod centret og smilte over til ham da han fik øje på det
"vi er der om minutter" sagde han
og tog hans hånd op til sin mund og kyssede den, han drejede ned af en gade inden de nået ned til centeret. han vende sig om og bed sig i læben da han kunne se Mike's hus, han fumlede lidt med den anden hånd for at finde sin nøgle frem. han drejede ned af en ny vej og gik hen til en dør til en bygning og fandt sine nøgle frem og låste døren op, han hev Dean med sig og begynde at gå op af trapperne og stoppede uden foran en dør og slap Dean's hånd og åbnede døren og gik ind. han smed sine sko over til nogle andre og gik ud i køkkenet
"er du tørsting ?" spurgte han om
og tog en dåse cola ud af køleskabet og stod lidt og ventede på Dean's svar
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 4 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 23:18

Dean gik med ham og kiggede rundt imens de gik
da han kom ind i hans lejlighed simone,og kunne rigtig godt lide
det sted han boede han gik med Adam ud i køkkenet og rystede på hovedet
"Nej" han smilede til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 4 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 23:28

Adam nikkede og lukkede køleskabet og vende sig om og smilte til Dean
"når okay" hviskede han
og vende blikket ned mod sin dåse og åbnede den, han gik stille hen til Dean og kyssede ham på kinden inden han gik ind i stuen. han satte sig i sofa'en og drak lidt af sin cola og satte den der efter på bordet

//hvorfor står der simone ? :b //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 4 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 00:19

//Ups, det var en fejl xD //

Dean vente hovedet og kyssede ham på munden, og kiggede kort rundt men
gik så med ham ind i stuen, han satte sig ved siden af ham
og lagde en hånd på hans lår og nussede ahm lidt, han bøjede sig ind imod ham og kyssede ham på halsen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 4 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 00:31

Adam lukkede sine øjne i da han mærkede hans læber mod sin hals, han strakte sig hals så han bedre kunne komme til. han bed sig i læben og nød det meget, han lag stille sin ene hånd på hans inderlår. og kunne ikke lade være med at nyde det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 4 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 02:16

Dean blév ved med og kysse hans hals og havde tungen med i spillet, han nussede ham op af inderlåret, og hviskede imellem kyssene, "Du smuk" han kyssede hans hals igen, "Lækker......dejlig...og min" han kyssede ham ned af halsen og satte sig roligt opi hans skød ..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





solnedgang - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
solnedgang
Tilbage til toppen 
Side 4 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» En dejlig solnedgang - Tommy
» Solnedgang - Andy
» Solnedgang (Chace)
» Solnedgang // Zolg
» Morgen stund ved solnedgang.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Stranden-
Gå til: