Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 solnedgang

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 2 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 01:23

"Vis jeg ville skubbe dig væk igen, så havde jeg gjort det" hun nød at mærke hans læber imod sin hals og rigtig mærke hvor meget han havde svanet ham, Dean lukket øjne, "Så lyt til mig, jeg vil have dig skat" hviskede han
Dean lod sin ene hånd køre op under Adams trøje og nussede ham blidt på maven
og nussede ham med den anden hånd på ryggen, "Jeg har savnet og føle dig" hviskede han og havde stadig lukket øjne ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 2 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 01:32

Adam lukkede sine øjne i da han mærkede Dean kolde fingere under sin trøje, han kunne mærke at han fik kuldegysninger da det jo havde været langtid siden han havde mærk Dean's kulde mod sig. han gav et lille ulykkeliget støn fra sig
"Dean hvorfor spurgte du hende om du ikke elskede hende ?" hviskede han
og bed sig i læben da han ikke viste hvad han skulle sige til det Dean havde sagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 2 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 01:38

"Jeg elsker hende ikke Adam" hviskede han og kyssede ham på kinden,
Dean nussede ham vider og sukkede dybt, han havde virkeligt savnet og nusse ham
"Lyt til mig" hviskede han "Jeg elsker dig!" sagde han og mente alt hvad det var han sad og sade
"You are my heart" hviskede han og kyssede ham på panden igen ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 2 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 01:44

Adam rystede på hovedet
"det var ikke det jeg spurgte om, hvorfor spurgte du hende om i skulle komme sammen eller sagde ja til hende... hvis du ikke elsker hende ?" spurgte han om
og kyssede ham blidt på kæben, han holde stadig hårdt fast i hans trøje og havde ikke tænkt sig at give slip. han så op på ham og gav et lille suk fra sig
"siger du at jeg er død ?" udbrød han
da Dean sagde at han var hans hjerte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 2 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 01:52

"Fordi jeg ikke var mig selv, jeg troede det ville gører dig glad vi jeg forsvant" han nød hans kys og lukede øjne,
Dean nussede ham vider ned af ryggen og ned på hans røv han løftede ham op og rejste sig, han gik roligt med ham
og gik ehn til en bænk der var lige ved solnedgangen, han satte sig og havde ham stadig sidene på sit skød,
"Du er ikke død, men du er den eneste ting der kan få mig til og være i live, du er mit hjerte, det alle skal bruge for at kunne leve" hviskede han og tog blidt fat om hans hage og trak hans hovede op til sit og kyssede ham vådt, ømt og kærligt på múnden..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 2 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 02:06

"Dean men det blev ikke bedre af at du ville forsvinde fra mig, du var og er den eneste i mit liv jeg elsker så meget at jeg kan dø af at du forsvinder" hviskede han
og klamrede sine ben omkring livet på ham for at være sikker på at han ikke ville falde af, han rystede stille på hovedet
"men dit hjerte er jo dødt" hviskede han
Adam tog hurtigt fandt i hans håndled da han mærkede hans fingere på sin hage, han havde ikke kræfter til at sige ham imod eller flytte sit ansigt. han kyssede ikke med i starten, men han kunne ikke holde sig tilbage til sidst og begynde at kysse ham tilbage. han kunne mærke at hans tåre begynde at stoppe
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 2 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 02:11

Dean kyssede ham vådt og ømt vilder, an nussede ham roligt på hans lår og havde lukket øjne
han nød meget det der skete og lidt efter slap ahn kysset og kiggede på ham, "Mit hjerte er dødt men jeg skal have det der inde for jeg kan over leve" sagde han roligt og kiggede på ham, "Vis du elsker mig så meget hvorfor vil du så ikke lade mig elske dig, du er den eneste jeg vil dø for, selv min famile som godt nok er døde nu, er intet værd i forhold til hvad du begyndte for mig" hviskede han og kyssede ham en enkel gang på munden, og så bedene på ham,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 2 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 02:15

Adam åbnede øjnene da han slap kysset og så på ham, han slap stille hans trøje og lod sine fingere følge hans ansigtform
"du må gerne elske mig hvis du vil, men om vi skal være sammen det ved jeg ikke" hviskede han
og så efter sine fingere på hans ansigt, han ville ikke indrømme for sig selv. hvor meget han endelig havde savnet Dean og hvor meget han ønskede at det blev før i tiden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 2 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 02:20

"Adam jeg er sikke rpå du vil lige så meget som mig, vil have det som det var før i tiden" hviskee han
han nød at mærke hans finge rog lukkede øjne, "Jeg vile elske dig selvom du ikke elskede mig, men det ved jeg du gør, for det fortaller diit hjerte mig" han lod hånden kører ind under hans trøje og lagde hånden på hans bryst
og nød at mærke hans hjerte slå, "Listen to your Heart " hvikskede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 2 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 02:40

Adam lag et finger på hans læber
"syyyh" hviskede han
og kyssede ham på næsen og lukkede sine øjne kort i, han sad lidt og betragtede ham og gav et suk fra sig. han vende sit blik ned mod hans hænder og bed sig hårdt i læben
"Dean jeg kan ikke lytte på det, jeg kan ikke forstå hvad den siger" hviskede han
og strakte sin hals da det var koldt, han lod sit finger lide ned fra hans læber og ned til hans hage. han så på ham og begynde derefter og kysse ham ømt på munden,, han lukkede stille sine øjne i
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 2 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 05:24

Dean kyssede hans finger da han lagde den på hans læber og sagde roligt
"Så lyt til mig" hviskede han, Dean nussede ham på brysted og kiggede ham på ahns læber imens han snakkede,
han smilede svagt da han kyssede ahm ømt på munden og kyssede ahm ømt igen, han nød det meget , Dean
lukkede sine øjne blidt i ...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 2 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 05:27

Adam slap stille og modvilligt kysset
"jeg ved bare ikke hvis det er en god idé,, vil du nogensinde forlade mig så ?" spurgte han om
og bed sig hårdt i læben og lag sin pande mod hans
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 2 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 05:33

Dean lukkede øjne da han mærkede hans pande imod sin og tænkte sig godt om
hvor han svarede, "Jeg vllealdrig forlade dig..for den smrete jeg har, er der ingen ord der kan beskrive" han holdte en
pause, "Det er helt ubeskriveligt, lige så ubeskriveligt som jeg elsker dig, for jeg elsker dig ubeskriveligt meget !" hviskede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 2 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 05:46

Adam smilte lidt da han hørte de ord
"Dean" hviskede han
og nussede ham på kæben han bed sig lidt i læben, men slap den lidt efter
"jeg elsker dig" hviskede han
og lukkede sine øjne lidt i og gav et suk fra sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 2 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 05:56

Dean elskede når han hviskede hans navn han blved ved med og nusse ham på ryggen
"Og jeg elsker dig" hviskede han. Dean mærkede lykken vokse over de ord han sagde.
Dean nussede ham vider på brystede og kyssede ham ømt og dybt på munden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 2 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 06:00

Adam smilte svagt og nød hals kulde
"kys mig, hold om mig, elsk mig" hviskede han
og lod sine hænder glide ned under hans trøje og så bare på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 2 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 06:08

Det Adam sagde var det Dean havde lyst til,
"Meget gerne" hviskede han og nød og mærke hans hænder, Dean kyssede ham på munden, i et ømt men
ivrigt kys, det var ivrigt fordi hun elskede ham .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 2 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 06:22

Adam smilte svagt og kyssede ham hurtigt tilbage, og nød at endelig havde Dean hos sig igen og uden at blive skubbet væk. han nussede ham blidt på maven og smilte svagt, han trykkede sit underliv ind mod ham og blev ved med at kysse ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 2 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 06:35

Dean slap kysset og kyssede ham ned af halsen i små våde kys,
han stoppede kort, "Må jeg ikke got tag dig" spugerte han og han hentød til om de ikke kunne gå i seng
sammen, men sevlfølig ikke her ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 2 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 06:38

Adam bed sig i læben og nød alle hans kys og rystede stille på hovedet
"desværre Dean, men jeg går ikke i seng med nogen jeg ikke kommer sammen med" hviskede han
selv om han havde en stor lyst til at være nøgen med Dean igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 2 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 06:49

"Vil du så komme sammen" spugerte han og nussede ham vider op og ned langs hans bryst.
Vis Adam havde tænkt sig og sige nej, ville Dean helt sikkert skubbe ham væk
og finde en dusørjæger og få livet endt, for nu kunne Dean ikke mere, det hele var rigtig hårdt
han kyssede ahm ned og op af halsen ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 2 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 06:54

Adam rykkede sit hoved lidt væk fra ham
"Dean jeg kan ikke komme sammen lige nu, jeg har jo en kæreste, kan jo ikke havde to på en gang" hviskede han
og lag en hånd på hans kind og begynde at bevæge sin tommelfinger og så på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 2 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 06:57

Dean drjede hovedet og kiggede grædene ned i bænken,
"Det har jeg også men jeg ville droppe hende for dig, fordi du var og er den eneste jeg tænker, tænder og elsker"
hviskede han, da dean drjede hovedet drjede han det så Adam's hånd fald ned
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 2 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 07:01

Adam kyssede ham i håret og smilte lidt
"men vi kan ikke komme sammen før vi ikke har nogle kærester mere" hviskede han
og hentydet til at hvis Dean ville være sammen med Adam så skulle han slå op mod Rose og omvendt skulle Adam slå op med Mike
"skat kig på mig" hviskede han
og ville gerne se hans øjne igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 2 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 07:10

"Jeg ville med glæde forlade hende for at værer sammen med dig" hviskede han,
han tog ikke blikket fra bænken, "Jeg kan ikke, for vis du ikke vil have mig" hviskede han
og han tog ikke blikket fra bænken, men han lukkede øjne hårdt i ..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





solnedgang - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
solnedgang
Tilbage til toppen 
Side 2 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» En dejlig solnedgang - Tommy
» Solnedgang - Andy
» Solnedgang (Chace)
» Solnedgang // Zolg
» Morgen stund ved solnedgang.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Stranden-
Gå til: