Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 solnedgang

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 3 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 07:16

Adam så på ham og ville så gerne se Dean's kærlige øjne på sig
"du ved jo hvor meget jeg elsker dig, så jeg vil jo gerne være din igen, men kan du love at aldrig knuse mit hjerte på den måde igen ?" sagde han
og bed sig let i læben og blev ved med at nusse ham på maven
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 3 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 07:23

Dean nød hans nussen og nikkede han tog meget langsomt blikket fra bænken og kiggede på ham
"Det lover jeg dig, det gør jeg aldrig igen" hviskede han lovende og han menete det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 3 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 07:33

Adam så på hans øjne og fik et sus ind i øjnene
"fortæl mig hvad jeg betyder for dig" hviskede han
da han gerne ville smile igen og få den skønne fornemmelse han havde haft inde i sig, inden Dean slog op med ham. han lag stille sin ene hånd på hans kind
"du ved jo godt det er dig jeg vil være med og altid har villet" hviskede han
og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 3 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 08:32

"Du betyder min hver dag, du er ubeskrivelig, der er ingen ord der kan beskrive hvor meget jeg holde af dig, du ved jeg elsker dig og du betyder mere end mit eget liv" hviskede han og kiggede ham i øjne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 3 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 08:36

Adam lyttede efter hvad han sagde og slap sin læbe, han kyssede ham ømt på munden
"du ved ikke hvor meget jeg elsker dig, men jeg er bange for at blive såret igen på den måde" hviskede han
og begynde at kysse ham igen, han lod sine hænder glide ned til hans buksekant. han åbnede hans bukser uden at tænke over hvor de var
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 3 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 09:29

Dean kunne godt forstå ham men han vidste at han ikke havde tænkt sig og sårer ham igen.! Dean
kyssede Adam tilbage og nød at hører sine bukser blive åbnet, han lod sin hånd
kører ned og åbne hans bukser og tænkte kun på Adam og lagde derfor ikke mærke til hvor de var .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 3 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 09:42

Adam begynde at trække vejret tungt, han lod sin ene hånd glide ned inden under hans underbukser og nusse ham mellem benene
"savnet dig så meget" hviskede han
mens hans læber stadig rørte hans, han nød bare at være tæt på Dean igen og havde savnet ham meget
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 3 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 09:54

Dean slap et svagt stønda det virkeligt var noget han havde savnet, og ikke bare savnet en noget han havde brug for
Han kyssede ham vider og skilte ders læber med hans tunge, han smilede svagt i tunge kysset
"Også mig" sagde han eller han prøvede på det, så det lod nok sjovt ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 3 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 09:58

Adam smilte lidt og blev bare ved med at nusse ham mellem benene, han kyssede bare med og smilte til ham. han slap kysset kort
"hvis du forlader mig igen så slår jeg dig ihjel" hviskede han
og begynde at kysse ham igen, og nussede ham på brystkassen med den anden hånd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 3 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 10:06

Dean smilede lidt, han ahvde ikke tænkt sig og skride fra ham, han blev ved med og kysse ham
i tunge kysset og nød meget hans nussen begge steder han kom i tænkte om hvor de var da han hørte en stor
bølge rame en sten, han slap modvilgt kysset, "Måske skulle vi finde et andet sted" hviskede han og smilede til ham ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 3 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 10:21

Adam fik et lille chok da han stoppede kysset, han åbnede sine øjne og så sig omkring
"ja det skulle vi måske, men intet sex" sagde han
og vende sit blik tilbage på ham, han tog sin hånd op af hans bukser og rejste sig op. han så ned på Dean med et smil og lukkede sine bukser
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 3 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 10:31

"Adam du har jo allerede været ham utro" hviskede han og bed sig i læben
han lukkede
sine bukser og rejste sig op og slap sin læbe, "Men hvor skal vi gå ehen" han kiggede kort rundt,
og kiggede kort på sit underliv, Dean ahvde fåret stivert men han tændte jo også på Adam, han
kiggede op på Adam igen ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 3 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 10:37

Adam træk på skulderne
"men jeg mistede dig fordi jeg ikke kunne holde mine bukser på" hviskede han
han gik hen til ham og lag sine arme om ham og kyssede ham på kinden
"det ved jeg ikke" hviskede han
og så på ham med et kærligt blik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 3 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 10:43

Det tændte bare Dean mere alt det han gjoder
"Adam du gø så det er svært og holde mine bukser på" hviskede han
"Ja du mistede mig sådan, men du vil ikek miste ham, så det vil sige deu ikke vil have mig" han så tænkene på Adam
og lagde armene om ham ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 3 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 10:52

Adam gav et suk fra og lag sit hoved mod hans skulder
"du forstår det ikke" hviskede han
og lukkede sine øjne i og bed sig i læben, han slap den lidt efter og fjernede sit hoved fra hans skulder. han skubbede til ham på hans brystkasse
"du har ikke fattet at jeg besluttede mig for at lære det fordi jeg ville havde dig tilbage, jeg gjorde alt for din skyld. og har ikke tænkt mig at stoppe med at love mig selv det, for hvis jeg først boller ved siden af nu, hvem siger ikke at jeg kan gøre det igen" sagde han
eller mere snerrede han, han rystede på hovedet af sig selv da han ikke havde lyst til at snerre af Dean
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 3 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 10:57

Først nu fattede Dean ikke en skid, han satte sig tilbage på bænken og kiggede på ham imens han snerrede af ham
"Hvem er det nu der skubber hvem væk" sagde han græden eog kiggede væk fra ham,
og lagde armen om sig og trak sine ben op til sig, og lagde hagen på sine ben,
"Adam, jeg har sloget op med Rose fordi jeg elskede dig, men nu kan jeg slet ikke finde ud af hvad det er der sker"
han rystede på hovedet og lagde armene om sine ben,
"Jeg forstå ikke en meget, jeg burde virkelig dø" han hviskede trist ,,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 3 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 11:09

Adam rystede på hovedet
"jeg skubber dig ikke væk" hviskede han
Adam stod lidt og så på ham, han tog stille sin skjorte af og derefter sin t-shirt og lod det falde ned på jorden. han gik stille hen til ham og satte sig i hans skød
"du fatter ikke, at jeg ikke har lyst til at være dig utro igen, men du giver mig jo intet valg. du lader mig ikke lære det" sagde han
og så ned på hans bukser, han begynde at åbne hans bukser mens han kyssede ham på halsen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 3 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 11:15

Dean fik et sus igennem kropen da han smed tøjet, "Hvordan vil du da lærer det" han lukkede øjne
"Nej Yo....fuck jeg mener Adam" hviskede han, han tog hans hæner væk fra sine bukser,
"Hvad er det du mener,?" spugerte han og ville lige have de hele på det rene inden han havde sex med ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 3 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 11:32

Adam så ned på hans bukser
"ved at holde fingere for mig selv udover den jeg kommer sammen med" hviskede han
og vende sit blik op mod ham og lo lidt af det når han blev kald Yo
"jeg har jo ikke lyst til at miste dig igen for at jeg ikke kan holde mine bukser på" sagde han
og træk let på skulderne, han prøvede at få sine hænder fri men opgav da han jo ikke kunne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 3 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 11:37

Dean slap hans hænder og så tænken på ham
"Så det vil sige at du ikke vil gå fra Mike endnu?.. men jeg kan ikke vente i år eller i måneder" han kiggede på ham¨
og bed sig i læben, "Hvorfor kan det ikke bare værer sådan at du kommer hjem til mig når du bliver trængene" han kiggede på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 3 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 11:44

Adam rystede på hovedet
"jeg vil jo gerne være din så få det dog ind i hovedet" sagde han
han rejste sig op og gik hen og tog sine trøjer op og rystede på hovedet og vende sig om
"kan du bestemme dig og du vil havde sex med mig eller ej" sagde han
og vende sig om og så på ham mens han tog sine trøjer på og mærkede en lille tåre
"jeg elsker dig, af hele mit hjerte, og jeg vil gerne være din og kun din" sagde han
og blev stående lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 3 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 11:50

"Okay jeg fatter ikke en skid, måske skulle jeg farve mig lyshåret" han rejste sig og kiggede på ham
"Stop du må ikek græde" hviskede han og gik hen og lagde armen om ham, "Jeg vil mere end gerne have sex med dig, men jeg ved bare ikke helt hvad du mener, vil du grene i seng med mig nu" spugerte han roligt om
"Jeg elsker også dig Adam" hviskede han og kyssede ham på kinden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 3 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 11:56

Adam kunne ikke lade være med at smile af ham
"Dean, ja det skulle du nok" hviskede han
og elskede bare at kunne sige hans navn igen, han lag stille sine hænder på hans arme og lukkede sine øjne lidt i og rystede på hovedet
"hvis jeg ikke går i seng med dig så tror du jo at jeg ikke vil havde dig, men jeg har ikke lyst til at havde sex med dig før vi kommer sammen" hviskede han
og trykkede sig ind til ham og lukkede sine øjne og nød bare at høre hans stemme i sit øre
"jeg hørte ikke hvad du sagde sige det igen" hviskede han
og ville bare gerne høre ham sige at han elskede ham igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 3 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 12:06

Dean sukkede og kiggede på ham men bed sig så i læben og trykkede ham ind til sig og smilede så
"Vi skal ikke have sex sammen vis du ikke vil" hviskede han og tænkte lidt
"Men har du tænkt dig og gå fra Mike" spugerte han roligt om
"Jeg elsker dig rigtig højt skat" hviskede han..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 3 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 12:12

Adam trykkede sig tætter på ham og nød at havde hans arme om sig
"hvis du vil havde mig, så har jeg jo intet valg end at gå fra ham" hviskede han
og lukkede sine øjne hårdt i og elskede at høre hans ord, han lag sit hoved mod hans skulder og bed sig i læben. han tog hans hænder og kørte dem ind under sin trøje
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





solnedgang - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
solnedgang
Tilbage til toppen 
Side 3 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» En dejlig solnedgang - Tommy
» Solnedgang - Andy
» Solnedgang (Chace)
» Solnedgang // Zolg
» Morgen stund ved solnedgang.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Stranden-
Gå til: