Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 solnedgang

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 10 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 07:08

"Forhelved!" sagde han surt til sig selv. han rev sin ene hånd til sig og satte den i sit hår og lukkede øjne håårdt i den anden hånd havde Adam . Dean drejede hovede og var skide sur på sig selv..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 10 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 07:13

Andy så ned på ham og gav et suk fra sig
"skat du skal ikke være sur, det betyder intet" hviskede han
og tog hans hånd og lag den på sin brystkasse, han lukkede sine øjne i og smilte svagt
"dette hjerte banker for dig, lige meget hvor meget smerte jeg vil gå" sagde han
og åbnede sine øjne igen og så ned på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 10 Icon_minitimeSøn 07 Feb 2010, 23:36

Dean kiggede bare ind i vægen med et surt blik.
men hans blik blev roligt da han hørte hvad han sagde og kunne ikke lade være med
og smile "Mener du det?" spugerte han glad..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 10 Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 00:14

Andy så på ham og nikkede
"jeg er ligeglad med smerten, jeg elsker dig jo.. og jeg nød det jo også meget" hviskede han
og lod hans hånd forblive ved hans hjerte, han så bare på ham med åben mund og lukkede sine øjne kort i. han nød meget at mærke kulden mod sin hud og kunne ikke lade være med at smile af det
"jeg elsker dig, jeg vil være din og kun din" hviskede han
og kørte hans hånd op på sin kind og lukkede sine øjne i, han kunne mærke hvordan hans hjerte slog hurtigt og hvor forelsket han var i Dean. han smilte mere da han kunne høre larmen fra gaderne og blev lidt sulten af det, uden at vise tegn på det udover sine øjne som begynde at blive gule
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 10 Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 20:25

Dean nussede blidt hans kind og smilede af det han sagde
"Jeg elsker også dig..men jeg kan ikke lide at jeg giver dig smerte" han bed sig lidt i læben
han så ind i hans øjne "Du sulten skat" hviskede han og satte sig op kyssede ham hurtigt men ømt på munden..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 10 Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 22:54

Andy så på ham og smilte svagt
"smerte er intet skat" hviskede han
han lukkede øjnene i og nød at mærke hans hånd på sin kind, han pressede sit hoved lidt mod hans hånd og smilte. han åbnede sine øjne da han hørte hvad han sagde, han kyssede ham tilbage og rystede svagt på hovedet
"ikke rigtigt endnu" sagde han
og lukkede sine øjne i igen og lag sin ene hånd på hans brystkasse
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 10 Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 22:47

Dean nussede blidt hans kind og smilede svagt over kysset. han nød at mærke hans hånd
på sin brystkasse. " Jo du er dine øjne er gule" Dean kyssede ahm hurtigt på kinden han satte sig så op og til sidst rejste hans sig og gik ud og tog et håndklæde og vendte sig om imod ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 10 Icon_minitimeOns 10 Feb 2010, 02:19

Andy åbnede sine øjne og så op efter ham, han rystede hurtigt på hovedet og vende sit blik kort ned mod gulvet
"jeg er ikke sulten" hviskede han
han rejste sig langsomt op og slukkede vandet, han gik stille ud til ham og lag sine arme om hans hals. han så på ham og smilte
"jeg kan spise sener" hviskede han
han lukkede sine øjne i og kyssede ham ømt på munden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 10 Icon_minitimeOns 10 Feb 2010, 23:35

Dean tog håndklædet om livet og kørte en hånd igennem sit hår, imens han slukket vandet
Han vendte sig om da Andy snakkede, og nikkede svagt
Dean kyssede ham ømt tilbage men slap så kysset og hviskede
"Jeg venter her jeg lover det..Du skal have noget og spise skat" Dean havde en plan om hvad han ville lave til Andy
imens han var væk, men Andy skulle han jo først lige overtale til og spise nu!..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 10 Icon_minitimeFre 12 Feb 2010, 23:06

Andy så på ham og gav et suk fra sig, han nikkede langsomt
"kommer sikkert alligevel ikke til at vinde" sagde han
han tog selv en håndklæde og tog om livet, han gik ud af badeværelset og ind i soveværelset og tog tøj på. så tog han sit håndklæde og tørrede sit hår, mens han gik rundt i lejligheden. han kastede derefter håndklædet på Dean, og fandt sine smøger frem og gik ud og tog sine sko på
"jeg er snart tilbage" sagde han højt
og åbnede døren og gik ud
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





solnedgang - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 10 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
solnedgang
Tilbage til toppen 
Side 10 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
 Lignende emner
-
» En dejlig solnedgang - Tommy
» Solnedgang - Andy
» Solnedgang (Chace)
» Solnedgang // Zolg
» Morgen stund ved solnedgang.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Stranden-
Gå til: