Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 solnedgang

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 9 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 08:12

Andy kunne ikke lade være med at smile
"nej jeg vil bide dig" drillede han
og blev ved med at bide i ham og gav nogle trætte støn fra sig, men havde ikke lyst til at stoppe ham. han lod sine hænder glide op på hans ryg og nusse ham der
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 9 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 08:24

Dean gjoder det lidt langsommer og havde ikke lyst til og stoppe men det var vel snart på tide vis han gjoder ham træt
"Så blid" han stønnede selv en smule træt og blev ved med og bevæge sig ud og ind af ham,
han nød og blive bidt ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 9 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 08:32

Andy smilte lidt og bed ham lidt hårdere i skulder
"jeg elsker dig" mumlede han
med hans skulder i sin mund og blev ved med at stønne, han blev ved med at nusse ham på ryggen og nød bare Dean. han kunne mærke at han gjorde det langsommer, han slap hans skulder kort
"ikke stop ikke stop" hviskede han
og bed ham i skulderen igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 9 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 08:47

Han lukkede kort øjne hårdt sammen og smilede
"Jeg elsker også dig" hviskede han stønnende, "Okay okay rolig..vi har hele natten" han forsætte i det langsomme tempo
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 9 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 09:03

Andy smilte svagt og kyssede ham på kinden
"godt" hviskede han
og blev bare ved med at stønne træt, han blev bare ved med at nusse ham på ryggen og kyssede ham på kinden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 9 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 09:13

Dean stønnede træt han nød 100 % hans nussen.
han forsætte sit langsomme tempo, men satte sig så ned og lagde sig ned
han var stadig inde i ham og nu måtte han lave arbejded..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 9 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 09:21

Andy fik et lille chok, men lag bare sine hænder på hans brystkasse. han begynde stille at bevæge sig og så ned på ham, han gav nogle trætte støn fra sig og kunne ikke få sig selv til at bevæge sig hurtigt. han så bare ned på Dean og kunne godt lide at se vandet falde ned på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 9 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 09:32

Dean stønnede bare træt . Han nussede ham på lårene, vandet fladt ned i hovedet på ham
men han lukkede bare øjne og brugte sin evne til og få vandet væk fra sit andigt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 9 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 09:41

Andy blev ved med at bevæge sig og gav nogle trætte støn fra sig
"elsker dig" hviskede han
og nussede ham på brystkassen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 9 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 20:27

Dean nød hans nussen og nussede ham vider på lårene og stønnede træt
han brugte stadig sin evne men stoppede og vandet fladt langsomt ned i hovedet på ham
"Jeg elsker også dig" hviskede han roligt og stønnedene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 9 Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 01:27

Andy så ned på ham og smilte stort, han blev bare ved med at bevæge sig selv om det blev langsommer og langsommer. han blev bare ved med at nusse ham og lukkede sine øjne kort i
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 9 Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 22:14

Dean stønnede og lå stille og nød det meget. Dean fik vand i munden og lidt efter spøtede han det ud i en lang
stråle og stønnede så igen og nussede ahm vider på låret..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 9 Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 22:31

andy så efter strålen og bed sig i læben, han træk ham stille ud af sig og lag sig udmattet ved siden af. han lag en arm om ham og havde utroligt ondt, men viste ikke nogle tegn på at han havde
"kan ikke mere for træt" hviskede han
og kyssede ham på skulderen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 9 Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 22:36

Dean lå bare stille og lagde roligt en arm om ham.
og kyssede ham på håret og nikkede. "Det er okay" hviskede han
Dean kunne ikke se at han havde ondt. og han ville heller ikke blive særlig glad vis han fandt ud af det,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 9 Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 22:39

Andy smilte til ham
"så jeg kan ikke klare en hel dag og en hel nat" sagde han
og lo lidt af det, mens han rykkede sig langsomt tætter på ham og bed sig i læben samtidigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 9 Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 22:42

Dean smilede bare og lagde en hånd på hans ryg og nussede ham
"Det tror jeg heller ikke jeg kan" hviskede han og nussede ham vider..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 9 Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 22:57

Andy kyssede ham på brystkassen og smilte
"så må vi øve os" hviskede han
og lo lidt af det og nød at blive nusset
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 9 Icon_minitimeFre 05 Feb 2010, 20:23

"Ja" han smilede og nussede ham vider og lukkede langsomt øjne i
"Det bliver hårdt" sagde han og lo kort..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 9 Icon_minitimeFre 05 Feb 2010, 23:43

Andy nikkede og lod sit finger køre over hans brystkasse og lave små cirkler
"men vi har masser af tid" hviskede han
og kyssede ham på brystkassen og smilte samtidigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 9 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 06:18

Dean nød det og sukkede tilfreds.
"Det har vi nemlig" hviskede han. Dean nussede ham i cirkler og
smilede svagt og nød sygt meget hans kys..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 9 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 06:27

Andy så op på ham med et lykkeligt blik
"jeg elsker dig så meget" hviskede han
og trykkede sig blidt tætter på ham og bed sig let i læben, da det stadig gjorde ondt. han blev bare ved med at nusse ham og lukkede sine øjne kort i
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 9 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 06:31

"Jeg tro jeg elsker dig så meget at det ikke er lovligt" han smilede stort og nussede ham vider
"Har du ondt!" spugerte han hurtigt da han bed sig i læben. han skulle næsten til og skubbe ham væk men lod være
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 9 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 06:43

Andy så på ham og smilte svagt, han slap sin læbe og kunne ikke få øjnene fra ham
"det ved jeg ikke hvis det er eller ej" sagde han
og lukkede sine øjne og vende sit blik ned af dem og rystede på hovedet
"nej ikke rigtigt" løj han
og vende sit blik op mod ham igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 9 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 06:54

Dean sukkede og lukkede øjne i og rystede på hovedet
"Du lyver gør du ikke" sagde han og sog sig selv i panden og lukkede øjne hårdt i..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 9 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 06:59

Andy tog hurtigt fat i hans hånd
"skat ikke slå dig selv" udbrød han
og satte sig hurtigt op som gjorde så han gik mere ondt, han bed sig i læben og lukkede sine øjne lidt i
"okay okay,, jeg har ondt" sagde han
og holde så godt fast i hans hånd han kunne
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





solnedgang - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 9 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
solnedgang
Tilbage til toppen 
Side 9 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» En dejlig solnedgang - Tommy
» Solnedgang - Andy
» Solnedgang (Chace)
» Solnedgang // Zolg
» Morgen stund ved solnedgang.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Stranden-
Gå til: