Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 solnedgang

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 6 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 08:35

"Kun vis du vil have det" hviskede han stønnene
han stønnede lidt højer da det gik hurtiger og lukkede øjne hårdt i og nød alt lige nu
han havde ikke lyst til og forlade ham efter det her
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 6 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 08:44

Adam rystede på hovedet
"så du må aldrig gå" hviskede han
og blev ved med at kysse ham på brystkassen selv om det var svært når han stønnede så meget, han kyssede ham op til hans hals og kyssede ham der. han nød at havde sex med Dean igen og kunne ikke lade være med at smile af det, han var så glad for at han fik chancen hos Dean igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 6 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 08:53

Dean smilede "Kun når jeg skal have blod"hviskede han, Dean mærkede at der var ikke særlig langtid til at han
ville komme fordi han nød det så meget, han stønnede lidt højer
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 6 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 08:57

"mmmrh" hviskede Adam
og ville ikke havde Dean til at gå ellers, han kyssede ham blidt på brystkassen et par gange. han satte sig op og lod sine fingere køre over hans ar, han smilte ned til ham og stønnede videre mens han blev ved med at bevæge sig og nød det meget
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 6 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 09:03

Dean havde heller ikke lyst til og gå men når han skulle have blold blev han jo nød til det, han stønnede
en lille smule højt og smilede til ham og nød det at mærke han, Dean tog fat i ahns lår og bevægede ham hurtigt og stønnede, han var så tæt på og komme ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 6 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 09:13

Adam fik et lille chok da han mærkede hans kolde fingere på sine lår, han lag sine hænder på hans og kunne ikke lade være med at stønne højt nu. han så ned af sig selv da han mærkede at han kom uden at vide at han ville komme, han bed sig i læben og lukkede sine øjne hårdt i og blev ved med at stønne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 6 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 09:15

Dean blev ved med og rygge ham og nød at mærke hans hænder oven på hans, han stønnede højt i det hann komhan ryggede ham nogle gange men stoppede så ,ahn løftede Adam omog trak sig ud af ham og lagde ham ned på sig og holdte ham blidt ned til sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 6 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 09:24

Adam smilte lidt da han mærkede Dean kom, han kyssede ham en enkel gang på hagen og smilte til ham
"jeg elsker dig" hviskede han
og kunne godt mærke at han havde fået lidt ondt, men havde ikke lyst til at sige det da det ikke gjorde ham nået. han kyssede ham på brystkassen og nussede ham op og ned af siden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 6 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 20:39

Dean smilede og kun rigtig godt lide at han lå hos ham
"Jeg elsker også dig" hviskede han roligt, Dean håbede ikke på at han havde alt for ondt,
han nussede ham på ryggen og lå stille go smilede tilfreds, "Lov mig at du vil være sammen med mig, og ikke nogle ander" hn åbnede øjne og kiggede ned på ham ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 6 Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 04:04

Adam så stille op på ham og smilte
"jeg vil ikke havde andre end dig" hviskede han
og smilte lykkeligt op på ham, han vende sit blik ned mod sin finger igen og nussede han på hans ar
"jeg elsker jo kun dig" hviskede han
og kyssede ham på brystkassen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 6 Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 04:27

Dean smiledeog nød meget hans kys
"Men vis du kun elsker mig, så vil du vel god komme sammen.."
han tænkte lidt, "Vil du komme sammen?" spugerte han ham og kiggede ned på hamog håbede
selvfølig på et ja ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 6 Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 04:31

Adam så hurtigt op på ham og smilte til ham, han blev ved med at nusse ham
"ja.. jeg vil gerne komme sammen med dig, når jeg har slået op med Mike" hviskede han
og kyssede ham på brystkassen og smilte lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 6 Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 04:49

hun nikkede og smilede lidt, "Hvornår gør du det" spugerte han roligt
og håbede på at han snart gjodet det, han lavde lukket øjne og nød meget at have ham hos sig, han nussede ham blidt på ryggen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 6 Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 04:56

Adam kyssede ham på brystkassen og lukkede sine øjne kort i
"så hurtigt som muligt" hviskede han
og trykkede sig tætter på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 6 Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 05:01

godt" hviskede han, dean trykkede hamtæt ned på sig og nussede ham på ryggen
og på røven
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 6 Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 05:19

"er du sikker på at du vil havde mig tilbage" hviskede han
og så stille op på ham og smilte svagt, og syntes at Dean så fantastisk ud
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 6 Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 05:27

"Adam jeg vil have dig sygt meget tilbage, mere end du kan forstille dig" hviskede han og
han åbnede sine isblå øjne og lænede sig frem og kyssee ahm kort men ømt på håret'
"Tro mig jeg vil have dig" hvidskede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 6 Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 05:43

Adam smilte stort og lykkeligt
"du må aldrig forlade mig igen så" hviskede han
og trykkede sig tætter på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 6 Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 05:47

"det gør jeg heller ikke" sagde han roligt og trykkede ham også længer ned imod sig
så han rigtig kunne mærke ham, "Bare vi begge holder vors sti ren" hviskede han og smilede roligt til hsm
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 6 Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 06:00

Adam nikkede
"jeg skal nok holde mine bukser på denne gang" hviskede han
og blev ved med at lade sine fingere glide over hans ar
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 6 Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 06:06

"Tak skat" sagde3 han roligt, han nød stadig hans nussen på hans
ar og tog det roligt fordi at det var ikke første gang han så dem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 6 Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 06:14

Adam så stille op på ham
"hvordan kan det være at du vil havde mig tilbage, efter hvad jeg gjorde" hviskede han
og lukkede sine øjne lidt i og nød duften af ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 6 Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 06:24

"Fordi Adam, du fik mig til og værer den jeg er, og jeg elsker dig, du betyder alt" sagde han roligt
han mente det han sagde og kiggede på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 6 Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 06:35

Adam nikkede stille og åbnede ikke sine øjne
"du forvirre mig" hviskede han
og blev bare ved med at lade sine fingere køre over hans ar
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 6 Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 06:41

"Undskyld skat" hviskede han, Dean tog blidt fat i ham og drejede rundt så Dean lå øverst han hev dynen over dem og kyssede ham på halsen og havde lukket øjne, efter noget tid stoppede han med og kysse hans hals og trak hovedet væk fra hans hovede og smilede svagt til ham, "Men jeg elsker dig" hviskede han
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





solnedgang - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 6 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
solnedgang
Tilbage til toppen 
Side 6 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» En dejlig solnedgang - Tommy
» Solnedgang - Andy
» Solnedgang (Chace)
» Solnedgang // Zolg
» Morgen stund ved solnedgang.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Stranden-
Gå til: