Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 solnedgang

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 5 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 02:20

Adam åbnede sine øjne da han mærkede han satte sig op i sit skød
"mmrh" sagde han bare
og lod sine fingere glide ind under hans trøje, Adam lag sit hoved tilbage og bed sig hårdt i læben af nydelse. han begynde at nusse ham på maven og lod sine fingere glide op på hans brystkasse, han lukkede stille sine øjne i igen og nød at havde Dean hos sig igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 5 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 02:35

Dean kørte hænderne ind under hans trøje og kyssede ham op af halsen og op på hans hage, han hev i hans trøje
og havde virkeligt lyst til og tag ham, men han vidste ikke om ghan ville så prøvede og slapp af ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 5 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 02:43

Adam lod ham tage sin trøje af, og så lidt ned af sig selv og rødmede. han tog stille fat i Dean's trøje og tog den tøvende af ham, han så ned af ham og havde helt glemt hvor perfekt Dean så ud. han lag sin hånd på sofa'en ved siden af dem mens han stadig holde godt fast i hans trøje, han lod sine fingere på anden hånd glide over hans ar
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 5 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 02:54

Dean nød at mærke hans finger på Sine ar, Dean kastede hans trøje ved siden af dem, og pressede sine læber imod hans, han havde virkeligt savnet og mærke hans krops vamre imod sine, i det hele taget havde han bare savnet Adam, Dean lagde sine hænder på hans bryst oglod dem kører op af hans bryst og nød meget det her øjeblik og ville ønske at Adam var hans ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 5 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 03:03

Adam kyssede ham tilbage og slap hans trøje, han rejste sig op og hev derfor Dean med op og stå. han slap hans læber og lag sit hoved på skrå og så på ham
"jeg kan ikke holde mig tilbage" hviskede han
han tog sine hænder til sig og åbnede sit bælte, han hev den ud af sine bukser og begynde at gå hen mod sit soveværelse. han vende ikke blikket mod Dean lod bare sit bælte falde ned på gulvet, han gik stille hen til sin seng og lag sig ned og bed sig hårdt i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 5 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 03:10

´Dean bed sig i læben og kiggede ned på hans hænder da han åbnede hans bælte det
var meget svært for Dean og blive stårene da han så ham gå ind på hans værlese han tog et skridt men stoppede så
op og bed sig hårdt i læben men slap den for at sige, "Skal jeg stoppe, eller skal jeg gå ind til dig!" han bed sig igen hårdt i læebn ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 5 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 03:14

Adam slap hans læbe lidt og så hen mod døren, han sprede sine ben lidt og kørte en hånd igennem sit hår
"det du helst vil" svarede han
og begynde at åbne sine bukser og smilte svagt til, han bed sig hårdt i læben igen. han nussede sig selv på overkroppen og så bare hen mod døren
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 5 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 03:25

Dean slap sin læbe med et smil, han gik hen imod hans værlese og åbnede hans bukser han stod i dørkarmen og kiggede på ham og smilede, "Er dusikker på det er det du vil" spugerte han med et smil hn gik hen til sengen og stod ved den nu ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 5 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 03:29

Adam så over på ham og smilte til ham, han satte sig op og tog fat i ham
"stop med at spørge" hviskede han
og hev ham ned og ligge på sig, han lag sine ben omkring og smilte til ham. han lag sine arme om ham og nussede ham blidt på ryggen, han rykkede sit hoved til hans ene øre
"tag mig, tag mig" hviskede han
ind i hans øre og begynde at trække vejret dybt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 5 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 03:35

Han smilede og lagde hænderne ved hans hovede og tog fat i hans bukser og hev dem ned,
han kyssede ham opog ned af halsen og kom til hans mund og kyssede ham vådt og vildt på munden¨
og mumlede med sine læber imod hans, " Du ber selvom det" han smilede og kyssede ham videt og vådt på munden
han følte sig meget ind i kysset og var here glad lige nu ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 5 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 03:41

Adam nød at mærke kulden mod sin hud
"har ventet længe på dette" hviskede han
og kyssede ham hurtigt tilbage og nød det meget, han lod sin ene hånd glide op i hans hår og den anden lod han ligge på hans ryg. han pressede hans underliv mod hans ved hjælp af sine ben, han træk vejret tungt
"tag mig" hviskede han en sidste gang
og kyssede hurtigt videre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 5 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 06:24

Dean smilede svagt og kyssede ham vådt vider og tænkte lidt da Adam sagde "tag mig", Dean
mærkede hans underliv imod sit og det han sagde og det han gjoder ville Dean ikke kunne sige nej
han havde stadig hænderne ved hans hovde og smilede svagt imens han kyssede ham, men stoppede kort kysset
og mumlede med sine læber imod hans "Har også vendt længe, alt for længe, jeg skal nok tag dig" hviskede han,
Dean tog sine ejgne bukser ned med en hånd og lagde den så igen ved hans hovede
så han kunne holde sig lidt oppe, for dean var jo lidt tung da han var vampyr, og han ville ikke knusse ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 5 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 06:33

Adam smilte stort og kyssede ham tilbage
"har savnet dig så meget skat" hviskede han
han stoppede ikke kysset da han sagde det, han blev bare ved med at kysse ham i håret og havde ikke lyst til at give slip på ham igen. han nød meget at mærke kulden og Dean kys, han gjorde kysset lidt vildere mens han træk vejret lidt dybere. han lod sin hånd glide fra hans ryg til hans brystkasse og derefter ned på hans røv, han havde aldrig troede at han ville ligge med Dean igen uden i det mindste at tvinge ham til det. han lod sin ene fod glide ned op ned af hans ene ben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 5 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 06:44

Dean hviskede tilbage uden at stoppe kysset, "Jeg har også savnet dig skat"Dean ahvde ikke tænkt sig og give slip på ham
før han selv sagde stop, Dean var også lidt kold i røven når det gældt mike,
Dean kyssede lidt vildt med og nussede ham på kinden imens den anden hånd holdte ham oppe,
han havde øjne lukket og smilede svagt i kysset over det der skete lige nu ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 5 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 07:00

Adam smilte stort da han hørte hans ord
"Dean" hviskede han et par gange
og sprede sine ben lidt mere, han lod sin hånd glide fra hans røv ind mellem hans ben og nusse ham der
"elsker dig" hviskede han
og blev bare ved med at kysse ham, han blev ved med at nusse ham i håret. han tænkte ikke rigtigt på Mike da han hellere ville tænke på Dean og kun Dean
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 5 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 07:09

Dean elskede når han hviskede han's navn og hviskede tilbage
"Jeg elsker også dig skat" han kyssede ham vider og nussede ham vider på kinden og lod hånden
kører ned på hans hals og nussede hans hals, Dean mærkede han kom helt ned på hans underliv
og et svagt og det var et meget svagt støn der kom ud af hans månd og han nød det bare helt vildt ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 5 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 07:16

Adam smilte stort da han hørte hans støn
"elsk med mig" hviskede han
og kyssede ham en enkel gang på munden, han strakte sin hals lidt og bed sig i læben mens han blev ved med at nusse ham mellem benene og i håret. han havde aldrig troede at han ville nyde så meget at havde Dean hos sig igen, han elskede at mærke Dean's perfekte krop mod sin. Adam havde aldrig troede at han ville havde Dean hos sig igen, og var virkelig glad for at han var der
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 5 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 07:30

Dean tog fat i Adam og rullede så rundt så Adam lå øverst, Dean kyssede ham hurtigt på munden men kyssede ham så ned
af halsen, den nussede ham i håret og spredte hans ben helt så han lå helt ned på hans underliv, Dean
havde stivert da han var tændt, han havde tungen med i de kys han kyssede ham på halsen, og det Adam sagde gjoder Dean endnu mere vild, Dean havde aldrig troet at vil ha nydet at have Adam så tæt på sig igen, det gjoder ham
helt vildt lykkelig og han havde drømt om det her i så langtid ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 5 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 07:42

Adam fik et lille chok da han rullede om, han lod sine hænder køre ned af hans brystkasse
"hvor har jeg dog savnet denne smukke krop" hviskede han
og kunne godt lide at mærke hans dims mod sig, han lod sin hånd glide ned og tage fandt i den. han bed sig hårdt i læben og tøvede lidt, han satte sig hånd på hans brystkasse og satte sig op mens han første hans dims op i sig. han så ned på ham og gav et støn fra sig, han lukkede sine øjne i da det gjorde lidt ondt. han lag sin anden hånd på hans brystkasse ved siden af den anden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 5 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 07:51

"Min over krop er smadert den er ikke pæn" hviskede han
Dean lukkede øjne ig og prøvede og holde et støn tilbage da Adam trak Dean op i ham,
men Dean kunne holde det tilbage og et støn slap hans læber, han nød at mærke hnad hænder på sig og smilede svagt
til ham, Dean håbede ikke at det gjoder alt for ondt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 5 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 07:56

Adam åbnede sine øjne langsomt
"jeg kan godt lide dem som den er" hviskede han
og nussede ham blidt på brystkassen, han så ned på ham med et kærligt blik. han begynde at bevæge sig op og ned og stønnede svagt
"jeg syntes den er smuk" tilføjede han lidt for sent
og så bare ned på ham, han lukkede sine øjne i og så op mod løftet og holde ikke nogle støn tilbage
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 5 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 08:03

Dean svarede ham ikke, men lukkede bare øjne og nød det,
han lagdeen hånd på en af hans der var på sin bryst kasse og nussede ham
på hården,
han gad heller ikke og holde sine støn inde så derfor stønnede han bare, han havde lukket øjne og nød det meget ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 5 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 08:13

Adam bøjede sig lidt ned og kyssede ham på brystkassen, mens han blev ved med at bevæge sig og gjorde det lidt hurtigere
"fuck jeg elsker dig" hviskede han
og lod sin tunge lege lidt med i kyssene, han lukkede sine øjne i og træk vejret tungt mens han stønnede og rødmede lidt over alle sine støn
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 5 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 08:22

"Elsker fandme også dig" hviskede han stønnene,
Dean tændte meget på hans støn og det gjoder ham kun vilder,
Han havde lukket øjne så han så ikke at han rødmede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 5 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 08:30

Adam tog fandt i hans hud på brystkassen og nød meget at være sammen med Dean
"forlader du mig efter ?" spurgte han om
og gav nogle flere støn fra sig, han bevægede sig lidt hurtigere og nød det meget. han blev ved med at kysse ham på brystkassen, og tog et par dybe indåndinger af Dean da Adam syntes han duftede helt fantastisk
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





solnedgang - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
solnedgang
Tilbage til toppen 
Side 5 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» En dejlig solnedgang - Tommy
» Solnedgang - Andy
» Solnedgang (Chace)
» Solnedgang // Zolg
» Morgen stund ved solnedgang.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Stranden-
Gå til: