Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 solnedgang

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 7 Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 06:48

Adam fik et lille chok da han drejede rundt, han åbnede sine øjne og så på ham. han lag sine ben tæt omkring ham, hun nussede ham på kinden og smilte lidt af ham
"jeg elsker også dig vildt meget, du er min eneste ene" hviskede han
og kyssede ham på panden, han så bare på ham og smilte stort
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 7 Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 06:57

"Du ved ikke hvor glad jeg er for dig, og du ved ikke hvor glad jeg er for at få det af vide skat" hviskede han
Dean lukkede øjne da han kyssede hendes pande, " du er min eneste ene og jeg er din eneste ene, og vi er skabt for hinanden" hviskede han og nussede ham op og ned langs siden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 7 Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 07:00

Adam begynde at rødme vildt meget, han så bare ned på ham og kunne ikke lade være med at smile
"ja det er vi nok" hviskede han
og lag en hånd på hans kind og begynde at nusse ham med tommelfingeren
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 7 Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 07:09

Dean smilede "Jeg elsker når du rødmer" han blev ved med og nusse ham og smilede roligt
"Jeg ved vi er det" hviskede han med et roligt smil og nød hans nussen ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 7 Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 07:15

Adam lag hurtigt sine hænder foran sit ansigt da han begynde at rødme mere
"tror du ?" hviskede han
og bed sig i læben imens, og nød at mærke Dean's krop mod sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 7 Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 07:19

"Jeg ved det" han smilede og fjrende hans hænder "Hey, jeg vil se dit smukke ansigt" hviskede han med et sødt smil og han nød lige så meget som Adam at mærke ders kroppe hos hinanden ,,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 7 Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 07:28

Adam rystede svagt på hovedet
"jeg er ikke smuk" hviskede han
og så på ham med et kærligt blik, han lag stille sine hænder på hans kinder og smilte lykkeligt. han bed sig let i læben og lukkede sine øjne kort i
"du er skøn" hviskede han
og lag sine ben tætter omkring ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 7 Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 07:37

"Adam du er skide smuk, jeg mener det" han smilede til ham han nød at mærke hans ben
tætter om ham, "ikke så skøn som dig" hviskede han og lukkede øjne ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 7 Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 07:48

Adam rystede på hovedet og så på ham og lag en finger på hans læber
"nej jeg er ikke" hviskede han
og lag sine arme tæt omkring ham og pressede ham tætter på sig, han lukkede sine øjne i og nød meget at havde Dean
"kys mig, hold om mig" hviskede han et par gange
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 7 Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 07:59

Dean kyssede hans finger og smilede, han nød mærke ham tætter på sig,
"Altid, bare du vil røre mig, holde om mig, elsk med mig og værer mig" hviskede han
og lagde armene under ham og holdte om ham,og pressede ham op imod sig ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 7 Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 08:03

Adam lag sine arme tæt omkring ham og begynde at kysse ham ømt på munden
"alt for dig skat" hviskede han
mens hans læber stadig rørte hans
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 7 Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 08:13

Dean smilede og kyssede ham ømt igen,
"Os altid for dig" hviskede han med et svagt smil
men han holdte kysset og gjoder det lidt vider
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 7 Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 08:18

Adam holde kysset lidt og satte sig, han rejste sig op fra sengen og tog Dean i hænderne
"kom skat" sagde han
og smilte lidt af det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 7 Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 08:21

Dean smilede til ham, han flettede ders finger sammen
"Hvor skal vi hen skat" spugerte han og smilede sødt til ham og rejste sig op
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 7 Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 08:31

Adam begynde at gå og smilte tilbage til ham, han hev ham med ind på badeværelset. han vende sig om og puffede ham ind i bruseren op af en af vægerne, han tænde stille for bruseren. han tog fat i hans håndled og lag dem mod vægen ved Dean's hoved, han begynde at kysse ham ømt på munden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 7 Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 08:43

Dean gik med ham der ud og da de stod ved brussern og Adam havde pressede ham op af vægen og taget hans ame over hovedet, kyssede han ham tilbage og pressede sin krop imod hans, og gjoder kysset lidt vider, og havde lukket øjne han nød meget det her øjeblik ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 7 Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 08:50

Adam blev ved med at kysse ham lidt, mens slap så kysset kort og så ned af ham
"hov ! du bliver våd" hviskede han
Adam vende sig stille om og pressede sin krop mod hans, han tog hans hænder til sig og lag dem på sin brystkasse og så tilbage på ham
"du tænder mig så meget hele tiden" hviskede han
og begynde at kysse ham så godt han kunne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 7 Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 08:56

"Hov Ja" sagde han med et smil, han lagde sine muskelløse overarme om ham og holdte ham tæt ind til sig og
kyssede ham tilbage, han smilede svagt over at han tændte ham
"Undskyld..elller?" han sagde eller fordi han ville vide om det var dråligt men han kyssede ham vider
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 7 Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 09:09

Adam blev bare ved med at kysse ham og smilte svagt i mens
"du skal ikke undskyld, udover hvis du ikke vil tænde mig" hviskede han
og blev ved med at kysse ham og nød meget at havde ham tæt på sig, han pressede sig tætter på ham og bed ham blidt i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 7 Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 09:20

Han hviskede imens han han bed i hans læne "Jeg vil meget gerne tænde dig" han smilede imens han bed ham i læben
og kunne godt lide det, Dean lod sine hænder glide ned til hans røv og pressede hans underliv imod sit og dean
havde lukket øjen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 7 Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 09:31

Adam gav et kærligt støn fra sig, og lag sine hænder på hans brystkasse. han begynde stille at nusse ham på brystkassen og kyssede ham på munden
"hvor jeg dog elsker dig" hviskede han
og kyssede ham bare videre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 7 Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 09:35

Dean smilede og kyssede ham tilbage og mumlede med sine læber imod hans
"Jeg elsker især dig" hviskede han og kyssede ham vider
og pressede forsat hans underliv imod sit..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 7 Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 09:40

Adam blev ved med at kysse ham og nød at høre hans stemme
"du tænder mig" hviskede han
og blev ved med at kysse ham og kunne mærke at han var begynd at blive tændt af at mærke hans underliv mod sit, han blev bare ved med at nusse ham på brystkassen. han kunne ikke lade være medd at smile af det, da han havde aldrig troede at han ville stå så tæt på Dean igen uden at blive skubbet væk. han nød at duft, hans hænder på sin krop og hans stemme. han lod sin ene hånd glide op og køre igennem sit hår, inden han hurtigt lag den på hans brystkasse igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 7 Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 18:50

Dean smilede og kyssede ham vider, han var glad fr han tændte ham . For Adam tændte også Dean
"Du tænder så mig" hviskede han og holdte kyssede,
Dean elskede opg st tt p ham ige, han var jo en han havde savne skide meget
og selvm Dean slg op med ham den gang, betød han stadgg mege og det gr han stadig
Dean har altid elsket Adam, men han har bare ikke lyttet til sit hjerte men det gør han nu, og det er derfor de sår så tæt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 7 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 03:24

Andy blev ved med at nusse hans brystkasse og trykkede sig tætter på ham, han nød alle hans kys og kunne ikke lade være med at kysse igen. han stoppede kysset kort og så ned af ham, mens han træk vejret tungt
"du er meget våd" hviskede han
inden han så op på ham igen og kunne ikke lade være med at smile frækt, han begynde langsomt at kysse ham igen
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





solnedgang - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang - Page 7 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
solnedgang
Tilbage til toppen 
Side 7 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» En dejlig solnedgang - Tommy
» Solnedgang - Andy
» Solnedgang (Chace)
» Solnedgang // Zolg
» Morgen stund ved solnedgang.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Stranden-
Gå til: